ФорумКазинаWolfy Casino - обща дискусия

Wolfy Casino - обща дискусия (страница 2)

преди 1 година от franztheuerw
|
5277 преглеждания 51 отговора |
|
1 2 3
Romi
преди 4 месеца

Това е сайт близнак на Bet Nox Casino, който със сигурност използва същите практики като Bet Nox Casino, който ограбва своите играчи

Просто предупреждавам всички играчи да не депозират никакви средства в тях

Автоматичен превод:
kaczka381
преди 4 месеца

И със сигурност ви благодаря за това. Имаш ли опит да играеш там? Беше моят въпрос. 🤔

Автоматичен превод:
Romi
преди 4 месеца

Не съм играл там, но имате ли контакт с представители на тези казина?

Автоматичен превод:
kaczka381
преди 4 месеца

Здравей отново.

Спомняте ли си, че обяснявах, че не можем да правим това всеки път, когато някой поиска? Администраторите не се свързват с представители на казиното, когато играчите ни помолят да опитаме това, и ние също не можем да предоставим контактите.

Освен това бих искал да ви помоля да запазите опита си в темите, към които принадлежат. Предполагам, че смятате, че е удобно да предупреждавате другите за сродни сайтове, но не е толкова лесно. Ако нямате същия опит с Wolfy, учтиво ви моля да създадете своя собствена тема за това, просто се опитайте да запазите този официален източник на информация - добре, информативен. 😉

Във всеки случай и двете казина всъщност са маркирани като "нисък индекс на безопасност", по-добре да се избягват.


Автоматичен превод:
Radka
преди 4 месеца

Разбирам, но моля, обяснете ми как работи

И двете казина имат един и същи собственик, нали?

Собственикът на двете казина знае ли как се третират клиентите на тези казина или дори не го знае?

Много се интересувам от тази тема, как става?

Казината получават лиценз за игри, нали? Наистина ли казиното няма последствия за кражба от своите клиенти?

Наистина ли всичко, което играчите могат да направят, е да се оплакват в онлайн форуми?

Казиното дори не ми даде никаква причина защо прави това, трудно ми е да си представя всичко това, затова търся истината за това как работи всичко

Според мен казино, което ограбва играчите си, не трябва да получава удължаване на лиценза, за да продължи да играе, освен ако не докаже, че съм нарушил правилата по някакъв начин, а със сигурност не съм.

Автоматичен превод:
kaczka381
преди 4 месеца

Е, както виждам, те нямат едни и същи собственици, но едно и също управление. Не разбирам напълно как точно работи, тъй като никога не съм работил в онлайн казино, честно казано.

Те имат същия лиценз, който е Кюрасао (ANT) и се предполага, че се контролират от тях. Отново не мога да съм сигурен как точно работи там. Те имат някои правила и всички казина трябва да ги спазват, разбира се.

Всеки път, когато играч подаде жалба тук на нашия уебсайт и жалбата не бъде разрешена, тя винаги ще се показва в индекса за безопасност на конкретното казино. Ето как ние от Casino Guru оценяваме всички онлайн казина. Така че, без никаква помощ от нашите потребители, ние не можем да накажем някак си казино.

Автоматичен превод:
Romi
преди 4 месеца

И никой не понася никакви последствия от казиното за неоснователна измама на клиента?

Можете ли да се свържете със собствениците на казиното или с хора, които представляват казиното?


Ако оставим казината да вървят така, те ще продължат да мамят клиентите си и ще продължат да се подават жалби

Бих искал поне да обясня моята ситуация, защото казиното дори не ми даде никаква причина защо прави това?


Автоматичен превод:
kaczka381
преди 4 месеца

Вярвам, че Радка вече ти е обяснила, че така не става. Ние не се свързваме с казина, когато играч ни поиска. Ако има подадена жалба и казиното има желание да комуникира с нашия екип, само тогава можем да се свържем с представителя на казиното.

Така че единственият начин, по който можем да направим нещо относно всякакви проблеми в онлайн казино, е чрез жалбата на играча, подадена тук с нашия екип.

Автоматичен превод:
Romi
преди 4 месеца

Вече подадох оплаквания тук във форума, представителят на казиното дори не си направи труда да отговори на съобщенията, въпреки факта, че беше поканен много пъти и много пъти отговаряше на други оплаквания, но той игнорира моите, защото знаеха много добре, че бяха ме ограбили и измамили.

Автоматичен превод:
Публикация на polmenakos Скрит от Radka
Причина: многократни неверни спекулации
polmenakos
преди 4 месеца

Здравей и добре дошъл отново, играч. Мина доста време.

Толкова много боли да видиш, че всичко, което си върнал, са опасенията ти и целенасочено неблагоприятни мнения.

Това не е голяма сделка, защото вероятно не сте наясно, че ние не крием факта, че правим парите си от играчи, които играят в казина и губят честно. Наистина се държите така, сякаш сте наясно със спецификата, но по-голямата част от това, което сте написали е невярно.

Нека се съсредоточим върху фактите:

Играчите са тези, които ни хранят . Не казината . Ако разочароваме доверието на играчите, като показваме грешни данни или подкрепяме нечестни казина, това ще ни се върне като бумеранг. От друга страна, това не означава, че винаги ще решаваме на сляпо в полза на играча, когато той подаде жалба срещу казино.

Създадохме най-големия списък с прегледи на казино в света и редовно актуализираме този списък, за да сме сигурни, че индексите за безопасност са все още валидни.

Ние препоръчваме различни топ казина на играчите въз основа на това откъде идват, защото например казино, което е страхотно за немски играчи, не е необходимо да е твърде добро за играчи в Аржентина и т.н. Така че ние се опитваме да създадем уникални топ казина списък за всяка държава. Когато играчите отидат да играят в тези казина и в крайна сметка загубят, ние получаваме комисионна от това .

Никога не казваме на играчите да играят в казино, защото ставате богати, всъщност казваме, че в крайна сметка губите, но също така знаем, че има хора, които просто обичат казино игрите. Ние вярваме, че е по-добре за тези играчи да играят в прилични казина, които ще изплатят печалбите в случай, че играчът просто има късмет, вместо да се извиняват глупаво и да анулират печалбите. Ето защо CasinoGuru е създаден - за да предоставя честни отзиви за онлайн казино.

Приходите, които имаме, също ни позволяват да извършваме много дейности, за които не получаваме заплащане - например имаме Център за разрешаване на жалби, където помагаме на играчите да получат печалбите си от казината. Ние не взимаме комисионна за това, така че когато играчът получи плащане, той получава 100% от сумата. Имаме и академия за хора, които биха искали да започнат кариерата си в онлайн казина и дори за служители на онлайн казина, които биха искали да подобрят работата си.

Ние също инвестираме в инициативата за глобално самоизключване . Целта е да се създаде инструмент, който ще позволи на играчите да се самоизключват във всички казина по света (бихме могли да използваме нашата голяма база данни за казино за това).

Въз основа на множеството подадени от вас жалби, наистина не разбирам защо изпитвате желание да пренебрегнете без колебание помощта, която лично сте получили безплатно.

Нещо повече, ние никога не сме казвали, че лицензите на Кюрасао са най-добрите - от моя гледна точка това е още един пример колко дезинформирани са вашите думи. За да предоставим на играчите най-сложния набор от информация, съвсем естествено е да споменем нещо толкова важно като лиценза. Ако сте опитали малко, ще откриете много разговори, които обявяват, че Кюрасао в даден момент подкрепя оплакванията на играчите по начин, по който можете да ги подадете, въпреки че те рядко отговарят . Това едва ли е повишение.

Както и да е, аз ви моля да се въздържате от натиск върху играчите да приемат нашите фалшиви идеологии. Вашите действия унищожиха настроението за подкрепа, тъй като единствените неща, които можете да споделите във форума, са подобни по природа. Ние нямаме проблем с градивната критика; за съжаление това, което показахте досега, няма много общо с това. Ако сме толкова корумпирани, предполагам, че ще сте само благодарни, че вече не сте добре дошли тук, поне докато не започнете да действате рационално. Със сигурност ще разберете, че нямаме нужда от подобни дейности в нашия собствен форум.

Ще ви забраня от форума, ако продължите да разпространявате неверни обвинения, така че, моля, обърнете внимание на последното ми предупреждение.



Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Вече подадох оплаквания тук във форума, представителят на казиното дори не си направи труда да отговори на съобщенията, въпреки факта, че беше поканен много пъти и много пъти отговаряше на други оплаквания, но той игнорира моите, защото знаеха много добре, че бяха ме ограбили и измамили.

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Съжалявам за това. Случва се с някои казина и след това жалбата се затваря като „неразрешена", за съжаление, и трябва да дадем черни точки на казиното за това, което води до понижаване на индекса за безопасност.

Мога ли да ви попитам кога подадохте жалба за това казино? Не го виждам никъде в нашата база данни.

Автоматичен превод:
polmenakos
преди 4 месеца

За съжаление започвам да губя вяра в справедливостта 😪😪😪

Казиното просто взема парите, когато загубих, всичко беше наред в казиното, когато спечелих веднъж, казиното открадна всички пари

Никой не иска да ми помогне, никой дори не иска да ми обясни цялата ситуация

Защо се случва това? Могат ли казината наистина да правят каквото си искат?

Автоматичен превод:
Radka
преди 4 месеца

Г-жо Радка, прочетох вашия запис, но смятате ли, че намаляването на рейтинга с 0,2 точки при измама на играч с 800 евро променя нещо за казиното?

Чудя се също защо не притискате представителите на казиното да отговорят на жалбата, защото имате такива контакти и възможности?

Има ли възможност да се свържете с ръководството на казиното?

Чудя се дали ръководството изобщо знае как изглежда всичко това?

Все още не мога да си представя, че казиното ме ограби с 800 евро и няма никакви последствия, дори не искам да правя усилия да отговарям на съобщенията си и да обоснова решението си, а знам добре, че представителите на казиното знаят това добре, защото и двамата бяха поканени на интервюто. заради теб и много пъти съм им писала, че е образувана жалба?

Със здрав разум всеки може да предположи, че ако казиното не е в състояние да направи дори това, това означава, че грешката е очевидно на тяхна страна, казвате, че не е съвсем ясно кой е виновен в този въпрос

Автоматичен превод:
Radka
преди 4 месеца

Позволете ми да отговоря на всички ваши точки и няма да отговарям отново:


Играчите са тези, които ни хранят. Не казината. Ако разочароваме доверието на играчите, като показваме грешни данни или подкрепяме нечестни казина, това ще се върне при нас като бумеранг. От друга страна, това не означава, че винаги ще решаваме на сляпо в полза на играча, когато той подаде жалба срещу казино.


Не, настоявам, КАЗИНИНАТА ВИ ХРАНЯТ , а не играчи. Като професионален застрахователен брокер по граждански отговорности, това, което правите и начинът, по който функционирате, е определението за конфликт на интереси. Вашата банкова сметка получава пари от казината, а не от играчите. Вие не получавате средства чрез абонаменти, а чрез комисионна от депозити на играчи. Може би едно казино ви дава 5% и получавате 9,0, а друго казино ви дава 3% и получавате 5,0. Това е нещо, което може би е вярно или може би не е. Но виждате... така работи конфликтът на интереси. Освен това вашите комисионни идват от ЗАГУБА на играч, което означава, че всички предпочитани от казиното решения = повече пари за вас.


Създадохме най-големия списък с прегледи на казино в света и редовно актуализираме този списък, за да сме сигурни, че индексите за безопасност са все още валидни.

Ние препоръчваме различни топ казина на играчите въз основа на това откъде идват, защото например казино, което е страхотно за немски играчи, не е необходимо да е твърде добро за играчи в Аржентина и т.н. Така че ние се опитваме да създадем уникални топ казина списък за всяка държава. Когато играчите отидат да играят в тези казина и в крайна сметка загубят, ние получаваме комисионна от това.


Да, сега, когато вашето SEO е добро и след като изградихте репутацията си, потокът от „клиенти" ще продължи да идва, независимо какво правите. Дори не е нужно да ти пука. Аз съм жив пример за това какво се случва, когато играч преживее това, което казвате, че "не бихте искали да се случи". Вие отказвате да намалите рейтингите на казината за толкова прости неща като играчите да получават промоции всеки ден след самоизключване. Дай ми почивка.


Що се отнася до лицензите на Кюрасао и вие, съдейки въз основа на местоположението на играча, е такава глупост. 99,999% от тези казина са напълно забранени в ЕС/САЩ/КАНАДА и имат 300 огледала, така че играчите играят там нелегално, но все още не се потите.


Никога не казваме на играчите да играят в казино, защото ставате богати, всъщност казваме, че в крайна сметка губите, но също така знаем, че има хора, които просто обичат казино игрите. Ние вярваме, че е по-добре за тези играчи да играят в прилични казина, които ще изплатят печалбите в случай, че играчът просто има късмет, вместо да се извиняват глупаво и да анулират печалбите. Ето защо CasinoGuru е създаден - за да предоставя честни отзиви за онлайн казино.


С други думи казвате на хората, че водата е мокра. Отидете да проверите моите случаи, че съм играл ЕДИН ПЪТ от дома на родителя, по време на ваканции, без да използвам бонус, докато имах 300 лога от място на 3 часа далеч и колко справедливо получих печалбите си, както твърдите. И когато казах, че КАЗИНОТО, КОЕТО ОТКАЗА ДА МИ ПЛАТИ, ПРОДЪЛЖАВА ДА ИЗПРАЩА ПРОМОЦИИ, ТИ КАЗАШ „Е НОРМАЛНО".


Нещо повече, ние никога не сме казвали, че лицензите на Кюрасао са най-добрите - от моя гледна точка това е още един пример колко дезинформирани са вашите думи. За да предоставим на играчите най-сложния набор от информация, съвсем естествено е да споменем нещо толкова важно като лиценза. Ако сте опитали малко, ще откриете много разговори, които обявяват, че Кюрасао в даден момент подкрепя оплакванията на играчите по начин, по който можете да подадете такива, въпреки че те рядко отговарят. Това едва ли е повишение.


Никога не си казал, че са "най-добрите", но криеш факта, че са НАПЪЛНО НЕРЕГУЛИРАНИ . Дори понякога казвате на хората да се свържат с „Властите на Кюрасао... xD


Ако сте опитали малко, ще откриете много разговори, които обявяват, че Кюрасао в даден момент подкрепя оплакванията на играчите чрез средствата , които можете да подадете, въпреки че те рядко отговарят . Това едва ли е повишение.


Ако случаят е такъв, какъвто е случаят, всички казина с лицензи за Кюрасао трябва да имат МАКСИМАЛЕН рейтинг 5, тъй като всички казина, базирани там, са базирани там САМО ЗА РАБОТА В НЕРЕГУЛИРАНА СРЕДА И ЗАОБИБОЛЯВАНЕ НА МЕСТНИТЕ ЗАБРАНИ С 500 ОГЛЕДАЛА.


Ние също инвестираме в инициативата за глобално самоизключване . Целта е да се създаде инструмент, който ще позволи на играчите да се самоизключват във всички казина по света (бихме могли да използваме нашата голяма база данни за казино за това).


Вие инвестирате в глобално самоизключване и се грижите толкова много за играчите, че в моя случай не можахте да принудите казиното да спре да ми изпраща промоции след самоизключване и се приехте така, сякаш това е нещо нормално. Толкова много ви е грижа за играчите, че когато правите класации на казиното, не споменавате rtp (94%,95%,96%) версиите, които те имат на слотовете.

Редактиран от автора преди 4 месеца
Автоматичен превод:
kaczka381
преди 4 месеца

Уважаеми kaczka381,

От доста време исках да ви кажа, че всеки път, когато ни попитате дали можем да помогнем по някакъв въпрос, свързан със спортни залагания, отговорът винаги ще бъде „Не, не можем".

Когато имах предвид играчи, които се оплакват от конкретно казино тук във форума и факта, че не трябва да очакват Casino Guru да понижи рейтинг въз основа на техните публикации, това беше свързано единствено с казино игри.

Както вече знаете, нищо, свързано със спортни залагания, няма значимо влияние върху прегледите на КАЗИНО.

Що се отнася до усилията, аз лично ви помогнах да се свържете с представителя на казино RichPrize, въпреки факта, че това никога не е било част от работата ми. Спомняте ли си може би?

Наистина имаме нужда да разберете, че се свързваме само с представители на казиното чрез процеса на оплакване, който няма да бъде стартиран, ако притеснението ви включва спортни залагания.

Честно казано, поради гореспоменатото обяснение, ние просто не можем да решим да намалим рейтинга, както предложихте, защото не се занимаваме с въпроси, свързани със спортни залагания.

Няма начин да разберем дали казиното/спортната борса наистина са направили „нещата", които казвате, че са направили.

Въпреки това вече казахте, че никога не сте играли в Wolfy Casino . Следователно този разговор за това, че се свързваме с казиното, е безсмислен. Моля, опитайте се да разберете фактите тук. 🙏

Повече от убеден съм, че сме доказали колко ни е грижа.


Автоматичен превод:
Radka
преди 4 месеца

Да, помня, за което бях много благодарен и ви благодаря отново, но там въпросът също се отнасяше до спортни залагания и успях да убедя представителя да говори с мен за това


Що се отнася до казиното Bet Nox и Slottyway, където подадох жалба, случаят се отнася както за спортни залагания, така и за казиното на г-жа Радко, така че смятам, че е възможно да се опитаме да убедим представителя да говори тук във форума.

Мисля, че е доста ясно, че вината е в казиното, тъй като търся конфронтация по този въпрос толкова дълго, а казиното избягва разговора като чума, ситуацията е доста ясна кой е виновен в този спор, нали?


Автоматичен превод:
polmenakos
преди 4 месеца

„Не, настоявам, КАЗИНАТА ВИ ХРАНЯТ, а не играчи. Като професионален застрахователен брокер по граждански отговорности, това, което правите и начинът, по който функционирате, е определението за конфликт на интереси. Вашата банкова сметка получава пари от казината, Вие не получавате средства чрез абонаменти, а чрез комисионна от депозити на играчи Може би едно казино ви дава 5%, а друго казино ви дава 3% и може би е вярно не е. Но виждате ли... така работи конфликтът на интереси. Освен това вашите комисионни идват от играча, което означава, че всички предпочитани от казиното решения = повече пари за вас."

Честно казано, изглежда, че всичко, което правиш, е да не разбираш казаното от мен. Нашите приходи идват от играчите, което току-що ужасно обяснихте. Мотивите зад нашия подход бяха изяснени.


„Да, сега, когато вашето SEO е добро и след като изградихте репутацията си, потокът от „клиенти" ще продължи да идва, независимо какво правите. Дори не е нужно да ви пука. Аз съм жив пример за това какво се случва, когато играчът преживява това, което казвате, че „не бихте искали да се случи".


Отново говориш за неща, които не разбираш; вие просто приемате, че знаете какво и как правим.


„Никога не си казал, че са „най-добрите", но криеш факта, че са НАПЪЛНО НЕРЕГУЛИРАНИ. Дори понякога казваш на хората да се свържат с „Властите на Кюрасао... xD"

Съжалявам, че го казвам, но това е напълно изключено; Предлагам ви да направите добро проучване. Важно е да запомните, че правителството на Кюрасао регулира пет доставчици на сублиценз. Някои от тях приемат оплаквания на играчи:

complaints@gaming-curacao.com

info@curacao-egaming.com

complaints@gaminglicences.com


„Що се отнася до лицензите на Кюрасао и преценката ви въз основа на местоположението на играча е такава глупост. 99,999% от тези казина са напълно забранени в ЕС/САЩ/КАНАДА и имат 300 огледала, така че играчите играят там нелегално, но все още не нарушавате пот."


Отчасти съм съгласен, но трябва да имате предвид, че ние предоставяме информация. От играчите зависи да решат дали искат да играят в лицензирано казино от Кюрасао или Коста Рика. Освен това на играчите от силно регулираните държави се дава изскачащо предупреждение, че трябва да играят само в местни лицензирани казина.

Освен това, ако сте прочели нашия кристално ясен КОДЕКС ЗА ЧЕСТЕН ХАЗАРТ, ще знаете, че не сме юристи, така че се придържаме към справедливостта. Това означава, че ако лицензираното казино в Кюрасао приема играчи от Обединеното кралство, предоставяйки им същите условия като всеки друг, ние сме съгласни с това. Такива играчи просто не могат да бъдат дисквалифицирани по-късно, когато искат да изтеглят печалби. В наши дни много играчи от регулирани пазари използват този „законно справедлив" подход, за да поставят казината под натиск, след като загубят. Умишлено играят в казината на Кюрасао с идеята за възстановяване на сумата, тъй като според местното законодателство или лицензионните ограничения не трябва да им се позволява да се регистрират и играят.

Звучи ми наистина честно.


„Вие инвестирате в глобално самоизключване и се грижите толкова много за играчите, че в моя случай не можахте да принудите казиното да спре да ми изпраща промоции след самоизключване и се приехте така, сякаш това е нещо нормално. Вие се грижите за играчите толкова много, че когато правите класация на казиното, не споменавате rtp (94%,95%,96%) версиите, които те имат на слотовете."


Вярвам, че това е разочароваща ситуация. От друга страна, никога не съм чувал за независима компания, която да е успяла да принуди казиното - друга независима компания - да спре да изпраща промоции на изключени играчи. Съгласен съм, че това е наистина сериозен въпрос, но не можем да променим това.

Когато става въпрос за RTP, казиното трябва да го осигури. ако някога сте чели нашите ръководства, ще знаете, че да играете в казино, което не показва RTP, е рисковано. Ние не сме казино, следователно просто нямаме достъп до RTP, приложим във всяко казино.


Нищо друго не ми идва на ум. Желая ви добър ден.

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Да, помня, за което бях много благодарен и ви благодаря отново, но там въпросът също се отнасяше до спортни залагания и успях да убедя представителя да говори с мен за това


Що се отнася до казиното Bet Nox и Slottyway, където подадох жалба, случаят се отнася както за спортни залагания, така и за казиното на г-жа Радко, така че смятам, че е възможно да се опитаме да убедим представителя да говори тук във форума.

Мисля, че е доста ясно, че вината е в казиното, тъй като търся конфронтация по този въпрос толкова дълго, а казиното избягва разговора като чума, ситуацията е доста ясна кой е виновен в този спор, нали?


Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Да, и казах, че това е изключителен подход. Което означава, че просто не можем да правим това всеки път, когато някой има нужда от това. Иначе нямаше да правим нищо друго като форумни администратори. 🙂

Следователно тази стъпка е изключителна за процеса на оплакване. Форумът не замества комплиентите в това отношение.

Жалбата, свързана с Bet Nox, беше затворена като неразрешена поради липса на интерес към казиното. Както можете да видите, казиното беше възнаградено от задните точки. Така че те са наказани. Освен това им напомняме за всяка нова жалба срещу тях.

Сега един честен въпрос: вземете всички тези разговори, които водим в тази тема през последните няколко дни. Искате ли да се свържете директно с играчите тук? ако казиното игнорира жалбата, очевидно те изобщо не искат да отговорят.

Освен това, както виждате, на много казина не им пука много. Като контраатака, ние вдъхновяваме играчите да разглеждат по-рано изпратени оплаквания, рецензии или дори този форум всеки път, когато планират да играят в казино.


Автоматичен превод:
Radka
преди 4 месеца

Има ли възможност за повторно отваряне на тази жалба? Може би казиното е променило подхода си към клиентите и е готово да сътрудничи?

Сигурен съм, че не съм нарушил правилата по никакъв начин, никога не съм вземал никакви бонуси, загубих малко пари с тях преди, въпреки всичко това, казиното взе всичките ми печалби

Шокиран съм колко лесно казината отнемат печалбите на своите играчи без никакво основание

Автоматичен превод:
1 2 3

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини