ФорумКазинаZodiacbet Casino - обща дискусия

Zodiacbet Casino - обща дискусия

преди 1 година от noni0706
|
4460 преглеждания 26 отговора |
|
1 2
Добавете пост
преди 1 година
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Zodiacbet Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 1 година


Здравейте всички


Предполагам, че прочетох прегледа на казиното тук твърде късно..?


Но да видим..

Депозирах там около 1000 евро през последните два дни ..


(Всичко без никакви бонуси и всичко с моя Skrill Wallet)


И сега давам 1200 също със Skrill за теглене..


Качих всички изисквани документи!

(и дори трябваше да си направя селфи с уеб камерата...?)


А според чата обработката отнема 48 часа


Въпреки това, като чета отзивите тук, страхувам се, че ще отнеме повече време..? 🙁


Но ще видим, ще докладвам...

Автоматичен превод:
Barny1100
преди 1 година

Здравейте, благодарим ви, че споделихте опита си и определено се свържете с нас по-късно с обратна връзка. Предоставянето на снимка с помощта на уеб камера, уверявам ви, е напълно нормално. Казината често изискват снимки на играчи и множество други документи, за да докажат самоличността им. Поддържайте връзка, моля. Любопитен съм как ще се развият нещата и съжалявам, че попаднахте на такова казино, това казино наистина не беше добър избор. 😕🏴‍☠️

Автоматичен превод:
преди 1 година

Аз самият съм изненадан

заради всички негативни отзиви, които прочетох навсякъде.


Но наистина получих парите днес на Skrill в рамките на 48 часа време за обработка..!


И за мое учудване, без да отхвърля дълги документи... file


Автоматичен превод:
Barny1100
преди 1 година

Това наистина е приятна изненада! 🙂

Все още съм загрижен за много лошата репутация.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Също така не мога да разбера многото лоши отзиви тук, имах същия опит, проверката мина бързо и без проблеми, нямаше искания за допълнителни документи и изплащането беше също толкова бързо в портфейла ми, така че нямам какво да се оплача тук в сравнение за много други казина като това да бъде оценен високо

Автоматичен превод:
simplyme
преди 1 година

Здравейте.

Вярвам, че намерих причината:

file

https://casino.guru/complaints/unresolved

Толкова много черни точки + много несправедливи условия.

Жалко е, че представителите на казиното не ги е грижа. 🙁

Автоматичен превод:
преди 1 година

Аз също прочетох тези жалби и с тази голяма сума, разбира се, има много черни точки. Мога само да кажа, че казиното е много удобно за клиентите във всички отношения и това е много важно за мен. Не мога да кажа това за много големи казина тук. В t&c се казва, че не ви е позволено да имате дублиращи се акаунти и мога да разбера, че казиното не плаща тогава, защото бонусите също се дават на акаунт и това е помощ от казиното и ако след това го изпратите два пъти, мисля, че е така е за всеки справедлив към другите, ако накажете лицето, което има дублираща се сметка, като не му изплатите парите.

Автоматичен превод:
simplyme
преди 1 година

Хубаво е, че имате такива положителни преживявания с всяко казино.

За съжаление, когато става въпрос за оплаквания, въпреки че като цяло съм съгласен с вас, вероятно сте пренебрегнали истинския проблем. Казиното не е предоставило нито едно доказателство в подкрепа на решението си да не плаща на всички тези играчи.

Първо, трябва да докажете, че това е един и същ играч - за предпочитане чрез проверка, след което трябва да прецените дали играчът е получил нечестно предимство пред казиното, докато е създавал друг акаунт.

Прочетохте ли това?

https://casino.guru/zodiacbet-casino-player-has-been-accused-of-opening

Такъв случай със сигурност се нуждае поне от добро обяснение, дадено от казиното, бих казал.

Всички тези жалби бяха затворени като „Недостатъчни доказателства от казиното".

Не бих препоръчал това казино на никого и се надявам, че няма да срещнете проблеми.



Автоматичен превод:
преди 1 година

Така че виждам предимно лоши отзиви тук във форума и мога само да кажа, че исках да опровергая казаното за това казино, но предисторията често не се поставя под съмнение. Мисля, че е в интерес на казиното да защитава репутацията си, точка I повторете отново, че не съм играл тези казино игри толкова дълго, но имах най-добрите преживявания досега, независимо дали съм печелил или губил, имам супер приятелска поддръжка тук и всички неща, които са уместни и добри за оценка на казино, като тъй като методите за проверка на депозита, методите за теглене, времето за обработка са много удобни за клиента и положителни.

Автоматичен превод:
simplyme
преди 1 година

Благодаря ви много, че отделихте време да поставите гледната си точка тук. 👌

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Добър вечер

Имам големи проблеми да спечеля в това казино.

можеш ли да ми помогнеш, никой не отговаря.

Хиляди благодарности

Автоматичен превод:
Simocos19
преди 11 месеца

Здравейте, първото нещо, което направих, беше да погледна индекса за безопасност на казиното и да видя, че не е най-безопасният избор да играя в това казино.

Що се отнася до вашия проблем, не можете ли да изтеглите парите, които спечелихте тук? От колко време продължава вашата ситуация? Бихте ли ми казали малко повече, за да разбера по-добре ситуацията и да се опитам да ви помогна?

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Благодаря ви много, за сега минаха само няколко дни, но никой не отговаря и за мен звучи като измама

Автоматичен превод:
Simocos19
преди 11 месеца

Знам как се чувствате, когато не получите никакъв отговор от казиното, защото понякога може да бъде успокояващо, когато става въпрос за справяне с теглене. Винаги съм смятал, че е най-добре да знам какво се случва и какъвто и да е проблемът, казиното трябва да съобщи. Бих искал обаче също така да отбележа, че ние даваме на казината 14 дни за разрешаване на теглене, така че все още не бих бил скептичен и ще видим как ще се развие ситуацията по-нататък. Ако тази ситуация не се развие и продължавате да не получавате отговори и казиното не разреши нищо, тогава ще преминем към следващата стъпка.

Следователно, ще бъде ли възможно да ме информирате за развитието на случая?

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

До днес са ми искали документи, изпратени всеки ден измислят документи и вече два дни не отговарят

Автоматичен превод:
Simocos19
преди 11 месеца

Нека им дадем още време да разгледат документите и да ги оценят. Не забравяйте да продължите да питате казиното на какъв етап е и ако те не отговорят по-дълго, ние ще се опитаме да ви помогнем.

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Благодаря ви много, никой не е отговорил от 4 дни и непрекъснати имейли и чатове, можете ли да продължите и да продължите?

Хиляди благодарности

Автоматичен превод:
Simocos19
преди 11 месеца

Здравейте, тъй като виждам, че нищо не е разрешено, бих препоръчал даотворите жалба на тази връзка .

Надявам се, че можем да ви помогнем и че всичко в крайна сметка ще се разреши и ще се развие добре. Стискам палци. 🤞

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Не успях да го направя от връзката, моля, помогнете ми, отнеха тегленето ми без причина и го анулираха и сега трябваше да направя друго

Автоматичен превод:
1 2

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини