НачалоФорумКазинаZodiacbet Casino - обща дискусия

Zodiacbet Casino - обща дискусия (страница 2)

преди 1 година от noni0706
|
5 091 преглеждания 26 отговора |
|
1 2
преди 1 година

Напомням, че жалбата е за казиното zodiacbet

Автоматичен превод:
Публикация на Leeamaria е изтрит
Leeamaria
преди 8 месеца

Здравейте, виждам, че имате сериозен проблем. Все пак бих казал, че съм се сблъсквал със същия случай и преди, така че не е напълно често срещан, но не е нещо, за което казиното не може да попита.

Така че, ако искате да закриете акаунта, ще се опитам да сътруднича на казиното и ако проблемът продължава, можете да се свържете с нас и ние ще се опитаме да помогнем.

Разбира се, не е нормално да чакате 10 дни за отговор на един имейл, така че ще се опитам да осигуря всичко, от което се нуждае казиното, ако искате проблемът да бъде разрешен възможно най-скоро.

Мислиш ли, че ще направиш това или просто ще го оставиш и няма да играеш тук?

Автоматичен превод:
Публикация на Leeamaria е изтрит
Leeamaria
преди 7 месеца

Не мисля, че вие сте единственият с такъв възглед и всички можем да решим дали да опитаме или да го оставим така. Мисля, че ясно изразихте мнението си.

Нека се справяте добре във всичко, което правите. 😉

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Опитвам се да закрия акаунта си в Zodiacbet от 2 месеца, просто не става, може ли някой да ми помогне? Изпратих 25 имейла и все още не съм получил отговор. Когато се свържа с чата на живо, те просто ми дават имейла и трябва да изпратя друг имейл, продължава и продължава. Ако дам лоша рецензия на чата, получавам забрана от чата и нямам право да се свързвам с тях повече, защото те смятат, че ако дам лоша рецензия, това ще има лош ефект върху тях. Моля помогнете!

Автоматичен превод:
Jayjay01
преди 4 месеца

Здравейте, отдавна не сте се опитвали да затворите акаунт. И така, когато им изпратите имейл, те отговарят ли ви и ви дават разумен отговор или не сте чули нищо? Знам, че писахте, че не сте получили отговор, но не е логично да ви пиша да им изпратите имейл и след това да не отговоря.

Ако имате нужда от помощ и не знаете какво да правите по-нататък, можете да опитате да подадете жалба при нас и ще видим какво можем да направим.

Можете да намерите връзката тук . ⬅️

Мислиш ли, че ще го направиш?

Автоматичен превод:
Jaro
преди 4 месеца

Здравей Джаро,


Да, и за мен няма смисъл, но е така: винаги ми дават един и същ имейл и трябва да пратя още един имейл, а вече съм изпратил няколко имейла. Мога да опитвам отново и отново, но нищо не се променя, те не се свързват. Чатът на живо не може да направи нищо. Вчера изпратих друг имейл. Във всички други казина отнема 2 дни, но тук определено не отнема 2 дни.

Автоматичен превод:
Jayjay01
преди 4 месеца

Е, ако това е така и те пренебрегнат искането ви, тогава ще подам жалба, както споменах в предишния си отговор. Оставих връзката там, така че ако се интересувате да помогнете, можете да опитате. Какво ще кажете?🤔

Автоматичен превод:
1 2

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
christmas_push_alt
Share your winnings from Pragmatic Play slots — we’re giving away prizes worth $3,000!
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини