ФорумКазинаWolfy Casino - обща дискусия

Wolfy Casino - обща дискусия (страница 3)

преди 1 година от franztheuerw
|
5275 преглеждания 51 отговора |
|
12 3
Radka
преди 4 месеца

Вижте, г-жо Радко, една намеса и питане на администрацията на казино Richprize бяха достатъчни и въпросът беше решен веднага, това само доказва колко прибързани казината вземат решения и отнемат печалбите си от невинни играчи.

Сигурен съм, че с BetNox Casino ще бъде същото, тъй като съм сигурен, че не съм нарушил правилата по никакъв начин и някой представител на BetNox Casino ще го обясни след няколко минути

Много съм готов да ви даря частно няколко процента от печалбите или да допринеса за развитието на уебсайта на Casinoguru, не съм алчен човек, но наистина не ми харесва, когато някой ме мами в казината направи 🤗

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Има ли възможност за повторно отваряне на тази жалба? Може би казиното е променило подхода си към клиентите и е готово да сътрудничи?

Сигурен съм, че не съм нарушил правилата по никакъв начин, никога не съм вземал никакви бонуси, загубих малко пари с тях преди, въпреки всичко това, казиното взе всичките ми печалби

Шокиран съм колко лесно казината отнемат печалбите на своите играчи без никакво основание

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Виж, знам, че си отчаян, защото чувстваш, че си прав, когато става въпрос да не нарушаваш никакви правила. Но освен ако нямате нещо ново относно жалбата, опасявам се, че искането за повторно отваряне ще бъде отхвърлено.

Тази екранна снимка показва последния статус на жалбата:

file

Казах "Освен това, ние им напомняме за всяка нова жалба, подадена срещу тях."

Така че, опитайте заявката за повторно отваряне, просто не се надявайте.

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Вижте, г-жо Радко, една намеса и питане на администрацията на казино Richprize бяха достатъчни и въпросът беше решен веднага, това само доказва колко прибързани казината вземат решения и отнемат печалбите си от невинни играчи.

Сигурен съм, че с BetNox Casino ще бъде същото, тъй като съм сигурен, че не съм нарушил правилата по никакъв начин и някой представител на BetNox Casino ще го обясни след няколко минути

Много съм готов да ви даря частно няколко процента от печалбите или да допринеса за развитието на уебсайта на Casinoguru, не съм алчен човек, но наистина не ми харесва, когато някой ме мами в казината направи 🤗

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Съжалявам, но това е недопустимо. Без дарения. 😁

Освен това нямате представа каква беше ситуацията с представителя на Rich Prize тогава. Така че не е същото с Bet Nox. Напълно съм сигурен в това.

Съжалявам, смятам, че казах всичко възможно по отношение на тази ваша молба.

Автоматичен превод:
Radka
преди 4 месеца

Каква е разликата между ситуацията с казиното RichPrize и ситуацията с казиното BetNox?

Много пъти съм виждал представител на казино BetNox да участва тук във форума по други въпроси, а когато става дума за моя случай, всички се преструват, че нищо не се е случило и никой дори не иска да отговаря на съобщенията ми 🙁🙁🙁

Г-жо Радко, може би да опитаме да отворим жалбата отново и да влезе представител на казиното и да отговори на въпросите ми? Какво мислиш?

Автоматичен превод:
kaczka381
преди 4 месеца

Ако кажете, че представителят е бил активен тук във форума, намерете някои от публикациите му и го попитайте директно чрез бутона за отговор. Можете да направите това сами. 🙂

Не нося отговорност за вашите оплаквания или за преценка на вашата заявка за повторно отваряне. единственият начин да разберете какво ще се случи е като опитате.

Давайте, моля. Можем да продължим да го обсъждаме теоретично отначало, но вашето действие е най-важното.

Автоматичен превод:
Radka
преди 4 месеца

filefilefilefilefile


Ето 5 примера, при които представител на казино отговаря на оплаквания. Защо не пожела да отговори по никакъв начин на оплакването ми?

Бих искал да пиша на представителя, но не мога да го направя, защото не мога да отговоря на жалбата си и нямам шанс.

Какво друго мога да направя в това отношение? Наистина бих искал да продължа напред, но всички ме игнорират

Бихте ли ми дали координатите на представителя? Бих искал да му пиша на лични

Автоматичен превод:
kaczka381
преди 4 месеца

Радка имаше предвид, че когато представител на казино пише тук в тази тема във форума, можете да използвате бутона за отговор, за да пишете и да видите дали няма да чуете от него тук. В жалбата няма как да стане, това е ясно.

Освен това не предоставяме контакти дори и да ги имаме, защото не би било правилно.

Още нещо, ако искате да пишете допълнително за bet-nox casino, най-добре е да го направите в темата, която е посветена на него.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 4 месеца

Да, за съжаление, представителите на казиното отговарят само на оплаквания на играчи и няма начин да отговорят там

Можете ли да пишете на представителя на казиното и да го помолите да се свърже с мен във форума?

Ще се опитаме ли да отворим отново жалбата?

Автоматичен превод:
kaczka381
преди 4 месеца

Трябва да поискате повторно отваряне, аз не мога да направя това вместо вас. Но имате ли нещо ново, което да добавите към случая или искате да дадете повторно отваряне само защото сте видели, че други играчи са получили отговор от казиното? Освен това случаите, които направихте екранни снимки, бяха от преди година, а последният, който споделихте, е отпреди 8 месеца, което също е доста дълго. 🤷‍♂️

Автоматичен превод:
Jaro
преди 4 месеца

Какво се случи, че представителите на казиното не отговарят на съобщения?

Може би си струва да ги уведомите?

Автоматичен превод:
kaczka381
преди 4 месеца

Честно казано, звучи сякаш никога преди не сме водили разговор. Вече ви предоставих проста демонстрация, помните ли?

Във всеки случай всеки акаунт се информира за отговорите, ако някой използва правилно бутона за отговор. Съжалявам, че го казвам, но няма какво друго да направя.

Автоматичен превод:
polmenakos
преди 1 месец

Харесва ми тук, но той прави някои валидни точки.


Мисля, че ще му е по-добре с Meister, отколкото с Guru, тъй като това вероятно е по-скоро неговата чаша чай.

Автоматичен превод:
12 3

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини