ФорумКазинаYbets Casino - обща дискусия

Ybets Casino - обща дискусия (страница 3)

преди 9 месеца от JMiles1984
|
12374 преглеждания 213 отговора |
|
12 3 4...11
Добавете пост
Gadour
преди 3 месеца

Здравей, Гадур, да paulmcewan05@aol.com

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

file

Счита се за прекратено в askgamblers

рейтинг надолу в trustpilots

И навсякъде ще се счита за ненадеждно и непрепоръчително казино

Казиното в първата си стъпка в света на хазарта никога не трябва да губи доверието на клиентите чрез реакция като измамно казино

Надяваме се, че играчите, които привличат вниманието на този вид казино, никога не им се доверяват, защото ще съжалявате, че сте загубили собствените си пари



Автоматичен превод:
Gadour
преди 3 месеца

Здравейте!

Трябва да кажа, че се радвам, че подадохте жалбата. Това винаги е умен ход, ако имате подозрение. Просто не забравяйте да споменете всичко в нишката и да предоставите всички съобщения или свързани неща, които можете.

Да видим какво ще излезе от това.

Едно нещо е сигурно обаче, публикацията ви е добре поставена.

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Здравей Джаро.

Съмнявам се, че е възможно, но ние, жертвите, имаме ли основание да си върнем депозитите? това е ясна измама плюс виждам, че те възстановяват сумата, ако са в ограничена държава, а аз съм!

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Здрасти.

Само за да разберем напълно, възстановявания при какви обстоятелства, моля?


Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Здравей Радка да вдигна ли един

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Благодаря Радка

Просто искам да знам защо казиното трябва да третира играчите по този начин

Те си запазват правото да спечелят заложници да променят условията, за да приложат промените, без да предупреждават играчите

Защо лъжат за незабавно оттегляне относно сигурността и безопасността на играча

Това е нещо, което трябва да прегледате n да споделите, така че никой да не може да бъде препънат n отново затънал в подобни глупости

Автоматичен превод:
Gadour
преди 3 месеца

Изобщо не е добър знак. Благодаря за споделянето 🤔

Автоматичен превод:
Radka
преди 3 месеца

Здравей Радка.

Тъй като когато спечелих, не можех да изтегля нищо и също съм от страна с ограничения.

Автоматичен превод:
Radka
преди 3 месеца

Когато казиното вземе парите ви като заложник и е споменато в техните условия, тегленето е мигновено, но фактът е твърде различен, тогава това е опасно престъпление срещу всеки играч

Ние играем хазарт, опитвайки се да спечелим не за забавление, ние плащаме собствените си пари с единствената гаранция от казиното, но когато тази гаранция се превърне в начин да вземете парите си като заложник, това е нарушение на закона за хазарта


Автоматичен превод:
paulmcewan05
преди 3 месеца

Здравейте и благодаря за бързия отговор!

За съжаление трябва да ви разочаровам, считаме, че страната с ограничения не е причина за възстановяване на средства, ако казиното ви позволи да играете без ограничения. Обикновено бих предложил да се свържете с лицензиращия орган, който понякога решава в полза на играчи от вашата страна. За съжаление, този е нелицензиран, така че всъщност има много малко работа.

Наистина съжалявам, че повдигнах толкова лоша новина.

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Благодаря Радка

Просто искам да знам защо казиното трябва да третира играчите по този начин

Те си запазват правото да спечелят заложници да променят условията, за да приложат промените, без да предупреждават играчите

Защо лъжат за незабавно оттегляне относно сигурността и безопасността на играча

Това е нещо, което трябва да прегледате n да споделите, така че никой да не може да бъде препънат n отново затънал в подобни глупости

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Нямам ни най-малка представа, а мен ако питаш такъв подход никога не завършва щастливо и за двете страни.

Представете си, че хазартният бизнес е най-конкурентната среда, която познавам, така че когато дадено казино загуби своята достоверност или доверие в очите на играча, възстановяването му е почти невъзможно. 🤷‍♀️

Както и да е, съгласете се, ние казваме, че споделянето означава грижа.👌


Автоматичен превод:
Radka
преди 3 месеца

Добре, това е тъжно! Също така никога не съм получавал изплащане и те използват фалшив софтуер, тъй като за тези 14-дневни проверки с доставчика се съмнявам, че това някога се е случвало!

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Здравей Радка да вдигна ли един

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Освен това, ако това казино наистина пренебрегва оплакванията на играчите, обзалагам се, че няма да слушат, дори и да подкрепим вашата гледна точка. Нелицензираните казина с по-ниски рейтинги просто не трябва да се интересуват много, защото освен нов спад на рейтинга, няма други последствия за тях. Тъжно, но факт, ако питате мен.

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Когато казиното вземе парите ви като заложник и е споменато в техните условия, тегленето е мигновено, но фактът е твърде различен, тогава това е опасно престъпление срещу всеки играч

Ние играем хазарт, опитвайки се да спечелим не за забавление, ние плащаме собствените си пари с единствената гаранция от казиното, но когато тази гаранция се превърне в начин да вземете парите си като заложник, това е нарушение на закона за хазарта


Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Не мога да кажа, че не съм съгласен, но смятам, че е справедливо всяка ситуация да се разглежда поотделно. Мога честно да кажа, че когато всяка градивна критика стане твърде обща, идеята се губи много лесно.

Ето защо жалбата е толкова оценена. 👌

По един или друг начин, надявам се, че ще получите парите достатъчно скоро! Всички играчи, разбира се!

Автоматичен превод:
Radka
преди 3 месеца

Съгласен съм, че не мисля, че това ги притеснява твърде много, направен съм за вероятно £5-£7000

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Съгласен съм, че не мисля, че това ги притеснява твърде много, направен съм за вероятно £5-£7000

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Е, наистина ми се иска да мога да направя нещо повече. Но това е проблемът, как да убедиш някого да бъде честен и честен без приличен ливъридж.

Автоматичен превод:
Radka
преди 3 месеца

Здравей Радка, добре, може би рейтингът на това казино трябва да бъде понижен тогава

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Това казино вече има модел на намиране на извинения да не плаща на големите победители. Да не говорим, че те са фалшива реклама, в която се твърди, че няма kyc дори при големи тегления. Бих искал да видя доказателство за 1 голямо теглене, което не е kyc. Спечелих $21 000 и се опитах да тегля в продължение на 2 седмици. Никога не са плащали. Това е шега.

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Да, изглежда така, голяма печалба не може да бъде изплатена в Inmerion

Няма никаква гаранция, че ще получите парите си

Те ви питат за kyc и ми казват, че проверяват с доставчика, след което ще кажат, че сме изневерили или че не сме играли честно според техните правила, защото единственото правило, което спазват, е „никакво изплащане" чакайте чакайте чакайте

Това е проклета бъркотия

Автоматичен превод:
ufsbrock
преди 3 месеца

Здравей Брок.

Да, видях историята ви ужасна, изглежда като ясен модел на неплащане, ако надвишите определена сума и поставяне на капан, за да продължите да играете или използване на някои неизвестни правила, за да не ви изплати, проверете с доставчика, задника ми, това е лъжа! Печелех само парите, които бях вложил, така че дори не печалба, но скоро разбрах, че е измама!

Автоматичен превод:
12 3 4...11
Отидете на страницаот 11 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още