ФорумКазинаWunderwins Casino - обща дискусия

Wunderwins Casino - обща дискусия

преди 2 години от juniorheinrich308
|
6399 преглеждания 31 отговора |
|
1 2
преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Wunderwins Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 2 години

Отначало печелите до €300 и след това ще бъдете разбити. Наистина имам чувството, че вече няма уважавано казино в интернет. Навсякъде ще бъдете манипулирани и ограбени. Дори не можете да разберете какви опции имат операторите и в кой час или ден вече нищо не работи.

Автоматичен превод:
juniorheinrich308
преди 2 години

Имате ли нужда от помощ, чудя се?

Бих казал, че добре образован чат оператор може да помогне с вашите въпроси. Правилно ли разбирам, че това е част от вашия проблем?


Автоматичен превод:
преди 1 година

Пишем ви във връзка с вашата заявка за теглене на €3,500.00. За съжаление трябваше да отхвърлим заявката ви за теглене поради нарушение на нашите правила и условия, тъй като сте направили залози с активен бонус над лимита:

1.11. Не можете да правите залози, надвишаващи максималния бонус залог, когато използвате бонус пари. Максималното бонус залагане е 5 EUR (или еквивалент в валута) на залог/завъртане или еквивалент, освен ако не е посочено друго в конкретните условия на всяка бонус промоция. Моля, имайте предвид, че е ваша отговорност да знаете максималния бонус залог. В случаите, когато залозите надхвърлят максималната сума на бонуса, сметката може да бъде преразгледана и бонус средствата да бъдат конфискувани.



Следователно вашата заявка за теглене беше отхвърлена и направените печалби бяха анулирани. Вашият първоначален депозит обаче е кредитиран към вашия баланс. Можете да изпратите нова заявка за теглене. какво мога да направя?

Автоматичен превод:
fulbolinhio
преди 1 година

Здравей,

Съжалявам, че го казвам, но всеки път, когато играете с бонус, трябва да имате предвид всички свързани правила, така че това никога да не се случи.

Въпреки че трябва да сте наясно с правилото за максимален залог, въпросът е дали сте спечелили нечестно предимство пред казиното, като сте поставили по-високи от позволените залог/и .

За това би било най-добре да подадете жалба защото ще трябва да придобием вашата история на игри от казиното. Междувременно можете да прочетете как работи всичко , освен това можете да поискате от казиното вашата история предварително, за да ускорите малко процеса.

Какво мислиш за това?

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

здравей

Изпратих имейл, в който казах, че искам да видя историите, но нямам отговор. Веднага ми блокираха сметката и там имах 200 евро, които бях депозирал. Казаха, че мога да ги изплатя, но сметката ще бъде блокирана. anasjs благодаря ти много за отговора.

Автоматичен превод:
fulbolinhio
преди 1 година

Здрасти,

добре, това е друг вариант. Просто се уверете, че сте запазили всички имейли и в случай че парите не пристигнат, върнете се и ни кажете. В такива случаи ние обикновено се намесваме, въпреки че се надявам, че няма да е необходимо, разбира се 🙂.

Елате ни посетете по какъвто и да е начин, можем да използваме вашите прозрения за казината, в които сте играли.



Автоматичен превод:
преди 1 година

Не е толкова хубаво това, което чета тук. Днес получих бонус без залагане, депозирах 20 евро и спечелих 900 евро. Имах изплащане от това казино преди и съм любопитен дали изплащането ще мине толкова гладко този път.

Автоматичен превод:
Gretche70
преди 1 година

Моля, дръжте ни в течение. Други играчи със сигурност също ще оценят информацията!

Автоматичен превод:
Daniel
преди 1 година

Разбира се, трябваше отново напълно да верифицирам акаунта си. Изпратих последните документи днес, няколко часа по-късно получих имейл, че акаунтът ми вече е напълно потвърден. Изплащането обаче все още е в ход

Автоматичен превод:
Gretche70
преди 1 година

Е, да се надяваме, че казиното ще продължи бързо с тегленето.

Избрахте ли същия метод на теглене като преди? 🤔 Кое използвахте последно, моля?

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Днес плащането беше одобрено, сега ми е любопитно кога ще бъде в моя акаунт. Плащах с банков превод, винаги го правя във всяко казино.

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Ами сега проверих, парите вече са в сметката ми 😊

Автоматичен превод:
Gretche70
преди 1 година

Каква прекрасна изненада!

И така, кой трансфер беше по-гладък в крайна сметка? 🤔

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Определено бих използвал банков превод отново, беше супер бързо и без никакви проблеми

Автоматичен превод:
Gretche70
преди 1 година

Вярвам, че други играчи ще намерят вашия опит и препоръка полезни ✨

Автоматичен превод:
преди 1 година

Хей. Играх в wunderwins Casino и спечелих €260. Опитах се да тегля и ми поискаха документи. Сега, когато се опитах да вляза, не стана и получих и имейл, от който разбрах, че акаунтът ми е затворен за wunderwins. Някой може ли да ми каже дали някога ще получа парите си от там или какво трябва да направя.

Автоматичен превод:
memmuntoka
преди 1 година

Може би отидете в чата на живо, можете дори и да не сте влезли

Автоматичен превод:
memmuntoka
преди 1 година

Здравейте, жалко е, че сте попаднали в такава неприятна ситуация. Опитахте ли да попитате чат на живо или поддръжка защо акаунтът ви е затворен? Какво казаха в имейла? Играхте ли с бонус или истински пари?

Ако смятате, че вината е на казиното и не сте направили нищо нередно, препоръчвам ви да подадете жалба, просто щракнете върху тази връзка и я отворете тук: https://casino.guru/fi/valitukset

Като част от жалбата, ето още една полезна връзка към ръководство, което може да ви бъде полезно: https://casino.guru/fi/valitusten-ratkaisu-ohjeet

Нашият екип ще се опита да ви помогне да разрешите ситуацията си и да видим какво се е случило.

Надявам се, че проблемът ви ще бъде решен и няма да имате повече негативни преживявания.

Смятате ли, че бихте могли да ни информирате как се развива вашата ситуация?

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
Jaro
преди 1 година

Разбира се, мога да ви кажа и няма много яснота относно закриването на този акаунт. Но ще пусна жалба, благодаря за линка.

Автоматичен превод:
1 2

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини