Получих актуализация от казиното за чакащия ми списък с тегления и вярвам, че може да се отнася за всеки от вас, изправен пред същия проблем.
Ще трябва да изчакаме още няколко дни предполагам....
Посетител
18:05 ч
Здравейте, бих искал актуална информация за предстоящите ми тегления.
Посетител
18:06 ч
Също така актуализация относно липсващия рейк през последните няколко дни, където залагах най-много
avatar Поддръжка на клиенти (Yakuza)
18:07 ч
Здравейте, искрено се извиняваме, ако това отнема толкова време, но в момента имаме системна поддръжка и вашият акаунт все още се преглежда.
Посетител
18:09 часа
Системата не е в процес на поддръжка. Всичко работи и не виждам никакви известия за поддръжка. Всъщност все още мога да играя всички игри от моя акаунт
avatar Поддръжка на клиенти (Yakuza)
18:10 часа
Не е от вашата страна, това е нашата система. Нашият бекенд.
Посетител
18:10 часа
Както и да е, колко време ще отнеме очакваната поддръжка? Трябва да имате времева рамка, нали?
Посетител
18:10 часа
О, добре, разбирам
Посетител
18:11 ч
Някакви предложения кога да проверя отново?
Посетител
18:11 ч
Има доста тегления, като най-дългото чака повече от 5 работни дни
Посетител
18:12 ч
5 дни съжалявам неработни дни
avatar Поддръжка на клиенти (Yakuza)
18:12 ч
Може би след ден. Ние непрекъснато искаме актуализация, но в момента тя все още се поддържа.
Посетител
18:12 ч
Така че депозитите ще продължат да преминават при функционирането на цялата gamea.
Посетител
18:13 ч
Просто играем както обикновено от нашата страна? Или ни карат да не играем сега?
avatar Поддръжка на клиенти (Yakuza)
18:14 ч
Да, можете да депозирате и да играете, когато пожелаете, но имайте предвид, че настоящата ситуация ще забави всички тегления
Посетител
18:15 ч
И предишният също се оттегля😁
Посетител
18:15 ч
Добре, така че с някой от проблемите, които повдигнах по-рано, трябва да проверя отново поне ден или два?
avatar Поддръжка на клиенти (Yakuza)
18:16 ч
да моля
avatar Поддръжка на клиенти (Yakuza)
18:16 ч
Надяваме се системата ни вече да е коригирана дотогава.
Посетител
18:16 ч
Освен това, ако депозирам и направя теглене, времето, необходимо за проверка на моята игра и други неща от 3 работни дни, все още започва в момента, в който тегля?
avatar Поддръжка на клиенти (Yakuza)
18:17 ч
това е правилно
Got an update from casino on my pending list of withdraws and i believe it might apply to any of you facing the same issue.
We will have to wait a few more days more i guess....
Visitor
18:05
Hi would like an update on my pending withdraws.
Visitor
18:06
Also an update on missing rake back the past couple of days where I wagered most
avatar Customer Support (Yakuza)
18:07
Hi, we sincerely apologize if this is taking so long but as of the moment, we're having system maintenance and your account is still under review.
Visitor
18:09
The system is not under maintainence. Everything is running and i dont see any notificationa about any maintainence. In fact i can still play all games from my account
avatar Customer Support (Yakuza)
18:10
It's not from your end, it's our system. Our backend.
Visitor
18:10
Anyways how long is your expected maintainence going take? You should have a time frame right?
Visitor
18:10
Oh ok i see
Visitor
18:11
Any suggestions of when i shluld check back?
Visitor
18:11
There are quite a few withdraws with the longest pending now for more than 5 work days now
Visitor
18:12
5 days sorry not work days
avatar Customer Support (Yakuza)
18:12
Maybe after a day. We're continuously asking for update but right now it's still being maintained.
Visitor
18:12
So deposits will still go through with all gamea functioning.
Visitor
18:13
We just play as usual from our end? Or are we being asked not to play now?
avatar Customer Support (Yakuza)
18:14
Yes, you can deposit and play whenever you want but please be informed that the current situation will delay all withdrawals
Visitor
18:15
And previoua withdraws too😁
Visitor
18:15
Ok so wirh any of the issues i raised earlier i should check back in at least a day or two?
avatar Customer Support (Yakuza)
18:16
Yes, please.
avatar Customer Support (Yakuza)
18:16
We're hoping our system is already fixed by that time.
Visitor
18:16
Also if i deposit and make a cashout the time needed to verjfy my play and stuff of 3 working days still starts the moment that i withdraw?
avatar Customer Support (Yakuza)
18:17
That's correct.
Автоматичен превод: