преди 7 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с X7 Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Здравей казино гуру..
Исках да верифицирам акаунта си и да изтегля малка сума, която спечелих чрез моя депозит.
Личната ми карта също беше проверена непосредствено преди да пусна заявка за плащане и до тогава всичко беше наред.
При следващата стъпка от проверката на адреса, за съжаление имам проблема, че каквито и документи да съм изпратил досега, нито един от тях не беше достатъчен за проверка на адреса, независимо дали става въпрос за банково извлечение, сметка за интернет и телефон или сметка за електричество, те иска PDF и тъй като за някои от тях, като сметката за електричество или телефон и интернет, мога да конвертирам само съответната фактура в PDF, той не се приема, въпреки че всичко съвпада. Не знам какви опции трябва да изпратя, за да може адресът най-накрая да бъде потвърден и да получа изплащането си. Можете ли да ми помогнете да реша проблема с казиното.
Бих искал също така да спомена, че обслужването на клиенти там е наистина любезно и винаги се опитва да помогне, но за съжаление те нямат други опции освен да препратят въпроса или да ми кажат, че PDF файлът е ясно видим или просто не е подходящ. Там не се приема екранна снимка на фактурата.
Hello Casino Guru..
I wanted to verify my account and withdraw a small amount that I won through my deposit.
My ID card was also verified immediately before I submitted a request for payment and everything was fine up until then.
In the next step of address verification, I unfortunately have the problem that no matter what documents I have submitted so far, none of them were sufficient to verify the address, whether it was a bank statement, internet and telephone bill or electricity bill, they would like a PDF and since for some of them, like the electricity bill or telephone and internet, I could only convert the corresponding invoice into a PDF, it is not accepted even though everything matches. I don't know what options I should submit so that the address can finally be verified and I can get my payout through. Can you perhaps help me solve the problem with the casino.
I would also like to mention that the customer service there is really friendly and always tries to help, but unfortunately they don't have any other options other than forwarding the matter or telling me that the PDF file is clearly visible or just not suitable. A screenshot of the invoice is not accepted there.
Hallo Casino Guru..
Ich wollte mein Konto verifizieren und eine kleine Summe auszahlen lassen die ich durch meine Einzahlung gewonnen habe.
mein Personalausweis wurde auch direkt verifiziert noch bevor ich ein Antrag auf Auszahlung stellte und bis dahin alles okay gewesen..
bei dem nächsten Schritt der adressverifizierung Habe leider das Problem das egal welche Dokumente ich bisher dort eingereicht habe.. leider keines für Die Verifizierung der Adresse ausreichend waren.. ob kontoauszug Internet und Telefon Abrechnung oder stromabrechnung.. die möchten gerne eine PDF haben und da ich bei einigen so wie bei der stromabrechnung oder Telefon und Internet ..nur eiine dazugehörige Rechnung als PDF umwandeln konnte wird sie nicht angenommen obwohl alles übereinstimmt ist.. ich weiß nicht welche Möglichkeiten ich dann noch einreichen soll damit endlich die Adresse verifiziert werden kann und ich meine Auszahlung auch durchbekomme. Könnt ihr mir vielleicht dabei helfen das Problem mit dem Casino zu lösen.
Möchte auch erwähnen dass der kundendienst dort total freundlich ist und immer versucht zu helfen aber leider auch nicht mehr Möglichkeiten haben außer dass dann weiterzuleiten oder mir zu sagen dass die PDF Datei deutlich sichtbar oder eben nicht passend dafür ist. Ein Screenshot vom Abrechnungen wird dort nicht angenommen.
Здравейте, разбирам, че имате проблем с потвърждаването на адреса си. Виждам, че казвате, че чатът се опитва да помогне, но не може да направи много. Нямате алтернатива, което е жалко, но мисля, че трябва да има някакъв документ, който ще имате в pdf, където адресът ви ще бъде наред. Опитахте ли да попитате поддръжката дали знаят за такъв документ или какво изпращат други играчи, които могат да го предоставят в pdf формат?
Въпреки това ние даваме на казината 14 дни за разрешаване на процеса на проверка, но ако не можете да стигнете доникъде и смятате, че ще остане така и сте използвали всичко, което имате на разположение, тогава бих ви препоръчал да подадете жалба до нас и ще видим какво може да се направи.
Можете да го направите тук на този линк . ⬅️
Надяваме се, че ще можете да подредите всичко и също така да можете да изтеглите парите без никакви други проблеми. Ако успеете да продължите напред, не забравяйте да ме уведомите.
Hello, I understand you have a problem with verification of your address. I see that you say that chat is trying to help but it can't do much. You don't have any alternative which is a pity but I think there must be some document that you will have in pdf where your address will be alright. Have you tried to ask the support if they know of such a document or what other players who can provide it in pdf form are sending ?
Nevertheless, we give casinos 14 days to resolve the verification process, but if you can't get anywhere and you think it will stay that way and you have used everything you have available, then I would recommend you to file a complaint with us and we will see what can be done.
You can do so here on this link. ⬅️
Hopefully you will be able to sort everything out and you also be able to withdraw the money without any other issues. If you manage to move forward, be sure to let me know.
така че това просто се случи, видях тази реклама на казино X7 на друга голяма страница за преглед на казино и бяха достатъчно наивни, за да повярват, че след като имат 7/10 резултат, това трябва да е добро място. Депозирах около 1000 долара без включени бонуси, тъй като научих от предишните си срещи с измама в мрежата 😹👌 направих първите си 1000 USD теглене след малко късмет (опитах се да направя теглене), след което продължих да играя и през това време те добавиха 75 USD към моята сметка за бронзово надграждане или някаква измама (прочетете за това в нежеланата поща след това) и през времето, в което играех с техните пари, направих 3~4 губещи залози от 2 USD за игра, която не беше разрешена. Моля, имайте предвид, че дори не бях чел, приел или поискал тези пари. Имах малко късмет и исках второто си теглене от 1000 USD. След това депозирах отново 100 USD (без включен бонус) и направих супер залог от 2 USD на olympus 1000 и бях наистина щастлив, че имах около 4k в сметката си. След това направих третото си теглене от 1000 usd. След една седмица искаха да видят документите ми и много чакане ме потвърдиха, все още чаках и накрая получих имейл. Конфискуваха ми всички пари! Тъй като те вмъкнаха 25-75 (не мога да си спомня) usd и аз загубих три залога на игра, която не беше разрешена, без изобщо да искам парите им за измама, това трябва да е престъпление и се чувствам напълно безпомощен. Написах на притежателя на лиценза им цялата история вчера и чакам отговор, свързах се с мястото, където видях рекламите им и те взеха решение, че след като се регистрирам в сайта, приемам всичките им правила и че трябваше да щракна полето, за да прочетете тези правила първо (?) това е измама. (те плащат на този сайт за това, че е видим, има добър резултат и аз дори не мога да направя преглед на казиното или да споделя историята си) не ми позволяват да публикувам отзив, дори не отговарям. Така че момчета.. не правете същата грешка като мен! Не се ангажирайте със Starscream ltd. изобщо! Обещавам, че ще съжалявате и не се доверявайте на всички страници с рецензии на казино с „най-достойните рецензии в света", те получават заплащане и дори няма да помогнат или ще ви позволят да споделите истинската си история
so this just happened, saw this X7 casino ad on another big casino review page and were naive enough to believe that since they had 7/10 in score it must be a good place. Deposited around 1000 dollars without any bonuses involved since i have learnt from my previous scam encounters on the web 😹👌 made my first 1000 usd withdrawal after some luck ( tried to make an withdrawal ) then i continued playing and under this time they added 75 usd to my account for a bronze upgrade or some scam ( read about it in the junk mail after this ) and under the time that i were playing with their money i made 3~4 2 usd loosing bets on a game that wasnt allowed. Please note that i had not even read about, accepted or asked for this money. Got some luck and wanted my second 1000 usd withdrawal. I then deposited 100 usd ( no bonus involved ) again and made a super 2 usd bet on olympus 1000 and were really happy i had like 4k on my account. I then made my third withdrawal of 1000 usd. After a week were they wanted to see my papers and all and lots of wait i were verified, i were still waiting and finally i got a mail. They confiscated all my money! Because they inserted 25-75 ( cant remember ) usd and i lost three bets on an game not allowed, without me even wanting their scam money at all, this should be criminal and i feel totally helpless. I wrote to their license holder the full story yesterday and i am waiting for an aswer, i contacted the place i saw their advertisements and they made the decision that once i sign up on the site i accept all their rules and that i should have clicked the box to read these rules first (?) this is fraud. ( they pay this site for being visible, good score and i cant even review the casino or share my story ) they dont let me post a review, dont even answer. So guys.. do not make the same mistake as i did! Do not get involved with Starscream ltd. at all! I promise that you will regret it, and do not trust all casino review pages with " the most trust worthy reviews in the world " they are getting paid and wont even help or let you share your true story
В този случай предлагам да подадете жалба тук до нашия екип и те ще разгледат по-задълбочено проблема и ще се опитат да го разрешат. Просто следвайте тази връзка, за да го направите, моля, и ни уведомете, ако имате нужда от друга помощ.
In this case, I would suggest you file a complaint here with our team, and they will look deeper into this issue and try to solve it. Just follow this link to do so, please, and let us know if you need any other help.
Здравейте, просто почувствах, че трябва да попитам за напредъка ви. Как върви, може би нещо ново?
Hi there, I simply felt that I should ask about your progress. How is it going, something new, perhaps?
Не, конфискуваха над 2000 в x7 казино, защото добавиха 75 долара бонус в моя акаунт, без дори да го искам, и всичките ми печалби след този бонус изчезнаха, дори депозирах и направих наистина голяма печалба в игра със собствените си пари , откраднаха всичко. Пише, че имам 1000 долара в сметката си. Предполагам, че това са парите, които спечелих, преди да могат да добавят бонус пари, но изглежда не мога да ги изтегля. Изчаква се няколко дни, нищо не се случва. Това не се ли случва за първи път, конфискуваха ми и хиляди долари на Locowin и след това си обещах никога повече да не играя с бонус, а сега добавят бонуси, без дори да питат вместо това
No they have confiscated over 2000 on x7 casino because they added 75 dollar bonus into my account without me even wanting it and all my wins after that bonus is gone, I did even deposit and made a real big win on a game with my own money, they stole it all. It says I have 1000 dollar on my account I guess that’s the money I won before they could add bonus money, but doesn’t seem to be able to withdraw it. It have been pending a couple of days nothing happens. Isn’t the first time this happens, I got thousands of dollar confiscated on Locowin as well and after that I promised myself never play with bonus again, and now they add bonuses without even asking instead
Виждам, че нашият екип вече е започнал да работи по вашата жалба , така че се надяваме, че скоро ще успеят да разберат повече и да разрешат този проблем.
Междувременно, ако имате някакви актуализации, моля, изпратете се; бихме искали да ги чуем.
I can see that our team has already started working on your complaint, so hopefully they will be able to find out more soon and solve this issue.
In the meantime, if you have any updates, please come forward; we would like to hear them.
избягвайте това измамно казино, тегленето ми чака 7 дни и всеки ден казват, че трябва да изчакам, така че 100% няма да получа тегленето си
avoid this scam casino, my cashout is now pending 7 days and every day they say that i should wait, so 100% will not get my cashout
Както е обяснено във вашата жалба, ние даваме на казината 14 пълни дни, за да продължат с плащането, преди нашият екип за оплаквания да може да се намеси.
Мога ли да попитам дали вашият акаунт е напълно верифициран в това казино и дали сте имали успешни тегления там преди?
Моля, бъдете търпеливи и се опитайте да избегнете ранни заключения.
As explained in your complaint, we give casinos 14 full days to proceed with the payment before our complaint team can intervene.
May I ask if your account is fully verified at this casino and if you had any successful withdrawals there before?
Please be patient and try to avoid any early conclusions.
могат да изтрият оплакването ми, те просто анулират тегленето ми и оставят само депозита ми в сметката ми
така че не препоръчвайте да играете там
can delete my complaint, they just cancel my cashout and left only my deposit on my account
so do not recommend to play there
Всъщност това е много основателна причина жалбата да продължи да работи. Казиното е решило да анулира вашите печалби, но това не означава, че това е справедливо решение, така че, за да разберете, влезте в жалбата и предоставете всички подробности за това ново събитие. Ако затворите жалбата сега, казиното няма да бъде принудено, в случай че действията му са нечестни и вие също ще загубите шанс да получите подкрепа. Не е добра идея, ако питаш мен.
Актуализирайте го веднага, като вместо това отворите жалбата . 👈
In fact, this is a very valid reason to keep the complaint running. The casino has decided to void your winnings, but that does not mean it is a fair solution, so, in order to find out, access the complait and provide every detail about this new event. If you close the compalint now, the casino won't be puush in case its actions were unfair and you will also lose chance to get support. Not a good idea, if you ask me.
Update it right now by accessing the complaint instead. 👈
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.