ФорумКазинаX7 Casino - обща дискусия

X7 Casino - обща дискусия

преди 5 месеца от Kittykate
|
1055 преглеждания 8 отговора |
|
Добавете пост
преди 5 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с X7 Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 5 месеца

Здравей казино гуру..


Исках да верифицирам акаунта си и да изтегля малка сума, която спечелих чрез моя депозит.

Личната ми карта също беше проверена непосредствено преди да пусна заявка за плащане и до тогава всичко беше наред.

При следващата стъпка от проверката на адреса, за съжаление имам проблема, че каквито и документи да съм изпратил досега, нито един от тях не беше достатъчен за проверка на адреса, независимо дали става въпрос за банково извлечение, сметка за интернет и телефон или сметка за електричество, те иска PDF и тъй като за някои от тях, като сметката за електричество или телефон и интернет, мога да конвертирам само съответната фактура в PDF, той не се приема, въпреки че всичко съвпада. Не знам какви опции трябва да изпратя, за да може адресът най-накрая да бъде потвърден и да получа изплащането си. Можете ли да ми помогнете да реша проблема с казиното.

Бих искал също така да спомена, че обслужването на клиенти там е наистина любезно и винаги се опитва да помогне, но за съжаление те нямат други опции освен да препратят въпроса или да ми кажат, че PDF файлът е ясно видим или просто не е подходящ. Там не се приема екранна снимка на фактурата.

Редактиран от автора преди 5 месеца
Автоматичен превод:
Kittykate
преди 5 месеца

Здравейте, разбирам, че имате проблем с потвърждаването на адреса си. Виждам, че казвате, че чатът се опитва да помогне, но не може да направи много. Нямате алтернатива, което е жалко, но мисля, че трябва да има някакъв документ, който ще имате в pdf, където адресът ви ще бъде наред. Опитахте ли да попитате поддръжката дали знаят за такъв документ или какво изпращат други играчи, които могат да го предоставят в pdf формат?

Въпреки това ние даваме на казината 14 дни за разрешаване на процеса на проверка, но ако не можете да стигнете доникъде и смятате, че ще остане така и сте използвали всичко, което имате на разположение, тогава бих ви препоръчал да подадете жалба до нас и ще видим какво може да се направи.

Можете да го направите тук на този линк . ⬅️

Надяваме се, че ще можете да подредите всичко и също така да можете да изтеглите парите без никакви други проблеми. Ако успеете да продължите напред, не забравяйте да ме уведомите.

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

така че това просто се случи, видях тази реклама на казино X7 на друга голяма страница за преглед на казино и бяха достатъчно наивни, за да повярват, че след като имат 7/10 резултат, това трябва да е добро място. Депозирах около 1000 долара без включени бонуси, тъй като научих от предишните си срещи с измама в мрежата 😹👌 направих първите си 1000 USD теглене след малко късмет (опитах се да направя теглене), след което продължих да играя и през това време те добавиха 75 USD към моята сметка за бронзово надграждане или някаква измама (прочетете за това в нежеланата поща след това) и през времето, в което играех с техните пари, направих 3~4 губещи залози от 2 USD за игра, която не беше разрешена. Моля, имайте предвид, че дори не бях чел, приел или поискал тези пари. Имах малко късмет и исках второто си теглене от 1000 USD. След това депозирах отново 100 USD (без включен бонус) и направих супер залог от 2 USD на olympus 1000 и бях наистина щастлив, че имах около 4k в сметката си. След това направих третото си теглене от 1000 usd. След една седмица искаха да видят документите ми и много чакане ме потвърдиха, все още чаках и накрая получих имейл. Конфискуваха ми всички пари! Тъй като те вмъкнаха 25-75 (не мога да си спомня) usd и аз загубих три залога на игра, която не беше разрешена, без изобщо да искам парите им за измама, това трябва да е престъпление и се чувствам напълно безпомощен. Написах на притежателя на лиценза им цялата история вчера и чакам отговор, свързах се с мястото, където видях рекламите им и те взеха решение, че след като се регистрирам в сайта, приемам всичките им правила и че трябваше да щракна полето, за да прочетете тези правила първо (?) това е измама. (те плащат на този сайт за това, че е видим, има добър резултат и аз дори не мога да направя преглед на казиното или да споделя историята си) не ми позволяват да публикувам отзив, дори не отговарям. Така че момчета.. не правете същата грешка като мен! Не се ангажирайте със Starscream ltd. изобщо! Обещавам, че ще съжалявате и не се доверявайте на всички страници с рецензии на казино с „най-достойните рецензии в света", те получават заплащане и дори няма да помогнат или ще ви позволят да споделите истинската си история

Редактиран от автора преди 3 месеца
Автоматичен превод:
iheededthecall
преди 3 месеца

В този случай предлагам да подадете жалба тук до нашия екип и те ще разгледат по-задълбочено проблема и ще се опитат да го разрешат. Просто следвайте тази връзка, за да го направите, моля, и ни уведомете, ако имате нужда от друга помощ.

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

благодаря ще пробвам това! оценявам го

Автоматичен превод:
iheededthecall
преди 3 месеца

Здравейте, просто почувствах, че трябва да попитам за напредъка ви. Как върви, може би нещо ново?

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Не, конфискуваха над 2000 в x7 казино, защото добавиха 75 долара бонус в моя акаунт, без дори да го искам, и всичките ми печалби след този бонус изчезнаха, дори депозирах и направих наистина голяма печалба в игра със собствените си пари , откраднаха всичко. Пише, че имам 1000 долара в сметката си. Предполагам, че това са парите, които спечелих, преди да могат да добавят бонус пари, но изглежда не мога да ги изтегля. Изчаква се няколко дни, нищо не се случва. Това не се ли случва за първи път, конфискуваха ми и хиляди долари на Locowin и след това си обещах никога повече да не играя с бонус, а сега добавят бонуси, без дори да питат вместо това

Автоматичен превод:
iheededthecall
преди 3 месеца

Виждам, че нашият екип вече е започнал да работи по вашата жалба , така че се надяваме, че скоро ще успеят да разберат повече и да разрешат този проблем.

Междувременно, ако имате някакви актуализации, моля, изпратете се; бихме искали да ги чуем.

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини