ФорумКазинаWoocasino - обща дискусия

Woocasino - обща дискусия

преди 3 години от Plbloke
|
8142 преглеждания 34 отговора |
|
1 2
преди 3 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Woocasino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 3 години

Казиното е добро от техническа гледна точка и избор на игри. Но ... често има ситуации, когато депозитите, направени чрез Mifinity, изчезват. Два пъти Mifinity принуждаваше Woocasino да добавя пари към сметката ми, но за последно нищо не помогна. Обслужването на клиенти предлага само готови за изпращане модели на отговори, които „изследват" от векове. Парите са конфискувани

Автоматичен превод:
Plbloke
преди 3 години

Какъв начин на плащане сте използвали за депозиране в казиното? Крипто?

Автоматичен превод:
Daniel
преди 3 години

Използвах Mifinity в полска валута PLN, депозитът беше 500 PLN (; около 110 евро). Парите бяха приспаднати от сметката ми и Mifinity ми изпрати писмено много подробно потвърждение, че е прехвърлено на Woocasino, но те го игнорираха и казаха, че са разследвали. Веднъж попитани какво са направили и какъв е резултатът от разследването, те отказаха да отговорят и изпратиха само готови отговори по подразбиране.

Автоматичен превод:
Plbloke
преди 3 години

Тогава ви предлагам да подадете жалба, ако все още пропуснете някои от вашите депозити. Не е ваша отговорност да се уверите, че парите ще стигнат до сметката на казината. Ако сте използвали поддържан от тях метод, парите са били приспаднати от сметката ви и доставчикът на плащания е потвърдил, че са изпратили парите, тогава това е въпрос на казиното и доставчика на плащания. Те трябва да започнат да говорят заедно.

Автоматичен превод:
Daniel
преди 3 години

Добре, ще подам жалбата до края на седмицата. Благодаря за съвета и се интересувате

Автоматичен превод:
Plbloke
преди 3 години

Следващия път вероятно трябва да потърсите казино с по -добра репутация. Виждам много жалби, подадени от играчи срещу тази група казина. Около 50 % са решени, така че нека видим дали ще успеем да помогнем 🙂

Автоматичен превод:
Daniel
преди 3 години

Не е толкова лесно, тъй като много казина са блокирани от интернет доставчици, така че имам ограничен избор. За съжаление открих казино гуру много късно, след като направих много лоши избори

Автоматичен превод:
Plbloke
преди 3 години

Надявам се нашият уебсайт да ви помогне да намерите това, което търсите 🙂

Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравейте, имам въпрос, спечелих в Wooocasino. Исках да го изплатя, но ти не отиваш, въпреки че спечелих там преди месец и ми показаха парите нормално по сметката и сега ми се иска да не ми се налага да минавам през Mifinity, така че настроих Mifinity add номер на сметката номер карта изпратих документите и минаха 5 дни и нищо не се случва. Когато им пиша непрекъснато, трябва да потвърдя акаунта или нещо подобно. Правя всичко отново и отново и нищо .. И искам да прехвърля пари от Woocasino към Mifinity ... Или в моя сметка ... Моля, помогнете ... Благодаря ви

Автоматичен превод:
magyarova20
преди 2 години

Здравейте,

преминахте ли вече пълна проверка на акаунта, моля? Оттеглянето не може да продължи без него. Доколкото разбрах, че имате връзка с казиното, това е добър знак, но следващия път опитайте да намерите казино с по-добра репутация, моля.

Може би чешкият ще е по-добър 🙂. Здравейте, потвърдихте ли се напълно? Докато не докажете, че наистина сте вие, казиното няма да продължи да изплаща печалбите. Ако разбирам правилно, вие сте във връзка и работите по проверка, нали? Препоръки за следващия път, трябва да инвестирате парите си само в казина, които имат добра репутация на нашия уебсайт. В това казино записваме много оплаквания от играчи и не винаги е възможно играчът да получи това, което е спечелил.

Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Все още ми пише, че има нужда от документи, които изпратих всичко и нещо за проверка на акаунта. Пиша им за съвет и те не са способни на нищо...

Автоматичен превод:
magyarova20
преди 2 години

file

Автоматичен превод:
magyarova20
преди 2 години

Така че се борите с вашия акаунт в MyFinity, но не сте сигурни как работи. Намерих няколко полезни видеоклипа в YT: https://www.youtube.com/watch?v=ak4eY4XFvEE

Ако това не помогне, опитайте отново поддръжката на електронния портфейл, те са единствените, които могат да ви кажат какво не е наред. Аз лично смятам, че качвате документа по грешен начин. Сигурен съм също, че можете да намерите ръководство за това как да качвате документи в самото приложение. Проверете формата, размера и т.н. Ако не се лъжа тези документи не трябва да се изрязват или редуват по никакъв начин, а само чисти екрани за печат.


Автоматичен превод:
magyarova20
преди 2 години

Очевидно Mifinity липсва нещо и трябва да им го изпратите. Когато отидете в акаунта си в Mifinity, виждате ли някакви качени документи, чакащи одобрение? Вероятно би било добра идея да се свържете директно с Mifinity и да ги попитате какво точно още трябва, за да потвърдят акаунта си. Казиното няма нищо общо с това.

Автоматичен превод:
Daniel
преди 2 години

Здравейте, да, бях на моя акаунт и документите са изпратени всичко, което искаха, но мина седмица и нищо... Бих искал да им се обадя, но за съжаление съм чех и не знам чужд език ... вече не знам какво правя. ..

Автоматичен превод:
magyarova20
преди 2 години

Здравейте, не намерих телефонен контакт в сайта им. Но бих се опитал да използвам Google Translator и да изпращам преведени съобщения до техните социални медии - всички те използват:

https://www.mifinity.com/contact/

Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Писах до Mifinity, така че се чудя дали ще получа някакъв отговор и ще ми помогне, иначе благодаря досега

Автоматичен превод:
magyarova20
преди 2 години

Всичко е наред, моля, уведомете ни как върви. Може би ще подхожда на някой друг в бъдеще. Може би ще ти помогнат.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Хей, някой залагал ли е онлайн с Woo Casino? Имах безплатни завъртания, които ме очакваха, така че ги използвах и спечелих от тях, продължих да печеля повече и повече в продължение на около два дни и накрая изтеглих $5000 в две отделни суми на плащане. Първо изтеглих $1000 и след това $4000. Веднага след тегленето, казино Woo ми изпрати имейл, в който се посочва, че имам дублиращ се акаунт и че ВСИЧКИ крила трябва да бъдат конфискувани и върнати обратно в ръцете на Казиното. Боря се с това само защото нямам 2 акаунта, а съм имал само един и второ, защото не е $50, а $5000! бясна съм. Не играйте в Woo Casino. Ако можех да му дам оценка, щеше да е минус 5000 хаха. filefilefilefilefile

Автоматичен превод:
1 2

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини