Изпратихте ли тези екранни снимки и на поддръжката на казиното? Бих искал да знам какво казват за това. За съжаление не можем да ви помогнем с този проблем, тъй като е свързан със спортни залагания.
Did you send those screenshots to the support of the casino as well? I would like to know what they say about it. Sorry, we cannot help you with this issue, as it is related to sports betting.
Да, става въпрос за премахване на баланса ми от сметката, така че казвате, че ще удовлетвори всички оплаквания в казиното и не получавам тегленето си от yolo247 и не говоря за залагания, yolo247 чрез измама премахна всичките ми пари от сметката, така че моля, бъдете полезни
Yes it's about removing my balance from account so you say will slove all casino complaint and I m not getting my withdrawal from yolo247 and I am not talking about betting yolo247 by fraud removed all my money from account so plz be helpfull
Е, ако цялата ви ситуация е свързана със спортни залагания, ние няма да можем да ви помогнем, защото не се занимаваме с тази област, въпреки че ми е неприятно да го кажа, но това е положението.
Видях обаче, че са ви казали, че са го предали на правилния отдел, за да разберат какво става. Това, което ме озадачава, е, че просто са ви казали да се върнете друг път или по-късно за актуализация. Мисля, че трябва да се опитат да разберат какво се случва възможно най-бързо и да ви изпратят имейл. Разбира се, ако бях на твое място, щях да се опитам да се информирам поне всеки втори ден, ако има нещо ново.
Съжалявам за цялата ситуация, но това е единственият съвет, който мога да дам.
Well, if your whole situation is about sports betting, we won't be able to help you, because we don't deal with this area, although I hate to say it, but that's the way it is.
However, I saw that they told you that they have passed it on to the right department to find out what is going on. What baffles me is that they just told you to come back another time or later for an update. I think they should try to find out what's going on as quickly as possible and email you. Of course, if I were you I would try to keep myself informed, at least every second day if there is something new.
I'm sorry about the whole situation but that's the only advice I can give.
Това не е честно, вие ми помагате в тази ситуация, имам печалбите си в нея, и знам, че ми помагате малко да се измъкна от това, вече казах, че те просто ме заблуждават, че сте загубили, така че премахнахме целия баланс и те нямам никакви доказателства, но имам целия запис на екрана как са премахнали моето приложение за измами с печалби yolo247
That's not fair you are helping me this situation I have my winnings in it I and know you do some help to me getting out of this i have already told that they are just fooling they are me that you lost so we removed all balance and they don't have any proof but I have all screen recording how they removed my winnings fraud app yolo247
Жоро, моля, помогнете ми, предприемете големи действия, тази измама yolo247 или ми дайте идея как мога да отида при тях имейл адресът, който са посочили, е невалиден, данните за контакт са грешни, не мога да се свържа с тях, поддръжката е безполезна 🙏
Joro plz help me out this take big action this fraud yolo247 or give me idea how can I go to them email address they gave is invalid contact detail is wrong cannot reach them support is useless 🙏
Все още нямаме клон, занимаващ се със спортни залагания, но мога да предложа три уебсайта, които го правят:
https://www.bookmakers.bet/submit-a-complaint/
https://www.top100bookmakers.com/contact-us/
https://www.sportsbookreview.com/sportsbook-complaint/
Надявам се, че ще могат да ви помогнат с проблема ви. Моля, разберете, че не бихме могли да ви посъветваме правилно, тъй като нямаме достатъчно представа за спортните залагания и не бихме могли да преценим компетентно всички плюсове и минуси. Моля, уведомете ни как върви.
We don't have a branch dealing with sports betting yet, but I can suggest three websites that do:
https://www.bookmakers.bet/submit-a-complaint/
https://www.top100bookmakers.com/contact-us/
https://www.sportsbookreview.com/sportsbook-complaint/
I hope they will be able to help you with your issue. Please understand, we wouldn't be able to advise you correctly as we don't have enough insight on sports betting, and we wouldn't be able to judge competently all the pros and cons. Please let us know how it goes.
Защо и не говоря за спортни залагания, проблемът ми е, че акаунтът ми е замразен с 8100000 на моя yolo247, който беше премахнат от yolo247 без причина и направи баланса ми 0,00... моля, помогнете ми
Why and I am not talking about sports betting my issue is account frezzed with 8100000 on my yolo247 which was removed by yolo247 without reason and made my balance 0.00....please help me
Здравейте!
Е, доколкото виждам, вие също не сте преминали проверката. Можете ли да получите достъп до поддръжката на казиното и да поискате подробности?
Що се отнася до оплакването, вижте това:
Горещо ви съветвам да се опитате да се свържете с казиното, да изчистите проблема с KYC и ако не сте се занимавали със спортни залагания, което звучи малко вероятно въз основа на вашата предишна информация, поискайте повторно отваряне на жалбата, моля.
Hey there!
Well, as far as I can see, you also didn't pass the verification. Can you access the casino support and ask for details?
As for the complaint, see this:
I strongly advise you to try to get in touch with the casino, clear out the KYC issue, and if you have not engaged in sports betting, which sounds quite unlikely based on your previous information, ask for the complaint reopened, please.
Акаунтът беше 💯 % потвърден, щях да ви покажа, но те забраниха акаунта ми, като ми дадоха теглене, когато започнах първото си теглене, не можах да вляза в акаунта си, така че моля, помогнете ми в тази ситуация
Account was 💯 % verified I would show you but they banned my account with giving me withdrawal when I started my first withdrawal I couldn't login to my account so plz help me out with this situation
Съжалявам, че не можем да бъдем полезни тук, особено когато прочетох съобщението от казиното във вашата жалба :
Наясно ли сте с това? Бих искал да попитам.🤔 Много се променя във вашия случай.
Освен това другата ви жалба беше отхвърлена поради спортни залагания, както казахме, така че за съжаление и тук не можем да направим много.🤷♀️
I'm sorry that we can not be of any help here, especially when I read the message from the casino in your complaint:
Are you aware of this? I would like to ask.🤔 It does change a lot in your case.
Also, your other complaint was rejected due to sports betting, as we said, so unfortunately, we cannot do much here either.🤷♀️
Не използвам няколко акаунта, имам само един акаунт в 4rabet, те са голяма измама, не искат теглене, така че блокирането на всички акаунти и прегледът на казино гуру не ни помагат, като дадете грешен преглед на 4rabet и сте изброени в топ 10 4 rabet най-лошото приложение, моля, премахнете това от топ 10 и ако е възможно, опитайте да дадете моето теглене с всякакви доказателства, просто блокиране на акаунти
I am not using multiple account I have only one account on 4rabet they are big fraud don't want to give withdrawal so blocking all accounts and casino guru review don't help us by giving wrong review on 4rabet and you have listed in top 10 4 rabet worst app plz remove this from top 10 and if possible try to give my withdrawal with any proof just blocking accounts
Съжаляваме, но за съжаление не можем да ви дадем никакви тегления, особено ако вашият случай вече е приключен и в този случай, поради вашата заявка, в която казахте, че правите спортни залагания.🤷♀️ Ако желаете, можете винаги се опитвайте да отворите отново вашия случай и нашият екип за оплаквания ще реши дали има някаква възможност да ви помогне с този проблем.
Освен това, ако искате да научите как оценяваме всички онлайн казина, ето една статия, която можете да разгледате. Надяваме се, че ще ви помогне да разберете повече за нашата работа.
Sorry, but unfortunately we are not able to give you any withdrawals, especially if your case has already been closed, and in this case, due to your request where you said that you were sports betting.🤷♀️ If you wish, you can always try to reopen your case, and our complaint team will decide if there is any possibility to help you out with this issue.
Also, if you wish to learn how we evaluate all online casinos, here's an article you can have a look at. Hopefully, it'll help you understand more about our work.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.