преди 1 година
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Zodiacbet Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Здравейте всички
Предполагам, че прочетох прегледа на казиното тук твърде късно..?
Но да видим..
Депозирах там около 1000 евро през последните два дни ..
(Всичко без никакви бонуси и всичко с моя Skrill Wallet)
И сега давам 1200 също със Skrill за теглене..
Качих всички изисквани документи!
(и дори трябваше да си направя селфи с уеб камерата...?)
А според чата обработката отнема 48 часа
Въпреки това, като чета отзивите тук, страхувам се, че ще отнеме повече време..? 🙁
Но ще видим, ще докладвам...
Hi, everyone
I guess I read the casino review here too late..?
But let's see ..
I deposited about 1000 euros there in the last two days ..
(All without any bonuses and all with my Skrill Wallet )
And now i give 1200 also with Skrill for withdrawal..
I uploaded all demanded Documents!
( and even had to take a selfie with the webcam...?)
And according to the chat, the processing takes 48 hours
However, reading the reviews here, I fear it will take longer..? 🙁
But we'll see, I'll report...
Здравейте, благодарим ви, че споделихте опита си и определено се свържете с нас по-късно с обратна връзка. Предоставянето на снимка с помощта на уеб камера, уверявам ви, е напълно нормално. Казината често изискват снимки на играчи и множество други документи, за да докажат самоличността им. Поддържайте връзка, моля. Любопитен съм как ще се развият нещата и съжалявам, че попаднахте на такова казино, това казино наистина не беше добър избор. 😕🏴☠️
Hi, thank you for sharing your experience and definitely get back to us later with the feedback. Providing a photo using a webcam, I assure you, is completely normal. Casinos often require photos of players and plenty of various other documents to prove their identity. Stay in touch, please. I am curious how things will develop and I am also sorry that you came across such a casino, this casino wasn't a good choice indeed. 😕🏴☠️
Аз самият съм изненадан
заради всички негативни отзиви, които прочетох навсякъде.
Но наистина получих парите днес на Skrill в рамките на 48 часа време за обработка..!
И за мое учудване, без да отхвърля дълги документи...
I'm surprised myself
because of all the negative reviews I've read everywhere.
But I really got the money today on Skrill under the 48 hour processing time..!
And to my amazement without rejecting long documents...
Това наистина е приятна изненада! 🙂
Все още съм загрижен за много лошата репутация.
That is truly a nice surprise! 🙂
I'm still concerned about the very bad reputation.
Също така не мога да разбера многото лоши отзиви тук, имах същия опит, проверката мина бързо и без проблеми, нямаше искания за допълнителни документи и изплащането беше също толкова бързо в портфейла ми, така че нямам какво да се оплача тук в сравнение за много други казина като това да бъде оценен високо
I also can't understand the many bad reviews here, I had the same experience, verification went quickly and without problems, no requests for further documents and the payout was just as fast in my wallet, so I have nothing to complain about here compared to many other casinos like this be rated highly
Здравейте.
Вярвам, че намерих причината:
https://casino.guru/complaints/unresolved
Толкова много черни точки + много несправедливи условия.
Жалко е, че представителите на казиното не ги е грижа. 🙁
Hello.
I believe I found the reason:
https://casino.guru/complaints/unresolved
So many black points + very unfair terms.
That's unfortunate the casino reps don't care. 🙁
Аз също прочетох тези жалби и с тази голяма сума, разбира се, има много черни точки. Мога само да кажа, че казиното е много удобно за клиентите във всички отношения и това е много важно за мен. Не мога да кажа това за много големи казина тук. В t&c се казва, че не ви е позволено да имате дублиращи се акаунти и мога да разбера, че казиното не плаща тогава, защото бонусите също се дават на акаунт и това е помощ от казиното и ако след това го изпратите два пъти, мисля, че е така е за всеки справедлив към другите, ако накажете лицето, което има дублираща се сметка, като не му изплатите парите.
I have also read these complaints and with this large sum there are of course many black points. I can only say that the casino has been very customer-friendly in all respects and that is very important to me. I cannot say that about many large casinos here . It says in the t&c that you are not allowed to have duplicate accounts and I can understand that the casino does not pay then because bonuses are also given per account and that is an accommodating from the casino and if you then ship it twice I think it is for everyone fair to others if you punish the person who has a duplicate account by not paying him his money.
Хубаво е, че имате такива положителни преживявания с всяко казино.
За съжаление, когато става въпрос за оплаквания, въпреки че като цяло съм съгласен с вас, вероятно сте пренебрегнали истинския проблем. Казиното не е предоставило нито едно доказателство в подкрепа на решението си да не плаща на всички тези играчи.
Първо, трябва да докажете, че това е един и същ играч - за предпочитане чрез проверка, след което трябва да прецените дали играчът е получил нечестно предимство пред казиното, докато е създавал друг акаунт.
Прочетохте ли това?
https://casino.guru/zodiacbet-casino-player-has-been-accused-of-opening
Такъв случай със сигурност се нуждае поне от добро обяснение, дадено от казиното, бих казал.
Всички тези жалби бяха затворени като „Недостатъчни доказателства от казиното".
Не бих препоръчал това казино на никого и се надявам, че няма да срещнете проблеми.
It's good you have such positive experiences with any casino.
Sadly, when it comes to complaints, although I agree with you in general, you probably overlooked the real issue. The casino hasn't provided a single proof to support its decision not to pay all those players.
First, you must prove it's the same player - preferably by verification, then you should consider whether the player gained an unfair advantage over the casino while creating another account.
Did you read this?
https://casino.guru/zodiacbet-casino-player-has-been-accused-of-opening
Such a case certainly needs at least a good explanation given by the casino, I'd say.
All those complaints were closed as "Insufficient evidence from casino".
I wouldn't recommend this casino to anyone, and I hope you won't run into any issues.
Така че виждам предимно лоши отзиви тук във форума и мога само да кажа, че исках да опровергая казаното за това казино, но предисторията често не се поставя под съмнение. Мисля, че е в интерес на казиното да защитава репутацията си, точка I повторете отново, че не съм играл тези казино игри толкова дълго, но имах най-добрите преживявания досега, независимо дали съм печелил или губил, имам супер приятелска поддръжка тук и всички неща, които са уместни и добри за оценка на казино, като тъй като методите за проверка на депозита, методите за теглене, времето за обработка са много удобни за клиента и положителни.
So I see mostly bad reviews here in this forum and can only say that I wanted to refute what is said about this casino but the backgrounds are often not questioned I think it is in the interest of the casino to stand up for its reputation point I repeat again that I haven't been playing this casino games for so long but have had the best experiences so far, whether I've won or lost I have super friendly support here and all things that are relevant and good for evaluating a casino such as verification deposit methods withdrawal methods processing time are very customer-friendly and positive.
Благодаря ви много, че отделихте време да поставите гледната си точка тук. 👌
Thank you very much for taking the time to paste your point of view here. 👌
Добър вечер
Имам големи проблеми да спечеля в това казино.
можеш ли да ми помогнеш, никой не отговаря.
Хиляди благодарности
Good evening
I have big problems to win at this casino.
can you give me a hand, no one answers.
A thousand thanks
Buonasera
ho dei grossi problemi per una vincita su questo casino .
mi potete dare una mano , non risponde nessuno .
grazie mille
Здравейте, първото нещо, което направих, беше да погледна индекса за безопасност на казиното и да видя, че не е най-безопасният избор да играя в това казино.
Що се отнася до вашия проблем, не можете ли да изтеглите парите, които спечелихте тук? От колко време продължава вашата ситуация? Бихте ли ми казали малко повече, за да разбера по-добре ситуацията и да се опитам да ви помогна?
Hi, the first thing I did was to look at the casino's safety index and see that it wasn't the safest choice to play at this casino.
As for your problem, are you unable to withdraw the money you won here ? How long has your situation been going on ? Could you tell me a little more so I have a better understanding of the situation and try to help you ?
Благодаря ви много, за сега минаха само няколко дни, но никой не отговаря и за мен звучи като измама
Thank you very much, it's only been a few days for now, but no one ever responds and for me it sounds like a scam
Grazie mille per ora sono pochi giorni , ma non risponde mai nessuno e per me c è aria di truffa
Знам как се чувствате, когато не получите никакъв отговор от казиното, защото понякога може да бъде успокояващо, когато става въпрос за справяне с теглене. Винаги съм смятал, че е най-добре да знам какво се случва и какъвто и да е проблемът, казиното трябва да съобщи. Бих искал обаче също така да отбележа, че ние даваме на казината 14 дни за разрешаване на теглене, така че все още не бих бил скептичен и ще видим как ще се развие ситуацията по-нататък. Ако тази ситуация не се развие и продължавате да не получавате отговори и казиното не разреши нищо, тогава ще преминем към следващата стъпка.
Следователно, ще бъде ли възможно да ме информирате за развитието на случая?
I know how you feel when you don't get any answer from the casino, because it can sometimes be reassuring when it comes to dealing with a withdrawal. I always think it's best to know what's going on and whatever the problem is the casino should communicate. However, I would also like to point out that we give casinos 14 days to resolve a withdrawal, so I wouldn't be sceptical just yet and we'll see how the situation develops further. If this situation does not move forward and you continue to receive no answers and the casino does not resolve anything, then we will move on to the next step.
Therefore, will it be possible to update me on how the case is developing ?
До днес са ми искали документи, изпратени всеки ден измислят документи и вече два дни не отговарят
To date they have asked me for documents sent every day they invent documents and for two days they have no longer responded
Ad oggi mi hanno chiesto documenti inviati ogni giorno inventano documenti e da due giorni non rispondono più
Нека им дадем още време да разгледат документите и да ги оценят. Не забравяйте да продължите да питате казиното на какъв етап е и ако те не отговорят по-дълго, ние ще се опитаме да ви помогнем.
Let's give them some more time to look at the documents and evaluate them. Be sure to keep asking the casino what stage it's at and if they don't answer for longer, we'll try to help you.
Благодаря ви много, никой не е отговорил от 4 дни и непрекъснати имейли и чатове, можете ли да продължите и да продължите?
Хиляди благодарности
Thank you very much, no one has responded for 4 days and continuous emails and chats, can you proceed and move on?
A thousand thanks
Grazie mille nessuno risponde da 4 giorni e continue mail e chat puoi procedere ed andare avanti ?
grazie mille
Здравейте, тъй като виждам, че нищо не е разрешено, бих препоръчал даотворите жалба на тази връзка .
Надявам се, че можем да ви помогнем и че всичко в крайна сметка ще се разреши и ще се развие добре. Стискам палци. 🤞
Hello, as I see that nothing has been resolved, I would recommend to open a complaint on this link.
I hope that we can help you and that everything will eventually be resolved and turn out well. Fingers crossed. 🤞
Не успях да го направя от връзката, моля, помогнете ми, отнеха тегленето ми без причина и го анулираха и сега трябваше да направя друго
I wasn't able to do it from the link please help me they took away my withdrawal for no reason and canceled it and now I had to do another one
Non sono riuscito a farla dal link per favore aiutatemi mi hanno tolto il prelievo senza motivo annullandolo e ora ho dovuto farne un altro
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.