преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Zoome Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Слотовете Play n Go не работят в Австрия. Определено не разбирам кой иска. в едното казино да в другото не.
Play n Go slots do not work in Austria. I definitely don't understand who wants to. at one casino yes at the other no.
Play n Go Slots funktionieren in Österreich nicht. verstehe wer will, ich auf jeden fall nicht. bei einem casino ja beim anderen nein.
Здравейте, означава ли, че в Zoome Casino не работят, а в други да? Можете ли да дадете някои конкретни примери за казина, моля? Благодаря ти
Hello, does it mean that in Zoome Casino they are not working and in others yes? Can you give some specific examples of Casinos please? Thank you
Слотовете Play n Go не работят в Австрия. Определено не разбирам кой иска. в едното казино да в другото не.
Play n Go slots do not work in Austria. I definitely don't understand who wants to. at one casino yes at the other no.
Play n Go Slots funktionieren in Österreich nicht. verstehe wer will, ich auf jeden fall nicht. bei einem casino ja beim anderen nein.
Здравейте,
Предполагам, че е най-добре да научите дали Play'nGo позволява предлагането на техните игри в Австрия или кои от тях са ограничени.
Някои казина просто не искат да прекрачат ограниченията на доставчиците на игри, някои казина, от друга страна, искат да предложат на играчите игри, които харесват, така че ви предлагат дори „забранени" игри.
Това е най-лесното обяснение. 🙂
Освен това някои доставчици на игри не желаят да предоставят своите игри на нелицензирани казина, така че разнообразието от игри също може да бъде засегнато от лиценза.
Hello,
I guess that it's best to learn whether Play'nGo allows their games to be offered in Austria, or which of those are restricted.
Some casinos just don't want to cross the game providers' restrictions, some casinos, on the other hand, want to offer players games they like, so they offer you even "forbidden" games.
This is the easiest explanation. 🙂
Furthermore, some game providers are not willing to provide their games to unlicensed casinos, so the variety of games can be affected by the license as well.
здравейте, точно това си мислех и аз. само че има и добри казина, които позволяват play n go. видео слот, Mr Vegas.......
в някои казина ми беше позволено да играя на тези ротативки в началото и след известно време те бяха забранени. така че ми е много странно.
Никога не съм имал проблеми с казината, които предлагат play n go. може би play n go проверява тези казина. pragmaticplay е навсякъде, но само празни завъртания в продължение на седмици.
така че мисля, че където play n go е разрешено, е добро казино. може би просто си въобразявам.
Поздрави
Френски
hello, that's exactly what i was thinking too. only there are also good casinos that allow play n go. video slot, mr vegas.......
at some casinos i was allowed to play these slots at the beginning and after a while they were forbidden. so it's very weird for me.
I've never had any problems with casinos that offer play n go. maybe play n go is checking these casinos. pragmaticplay is everywhere, but only empty spins for weeks.
so i think where play n go is allowed it is a good casino. maybe I'm just imagining it.
Kind regards
french
hallo, genau das habe ich mir auch gedacht. nur es gibt auch gute casinos die play n go zulassen. videoslot, mr vegas.......
bei manchen casinos durfte ich am anfang diese slots spielen und nach einiger zeit waren sie verboten. darum ist es sehr komisch für mich.
ich hatte auch noch nie probleme mit casinos die play n go anbieten. vielleicht prüft play n go diese casinos. pragmaticplay gibts überall, aber seit wochen nur mehr leere spins.
daher denke ich, wo play n go erlaubt ist, ist es ein gutes casino. vielleicht bilde ich mir das nur ein.
mfg
franz
Здравей, френски. 🙂
Не бих казал, че play'n Go игрите са добър показател за качеството на казиното. Има и други по-важни аспекти като приходите на казиното, правилата и условията и т.н. не мислиш 🙂
Също така смятам, че е важно да имате предвид RTP и волатилността на слота, когато става дума за мъртви завъртания.
Hello, french. 🙂
I would not say that play'n Go games are a good indicator of the quality of the casino. There are other more important aspects such as the casino's revenue, terms and conditions, and so on. Don't think? 🙂
I also think that it is also important to keep the slot's RTP and volatility in mind when it comes to dead spins.
Здравейте на всички. Имам проблем с казино zoom. Не искате да ми изплатите парите, защото искате банково извлечение с моето име върху него, но за съжаление това вероятно вече не е така. Може ли някой да ми помогне?
LG Manu
Hello everyone.I have a problem with the casino zoom.You don't want to pay out my money because you want a bank statement with my name on it,but unfortunately that's probably not the case anymore.Can someone please help me?
LG Manu
Hallo zusammen.Und zwar habe ich ein Problem mit dem Casino zoom.Sie wollen mein Geld nicht auszahlen,weil sie einen Kontoauszug möchten wo auch mein Name drauf steht,aber leider ist das wohl nicht mehr so.Kqnn mir da bitte jemand helfen?
LG Manu
Здравейте,
Сега съм малко объркан. Изявлението все още ли е проблемът? Най-добрият съвет би бил да си сътрудничите с казиното, за да завършите проверката. Можете ли да се свържете с оператора за поддръжка или чат, моля?
Hello,
I'm a bit confused now. Is the statement still the issue? The best advice would be to cooperate with the casino in order to finish the verification. Can you get in touch with the support or chat operator, please?
Имате огромен проблем с това казино. Депозирах миналата година с кредитна карта, която вече нямам. При теглене от 30 безплатни завъртания, които получих, спечелих 200... искат цялата ми информация от кредитна карта, която използвах преди година.
Така че изрових цялата информация ..включително старата карта, изпратих им извлечението, показващо им депозита, но тъй като беше различно фамилно име, същия адрес, същото всичко ..след това те искат удостоверение за развод, изпратиха им и това. Не забравяйте, че всичко това се случва, след като акаунтът ми беше потвърден от казиното... сега те спряха акаунта ми и аз изчаках да видя дали ще приемат документа ми за развод... Не правя теглене на кредит карта, която вече нямам. Така че наистина не разбирам какво правят. И проверих там в отдела за правна проверка, те дори не трябва да гледат кредитна карта, която вече не се използва.
Ето как се отнасяте към играчите си... това е шега и не съм впечатлен.
Карън
Have a huge problem with this casino. I deposited last year with a credit card I no longer have. On withdrawl from 30 free spins that I got I won 200...they want all my info from a credit card that I used a year ago.
So I dug up all the info ..including the old card sent them the statement showing them the deposit, but because itcwas a different last name ,same address, same everything ..they then want a divorce certificate, sent them that as well. Remember this is all taking place after my account was verified by the casino....now they have suspended my account and I gave to wait to see if they accept my divorce document...I'm not doing a withdrawl to a credit card I no longer have. So I seriously don't understand what they are doing. And I checked with there legal verification department they should not even be looking at a credit card that is no longer in use.
This is how you treat your players...it's a joke and I'm not impressed.
Karen
Нито един човек в казиното не е чувал за "нещо", наречено развод, предполагам!
Това изобщо не е смешно и ти съчувствам. За щастие успяхте да подадете жалбата, смея да твърдя, че не бихте могли да се справите по-добре.
Правилно ли приемам, че по някаква причина казиното е решило да провери всичките ви скорошни депозити и методи на плащане?
Имам предвид, че е август, подозирам, че сте направили депозити между тях, нали?
По един или друг начин, отговорност на казиното е да изплати всички законно спечелени печалби без ненужни проблеми или забавяне. Ако мога да спекулирам малко, бих казал, че тази допълнителна проверка трябва да има нещо общо с AML или маркиран акаунт. Въпреки че трябва да ви бъде предоставено пълно обяснение, по-важното е, че всички изисквания трябва да са разумни.
Какво бихте направили, ако казиното поиска снимка, на която държите тази карта, например?
Както и да е, открих много положителна актуализация в нишката за оплакване - казиното потвърди, че изплащането е одобрено!
Съжалявам за спойлера, но актуализацията все още чака потвърждението от наша страна - не можах да устоя! ✨✨✨🙂
Not a single person in the casino has ever heard about a "thing" called divorce, I reckon!
This is not funny at all, and I empathize with you. Luckily, you managed to submit the complaint I dare to say you couldn't have done any better.
Am I assuming correctly that, for some reason, the casino has decided to verify all your recent deposit and payment methods?
I mean it is August thus, I suspect you've made some deposits in between, have you?
One way or another, it's the casino's responsibility to pay out all legitimately gained winnings without an unnecessary hassle or delay. If I may speculate a bit, I'd say this additional verification must have something in common with AML or a flagged account. Though you should be provided with full a explanation, more importantly, all demands should be reasonable.
What would you supposed to do if the casino asked for a picture of you holding this card, for example?
Anyway, I found a very positive update in the complaint thread - the casino has confirmed the payout has been approved!
Sorry for the spoiler but the update is still waiting for the confirmation on our side - I could not resist! ✨✨✨🙂
Хей!
Мога ли да използвам това като възможност да науча повече за това конкретно казино?
Искаш ли да споделиш от колко време играеш там, може би? Какво мислите за качествата на поддръжка, а също и какво е мнението ви за наличните методи на плащане и процеса на теглене?
Колкото повече, толкова по-добре, нали знаеш? 😉✨
Hey!
May I take this as an opportunity to learn more about this particular casino?
Care to share how long you have been playing there, perhaps? What do you think about the support qualities, and also, what is your opinion about the available payment methods and the withdrawal process?
The more the better, you know? 😉✨
Определено ще имам нужда от помощ за това. Звучи ми като повторна песен. 😎
Има ли връзка с Zoome Casino , чудя се...
I'd definitely need some help with that. Sounds like a rep song to me. 😎
Any relation to the Zoome Casino, I wonder...
Съжалявам, че имате такъв опит. Мога ли да попитам от колко време играете в това казино?
Sorry that you have this kind of experience. May I ask how long have you been playing at this casino?
Здравейте,
Играя в това казино около една година, направих досега 26 депозита и едно теглене на моя депозит обратно,
както казах няма шанс за печалби, да речем, че играете с баланс от 400$ и аз изчислих, докато играя надолу тези 400$, имам обща печалба от 176$.... RTP е малко под 50%, няма значение коя игра играете или по кое време играете винаги едно и също,
Hello,
I play at this Casino about one year, made so far 26 deposits, and one withdrawal of my deposit back,
as I said no chance of winnings, let say you play a balance of 400$ and i have calculated while playing down that 400$ i have total win of 176$.... the RTP is just below 50%, it does not mater what game you play or what time you play always the same,
Хей. Наистина съжалявам за това. За съжаление, както знаете, казиното винаги е имало предимство пред играчите в дългосрочен план. Хубавото е, че можете да се преместите в друго казино по всяко време, нали? И разбира се, не забравяйте да включите своя опит в отзивите си, тъй като го правите, това наистина трябва да е полезно за другите.
Hey. I'm really sorry about that. Unfortunately, as you know, the casino has always had an advantage over the players in the long run. The good thing is that you can move to some other casino anytime, right? And of course, do not forget to include your experience in your reviews, as you do, it really should be helpful to others.
Здравейте приятели моля ПОМОГНЕТЕ! Опитвам се да верифицирам акаунта си повече от 2 дни. Те продължават да искат документ за доказателство за депозит, който дори не съществува. Искат номера на банковата ми сметка с името и адреса ми, както и депозита, показан на същата страница. Изпратих им множество документи, доказващи, че интерактивният превод идва от моя акаунт и те все още няма да потвърдят моя акаунт. Мисля, че това е измамен сайт, който няма да се спре пред нищо, за да предотврати всякакви тегления. Имам 2420$ печалби, но не мога да взема последната част
Hello friends please HELP! I have been trying to verify my account now for over 2 days. They keep requesting a proof of deposit document that does not even exist. They want my bank account number with my name and address and also the deposit shown on the same page. I have sent them multiple documents proving the interac etransfer came from my account and they still will not verify my account. I think this is a fraudulent site that will stop at nothing to prevent any withdrawals. I have 2.420$ in winnings but I can't get the last part
Как обаче обясняват отхвърлянето на тези документи? Беше ли в правилния формат и с добро качество?
Ако имате нужда от помощ от нашия екип за жалби, моля , подайте жалба тук и ние ще се опитаме да се намесим.
Уведомете ни как върви.
How do they explain the rejection of those documents, though? Was it in the right format and of good quality?
If you need some help from our complaint team, please file a complaint here and we'll try to intervene.
Let us know how it goes.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.