ФорумКазинаWunderwins Casino - обща дискусия

Wunderwins Casino - обща дискусия (страница 2)

преди 2 години от juniorheinrich308
|
6382 преглеждания 31 отговора |
|
1 2
преди 1 година

Трябваше да изпратя документите отново и тогава не ги приеха. Kuulema няма право да изпраща черно-бели хора, в този случай нещата с паспорта и адреса изглежда също са се объркали. Не знам как мога да репатрирам печалбите от това, ако трябва да изпращам тези документи отново и отново. 260 евро за мен са пари, за тях явно не.

Автоматичен превод:
memmuntoka
преди 1 година

Хм, не разбирам какъв може да е проблема с документите ти в случая. Опитахте ли да попитате поддръжката дали има някаква друга опция, когато черно-белите снимки не са приемливи?


Така или иначе, тъй като сте подали жалба, нашият екип ще се опита да ви помогне да разрешите проблема. Надявам се, че в този случай няма да е нещо сериозно и ситуацията ще се разреши без допълнителни проблеми.


Относно вашата ситуация, ако имате нова информация, моля не се колебайте да я споделите с нас, тъй като съм любопитен как ще се развие вашият случай

Засега ти пожелавам успех.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте, в крайна сметка ситуацията се разреши. Печалби в сметката. Това казино и техните операции оставиха малко предположения. Просто така, акаунтът се затваря и т.н.

Автоматичен превод:
memmuntoka
преди 1 година

Хей! За да обобщим, сметката ви в казиното остава затворена, но сте успели да получите салдото в банковата си сметка, нали?

Плащаха ви изцяло, нали?

Наистина е добра новина, но бих искал да съм сигурен. Благодаря ти.✨


Автоматичен превод:
преди 1 година


Добър ден! Имам подобна ситуация с Wunderino. Проверката на акаунта премина, самоличността е потвърдена. Спечелих 138 евро и реших да проверя как става тегленето. Предложиха ми да премина през процедурата за проверка на метода на плащане. Когато щракнете за потвърждение, уебсайтът ще ви помоли да направите снимки на двете страни на банковата карта, така че всички данни да са видими. Кой стана с него? можете ли да им се доверите. Доколкото знам, казиното никога не иска снимка и данни за карта.

Автоматичен превод:
illiabuhai313
преди 1 година

Здравей,

Казината обикновено искат такива снимки, но аз бих се поколебал да предоставя на казиното пълния номер на картата и CVV кода.

Обикновено тези подробности трябва да бъдат поне частично скрити, що се отнася до мен.

Как ви звучи това?


Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Здравейте!

Бих искал да изплатя в wunderwins и просто не мога да намеря елемента от менюто, където мога да кача документите си. Може ли някой да ми помогне?

LG Сабрина

Автоматичен превод:
sriedel141085
преди 11 месеца

Здравейте, преместих поста ви под казиното, за което говорите.

Въпреки това, преди да можете да теглите пари, ще трябва първо да се потвърдите. Що се отнася до проверката, мисля, че най-добре е да попитате поддръжката къде можете да качите документите си и къде можете да намерите бутона за това в менюто. ще го пробваш ли 🙂

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Здравейте!


Играх няколко безплатни завъртания на wunderwins и спечелих около 42 €, максималното теглене беше 50 €, така че реших да изтегля 40 €.

След някои проблеми с проверката поради тяхната идентификационна програма, документите ми вече са проверени и получих имейл, че поради техните AGBs трябва да депозирам 10 € за теглене. Ще опитам това и ще ви кажа какво се е случило 🙂

Автоматичен превод:
philippb2005
преди 11 месеца

Здравейте, не се колебайте да ни кажете как е минало всичко. Този депозит, който трябва да направите, е доста често срещан в казината, така че се надявам всичко да е наред и да получите парите си.

Ще чакам да видя как ще се развие всичко. Дръж ме в течение. 🙂

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Здравейте, депозирах €50 в Wumderwins и взех втория бонус за добре дошли, 200%, и играх много и спечелих около €600. За да мога да тегля, трябваше да заложа €2500. Така че продължих да играя, загубих почти всичко и след това спечелих над €700. След това заложих €2500 и изтеглих €650.

Вече бях проверил всички документи.

На следващия ден тегленето беше отменено от казиното и получих следния имейл:

-----

здравей

Пишем ви във връзка с вашата заявка за теглене на сумата от €650,00.

За съжаление трябваше да отхвърлим заявката ви за теглене поради нарушение на нашите Правила и условия.

Печалбите бяха генерирани чрез поставяне на бонус залози над промоционалния лимит. Като правите залози над лимита по време на превъртането на бонуса, вие сте нарушили правилата и условията на промоцията, поради което заявката ви за теглене е отхвърлена и генерираните печалби са анулирани. Приложено ще намерите копие от правилата и условията за справка, както и частта, която е била нарушена (максимален бонус залог).

"1.11. Не можете да правите никакви залози, които надвишават размера на максималния бонус залог, когато използвате бонус пари. Максималният размер на бонус залога е 5 EUR (или равностойността във всяка друга валута) на залог/завъртане или еквивалент, освен ако не е посочено друго в специфичните правила и условия, съобразени с всяка бонус кампания, е ваша отговорност да сте запознати с максималния размер на бонус залога бъдат преразгледани и бонус средствата конфискувани в процеса."

Първият ви депозит от €50,00 е кредитиран в паричния ви баланс.

С уважение,

разплащателен касиер

-----

Дори не направих €1 на завъртане. Но купих няколко бонус завъртания. В игри, в които не можете да купувате бонус завъртания с бонус пари, винаги пише така или се появява изскачащ прозорец с информацията, или бутонът за бонус завъртания не може да се кликне. Купих бонус завъртания за €10, €20, €25 и €40.

Казиното не иска да изплати €650 и също така е отменило изплащането.

Дали съм нарушил нещо или просто не искат да платят?

Надявам се някой да може да ми помогне.

Автоматичен превод:
Shadesman
преди 1 месец

Здравейте, обсъждах вашия случай с колега и вероятно бих ви препоръчал даподадете жалба тук при нас, на нашия уебсайт. Не съм сигурен как работи с бонус покупката, ако имате активиран бонус. Опитахте ли да разгледате правилата и условията? Казиното изобщо не коментира ли това?

Има обаче едно важно нещо, което видях и то е, че казиното не е отговаряло на нито едно оплакване от дълго време и те имат в прегледа си, че не отговарят на тях, така че е напълно възможно нищо да не е решен в крайна сметка.

Ако случаят е такъв, тогава бих опитал да се оплача на лицензиращия орган, тъй като те теоретично биха могли да ви помогнат или поне да се справят със ситуацията ви.

Така че бих опитал този подход и ще видя докъде ще стигнете.

влизаш ли

Автоматичен превод:
1 2

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини