ФорумКазинаWintopia Casino - обща дискусия

Wintopia Casino - обща дискусия

преди 3 месеца от Doobz
|
723 преглеждания 10 отговора |
|
Добавете пост
преди 3 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Wintopia Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 1 месец

Депозирах 200 евро без бонус и играх на рулетка, която завърши на 406 евро. Когато се опитах да изтегля, те казаха, че процесът на проверка на паспорта е лесен и картина. Но кошмарът започна, когато започнах да качвам доказателството за адрес. Качих 3 документа, 1 банково извлечение и 2 държавни документа, но те ги отказаха. След това няма да ми позволят да изтегля пари, които съм заложил и съм спечелил честно. Те няма да отговарят в чата на живо в началото те отговориха след 2 опита спряха да отговарят напълно, когато разбраха, че искам да изтегля сумата. Изпратих имейли както до поддръжката, така и до kyc, за да продължа с метода за потвърждение и да ми позволят да получа пари. Те обаче отказват да отговарят на имейли или заявки за чат на живо. Стойте далеч от това казино, тъй като те мамят хората с пари, които са спечелили от хазарт честно и честно.


Бих искал да кажа, че всички изпратени документи бяха на гръцки език като такива, което потенциално може да бъде причината да не бъдат проверени, тъй като предоставената информация беше на английската азбука. Въпреки това не трябва да е гений, за да разбере, че това е един и същи човек.


Тук съм, за да изясня всички потенциални проблеми и се надявам, че ако не съм измамен, ще получа парите си.


Редактиран от автора преди 1 месец
Автоматичен превод:
Nikdim14
преди 1 месец

Здравейте, виждам, че вече сте подали жалба за този проблем, така че ще видим какво може да се направи. Най-добре би било казиното да ви каже какъв е проблемът и ако е в езика, можете да го преведете. Но тъй като не ви отговарят, не съм сигурен, че знаете какъв е истинският проблем. Имахте ли нова информация, откакто написахте това?

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Здравей Джаро

Те все пак провериха, но все още не са изпратили парите. Все още чакат, надявам се следващата седмица да ми изпратят дължимата сума. Не съм пипал сумата, така че всичко е наред.

Автоматичен превод:
Nikdim14
преди 1 месец

Добър ход със сигурност бих казал. Просто оставете парите и вижте дали ще ги получите. Ако не, дръжте ме в течение и ще се опитаме да помогнем.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Все пак ми платиха първата сума, която все още дължах 103 евро, надявам се да платят и това, благодаря на Джаро.

Автоматичен превод:
Nikdim14
преди 1 месец

Страхотна новина. Надяваме се, че скоро ще получите и останалите. Дръж ни в течение.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Изплатиха ми цялата дължима сума с изключение на 56 евро, които очаквам през следващите няколко дни до петък, надявам се след това да затворя темата, тъй като няма да има останала неплатена сума.

Автоматичен превод:
Nikdim14
преди 1 месец

Отлично, така че се радвам, че получихте по-голямата част от него. Но защо не получихте цялата сума? Защо там все още висят €56? Попитахте ли казиното?

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Платено изцяло в края на краищата, благодаря, считате темата за затворена.

Автоматичен превод:
Nikdim14
преди 1 месец

Това наистина е страхотно. Бихте ли актуализирали и жалбата си, моля? Желая ти всичко най-хубаво.

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
CandyBlitzBombs_flash_alt
Безплатният слот турнир с награден фонд от 1000€ вече е тук!
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини