Позволете ми да отговоря на всички ваши точки и няма да отговарям отново:
Играчите са тези, които ни хранят. Не казината. Ако разочароваме доверието на играчите, като показваме грешни данни или подкрепяме нечестни казина, това ще се върне при нас като бумеранг. От друга страна, това не означава, че винаги ще решаваме на сляпо в полза на играча, когато той подаде жалба срещу казино.
Не, настоявам, КАЗИНИНАТА ВИ ХРАНЯТ , а не играчи. Като професионален застрахователен брокер по граждански отговорности, това, което правите и начинът, по който функционирате, е определението за конфликт на интереси. Вашата банкова сметка получава пари от казината, а не от играчите. Вие не получавате средства чрез абонаменти, а чрез комисионна от депозити на играчи. Може би едно казино ви дава 5% и получавате 9,0, а друго казино ви дава 3% и получавате 5,0. Това е нещо, което може би е вярно или може би не е. Но виждате... така работи конфликтът на интереси. Освен това вашите комисионни идват от ЗАГУБА на играч, което означава, че всички предпочитани от казиното решения = повече пари за вас.
Създадохме най-големия списък с прегледи на казино в света и редовно актуализираме този списък, за да сме сигурни, че индексите за безопасност са все още валидни.
Ние препоръчваме различни топ казина на играчите въз основа на това откъде идват, защото например казино, което е страхотно за немски играчи, не е необходимо да е твърде добро за играчи в Аржентина и т.н. Така че ние се опитваме да създадем уникални топ казина списък за всяка държава. Когато играчите отидат да играят в тези казина и в крайна сметка загубят, ние получаваме комисионна от това.
Да, сега, когато вашето SEO е добро и след като изградихте репутацията си, потокът от „клиенти" ще продължи да идва, независимо какво правите. Дори не е нужно да ти пука. Аз съм жив пример за това какво се случва, когато играч преживее това, което казвате, че "не бихте искали да се случи". Вие отказвате да намалите рейтингите на казината за толкова прости неща като играчите да получават промоции всеки ден след самоизключване. Дай ми почивка.
Що се отнася до лицензите на Кюрасао и вие, съдейки въз основа на местоположението на играча, е такава глупост. 99,999% от тези казина са напълно забранени в ЕС/САЩ/КАНАДА и имат 300 огледала, така че играчите играят там нелегално, но все още не се потите.
Никога не казваме на играчите да играят в казино, защото ставате богати, всъщност казваме, че в крайна сметка губите, но също така знаем, че има хора, които просто обичат казино игрите. Ние вярваме, че е по-добре за тези играчи да играят в прилични казина, които ще изплатят печалбите в случай, че играчът просто има късмет, вместо да се извиняват глупаво и да анулират печалбите. Ето защо CasinoGuru е създаден - за да предоставя честни отзиви за онлайн казино.
С други думи казвате на хората, че водата е мокра. Отидете да проверите моите случаи, че съм играл ЕДИН ПЪТ от дома на родителя, по време на ваканции, без да използвам бонус, докато имах 300 лога от място на 3 часа далеч и колко справедливо получих печалбите си, както твърдите. И когато казах, че КАЗИНОТО, КОЕТО ОТКАЗА ДА МИ ПЛАТИ, ПРОДЪЛЖАВА ДА ИЗПРАЩА ПРОМОЦИИ, ТИ КАЗАШ „Е НОРМАЛНО".
Нещо повече, ние никога не сме казвали, че лицензите на Кюрасао са най-добрите - от моя гледна точка това е още един пример колко дезинформирани са вашите думи. За да предоставим на играчите най-сложния набор от информация, съвсем естествено е да споменем нещо толкова важно като лиценза. Ако сте опитали малко, ще откриете много разговори, които обявяват, че Кюрасао в даден момент подкрепя оплакванията на играчите по начин, по който можете да подадете такива, въпреки че те рядко отговарят. Това едва ли е повишение.
Никога не си казал, че са "най-добрите", но криеш факта, че са НАПЪЛНО НЕРЕГУЛИРАНИ . Дори понякога казвате на хората да се свържат с „Властите на Кюрасао... xD
Ако сте опитали малко, ще откриете много разговори, които обявяват, че Кюрасао в даден момент подкрепя оплакванията на играчите чрез средствата , които можете да подадете, въпреки че те рядко отговарят . Това едва ли е повишение.
Ако случаят е такъв, какъвто е случаят, всички казина с лицензи за Кюрасао трябва да имат МАКСИМАЛЕН рейтинг 5, тъй като всички казина, базирани там, са базирани там САМО ЗА РАБОТА В НЕРЕГУЛИРАНА СРЕДА И ЗАОБИБОЛЯВАНЕ НА МЕСТНИТЕ ЗАБРАНИ С 500 ОГЛЕДАЛА.
Ние също инвестираме в инициативата за глобално самоизключване . Целта е да се създаде инструмент, който ще позволи на играчите да се самоизключват във всички казина по света (бихме могли да използваме нашата голяма база данни за казино за това).
Вие инвестирате в глобално самоизключване и се грижите толкова много за играчите, че в моя случай не можахте да принудите казиното да спре да ми изпраща промоции след самоизключване и се приехте така, сякаш това е нещо нормално. Толкова много ви е грижа за играчите, че когато правите класации на казиното, не споменавате rtp (94%,95%,96%) версиите, които те имат на слотовете.
Let me answer to all your points and I will not answer again:
Players are the ones who feed us. Not the casinos. If we disappoint the players trust by showing wrong data or supporting unfair casinos, it will return to us like a boomerang. On the other hand, it doesn't mean we'll always blindly decide in favour of the player whenever they submit a complaint against a casino.
No , I insist, THE CASINOS FEED YOU, not players. Being a professional insurance broker on civil liabilities , what you are doing and the way you function is the definition of a conflict of interest. Your bank account gets money from the casinos , not the players. You don't get funds through subscriptions , but through comission from player deposits. Maybe a casino gives you 5% and gets 9.0 and another casino gives you 3% and gets 5.0. That is something that maybe is true or maybe it is not. But you see...that's how conflict of interest works. Furthermore your comissions come from player LOSES, which means any Casino favoured decisions = more money for you.
We created the biggest list of casino reviews in the world, and we regularly update this list to make sure that the Safety Indexes are still valid.
We recommend different top casinos to players based on where they come from, because for example, a casino that is great for German players doesn't need to be too good for players in Argentina, etc. So we try to create a unique top casinos list for every country. When players go to play to these casinos and eventually lose, we get a commission from it.
Yes , now that your SEO is good and after you built your reputation , the flow of "customers" will keep comming no matter what you do. You don't even have to care. I am a living example of what happens when a player experiences what you say "you wouldn't want to happen". You refuse to cut casinos ratings for things as simple as players getting promotions daily after self-exclusions. Give me a break.
As for Curacao licenses and you judging based on player Location is such a bullshit. 99,999% of these casinos are completely banned in EU/USA/CANADA and they have 300 mirrors so players play there illegaly , yet you still don't break a sweat.
We never tell the players to play in a casino, because you become rich, we actually say that you eventually lose, but we also know there are people who simply love casino games. We believe that it's better for those players to play in decent casinos that will pay the winnings in case the player is simply lucky instead of making stupid excuses and voiding the winnings. That's why CasinoGuru was created - to provide honest online casino reviews.
In other words you tell people that water is wet. Go check my cases , that I played ONE TIME from parrent's home , during vacations , without using a bonus , while I had 300 logs from a place 3 hours far away and how fair I got my winnings as you claim. And when I said that THE CASINO WHO REFUSED TO PAY ME KEEPS SENDING PROMOTIONS YOU SAID "IS NORMAL".
Moreover, we have never said Curacao licenses are the best - from my point of view, this is another example of how misinformed your words are. To provide players with the most complex set of information, it is only natural to mention something as important as the license. If you have tried a little, you would find many conversations declaring Curacao at some point supports player's complaints by the means you can submit one, though they rarely respond. This is hardly promotion.
You never said they are "the best" , but you hide the fact that they are COMPLETELY UNREGULATED. You even tell people at times to contact the "Curacao Authorities.... xD
If you have tried a little, you would find many conversations declaring Curacao at some point supports player's complaints by the means you can submit one, though they rarely respond. This is hardly promotion.
If that's the case , which is the case all Casinos with Curacao Licenses should have a MAXIMUM rating of 5, since all casinos based there , are based there ONLY TO WORK ON UNREGULATED ENVIROMENT AND BYPASS LOCAL BANS WITH 500 MIRRORS.
We also invest in Global Self Exclusion initiative. The goal is to create a tool that would allow players to self-exclude in all casinos in the world (we could use our large casino database for it).
You invest on Global self exclusion and u care so much about the players , that in my case you couldn't force the casino to stop sending me promotions after self-exclusion and you cated as if it is something normal. You care about players that much , that when you do casino rankings you don't mention the rtp (94%,95%,96%) versions they have on slots.
Редактиран от автора преди 5 месеца
Автоматичен превод: