НачалоФорумКазинаYakuzabet Casino - обща дискусия

Yakuzabet Casino - обща дискусия (страница 7)

 от chiller19
|
16 328 преглеждания 169 отговора |
|
1...6 7 89
y96715133

Уважаеми Y96715133,


Успешно завършихме прегледа и одобрението на всички ваши тегления. Моля, потвърдете получаването, благодаря.

Ние ценим вашите отзиви и непрекъснато работим за подобряване на нашите процеси. Ако имате допълнителни въпроси или притеснения, не се колебайте да се свържете директно с нашия екип за поддръжка.

Благодарим ви за търпението и разбирането.


С най-добри пожелания,

Екипът на Yakuza.bet

Автоматичен превод:
Yakuzabet Casino

Потвърдено за споменатите, но отново имам доста висящи парични средства от скорошни големи печалби на обща стойност 31 151,66 TRX. Някои чакат вече повече от 3 дни. Ако е възможно, любезно обработете следното при първа възможност:


01 февруари 2025 г., 18:35 Предстоящи 3000 TRX

01 февруари 2025 г., 18:34 Предстоящи 6000 TRX

01 февруари 2025 г., 18:34 Предстоящи 6000 TRX

01 февруари 2025 г., 18:34 Предстоящи 6000 TRX

31 януари 2025 г., 22:50 Предстоящи 4500 TRX

30 януари 2025 г., 13:35 ч. В очакване 5651,66 TRX


Ето видеото на победата между другото. Надяваме се, че ще го намерите полезен за популяризирането на вашата марка и нейната скорост на изплащане.



Edited
Автоматичен превод:

Здравей Yakuza.bet,


Отново моят дневен рейкбек липсва за сега 3 дни. Моля, имайте предвид също, че не че не комуникирам с вашия CS. Въпреки това, те продължават да ме пускат наоколо, сякаш о, просто е забавено в системата и моля, бъдете търпеливи, скоро ще го получите. Това не е това, от което се нуждаем. Това е същият готов отговор за всичко, с което вие, момчета, не можете да се справите и се опитвате да ни оставите да се мотаем, мислейки, че ще изчезне автоматично, но няма да стане.


И двамата знаем, че няма да бъде решен, докато някой не го добави ръчно, както миналия път. И така, кой отговаря? Къде е вашето ръководство, когато е необходимо? Нуждаем се от реални отговори и решения на нашите проблеми, без тъпи извинения и тичане, които така или иначе ще трябва да разрешите.


Моля, помогнете и спрете да се отнасяте така с редовните си вложители.

Автоматичен превод:
holoik83

Здравей holoik83 ,

Често чета дискусията с казината тук и не виждам да пишете нещо за други казина, независимо дали е добро или лошо. Изглежда, че сте инвестирали само в това казино (хаха). Обожавам, че си толкова постоянен в изказването си за Yakuza.bet. Просто се чудя защо сте инвестирани само в едно казино. И ако изпитвате чести проблеми с тях, защо все още депозирате пари и играете. Мисля, че вместо да продължавате да разправяте проблемите си, защо не се регистрирате и отидете в други казина? прав ли съм хахахахахаха


PS: Все още можете да продължите да го правите, вие сте като дете, което търси внимание (смее се и се търкаля в синия ми диван ахахахахахахахахахахах)


PS: Те все още са добри с мен, просто говорете с техния CSR по-рано и проблемът ми беше решен незабавно толкова бързо, може би аз съм добър, а вие сте nvm ahahahahhahahaha. О, дете, може да ми завижда, защото проблемът ми с тях беше решен лесно. О, как мога да си представя лицето ти в момента ахахахахахахахахах


Автоматичен превод:
miaaim

Можете да се смеете колкото искате, но изчакайте, докато постигнете серия и започнете да печелите постоянно. Нека тогава да видим колко гладко протича вашият процес на депозит и теглене. Да, съгласен съм, тяхното обслужване на клиенти е учтиво, но когато проблемите ескалират и се нуждаят от вниманието на ръководството, там нещата се разпадат. Оплакванията ми не са за представителите на клиентите; те просто си вършат работата. Разочарованието ми е от ръководството, което не се засилва, когато има значение.

Всички проблеми, които повдигнах, са реални, базирани на факти и това, че казиното постоянно трябва да ги коригира публично, само доказва, че съм бил малтретиран от самото начало. И между другото, нека видим колко лесно ще си върнете рейка, добавен ръчно от тяхното обслужване на клиенти, без да се налага да минавате през управление, което може да отнеме цяла вечност. Как това не е основателна загриженост?

Що се отнася до коментара ви за това, че съм детински - сериозно, какво детински има в това да очаквам това, което по право ми се дължи? Ако нещо, което съм посочил, е грешно, не се колебайте да ме извикате, но всичко, което казах тук, се основава на действителен опит.

Ако не можете да видите разликата и се опитвате да се подигравате, това е по-смешно от всичко друго. Вие изобщо прочетохте ли оплакванията ми тук? Виждаш ли ме да губя някой от тях? Хубав опит обаче да омаловажавате проблемите на някой друг, докато те все още не са разрешени. Още по-смешното е, че казиното непрекъснато трябва да поправя грешките си публично, когато трябва да предотвратяват тези проблеми да се случват на техните плащащи клиенти на първо място.

И не, не съм просто „инвестиран" в това казино — от известно време се опитвам да подредя нещата. Ако сте добре с опита си, това е страхотно, но не можете да ми казвате какво трябва или не трябва да правя с времето или парите си. Всичко, което знам е, че печеля тук продължения.

Автоматичен превод:

Освен 6-те висящи изплащания, които имам в момента, след като прочетох проблема с рейкърбека тук, разбрах, че все още не съм получил рейкбека си през последните 2 дни. Обърнах се към отдела за обслужване на клиенти за съдействие, но, подобно на други в тази тема, проблемът не беше разрешен веднага. През последните няколко дни заложих доста значителна сума—бих изчислил над $50 000 USD (около $300-$400 USD в рейкбек въз основа на моето VIP ниво). Въпреки това те не успяха да ми помогнат с предстоящите тегления или да дадат яснота по въпроса с рейкбека.

Още по-изненадващо, те не можаха да ми дадат общата сума, която съм заложил от последния ми рейкбек, нито успяха да предоставят историята ми на игри, когато поисках.

@Yakuza.bet, защо играчите нямат достъп до своята игрална история при поискване?

Автоматичен превод:
holoik83

На първия ви параграф, да, спечелих огромна сума пари. Всъщност това са 50 хиляди, да, имаше проблем, но тъй като следвах това, което ме помолиха да направя, успях да получа печалбите си, въпреки че им отне време да ги прегледат.

И също да, нека кажем, че имате „законен проблем", но попитахте ли се? Това казино не ви дава най-доброто, което искате да изпитате, защо трябва да продължа да играя на този сайт?

Да, това е толкова детинско, защо който има здрав разум продължава да играе на сайт, когато не разполага или казиното не ви връща услугата, която искате да изпитате? Само биполярни или хора с психични проблеми ще направят това, omg. OOpppsss, не ти прилагам това, ето как усвояваш това, което казвам, скъпа.


Да, прочетох вашите оплаквания и вие сте като дете, което казва на родителите си, че другото дете му прави нещо лошо.


И да, инвестирали сте в това казино, защото ако не от първия или втория път, когато имате проблем с тях, ще спрете. Но ти не спря, скъпа! Продължавате да депозирате и да играете. Само луди хора ще го направят! OoOOOpppppsssss Не внедрявам отново нещо, просто казвам LLLLLOOOOOLLLLLL. Успокой се бейби ахахахахахах


И "Разочарованието ми е от ръководството" Защо? ахахахахахахах


Ти си LOL

Автоматичен превод:
miaaim

БОГ! Вие всъщност ли сте шилингът на казиното? 50k от какво? Леле за теб! 50K JPY? хаха

Хлапе... Нямаше да са 50K на стойност, достатъчно значими, за да се считат за „Огромни", или лъжеш. Благодаря, че предоставихте забавлението. Да сте спечелили 50K USD или дори NZD в това казино, това би означавало, че вашето име е в цялата им класация, защото най-голямата печалба там е само от 16520 TRX (3744 USD). Ако говорите за USD, това означава, че трябва да сте счупили рекорда повече от 10 пъти, за да спечелите 50K. Знаем, че 1-ви не сте вие, защото човекът, който спечели това, току-що пусна видеоклип по-горе. 3-то и 4-то са спечелени от мен. Не знам за какви 50 хиляди говориш. Звучиш така, сякаш самото казино се изплаща, тъй като те са единствените, които се осмеляват да направят подобно твърдение, тъй като знаят, че няма да се обадят.


Приложено изображение на класацията


Благодаря за забавлението, прекарано в шеги тук. Но дръжте шилинга си далеч от тук, защото имаме сериозна работа, за която е тази дискусионна нишка. Здравейте, yakuza.bet... Моля, решете проблема ми сега и първо платете на други играчи тук? благодаря ви file



Edited
Автоматичен превод:

file

О, здравей Yakuza.bet... да направиш акаунт шилинг за себе си, като публикуваш 1 произволна рецензия с 4 публикации в този форум и всички те отговарят на проблеми с мен, защитавайки вашето казино? Добър опит. Говори много за вашата почтеност.


Да, направих този акаунт само за да обсъдя това казино, но това е нормално за мнозина, които играят само в едно казино. Въпреки това, никой не създава акаунт само за да спори с играч, който има проблем с казино, различно от самото казино.


@casino.guru

Силно подозирам шилинг в този случай. Много малко вероятно е играч да поиска публично печалби от такава голяма сума в нишка, управлявана от казиното, тъй като той би знаел, че казиното просто ще го отрече. Заявената ОГРОМНА печалба не можеше да се случи с класацията с най-голям победител. Този акаунт публикува само един преглед и всичките четири публикации изглежда са фокусирани върху атакуването на играч, който вече е доказал, че казиното греши многократно. Кой друг би направил подобно нещо?

Edited
Автоматичен превод:
holoik83

Уважаеми holoik83,

Вече прегледах информацията за акаунта, така че мога да оценя вашите подозрения. Няма директна връзка с казиното; Съжалявам, подозрението не е достатъчно. Мога да кажа, че много играчи ви четат поради дългата ви и ясна комуникация в тази тема. Така че, според мен, можем да мислим каквото си искаме, но подобна дейност не е необичайна. Вашето търсене тук е твърде дълго, за да остане незабелязано.

Искам да кажа, че сте настоявали за казиното толкова дълго, но други все пак може да имат съвсем различен опит. За мен това е всичко.

Според мен трябва да преосмислиш да се държиш така, сякаш си единственият умен. Мислех каква е целта ти тук. Какво друго очаквате да постигнете? Нямам отговори за това, честно казано, и не, няма да бъда част от това.


Автоматичен превод:

Разбира се и просто ще изчакам моя рейкбек

Автоматичен превод:
holoik83

Сега подозирате нещо, което е уау.


„1 случаен преглед" – как можете да кажете, че е случаен, ако съм регистриран в това казино и продължавам да играя с тях?


" Въпреки това, никой не създава акаунт само за да спори с играч, който има проблем с казино, различно от самото казино. " - как можеш да кажеш това, изглежда ти си този, който е по-подозрителен, нали?


И ако спечеля и получа печалбата си с по-малко караница, притеснява ли ви? Или просто завиждате?

Edited
Автоматичен превод:
miaaim

Бихте ли разказали повече за вашата победа от 50 000? Честно казано, това е много подозрително, тъй като всички знаем, че има класации с най-големи печалби и със сумите, спечелени на борда, показани вчера, никоя от тях няма да доведе до печалба от 50 000. не си ли съгласен


Вижте, ако спечелите и получите плащане бързо, ще бъда изключително щастлив за вас. Това, което се случва на вас, не означава, че се случва на всички. Сега не само аз имам проблеми с рейка и плащането. Да се ​​надяваме, че няма да се превърне в норма

Автоматичен превод:

Получих актуализация от казиното за чакащия ми списък с тегления и вярвам, че може да се отнася за всеки от вас, изправен пред същия проблем.

Ще трябва да изчакаме още няколко дни предполагам....


Посетител

18:05 ч

Здравейте, бих искал актуална информация за предстоящите ми тегления.

Посетител

18:06 ч

Също така актуализация относно липсващия рейк през последните няколко дни, където залагах най-много

avatar Поддръжка на клиенти (Yakuza)

18:07 ч

Здравейте, искрено се извиняваме, ако това отнема толкова време, но в момента имаме системна поддръжка и вашият акаунт все още се преглежда.

Посетител

18:09 часа

Системата не е в процес на поддръжка. Всичко работи и не виждам никакви известия за поддръжка. Всъщност все още мога да играя всички игри от моя акаунт

avatar Поддръжка на клиенти (Yakuza)

18:10 часа

Не е от вашата страна, това е нашата система. Нашият бекенд.

Посетител

18:10 часа

Както и да е, колко време ще отнеме очакваната поддръжка? Трябва да имате времева рамка, нали?

Посетител

18:10 часа

О, добре, разбирам

Посетител

18:11 ч

Някакви предложения кога да проверя отново?

Посетител

18:11 ч

Има доста тегления, като най-дългото чака повече от 5 работни дни

Посетител

18:12 ч

5 дни съжалявам неработни дни

avatar Поддръжка на клиенти (Yakuza)

18:12 ч

Може би след ден. Ние непрекъснато искаме актуализация, но в момента тя все още се поддържа.

Посетител

18:12 ч

Така че депозитите ще продължат да преминават при функционирането на цялата gamea.

Посетител

18:13 ч

Просто играем както обикновено от нашата страна? Или ни карат да не играем сега?

avatar Поддръжка на клиенти (Yakuza)

18:14 ч

Да, можете да депозирате и да играете, когато пожелаете, но имайте предвид, че настоящата ситуация ще забави всички тегления

Посетител

18:15 ч

И предишният също се оттегля😁

Посетител

18:15 ч

Добре, така че с някой от проблемите, които повдигнах по-рано, трябва да проверя отново поне ден или два?

avatar Поддръжка на клиенти (Yakuza)

18:16 ч

да моля

avatar Поддръжка на клиенти (Yakuza)

18:16 ч

Надяваме се системата ни вече да е коригирана дотогава.

Посетител

18:16 ч

Освен това, ако депозирам и направя теглене, времето, необходимо за проверка на моята игра и други неща от 3 работни дни, все още започва в момента, в който тегля?

avatar Поддръжка на клиенти (Yakuza)

18:17 ч

това е правилно

Автоматичен превод:
y96715133

Виждам, че имате актуализация, която със сигурност е добре дошла, и се чудя кога ще приключи поддръжката. Надявам се, че няма да отнеме много време, но според думите на казиното не би трябвало да е така.

Освен това, ако виждам правилно, проверката на акаунта също може да влезе в него, нали? Или вече преминавате през това?

Автоматичен превод:
Jaro

Да, надяваме се, че поддръжката им ще бъде извършена скоро.


С проверка имах предвид проверка на играта. Акаунтът ми е потвърден и преди това съм теглил много пъти. След първото ми теглене обаче всички те трябва да бъдат потвърдени с период на изчакване от 3 работни дни. Това е, което изяснявах с техните cs. Така че за тези, които чакаха преди да попитам (преди 2 часа), ще отнеме повече от 3 работни дни. Това обаче няма да засегне новите заявени тегления, които просто ще трябва да изчакат своя стандартен период за преглед от 3 работни дни.


Вярвам, че проблемът с рейкбека ще отнеме повече време, тъй като не е свързан с теглене и изглежда, че те все още откриват причината зад него.


Също така трябва да се спомене, че поддръжката не е започнала днес. Казаха ми същото, когато проверих вчера по същото време. Разликата днес е, че те са в състояние да дадат по-точна времева рамка кога се очаква тази поддръжка да приключи, „може би след един ден", казаха от казиното.

Edited
Автоматичен превод:
Jaro

Все още се надявам, но по-малко оптимистично в сравнение с вчера за плащане навреме или изобщо.


Току-що отидох до тяхното бюро за обслужване на клиенти qskibg за актуализация и ги чаках повече от 10 минути без поздрави от никого.


Като се замисля сега, повечето казина вече биха изпратили известие, ако имат някаква поддръжка, която би засегнала играчите в продължение на 3 дни. Не съм получил общи известия, съобщения на място или отговор, който първоначално обещаха миналата седмица да бъде изпратен по отношение на моите запитвания.


Вече изминаха обещаните 3 работни дни без никакъв опит от страна на казиното да изясни ситуацията. Започвам да си мисля дали аз съм единственият, на когото се казва за тази поддръжка, защото не можете да кажете, че изобщо има проблеми със сайта. Може ли някой друг с чакащи тегления между следните дати да потвърди?


01 февруари 2025 г., 18:35 Предстоящи 3000 TRX
01 февруари 2025 г., 18:34 Предстоящи 6000 TRX
01 февруари 2025 г., 18:34 Предстоящи 6000 TRX
01 февруари 2025 г., 18:34 Предстоящи 6000 TRX
31 януари 2025 г., 22:50 Предстоящи 4500 TRX
30 януари 2025 г., 13:35 ч. В очакване 5651,66 TRX
Автоматичен превод:
y96715133

Разбирам притеснението ви, но не мисля, че е толкова зле. Най-лошото е, ако казиното даде времева рамка и не я спази. Ако видях правилно, казаха, че ще се опитат да успеят до този момент, но според мен това означава, че не е нужно да се случва.

Както и да е, стига да общуват с вас, да се надяваме, че тези трудности ще бъдат разрешени и техническите проблеми от тяхна страна също ще бъдат разрешени възможно най-скоро.

Ако това се случи, ще се радвам да ви уведомя и ако нищо не се промени, можем да се опитаме да ви помогнем.

Автоматичен превод:
Jaro

Сега имам актуална информация за тази ситуация. Разговорът обаче беше много дълъг, като казиното избягваше въпроса ми през повечето време. Ще дам скали по-долу с тази връзка към копие от препис на целия разговор, за да прецените дали това има някакъв смисъл.,

https://docs.google.com/document/d/1aCFBBF21eO0FbervWugtnRYOBwKYoljee0eD2HXSOQQ/edit?usp=sharing


скали:

  • Ден 4 от "Поддръжката" на Yakuza.bet
  • Помолих за актуализация относно моето чакащо състояние на теглене, както и липсващо възстановяване на рейкбек, след като не успях да се свържа с тях вчера.
  • Признава, че казиното не е в състояние да извършва плащания, докато е в процес на поддръжка
  • Не мога да дам конкретна времева рамка кога ще приключи поддръжката
  • Потвърдено, че информацията, предоставена преди 2 дни, че закъсненията при теглене се отнасят само за тези с чакащи тегления преди поддръжката, вече не е валидна и ще се случи и с нови вложители.
  • Признава, че играчите вече могат да депозират, без да могат да изтеглят печалби от сайта, и не вярва, че има нещо лошо в разрешаването на депозити, докато не е сигурно кога възможността им за теглене ще се възобнови.
  • Те вярват, че сайт без възможност да плаща на играчи е работещ сайт без проблеми.
  • Те вярват, че могат да приемат депозити, без правилно да информират играчите предварително на страницата за депозит или съобщение на сайта, че забавянията на плащането ще бъдат за неопределено време, ако спечелят на сайта.


Всичко това са сериозни предупредителни знаци, преди даден сайт да стане измамник и аз наистина се надявам, че ще изплатят печалбите на всички и няма да се възползват повече от тази ситуация, като разрешават депозити, знаейки, че не могат да плащат,

Edited
Автоматичен превод:
y96715133

здравей

Току що забелязах съобщението ти,

Разбирам загрижеността ви и виждам, че имате подробна информация за оттеглянето си. Въпреки това, ако сте се сблъсквали с проблеми с тегления преди, защо продължавате да депозирате и след това да изразявате разочарование тук?

Както споменаха, системата в момента е в процес на поддръжка и ще трябва да изчакате, докато тя приключи. Понякога е необходима техническа поддръжка, за да се подобри системата и въпреки че забавянията могат да бъдат разочароващи, те често са неизбежни. Мисля, че като играч вие трябва да знаете и разбирате това.

Разбирам, че търпението може да се изчерпи, но вместо да продължавате да се оплаквате тук, най-добре е да изчакате, докато поддръжката приключи според инструкциите. Постоянните оплаквания няма да променят графика или да направят процеса по-бърз.

Или искаш нещо друго да се случи, та затова толкова се оплакваш?

Автоматичен превод:
1...6 7 89
Отидете на страницаот 9 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини