преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Wunderwins Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Отначало печелите до €300 и след това ще бъдете разбити. Наистина имам чувството, че вече няма уважавано казино в интернет. Навсякъде ще бъдете манипулирани и ограбени. Дори не можете да разберете какви опции имат операторите и в кой час или ден вече нищо не работи.
At first you win up to €300 and then you get mauled. I really have the feeling that there isn't a reputable casino on the internet anymore. Everywhere you will be manipulated and ripped off. You can't even understand what options the operators have and at what time or day nothing is running anymore.
Anfangs gewinnst du bis 300 € und danach wirst Du zerfleischt. Ich habe wirklich das Gefühl es gibt im Internet kein seriöses Casino mehr. Überall wirst du manipuliert abgezockt. Man kann es auch gar nicht nachvollziehen was für Möglichkeiten die Betreiber haben und um welche Uhrzeit oder Tag einfach nichts mehr läuft.
Имате ли нужда от помощ, чудя се?
Бих казал, че добре образован чат оператор може да помогне с вашите въпроси. Правилно ли разбирам, че това е част от вашия проблем?
Need any help I wonder?
I'd say that a well-educated chat operator could help with your questions. Do I take it correctly that this is part of your issue?
Пишем ви във връзка с вашата заявка за теглене на €3,500.00. За съжаление трябваше да отхвърлим заявката ви за теглене поради нарушение на нашите правила и условия, тъй като сте направили залози с активен бонус над лимита:
1.11. Не можете да правите залози, надвишаващи максималния бонус залог, когато използвате бонус пари. Максималното бонус залагане е 5 EUR (или еквивалент в валута) на залог/завъртане или еквивалент, освен ако не е посочено друго в конкретните условия на всяка бонус промоция. Моля, имайте предвид, че е ваша отговорност да знаете максималния бонус залог. В случаите, когато залозите надхвърлят максималната сума на бонуса, сметката може да бъде преразгледана и бонус средствата да бъдат конфискувани.
Следователно вашата заявка за теглене беше отхвърлена и направените печалби бяха анулирани. Вашият първоначален депозит обаче е кредитиран към вашия баланс. Можете да изпратите нова заявка за теглене. какво мога да направя?
We are writing to you regarding your withdrawal request of €3,500.00. Unfortunately we had to reject your withdrawal request due to a breach of our terms and conditions as you placed bets with an active bonus over the limit:
1.11. You may not place bets exceeding the maximum bonus bet when using bonus money. Maximum bonus wagering is 5 EUR (or currency equivalent) per bet/spin or equivalent unless otherwise stated in the specific terms of each bonus promotion. Please note that it is your responsibility to ensure you know the maximum bonus wager. In cases where bets exceed the maximum bonus amount, an account may be reviewed and bonus funds confiscated.
Therefore, your withdrawal request was rejected and the winnings made were voided. However, your original deposit has been credited to your balance. You are welcome to submit a new withdrawal request. what can I do?
Wir schreiben Ihnen bezüglich Ihres Auszahlungsantrags von €3,500.00. Leider mussten wir Ihren Auszahlungsantrag aufgrund eines Verstoßes gegen unsere Allgemeinen Geschäftsbedingungen ablehnen, da Sie Einsätze mit einem aktiven Bonus über dem Limit platziert haben:
1.11. Sie dürfen keine Wetten platzieren, die den maximalen Bonuseinsatz überschreiten, wenn Sie Bonusgeld verwenden. Der maximale Bonuswetteinsatz beträgt 5 EUR (oder den Gegenwert in einer anderen Währung) pro Wette/Spin oder den Gegenwert, es sei denn, dies ist in den spezifischen Bedingungen für jede Bonusaktion anders angegeben. Bitte beachten Sie, dass es in Ihrer Verantwortung liegt, sicherzustellen, dass Sie die maximale Bonuswette kennen. In Fällen, in denen die Wetten den maximalen Bonusbetrag überschreiten, kann ein Konto überprüft und das Bonusguthaben konfisziert werden.
Daher wurde Ihr Auszahlungsantrag abgelehnt und die erzielten Gewinne wurden storniert. Allerdings wurde Ihre ursprüngliche Einzahlung Ihrem Guthaben gutgeschrieben. Sie können gerne einen neuen Auszahlungsantrag stellen. was kann ich tun?
Здравей,
Съжалявам, че го казвам, но всеки път, когато играете с бонус, трябва да имате предвид всички свързани правила, така че това никога да не се случи.
Въпреки че трябва да сте наясно с правилото за максимален залог, въпросът е дали сте спечелили нечестно предимство пред казиното, като сте поставили по-високи от позволените залог/и .
За това би било най-добре да подадете жалба защото ще трябва да придобием вашата история на игри от казиното. Междувременно можете да прочетете как работи всичко , освен това можете да поискате от казиното вашата история предварително, за да ускорите малко процеса.
Какво мислиш за това?
Hello there,
I'm sorry to say that, but every time you play with a bonus, you should keep all associated rules in mind, so this would never happen.
Though you should be aware of the max bet rule, the point is whether you gained an unfair advantage over the casino by placing higher-than-allowed bet/s.
For that, it would be best if you could submit a complaint because we would need to acquire your gaming history from the casino. In the meantime, you can read how it all works, plus you can ask the casino for your history in advance, to speed up the process a bit.
What do you think about that?
здравей
Изпратих имейл, в който казах, че искам да видя историите, но нямам отговор. Веднага ми блокираха сметката и там имах 200 евро, които бях депозирал. Казаха, че мога да ги изплатя, но сметката ще бъде блокирана. anasjs благодаря ти много за отговора.
Hi,
I sent an email saying I want to see the histories but no reply. They blocked my account immediately and I had 200 euros there that I had deposited. They said I could pay them out but the account would be blocked. anasjs thank you very much for replying.
Hi,
Ich habe ein email geschickt, da habe ich geschrieben das ich die histories sehen möchte aber kein antwort. Die haben mein konto sofort gesperrt und ich hatte dort 200 euro die ich eingezahlt haben. Die meinten die könnte ich auszahlen aber konto würde ja gesperrt. anasjs trozdem vielen dank das Sie geantwortet haben.
Здрасти,
добре, това е друг вариант. Просто се уверете, че сте запазили всички имейли и в случай че парите не пристигнат, върнете се и ни кажете. В такива случаи ние обикновено се намесваме, въпреки че се надявам, че няма да е необходимо, разбира се 🙂.
Елате ни посетете по какъвто и да е начин, можем да използваме вашите прозрения за казината, в които сте играли.
Hi there,
well, this is another option. Just make sure you save all emails and in case the money does not arrive, come back and tell us. In this cases like this we normally step in, though I hope that would not be necessary of course 🙂.
Come visit us in any way, we can use your insights about the casinos you've played in.
Не е толкова хубаво това, което чета тук. Днес получих бонус без залагане, депозирах 20 евро и спечелих 900 евро. Имах изплащане от това казино преди и съм любопитен дали изплащането ще мине толкова гладко този път.
It's not so nice what I'm reading here. Got a wager-free bonus today, deposited 20 euros and won 900 euros. I've had a payout from this casino before, and I'm curious if the payout will go so smoothly this time.
Ist ja gar nicht so schön was ich hier lese. Hab heute auch einen umsatzfreien Bonus bekommen, 20 Euro eingezahlt und 900 Euro gewonnen. Ich hatte aber schon mal eine Auszahlung von diesem Casino, bin gespannt ob es diesmal auch so reibungslos mit der Auszahlung abläuft.
Моля, дръжте ни в течение. Други играчи със сигурност също ще оценят информацията!
Please, keep us posted. Other players will certainly appreciate the info as well!
Разбира се, трябваше отново напълно да верифицирам акаунта си. Изпратих последните документи днес, няколко часа по-късно получих имейл, че акаунтът ми вече е напълно потвърден. Изплащането обаче все още е в ход
Of course, I had to completely verify my account again. Sent the last documents today, a few hours later I got the email that my account is now completely verified. However, the payout is still in progress
Na klar, ich musste mein konto nochmals komplett verifizieren. Heute die letzten dokumente gesendet, paar std später kam die email das mein konto nun komplett verifiziert ist. Die Auszahlung steht aber immer noch in Bearbeitung
Е, да се надяваме, че казиното ще продължи бързо с тегленето.
Избрахте ли същия метод на теглене като преди? 🤔 Кое използвахте последно, моля?
Well, let's just hope the casino proceeds quickly with the withdrawal.
Did you opt for the same withdrawal method as previously? 🤔 Which one you used last, please?
Днес плащането беше одобрено, сега ми е любопитно кога ще бъде в моя акаунт. Плащах с банков превод, винаги го правя във всяко казино.
Today the payment was approved now I'm curious when it will be in my account. I paid out with bank transfer, I always do it in every casino.
Heute wurde die zahlung genehmigt nun bin ich gespannt wann es auf meinem Konto ist. Habe mit Bank Transfer auszahlen lassen, mache ich eigentlich immer und in jedem Casino.
Каква прекрасна изненада!
И така, кой трансфер беше по-гладък в крайна сметка? 🤔
What a lovely surprise!
So which transfer was smoother in the end? 🤔
Определено бих използвал банков превод отново, беше супер бързо и без никакви проблеми
I would definitely use Bank Transfer again, it was super fast and without any problems
Ich würde definitiv wieder Bank Transfer nutzen, ging mega schnell und ohne Probleme
Вярвам, че други играчи ще намерят вашия опит и препоръка полезни ✨
I believe other players will find your experience and recommendation handy ✨
Хей. Играх в wunderwins Casino и спечелих €260. Опитах се да тегля и ми поискаха документи. Сега, когато се опитах да вляза, не стана и получих и имейл, от който разбрах, че акаунтът ми е затворен за wunderwins. Някой може ли да ми каже дали някога ще получа парите си от там или какво трябва да направя.
Hey. I played at wunderwins Casino and won €260. I tried to make a withdrawal and they asked for documents. Now when I tried to log in, it didn't work and I also received an email from which I understood that my account has been closed for wunderwins. Can anyone tell me if I will ever get my money from there or what I should do.
Hei. Pelasin tuolla wunderwins casinolla ja voitin 260€.Yritin tehdä kotiutuksen ja pyysivät dokumentteja. Nyt kun yritin kirjautua sisään niin ei onnistu ja lisäksi sain sähköpostin mistä ymmärsin että tilini on suljettu wunderwinsille. Osaako kukaan kertoa saanko ikinä rahojani tuolta vai mitä pitäisi tehdä.
Може би отидете в чата на живо, можете дори и да не сте влезли
Maybe go to the live chat, you can even if you're not logged in
Vielleicht mal in den Live Chat gehen, kann man ja auch wenn man nicht eingeloggt ist
Здравейте, жалко е, че сте попаднали в такава неприятна ситуация. Опитахте ли да попитате чат на живо или поддръжка защо акаунтът ви е затворен? Какво казаха в имейла? Играхте ли с бонус или истински пари?
Ако смятате, че вината е на казиното и не сте направили нищо нередно, препоръчвам ви да подадете жалба, просто щракнете върху тази връзка и я отворете тук: https://casino.guru/fi/valitukset
Като част от жалбата, ето още една полезна връзка към ръководство, което може да ви бъде полезно: https://casino.guru/fi/valitusten-ratkaisu-ohjeet
Нашият екип ще се опита да ви помогне да разрешите ситуацията си и да видим какво се е случило.
Надявам се, че проблемът ви ще бъде решен и няма да имате повече негативни преживявания.
Смятате ли, че бихте могли да ни информирате как се развива вашата ситуация?
Hi, that's unfortunate that you got into such an unpleasant situation. Did you try to ask live chat or support why your account was closed ? What did they say in the email ? Did you play with bonus or real money ?
If you think it is the casino's fault and you have done nothing wrong, I would recommend that you file a complaint, just click on this link and open it here: https://casino.guru/fi/valitukset
As part of the complaint, here is another useful link to a guide that you might find helpful: https://casino.guru/fi/valitusten-ratkaisu-ohjeet
Our team will try to help you resolve your situation and see what happened.
I hope your issue will be resolved and you will not have any more negative experiences.
Do you think you could possibly update us on how your situation is developing ?
Разбира се, мога да ви кажа и няма много яснота относно закриването на този акаунт. Но ще пусна жалба, благодаря за линка.
Of course, I can tell you and there is not much clarity about closing that account. But I will file a complaint, thanks for the link.
Voin toki kertoa ja ei oikein selvyyttä tuohon tilin sulkemiseen. Mutta teen valituksen kyllä kiitos linkistä.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.