ФорумКазинаWoocasino - обща дискусия

Woocasino - обща дискусия (страница 2)

преди 3 години от Plbloke
|
8083 преглеждания 34 отговора |
|
1 2
carissamaycook
преди 1 година

Здравейте

Бих казал, че трябва да има нещо, което е убедило казиното, че нещо не е наред. Ако търсите помощ, помислете за подаване на жалба.

Можете да започнете точно тук .

Ще видим как казиното е разбрало, че сте създали няколко акаунта.

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Колеги играчи.... Искам да ви информирам, че в миналото имах други, които ме препоръчваха в казиното и сега е време да се отплатя за услугата и да посъветвам... Наскоро започнах да играя и се присъединих към WOO CASINO!!!! Направо нямам време за рецензии, играя на голямо ниво и имам пари, няма нужда да седя във форум и да се оплаквам или да давам съвети, НО когато нещо е ПРАВИЛНО, Честно и последователно... И ръководството непрекъснато се грижи за вашето игрово изживяване. Вярвам, че трябва да се отдаде заслуженото и играчите трябва да покажат благодарността си към казино, което прави правилното нещо и се грижи за техните... Имам мениджър, тя се казва Стейси. Свързвам се с нея дори в почивните й дни. Тя ще продължи и отвъд, за да се увери, че опитът ми е най-добрият, който те могат да осигурят….. моите изплащания се изплащат незабавно… изключения, че ми се дава повече, отколкото мога да преброя…. И всички игри са последователни и честни…… отново трябва да кажа голямо благодаря на моята ясла за всичко, което направи за мен и колко стрес им дадох и подкрепата там, показват, когато имах настинка!!! Никога не са ме разочаровали в бонуси, които наистина работят .. хаха .. честно казано, препоръчвам Woo casino..10 от 10 и моят мениджър 11 от 10....


Нямам принадлежност или връзка, която просто да го направи ясно. Бил съм тук преди с всички казина и се оплаквах, но честно казано не мога да виня казиното. Те са честно казино, особено когато играете онлайн и нямате контрол или знаете какво прави това казино, но мога честно да кажа, че харча много пари, така че разбирам как трябва да се играят игрите и как игрите не трябва да се играят и казино игрите са много последователни. Те много разбират персонализираната поддръжка и особено когато стигнете до VIP статус и имате страхотен мениджър като мен. Съмнявам се, че бихте имали лош опит в казино Work. Не виждам, че имате лош опит с играта. Очевидно трябва да имате контрол. Винаги когато залагате, но напълно препоръчвам WOO CASINO




Автоматичен превод:
Yoshy2323
преди 8 месеца

Здравей, радвам се, че ти харесва тук и че си прекарваш добре в това казино. Такива ревюта са малко и през повечето време играчите идват с проблеми, така че мисля, че всяко казино оценява подобна обратна връзка.

Въпреки това, например, когато споменавате тегления, колко време отнемат и какъв метод на плащане използвате, за да теглите пари?

Освен това, ако се интересувате (знам, че сте писали, че не правите много рецензии), можете да напишете едно тук-потребителски рецензии . Мисля, че би било полезно и за играчи, които решават дали да играят тук или не.

Както и да е, благодаря за опита. 🙂 😊

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Не се доверявайте на това казино, те ще ви направят номер

Автоматичен превод:
Keybill2112
преди 6 месеца

Здравейте, можете ли да опишете какво имате предвид, моля? Имате ли някакво неприятно преживяване с казиното? Чувствайте се свободни да уточните.

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

О, да, депозирах при тези момчета, средствата ми изчезнаха, изминаха 5 дни и все още не са в моята казино сметка или лична


Автоматичен превод:
Keybill2112
преди 6 месеца

Съжалявам за този проблем, но мога ли да попитам кое казино всъщност имате предвид? Получихте ли актуализации досега?

Автоматичен превод:
преди 2 седмици

здравейте, приключих с тестването на това казино. Очаквайте прегледа ми след малко.

Автоматичен превод:
petitgamer
преди 2 седмици

Ще го очакваме с нетърпение.

Беше ли поне добро преживяване?

Автоматичен превод:
преди 2 седмици

Ще го очакваме с нетърпение.

Беше ли поне добро преживяване?

Автоматичен превод:
преди 2 седмици

да, но не поисках теглене, не исках да имам същото лошо изживяване като това, което имах с lemon casino.

Автоматичен превод:
petitgamer
преди 1 седмица

Е, поправете ме, ако греша, моля, но това прави нарочната загуба на баланса вероятна опция... Знаете ли, ако трябваше да тествам казиното, щях да се интересувам конкретно от тегленето и процеса на KYC. Само мисъл, разбира се.

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 седмица

Не рискувах шанса да получа огромна печалба и средствата да бъдат взети, както се случи в миналото, защото забелязах, че акаунтът ми не е регистриран с пълното име (преди много време се регистрирах в това казино с тестов акаунт не е пълен)

Автоматичен превод:
petitgamer
преди 1 седмица

О, добре. сега разбирам

Свързахте ли се с поддръжката по този въпрос?

Винаги е най-добре да го коригирате с помощта на поддръжката, за да могат да бъдат избегнати всякакви бъдещи проблеми. Те трябва да могат да ви помогнат.

Автоматичен превод:
Romi
преди 1 седмица

не, вече бях достатъчно травматизиран от ужасното преживяване с lemon casino. Играх там само за да тествам казиното.

Автоматичен превод:
petitgamer
преди 1 седмица

Без грижи. разбирам

Автоматичен превод:
1 2

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини