Това беше най-доброто казино за обслужване на клиенти. Винаги предлагах бонуси за депозит. Бих го смесил с чисти парични депозити и понякога с искане на бонуса, ако беше прилична оферта. Едно нещо, на което винаги можех да разчитам, беше възможността да се свързвам с чат на живо за паричен бонус без депозит от време на време, когато имах нужда. Винаги те караше да се чувстваш като ценен клиент и би ти дал приличен бонус, за да си струва….чувствам, че напоследък се е променило. Винаги се опитвам да избягвам да раздавам нещо безплатно, предлагам само бонуси за депозит (които очевидно вече щях да съм депозирал, ако можех, нали) Карайки ви да се чувствате така, сякаш програмата за лоялност е повече от достатъчна награда, като получавате 20 безплатни завъртания на всеки 3 месеца, това нещо трябва да накара клиентите ни да се връщаме при тях. Казвам ви какво харчех адски много повече, когато там оценяваха клиентите над маржовете на печалба. СЪВЕТ: Маржовете на печалбата намаляват само с типа обслужване на клиентите, което се предлага в момента. Предишното обслужване на клиенти увеличава печалбите десетократно, когато създадете връзка с лоялен клиент. Храна за размисъл!! Ще публикувам по-подробен фактически доклад при следващия преглед!! Този отдушник беше необходим, тъй като разочарованието ми се натрупваше с месеци, докато не трябваше да кажа нещо…..1000 $$$$$, които да бъда третирани като ****….Не съм впечатлен и бих искал управлението или да се подобри, или да намери ново управление за услугата за поддръжка на клиенти, чат на живо!!!
This used to be the best casino for looking after there customers. Always had deposit bonuses to offer. I would mix it up with straight cash deposits and sometimes claiming the bonus if it was a decent offer. One thing I could always count on was being able to contact live chat for a no deposit cash bonus every now and again when I needed it. Used to always make you feel like a valued customer and would give a decent bonus to make it worth ya while….i feel like lately it’s changed. Always trying to avoid giving anything away for free, only offering deposit bonuses (which clearly I would have already deposited if I could have, would I) Making you feel as though the loyalty program is more than enough reward getting 20 free spins every 3 months type thing should keep us customers coming back to them. I tell you what I used to spend a hell of a lot more when they valued there customers over profit margins. TIP: Profit margins only decrease with the type of customer service currently offered. Previous customer service increases the profits ten fold when you create a connection with a loyal client. Food for thought!! I will post a more detailed factual report on the next review!! This vent was needed as my frustration has been building over months until I had to say something…..1000’s of $$$$$ to be treated like ****….Not impressed and would like to see management either improve or find new management for there customers support service live chat!!!
Благодаря, че написахте това свое мнение тук.
Мога ли да попитам все пак, ако сте имали някакъв проблем и поддръжката не е успяла да ви помогне, или какво точно се е променило според вашето мнение и сега поддръжката не е както преди?🤔
Thank you for writing this opinion of yours here.
May I ask, though, if you experienced some kind of issue and the support wasn't able to help you, or what it is that exactly changed in your opinion and now the support is not as it used to be?🤔
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.