Здравейте, виждам, че имате сериозен проблем. Все пак бих казал, че съм се сблъсквал със същия случай и преди, така че не е напълно често срещан, но не е нещо, за което казиното не може да попита.
Така че, ако искате да закриете акаунта, ще се опитам да сътруднича на казиното и ако проблемът продължава, можете да се свържете с нас и ние ще се опитаме да помогнем.
Разбира се, не е нормално да чакате 10 дни за отговор на един имейл, така че ще се опитам да осигуря всичко, от което се нуждае казиното, ако искате проблемът да бъде разрешен възможно най-скоро.
Мислиш ли, че ще направиш това или просто ще го оставиш и няма да играеш тук?
Hi, I see you have a serious problem. However, I would say that I've encountered the same case before, so it's not completely common, but it's not something that the casino can't inquire about either.
So if you want to close the account I would try to cooperate with the casino and if the issue persists you can contact us and we will try to help.
Of course it is not normal to wait 10 days for a reply to one email, so I would try to provide everything the casino needs if you want it to be resolved as soon as possible.
Do you think you will do that or just leave it and not play here ?
Не мисля, че вие сте единственият с такъв възглед и всички можем да решим дали да опитаме или да го оставим така. Мисля, че ясно изразихте мнението си.
Нека се справяте добре във всичко, което правите. 😉
I don't think you would be the only one with such a view and we can all decide whether to give it a try or leave it as it is. I think you've clearly made your point.
May you do well in everything you do. 😉
Опитвам се да закрия акаунта си в Zodiacbet от 2 месеца, просто не става, може ли някой да ми помогне? Изпратих 25 имейла и все още не съм получил отговор. Когато се свържа с чата на живо, те просто ми дават имейла и трябва да изпратя друг имейл, продължава и продължава. Ако дам лоша рецензия на чата, получавам забрана от чата и нямам право да се свързвам с тях повече, защото те смятат, че ако дам лоша рецензия, това ще има лош ефект върху тях. Моля помогнете!
So I've been trying to close my account at Zodiacbet for 2 months, it just doesn't work, can anyone help me? I've sent 25 emails and haven't received a response yet. When I contact the live chat they just give me the email and I have to send another email, it goes on and on. If I give the chat a bad review, I get banned from the chat and am not allowed to contact them anymore because they think that if I give a bad review it will have a bad effect on them. Please help!
Also ich versuche seit 2 Monaten mein Konto bei Zodiacbet zu schließen, funktioniert irgendwie nicht, kann mir da eventuelle jemand helfen? ich habe 25 Emails gesendet, und bis lang nicht eine Antwort erhalten. Wenn ich den Livechat kontaktiere geben sie mir einfach die Email und ich soll noch mal eine Email senden, das geht immer so weiter. Wenn ich dem Chat eine schlechte Bewertung gebe, werde ich vom Chat gebannt und darf sie nicht mehr kontaktieren weil sie meinen wenn ich eine schlechte bewertung abgebe hat es eine schlechte Wirkung auf sie. Bitte um hilfe!
Здравейте, отдавна не сте се опитвали да затворите акаунт. И така, когато им изпратите имейл, те отговарят ли ви и ви дават разумен отговор или не сте чули нищо? Знам, че писахте, че не сте получили отговор, но не е логично да ви пиша да им изпратите имейл и след това да не отговоря.
Ако имате нужда от помощ и не знаете какво да правите по-нататък, можете да опитате да подадете жалба при нас и ще видим какво можем да направим.
Можете да намерите връзката тук . ⬅️
Мислиш ли, че ще го направиш?
Hi, it's been a long time since you've tried to close an account. So when you send them an email, do they reply to you and give you a reasonable answer or did you not hear anything ? I know you wrote you haven't received a response but it is not logical for me form the to write you to email them and then not responding.
If you need help and don't know what to do next, you can try lodging a complaint with us and we'll see what we can do.
You can find the link here. ⬅️
Do you think you'll go for it ?
Здравей Джаро,
Да, и за мен няма смисъл, но е така: винаги ми дават един и същ имейл и трябва да пратя още един имейл, а вече съм изпратил няколко имейла. Мога да опитвам отново и отново, но нищо не се променя, те не се свързват. Чатът на живо не може да направи нищо. Вчера изпратих друг имейл. Във всички други казина отнема 2 дни, но тук определено не отнема 2 дни.
Hello Jaro,
Yes, it doesn't make sense to me either, but it's like this: they always give me the same email address and I have to send another email, and I've already sent several emails. I can try again and again but nothing changes, they don't get in touch. The live chat can't do anything. Yesterday I sent another email. At all other casinos it takes 2 days, but here it definitely doesn't take 2 days.
Hallo Jaro,
Ja ist für mich auch nicht Logisch, aber es ist so, dass die mir immer die Selbe Email Adresse geben und ich soll eine weitere Email senden, und ich habe schon mehrere Emails gesendet. ich kann es immer wieder veruschen aber nichts ändert sich, die melden sich ja nicht. der liveChat kann nichts machen. Gestern habe ich wieder eine Email gesendet. Bei allen anderen Casinos geht das innerhalb 2 Tage aber hier, geht es keineswegs 2 Tage.
Е, ако това е така и те пренебрегнат искането ви, тогава ще подам жалба, както споменах в предишния си отговор. Оставих връзката там, така че ако се интересувате да помогнете, можете да опитате. Какво ще кажете?🤔
Well, if that's the way it is and they ignore your request, then I would go ahead and file a complaint as I mentioned in my previous reply. I've left the link there so if you're interested in helping, you can give it a try. What do you say ?🤔
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.