преди 1 година
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Wintopia Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Здравейте, виждам, че вече сте подали жалба за този проблем, така че ще видим какво може да се направи. Най-добре би било казиното да ви каже какъв е проблемът и ако е в езика, можете да го преведете. Но тъй като не ви отговарят, не съм сигурен, че знаете какъв е истинският проблем. Имахте ли нова информация, откакто написахте това?
Hi, I see that you've already filed a complaint about this problem, so we'll see what can be done. The best thing would be if the casino would tell you what the problem is and if it's in the language, you could have it translated. But since they don't answer you, I'm not sure you know what the real issue is. Have you had any new information since you wrote this ?
Здравей Джаро
Те все пак провериха, но все още не са изпратили парите. Все още чакат, надявам се следващата седмица да ми изпратят дължимата сума. Не съм пипал сумата, така че всичко е наред.
Hi Jaro
They verified after all, but have not sente.the money yet. They still wait so hopefully by next week they will send me the amount owed. I have not touched the amount so all is good.
Добър ход със сигурност бих казал. Просто оставете парите и вижте дали ще ги получите. Ако не, дръжте ме в течение и ще се опитаме да помогнем.
A good move for sure I would say. Just leave the money alone and see if you get it. If not, keep me updated and we'll try to help.
Страхотна новина. Надяваме се, че скоро ще получите и останалите. Дръж ни в течение.
Great news. Hopefully you will get the rest soon as well. Keep us posted.
Изплатиха ми цялата дължима сума с изключение на 56 евро, които очаквам през следващите няколко дни до петък, надявам се след това да затворя темата, тъй като няма да има останала неплатена сума.
They paid me all owed amount except for 56 euros, which I expect next few days until Friday hopefully after that I will close topic as there will be no outstanding amount left.
Отлично, така че се радвам, че получихте по-голямата част от него. Но защо не получихте цялата сума? Защо там все още висят €56? Попитахте ли казиното?
Excellent so I'm glad you got most of it. But why didn't you get the full amount? Why are there still €56 hanging there? Did you ask the casino?
Здравей казино гуру,
Проблемът ми с wintopia започна така.
Влязох в спортния бонус за добре дошли и след два три изиграни мача бяха поставени някои ограничения на сметката ми и от този момент не можех да играя с пълни пари.
От 50 € максималният залог i беше намален на 1 €.
Така че би било невъзможно да играете и да завършите превъртането.
Поисках обяснение и нищо не ми казаха
Можете ли да ми помогнете?
Hi casino guru,
My problem with wintopia started like this.
I entered in sport welcome bonus and after two three matches played some restrictions were putted to my account and from that moment i couldn’t play with full money.
From 50€ the max bet i was reduced to 1€.
So it would be impossible to play and to finish the rollover.
I asked for explanation and they didn’t said me nothing
Can you please help me?
Здравейте и благодаря за публикацията.
Съжалявам да ви съобщя, че тъй като този ваш въпрос е свързан със спорта и ние нямаме отдел или специалисти за спортни залагания тук, няма да сме от полза.
Със сигурност бих предложил да се свържете с поддръжката и да се опитате да разберете причината за това.
Надявам се, че ще можете да направите това. Моля, уведомете ни как сте се справили.
Hello there, and thank you for your post.
I am sorry to tell you that as this issue of yours is related to sports, and we don't have any department, or specialists for sports betting here, we won't be of any help.
I would surely suggest to get in touch with the support and try to find out the reason for doing so.
I hope you will be able to do that. Please let us know how you went.
Добър вечер Ник
Какви документи изпратихте на компанията, за да могат да ви проверят и да можете да направите теглене? Защото имам същия проблем и не ми позволяват да тегля. Изпратените от мен документи се отхвърлят.
Good evening Nick
What documents did you send to the company so they can verify you and you can make a withdrawal? Because I have the same problem and they won't let me make a withdrawal. The documents I send are rejected.
καλησπερα νικ
τι χαρτια εστειλες στην εταιρια ωστε να σε κανουν verify και να μπορεις να κανεις αναληψη; γιατι και εγω εχω το ιδιο προβλημα και δεν με αφηνουν να κανω αναληψη μου απορριφθουν τα χαρτια που στελνω.
Съжалявам, не съм сигурен кого искахте да попитате всичко това, защото не сте използвали бутона „отговор", но може би заедно можем да се опитаме да разрешим проблема ви.
Кога точно поискахте оттеглянето и каква е причината за отхвърлянето на документите, моля?
Уверете се, че са в правилния формат и с добро качество. В противен случай казиното няма да ги одобри.
Получихте ли някакво обяснение от казиното за всичко това?
Sorry, I'm not sure who you wanted to ask all this because you didn't use the "reply" button, but maybe together we can try to solve your issue anyway.
When exactly did you request the withdrawal, and what is the reason for the rejection of the documents, please?
Make sure they are in the right format and of good quality. Otherwise, the casino won't approve them.
Did you receive any explanation from the casino about all this?
Здравейте на всички, търся помощ и обратна връзка.
Играл съм в това казино от много месеци и в момента съм VIP. Верифицирах акаунта си и съм получавал печалби преди.
Максималната сума, която мога да изтегля, е $750 на всеки 24 часа, като имах 3 предстоящи тегления, всичките бяха анулирани и получих имейл поради техническа грешка, трябваше да опитам отново. Направих 3 пъти, тя отново беше анулирана, след което ми казаха, че трябва да изпратя допълнителни документи, за които знам, че имат право да искат, така че ме помолиха да изпратя предната и задната част на дебитната си карта (направих) и доказателство за банковата си сметка с моето име (което направих)
След като го изпратих, бях помолен да изпратя документ, показващ доказателство за собственост за моята дебитна карта, документ, показващ първите шест и последните 4 цифри с името ми... Как трябва да направя това и какъв документ ще покаже това?
Никога не съм чувал за това... Имам $2400 за теглене и не знам защо го правят.
Търся да видя дали някой е чувал за това преди и какъв документ мога да предоставя?
Hello all I am looking for assistance and some feedback.
I have played at this casino for many months and am currently VIP. I have verified my account and have received winnings before.
The maximum amount I can withdrawal is $750 every 24 hours which I had 3 pending withdrawals they all got cancelled and I received an email due to technical error I would have to try again. I did 3 times it got cancelled again then I was told I needed to send in additional documents which I know they are allowed to ask for so I was asked to send in the front and back of my debit card(I did) and proof of my bank account with my name (which I did)
After I sent that in I was then asked to send document showing proof of ownership for my debit card a document showing first six and last 4 digits with my name... How am I supposed to do this and what document would show this?
I have never heard of this... I have $2400 to be withdrawal and I do not know why they are doing this.
I am looking to see if anyone has heard of this before and what document I could provide?
Считам, че трябва да попитате поддръжката и, освен това, вашата банка относно този документ. Трябва да те посъветват със сигурност.
Опитайте това, моля, и ни уведомете как върви.
В случай, че имате нужда от помощ от нашия екип за оплаквания, ние сме насреща, разбира се.
I believe that you should ask the support and, additionally, your bank regarding this document. They should advise you, for sure.
Try that, please, and let us know how it goes.
In case you need help from our complaint team, we're here for you, of course.
Здравейте, успях да получа документа от моята банка, за която те ме информираха, че никога не са чували това да се иска в тази ситуация.
Изпратих документа и сега те искат снимка на банкова карта, която използвах преди 6 месеца… която дори вече нямам
Сега изпратих три документа и всеки път, когато те просто искат още и още неща, които не разбирам, наистина може да имам нужда от помощ.
Hello, I was able to get the document from my bank which they informed me they have never heard of this being requested in this situation.
I sent the document in and now they are asking for a picture of a bank card I used 6months ago… which I don’t even have anymore
I have now sent in three documents and every time they are just asking for more and more stuff I don’t understand I truly may need some help.
Изпратих снимка на старата си банкова карта, тъй като за щастие имах стара снимка, не беше най-добрата и не я приеха, така че трябваше да предоставя документация, показваща, че банковата карта не е активна, всичко беше толкова диво
I sent a picture of my old bank card as luckily I had an old picture it was not the best and they did not accept it so then I had to provide documentation showing the bank card it not active this has all been so wild
Те наистина ви карат да се справяте. нали?
Вярвам, че нашият екип за жалби може да се опита да помогне за облекчаване на цялата тази ситуация, така че ако сте готови, моля, изпратете жалбата си тук .
Обяснете добре ситуацията и нека видим какво може да се направи.
They are really giving you the runaround. Right?
I believe that our complaint team could try to help ease this whole situation, so if you are up for it, please submit your complaint here.
Explain the situation well, and let's see what can be done.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
[email protected]
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: [email protected]
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Скоро ще бъдете пренасочени към уебсайта на казиното. Моля, изчакайте. Ако използвате софтуер за блокиране на реклами, моля вижте неговите настройки.