преди 3 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Woocasino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Казиното е добро от техническа гледна точка и избор на игри. Но ... често има ситуации, когато депозитите, направени чрез Mifinity, изчезват. Два пъти Mifinity принуждаваше Woocasino да добавя пари към сметката ми, но за последно нищо не помогна. Обслужването на клиенти предлага само готови за изпращане модели на отговори, които „изследват" от векове. Парите са конфискувани
Casino is good from technical point of view and choice of games. But...there are often situation when deposits made by means of Mifinity disappear. Two times Mifinity forced Woocasino to add money to my account but last one nothing helped. Customer service offers only ready to send patterns of replies, they " investigate" for ages. Money was confiscated
Какъв начин на плащане сте използвали за депозиране в казиното? Крипто?
What kind of payment method have you used to deposit in the casino? Crypto?
Използвах Mifinity в полска валута PLN, депозитът беше 500 PLN (; около 110 евро). Парите бяха приспаднати от сметката ми и Mifinity ми изпрати писмено много подробно потвърждение, че е прехвърлено на Woocasino, но те го игнорираха и казаха, че са разследвали. Веднъж попитани какво са направили и какъв е резултатът от разследването, те отказаха да отговорят и изпратиха само готови отговори по подразбиране.
I used Mifinity in Polish currency PLN , deposit was 500 PLN (; around 110 euro) . Money was deducted from my account and Mifinity sent me written very detailfull confirmation it was transfered to Woocasino but they ignored it and said they had their investigation. Once asked what had they done and what is the result of investigation they refused to answer and sent only default ready answers.
Тогава ви предлагам да подадете жалба, ако все още пропуснете някои от вашите депозити. Не е ваша отговорност да се уверите, че парите ще стигнат до сметката на казината. Ако сте използвали поддържан от тях метод, парите са били приспаднати от сметката ви и доставчикът на плащания е потвърдил, че са изпратили парите, тогава това е въпрос на казиното и доставчика на плащания. Те трябва да започнат да говорят заедно.
Then I suggest you to submit a complaint if you still miss some of your deposits. It's not your responsibility to make sure the money will reach the casinos account. If you used a method they support, the money was deducted from your account and the payment provider confirmed they sent the money, then it's a matter of the casino and the payment provider. They should start talking together.
Добре, ще подам жалбата до края на седмицата. Благодаря за съвета и се интересувате
Ok, I will submit the complaint by the end of the week. Thanks for Your advice and U are interested in
Следващия път вероятно трябва да потърсите казино с по -добра репутация. Виждам много жалби, подадени от играчи срещу тази група казина. Около 50 % са решени, така че нека видим дали ще успеем да помогнем 🙂
Next time, you should probably look for a casino with better reputation. I can see many complaints submitted by players against this group of casinos. About 50 % are solved so let's see if we manage to help 🙂
Не е толкова лесно, тъй като много казина са блокирани от интернет доставчици, така че имам ограничен избор. За съжаление открих казино гуру много късно, след като направих много лоши избори
Its not that easy as very many casinos are blocked by internet providers so I have limited choice. Unfortunately I discovered casino guru very late after I made many bad choices
Надявам се нашият уебсайт да ви помогне да намерите това, което търсите 🙂
I hope our website will help you to find what you're looking for 🙂
Здравейте, имам въпрос, спечелих в Wooocasino. Исках да го изплатя, но ти не отиваш, въпреки че спечелих там преди месец и ми показаха парите нормално по сметката и сега ми се иска да не ми се налага да минавам през Mifinity, така че настроих Mifinity add номер на сметката номер карта изпратих документите и минаха 5 дни и нищо не се случва. Когато им пиша непрекъснато, трябва да потвърдя акаунта или нещо подобно. Правя всичко отново и отново и нищо .. И искам да прехвърля пари от Woocasino към Mifinity ... Или в моя сметка ... Моля, помогнете ... Благодаря ви
Hello, I have a question I have a win in Wooocasino. I wanted to pay it off, but you don't go even though I won there a month ago and they showed me the money normally to the account and now I wish I didn't have to go through Mifinity so I set up Mifinity added the account number card number I sent the documents and it's been 5 days and nothing is not happening. When I write to them all the time, I have to confirm the account or something. I do everything over and over again and nothing .. And I want to transfer money from Woocasino to Mifinity ... Or on my account ... Please help ... Thank you
Dobrý den,mám dotaz mám výhru ve Wooocasino. Chtěla jsem to vyplatit, ale nejdete i když před měsícem jsem tam taky vyhrála a předvedly mi peníze normálně na účet a teď prej ne že musím přes Mifinity tak jsem založila Mifinity přidala číslo účtu číslo karty poslala jsem dokumenty a už je to 5 den a nic se neděje. Když jim píšu tak pořád že mám potvrdit účet nebo co. Dělám vše pořád dokola a nic.. A chci prevez peníze z Woocasina na Mifinity... Nebo na můj účet... Prosím pomoc... Děkuji
Здравейте,
преминахте ли вече пълна проверка на акаунта, моля? Оттеглянето не може да продължи без него. Доколкото разбрах, че имате връзка с казиното, това е добър знак, но следващия път опитайте да намерите казино с по-добра репутация, моля.
Може би чешкият ще е по-добър 🙂. Здравейте, потвърдихте ли се напълно? Докато не докажете, че наистина сте вие, казиното няма да продължи да изплаща печалбите. Ако разбирам правилно, вие сте във връзка и работите по проверка, нали? Препоръки за следващия път, трябва да инвестирате парите си само в казина, които имат добра репутация на нашия уебсайт. В това казино записваме много оплаквания от играчи и не винаги е възможно играчът да получи това, което е спечелил.
Hello,
have you already passed full account verification, please? The withdrawal cannot proceed without it. As far as I understand you are in touch with the casino, it's a good sign, however, next time try to find a casino with a better reputation, please.
Maybe Czech will be better 🙂. Hi, have you fully verified? Until you prove that it really is you, the casino will not proceed to pay out the winnings. If I understand correctly, you're in touch and you're working on verification, aren't you? Recommendations for the next time, you should only invest your money in casinos that have a good reputation on our website. At this casino, we record a lot of complaints from players and it is not always possible for a player to get what he has won.
Hello,
have you already passed full account verification, please? The withdrawal can't proceed without it. As far as I understand you are in touch with the casino, it's a good sign, however, next time try to find a casino with a better reputation, please.
Možná bude lepší čeština 🙂. Ahoj, už máš svůj účet plně ověřen? Dokud neprokážeš, že jsi to opravdu Ty, tak kasino nepřikročí v výplatě výhry. Jestli to chápu dobře, tak jste v kontaktu a řešíte spolu právě ověření, že? Doporučení pro příště, vkládej raději své peníze pouze do kasin, které mají na našem webu dobru pověst. U tohoto kasina evidujeme hodně stížností ze strany hráčů né vždy se podaří, aby hráč dostal co vyhrál.
Все още ми пише, че има нужда от документи, които изпратих всичко и нещо за проверка на акаунта. Пиша им за съвет и те не са способни на нищо...
It still tells me that he needs some documents which I sent everything and something to verify the account. I write to them for advice and they are not capable of anything ...
Pořád mi to píše že potřebuje nějaký dokumenty což jsem poslala vše a něco ověření konta. Píšu jim o radu a nejsou ničeho schopný...
Така че се борите с вашия акаунт в MyFinity, но не сте сигурни как работи. Намерих няколко полезни видеоклипа в YT: https://www.youtube.com/watch?v=ak4eY4XFvEE
Ако това не помогне, опитайте отново поддръжката на електронния портфейл, те са единствените, които могат да ви кажат какво не е наред. Аз лично смятам, че качвате документа по грешен начин. Сигурен съм също, че можете да намерите ръководство за това как да качвате документи в самото приложение. Проверете формата, размера и т.н. Ако не се лъжа тези документи не трябва да се изрязват или редуват по никакъв начин, а само чисти екрани за печат.
So you're struggling with your MyFinity account, well not sure how it works. I found some helpful videos on YT: https://www.youtube.com/watch?v=ak4eY4XFvEE
If it does not help try the e-wallet support again, they are the only ones who can tell you what's wrong. I personally think that you upload the document the wrong way. I'm also sure you can find a guide on how to upload documents in the app itself. Check the format, size, etc. If I'm not mistaken these documents must not be cut or alternated in any way, just pure print screens.
Очевидно Mifinity липсва нещо и трябва да им го изпратите. Когато отидете в акаунта си в Mifinity, виждате ли някакви качени документи, чакащи одобрение? Вероятно би било добра идея да се свържете директно с Mifinity и да ги попитате какво точно още трябва, за да потвърдят акаунта си. Казиното няма нищо общо с това.
Obviously Mifinity is missing something and you need to send it to them. When you go to your account at Mifinity, do you see any uploaded documents waiting for approval? It would probably be a good idea to contact Mifinity directly and ask them exactly what else they need to verify their account. The casino has nothing to do with this.
Evidentně Mifinity něco chybí a je potřeba jim to poslat. Když na Mifinity půjdete do svého účtu, vidíte tam nějaké nahrané dokumenty čekající na schválení? Asi by bylo dobré kontaktovat přímo Mifinity a zeptat se jich, co přesně ještě k ověření účtu potřebují. Kasino s tímhle nemá nic společného.
Здравейте, да, бях на моя акаунт и документите са изпратени всичко, което искаха, но мина седмица и нищо... Бих искал да им се обадя, но за съжаление съм чех и не знам чужд език ... вече не знам какво правя. ..
Hello, yes, I was on my account and the documents are sent everything they wanted, but it's been a week and nothing ... I would like to call them, but unfortunately I'm Czech and I don't know any foreign language ... I don't know what I do anymore. ..
Dobrý den, ano byla jsem na mém účtu a dokomunty jsou poslané vše co chtěly ale už je to týden a nic... Ráda bych jim zavolala ale bohužel jsem Češka a a neumím žádnou cizí řeč... Už jsem bez nadějná nevím co už...
Здравейте, не намерих телефонен контакт в сайта им. Но бих се опитал да използвам Google Translator и да изпращам преведени съобщения до техните социални медии - всички те използват:
Hi, I did not find any telephone contact on their website. But I would try to use Google Translator and send translated messages to their social media - they all use:
Ahoj, na jejich stránkách jsem žádný telefonický kontakt nenašla. Ale zkusila bych použít Google Translátor a posílat přeložené zprávy na jejich sociální média - používají všechna:
Писах до Mifinity, така че се чудя дали ще получа някакъв отговор и ще ми помогне, иначе благодаря досега
I wrote to Mifinity so I wonder if I will get any answer and help me otherwise thank you so far
Napsala jsem na Mifinity tak jsem zvědavá jestli dostanu nějakou odpověď a pomůžou mi jinak zatím děkuji
Всичко е наред, моля, уведомете ни как върви. Може би ще подхожда на някой друг в бъдеще. Може би ще ти помогнат.
It's okay, please let us know how it's going. Maybe it suits someone else in the future. Maybe they'll help you.
Není za co, dej nám prosím vědět jak se to vyvíjí. Třeba se to v budoucnu hodí někomu dalšímu. Snad Ti pomůžou.
Хей, някой залагал ли е онлайн с Woo Casino? Имах безплатни завъртания, които ме очакваха, така че ги използвах и спечелих от тях, продължих да печеля повече и повече в продължение на около два дни и накрая изтеглих $5000 в две отделни суми на плащане. Първо изтеглих $1000 и след това $4000. Веднага след тегленето, казино Woo ми изпрати имейл, в който се посочва, че имам дублиращ се акаунт и че ВСИЧКИ крила трябва да бъдат конфискувани и върнати обратно в ръцете на Казиното. Боря се с това само защото нямам 2 акаунта, а съм имал само един и второ, защото не е $50, а $5000! бясна съм. Не играйте в Woo Casino. Ако можех да му дам оценка, щеше да е минус 5000 хаха.
Hey, has anyone gambled online using Woo Casino? I had free spins awaiting me so I used them and won from them, I continued to win more and more over two or so days and ended up cashing out $5000 in two separate payment amounts. First I cashed out $1000 and then $4000. Straight after cashing out, Woo casino send me an email stating that I have a duplicate account and that ALL wings must be confiscated and taken back in the hands of the Casino. I have been fighting this only because I don't have 2 accounts, I have only ever had the one and secondly, because it isn't $50 it is $5000! I am furious. Do not play on Woo Casino. If I could give it a rating it would be negative 5000 lol.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.