преди 7 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Yolo247 Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
От 30 дни yolo247.com играят с мен
Те уреждат залози неправилно и плячкосват парите ни..дори след предоставяне на доказателство за карти с резултати с връзки към официални уебсайтове, няма правилен отговор от yolo247.com
Загубени милиони тук все още няма да дават залозите, които ние също спечелихме
Загубени милиони тук все още няма да давате залозите, които също спечелихме
Since 30 days yolo247.com are playing with me
They are settling bets incorrectly and looting our money..even after providing proof of scorecards with official website links there is no proper response from yolo247.com
Lost millions here still they wont give the bets which we won also
Lost millions here still you wont give the bets which we won also
общо вкарани корнери бяха само 13, но те го споменаха като 14 и уредиха залога ми като загубен
.i предостави всички подробности, включително официални връзки към карта с резултати, все още няма отговор от тях
total corners scored were 13 only but they mentioned it as 14 and settled my bet as lost
.i provided all the details including official scorecard links still no response from them
общо вкарани корнери бяха само 13, но те го споменаха като 14 и уредиха залога ми като загубен
.i предостави всички подробности, включително официални връзки към карта с резултати, все още няма отговор от тях
total corners scored were 13 only but they mentioned it as 14 and settled my bet as lost
.i provided all the details including official scorecard links still no response from them
Здравейте, пробвахте ли да разберете откъде точно взимат статистиката си? Знам, че когато залагам от време на време, казиното, в което играя, пише, че се изчисляват само официални статистики. Така че skysports може да не е официалният канал, от който те вземат тези данни.
Намерих нещо подобно, така че може да е различно, така че ще се опитам да попитам откъде са взели статистиката.
Разбира се, ако смятате, че е преценено погрешно и сте намерили няколко източника в подкрепа на мнението си, ще се опитам да подам жалба.
Въпреки това, тъй като ние от Casino Guru не се занимаваме със спортни залагания, бих препоръчал няколко сайта, които биха могли да ви помогнат.
Можете да ги намерите тук:
https://www.bookmakers.bet/submit-a-complaint/
https://www.top100bookmakers.com/contact-us/
https://www.sportsbookreview.com/sportsbook-complaint/
Надявам се, че можете да подредите всичко. Ако имате късмет, уведомете ме.
Hi, did you try to find out where exactly they get their stats from ? I know that when I bet occasionally the casino I play in has it written that only official stats are calculated. So skysports may not be the official channel from which they take this data.
I did find something like that, so it could be different, so I would try to ask where they got the stats from.
Of course, if you felt that it was misjudged and you found several sources to support your view, I would try to file a complaint.
However, since we at Casino Guru do not deal with sports betting, I would recommend a couple of sites that might be able to help you.
You can find them here:
https://www.bookmakers.bet/submit-a-complaint/
https://www.top100bookmakers.com/contact-us/
https://www.sportsbookreview.com/sportsbook-complaint/
I hope you can sort it all out. If you get any luck, let me know.
Не мога да публикувам жалба в гореспоменатите сайтове. Имам статистика от много официални футболни уебсайтове, че общият брой корнери е само 13. Моля, помогнете ми да си получа парите, сър
. тяхната поддръжка на клиенти е жалка, от 30 дни те ме карат да чакам, всеки път, когато им изпращам съобщение, те просто казват да изчакаме актуализацията и затварят чатове без нашето съгласие
I'm not able to post complaint in the above mentioned sites..i have stats from many official soccer websites that total corners are 13 only..please help me in getting my money sir
. their customer support is pathetic,since 30 days they are making me wait ,everytime when i message them they simply tell to wait for the update and close chats without our consent
https://youtu.be/2MOjJyC7E14?si=RVICyBGEUp0337-M
Това е YouTube връзка към акцентите от мача, можете да видите статистиката и тук в края на мача
https://youtu.be/2MOjJyC7E14?si=RVICyBGEUp0337-M
This is YouTube link of match highlights you can see the stats here too at the end of match
Много съжаляваме, но не можем да ви помогнем. Това не е проблем, свързан с казино, това е проблем, свързан със спортни залагания.
Ние от Casino Guru честно казано не сме запознати с правилата и практиките за спортни залагания, следователно не можем да помогнем за разрешаването на подобна ситуация.
Опитайте да се консултирате с Google.
Бих искал също да отбележа, че е доста рисковано да се залага в такъв сайт. Следващия път пробвай поне с лицензирана фирма.
Както можете да видите сега, нямате официална подкрепа от ваша страна, което за съжаление е резултат от много лош избор.
Искрено съжалявам.
I'm very sorry, but we are not able to help you. This is not casino-related issue, it is a sports betting-related problem.
We at Casino Guru are frankly not familiar with sports betting rules, and practices, hence, we can't help resolve such a situation.
Try to consult Google.
I would also like to point it that it's pretty risky to bet on such a site. Next time, try at least a licensed company.
As you can see now, you have no official support on your side, which is sadly the outcome of a very poor choice.
I'm truly sorry.
Хей, съжалявам за ситуацията, в която попадна, но какъв беше проблемът и защо казиното ти взе парите? Дали ли са ви разумна причина? Играхте ли с бонус или не?
Кажете ми, за да можем да се опитаме да ви помогнем, ако е възможно.
Hey, I'm sorry about the situation you got into, but what was the problem and why did the casino take your money ? Did they give you a reasonable reason ? Were you playing with a bonus or not ?
Let me know so we can try to help you if possible.
Те казаха, че сте загубили всички пари, докато играете, но факт е, че не съм загубил никакви пари и спечелените суми бяха в моята сметка, те теглиха сами.......
They told you lost all money while playing but the fact is I did not lose any money and the winnings amounts was in my account they have withdraw by themselves.......
Това беше последното теглене, което беше отхвърлено по-късно, те премахнаха цялото ми салдо от сумата на акаунта ми, което се отразява, както бих искал
This was last withdrawal which was rejected later they removed all my balance from my account amount is reflected ony I'd
Бихте ли могли да уточните как служителят на казиното предложи да изплатите баланса си вместо мен, моля?
Също така, знаете ли защо балансът изчезна, след като заявеното теглене беше отхвърлено? За начало трябва да има някакво обяснение.
По мое мнение тези въпроси са много важни, така че се надявам да дадете поне някои съвети.
Благодаря ти.
Coudl you perhaps specify how the casino employee sugested you need to ply out your balance for me, please?
Also, are you aware of why the balance disappeared after the requested withdrawal was rejected? There must be some explanation to begin with.
In my opinon these questions are very important, so I hope you will provide some hints at least.
Thank you.
Те просто се заблуждават, няма подходяща поддръжка, те казват, че моля, изчакайте и от последните 5 дни чакам само без да изчистя проблема си.....и всички доказах как премахнаха тегленето ми в рамките на 5 минути, направиха акаунта ми 0,00
They are just fooling no proper support they time say plz wait and from last 5 days I m waiting only not clearing my issue.....and I all proof how they removed my withdrawal within 5 mins made my account 0.00
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.