Здравейте представители на Yakuza.bet,
6000 TRX (1354 USD Отново очаква повече от рекламираното време за обработка до +24 часа)
Пиша още веднъж, за да изразя загрижеността си относно същия проблем във вашия процес на оттегляне и да подчертая някои сериозни проблеми с вашето разбиране на вашите собствени условия и индустриални стандарти.
Терминът, към който ме насочихте преди, гласи следното и след подаване на жалба най-накрая платихте:
„Всички изплащания с банков превод по принцип се обработват в рамките на три (3) банкови дни. Моля, имайте предвид, че няма да можете да поискате банков превод за изплащания в щатски долари."
Тази клауза ясно се отнася само за изплащания по банков път и конкретно споменава 3-дневен прозорец за обработка. Въпреки това никъде във вашите условия не се посочва, че обработката на всички тегления ще отнеме 3 дни. Всъщност страницата ви за плащания, както е показано тук , показва, че тегленията по банков път отнемат много време, докато тегленията на крипто се обработват незабавно. Това допълнително противоречи на вашите твърдения относно забавяне на обработката.
Вашата тактика на забавяне отново се провали и се изложи още повече, че не сте изцяло за играчите и сте точно едно от онези казина, готови да използват тактика на забавяне, за да забавят тегленията за собствена финансова печалба. Става все по-ясно, че вашата платформа може да използва тези забавяния само за забавяне на изплащанията.
Силно ви призовавам да обработите плащането възможно най-скоро и да преразгледате подхода си към тегленията на играчи. За всяко уважавано казино е от решаващо значение да разбира разликата между банкови преводи и плащания в криптовалута и да работи прозрачно и честно в това отношение.
За едно казино да не разбира разликата между банков превод и крипто обработка е шега.
Освен това твърдението ви, че екипът е „зает" или „работи усилено", за да ускори тегленията, изглежда съмнително. Погледнахте ли собствената си класация, разкривайки ви количеството играчи, които играят активно? Когато гледате вашата класация, която показва максимум трима активни играчи. Предвид това е трудно да се разбере как могат да възникнат такива забавяния през този период. Фактът, че когато и да съм играл, винаги съм получавал 1-во място в турнира, дори когато съм играл само няколко завъртания, допълнително показва, че не можеш да си толкова зает, колкото казваш, че си, дори и тримата играчи да са спечелили и да са поискали теглене, колко трудно може ли да го отложат за сега 2 дни?!
Надявам се, че ще предприемете незабавни действия, за да коригирате тази ситуация и да възприемете по-ориентиран към играча подход, за да продължите напред.
Hi Yakuza.bet representatives,
6000 TRX (1354 USD Again pending more than your advertised processing time by +24 hrs)
I am writing once again to express my concerns regarding a same issue on your withdrawal process, and to highlight some serious issues with your understanding of your own terms and industry standards.
The term you directed me to previously reads as follows and after filing a complaint you finally paid:
"All Bank Transfer payouts are in principle processed within three (3) banking days. Please mind that you will not be able to request a Bank Transfer for USD payouts."
This clause clearly refers only to bank transfer payouts and specifically mentions a 3-day processing window. However, nowhere in your terms does it state that all withdrawals will take 3 days to process. In fact, your payments page, as shown here, indicates that bank transfer withdrawals take a long time, while crypto withdrawals are processed instantly. This further contradicts your claims regarding processing delays.
Your delay tactic has once again failed and exposed yourself even further that you are not all about the players and are exactly one of those casinos willing to use delay tactic to stall withdraws for your own financial gain. It is becoming increasingly clear that your platform may be using these delays just to stall payouts.
I strongly urge you to process the payment as soon as possible and reconsider your approach to player withdrawals. It is crucial for any reputable casino to understand the difference between bank transfers and cryptocurrency payments, and to operate transparently and fairly in this regard.
For a casino to not understand the difference between a Bank transfer and crypto processing is a joke.
Additionally, your claim that the team is "busy" or "working hard" to expedite withdrawals seems questionable. Have you looked at your own leaderboard exposing you of the amount of players actively playing? When looking at your leaderboard, which shows a maximum of three active players. Given this, it’s difficult to understand how such delays can occur during this period. The fact that whenever I played I always received 1st place in tournament even when I have played just a few spins further shows that you can't be as busy as you say you are even if all three players won and requested cash out, how difficult could that bve to have it delayed for now 2 days?!
I hope you will take immediate action to rectify this situation and adopt a more player-centric approach moving forward.
Автоматичен превод: