преди 3 месеца
0
Счита се за прекратено в askgamblers
рейтинг надолу в trustpilots
И навсякъде ще се счита за ненадеждно и непрепоръчително казино
Казиното в първата си стъпка в света на хазарта никога не трябва да губи доверието на клиентите чрез реакция като измамно казино
Надяваме се, че играчите, които привличат вниманието на този вид казино, никога не им се доверяват, защото ще съжалявате, че сте загубили собствените си пари
It's considered terminated in askgamblers
rating down in trustpilots
And it's going to be considered as non truste and non recommande casino everywhere
Casino in his first step in the gambling world should never loose the trust of customers by réaction like scam casino
Hope players getting attention of those kind of casino never trust them cuz u will regret n loose ur own money
Здравейте!
Трябва да кажа, че се радвам, че подадохте жалбата. Това винаги е умен ход, ако имате подозрение. Просто не забравяйте да споменете всичко в нишката и да предоставите всички съобщения или свързани неща, които можете.
Да видим какво ще излезе от това.
Едно нещо е сигурно обаче, публикацията ви е добре поставена.
Hello!
I have to say that I'm glad you've submitted the complaint. That's always a smart move if you have suspicion. Just make sure to mention everything in the thread and provide all communications or related things you can.
Let's see, what comes out of it.
One thing is certain though, your post is well-placed.
Здравей Джаро.
Съмнявам се, че е възможно, но ние, жертвите, имаме ли основание да си върнем депозитите? това е ясна измама плюс виждам, че те възстановяват сумата, ако са в ограничена държава, а аз съм!
Hi Jaro.
I doubt it is possible but do we victims have a case for getting our deposits back ? its clear fraud plus I see they refund if in a restricted country and I am !
Благодаря Радка
Просто искам да знам защо казиното трябва да третира играчите по този начин
Те си запазват правото да спечелят заложници да променят условията, за да приложат промените, без да предупреждават играчите
Защо лъжат за незабавно оттегляне относно сигурността и безопасността на играча
Това е нещо, което трябва да прегледате n да споделите, така че никой да не може да бъде препънат n отново затънал в подобни глупости
Thank you Radka
I just want to know why casino have to treat players that way
They keep all right to hostage winning to change termes to applicate any changes without warning players
Why they lie about instant withdraw about security n safety of player
It's something to review n share so no one can be tripped n stuck again in shit like that
Изобщо не е добър знак. Благодаря за споделянето 🤔
Not a good sign at all. Thanks for sharing 🤔
Здравей Радка.
Тъй като когато спечелих, не можех да изтегля нищо и също съм от страна с ограничения.
Hi Radka.
As when I won I could not withdraw anything and I am also from a restricted country.
Когато казиното вземе парите ви като заложник и е споменато в техните условия, тегленето е мигновено, но фактът е твърде различен, тогава това е опасно престъпление срещу всеки играч
Ние играем хазарт, опитвайки се да спечелим не за забавление, ние плащаме собствените си пари с единствената гаранция от казиното, но когато тази гаранция се превърне в начин да вземете парите си като заложник, това е нарушение на закона за хазарта
When casino hostage your money and mentioned in their terms withdraw is instant but the fact is too different then it's a dangereuse crime against any players
We play gambling trying to win not for fun we do pay our own money with the only guarantee from casino but when that guarantee become a way to hostage your money it's breaking the law of gambling
Здравейте и благодаря за бързия отговор!
За съжаление трябва да ви разочаровам, считаме, че страната с ограничения не е причина за възстановяване на средства, ако казиното ви позволи да играете без ограничения. Обикновено бих предложил да се свържете с лицензиращия орган, който понякога решава в полза на играчи от вашата страна. За съжаление, този е нелицензиран, така че всъщност има много малко работа.
Наистина съжалявам, че повдигнах толкова лоша новина.
Hi there and thanks for the quick response!
Sadly, I have to disappoint you, we deem restricted country is not a reason for refunds if the casino let you play without restrictions. I would normally suggest contacting the licensing authority, which sometimes decides in favour of players from your country. Sadly, this one is unlicensed, so there is actually very little to do.
I'm truly sorry for bringing up such a bad news.
Благодаря Радка
Просто искам да знам защо казиното трябва да третира играчите по този начин
Те си запазват правото да спечелят заложници да променят условията, за да приложат промените, без да предупреждават играчите
Защо лъжат за незабавно оттегляне относно сигурността и безопасността на играча
Това е нещо, което трябва да прегледате n да споделите, така че никой да не може да бъде препънат n отново затънал в подобни глупости
Thank you Radka
I just want to know why casino have to treat players that way
They keep all right to hostage winning to change termes to applicate any changes without warning players
Why they lie about instant withdraw about security n safety of player
It's something to review n share so no one can be tripped n stuck again in shit like that
Нямам ни най-малка представа, а мен ако питаш такъв подход никога не завършва щастливо и за двете страни.
Представете си, че хазартният бизнес е най-конкурентната среда, която познавам, така че когато дадено казино загуби своята достоверност или доверие в очите на играча, възстановяването му е почти невъзможно. 🤷♀️
Както и да е, съгласете се, ние казваме, че споделянето означава грижа.👌
I have not the slightest idea, and if you ask me such an approach never ends happily for both parties.
Imagine the gambling business is the most competitive environment I know, so when a casino loses its credibility or trust in the player's eyes, retrieving it back is almost impossible. 🤷♀️
Anyway, agree, we say sharing means caring.👌
Добре, това е тъжно! Също така никога не съм получавал изплащане и те използват фалшив софтуер, тъй като за тези 14-дневни проверки с доставчика се съмнявам, че това някога се е случвало!
Ok that is sad ! I also never got paid out and they use fake software as for this 14 day checks with the provider I doubt this ever happened !
Освен това, ако това казино наистина пренебрегва оплакванията на играчите, обзалагам се, че няма да слушат, дори и да подкрепим вашата гледна точка. Нелицензираните казина с по-ниски рейтинги просто не трябва да се интересуват много, защото освен нов спад на рейтинга, няма други последствия за тях. Тъжно, но факт, ако питате мен.
Additionally, if this casino truly ignores players' complaints, I bet they won't listen even if we would support your point of view. Unlicensed casinos with lower ratings simply don't have to care much, because aside from another rating drop, there are no further consequences for them. Sad but true if you ask me.
Когато казиното вземе парите ви като заложник и е споменато в техните условия, тегленето е мигновено, но фактът е твърде различен, тогава това е опасно престъпление срещу всеки играч
Ние играем хазарт, опитвайки се да спечелим не за забавление, ние плащаме собствените си пари с единствената гаранция от казиното, но когато тази гаранция се превърне в начин да вземете парите си като заложник, това е нарушение на закона за хазарта
When casino hostage your money and mentioned in their terms withdraw is instant but the fact is too different then it's a dangereuse crime against any players
We play gambling trying to win not for fun we do pay our own money with the only guarantee from casino but when that guarantee become a way to hostage your money it's breaking the law of gambling
Не мога да кажа, че не съм съгласен, но смятам, че е справедливо всяка ситуация да се разглежда поотделно. Мога честно да кажа, че когато всяка градивна критика стане твърде обща, идеята се губи много лесно.
Ето защо жалбата е толкова оценена. 👌
По един или друг начин, надявам се, че ще получите парите достатъчно скоро! Всички играчи, разбира се!
Can't say I disagree, though I think it's fair to consider each situation separately. I can honestly say that when any constructive criticism becomes far too general, the point is lost quite easily.
That's why the complaint is so appreciated. 👌
One way or another, I do hope you will get the money soon enough! All the players, of course!
Съгласен съм, че не мисля, че това ги притеснява твърде много, направен съм за вероятно £5-£7000
I agree I do not think it bothers them too much I have been done for probably £5-£7000
Е, наистина ми се иска да мога да направя нещо повече. Но това е проблемът, как да убедиш някого да бъде честен и честен без приличен ливъридж.
Well, I really wish I could do something more. But that's the problem, how to convince anyone to be fair and square without decent leverage.
Здравей Радка, добре, може би рейтингът на това казино трябва да бъде понижен тогава
Hi Radka ok maybe this casino rating should be downgraded then
Това казино вече има модел на намиране на извинения да не плаща на големите победители. Да не говорим, че те са фалшива реклама, в която се твърди, че няма kyc дори при големи тегления. Бих искал да видя доказателство за 1 голямо теглене, което не е kyc. Спечелих $21 000 и се опитах да тегля в продължение на 2 седмици. Никога не са плащали. Това е шега.
This Casino has a pattern already of finding excuses not to pay big winners. Not to mention they are false advertising claiming there is no kyc even on large withdraws. I would like to see proof of 1 large withdraw that wasn't kyc. I won $21,000 and tried to withdraw for 2 weeks. They never paid. It's a joke.
Да, изглежда така, голяма печалба не може да бъде изплатена в Inmerion
Няма никаква гаранция, че ще получите парите си
Те ви питат за kyc и ми казват, че проверяват с доставчика, след което ще кажат, че сме изневерили или че не сме играли честно според техните правила, защото единственото правило, което спазват, е „никакво изплащане" чакайте чакайте чакайте
Това е проклета бъркотия
Yes it seems that way , big win cannot be payed in Inmerion
No guarantee at all to get your money
They asking you for kyc and telling me they checking with provider then they will say we cheated or we didn't play fair under their rules because the only rule they keep on it " no pay out at all" wait wait wait
It's a damn mess
Здравей Брок.
Да, видях историята ви ужасна, изглежда като ясен модел на неплащане, ако надвишите определена сума и поставяне на капан, за да продължите да играете или използване на някои неизвестни правила, за да не ви изплати, проверете с доставчика, задника ми, това е лъжа! Печелех само парите, които бях вложил, така че дори не печалба, но скоро разбрах, че е измама!
Hi Brock.
Yes I seen your story terrible it seems like a clear pattern of not paying if over a certain amount and laying a trap for you to keep playing or using some unknown rules to not pay you out check with the provider my arse that is lies ! I was only winning back the money I had put in so not even a win but I soon realised its a scam !
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.