преди 9 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Wintopia Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Здравейте, виждам, че вече сте подали жалба за този проблем, така че ще видим какво може да се направи. Най-добре би било казиното да ви каже какъв е проблемът и ако е в езика, можете да го преведете. Но тъй като не ви отговарят, не съм сигурен, че знаете какъв е истинският проблем. Имахте ли нова информация, откакто написахте това?
Hi, I see that you've already filed a complaint about this problem, so we'll see what can be done. The best thing would be if the casino would tell you what the problem is and if it's in the language, you could have it translated. But since they don't answer you, I'm not sure you know what the real issue is. Have you had any new information since you wrote this ?
Здравей Джаро
Те все пак провериха, но все още не са изпратили парите. Все още чакат, надявам се следващата седмица да ми изпратят дължимата сума. Не съм пипал сумата, така че всичко е наред.
Hi Jaro
They verified after all, but have not sente.the money yet. They still wait so hopefully by next week they will send me the amount owed. I have not touched the amount so all is good.
Добър ход със сигурност бих казал. Просто оставете парите и вижте дали ще ги получите. Ако не, дръжте ме в течение и ще се опитаме да помогнем.
A good move for sure I would say. Just leave the money alone and see if you get it. If not, keep me updated and we'll try to help.
Страхотна новина. Надяваме се, че скоро ще получите и останалите. Дръж ни в течение.
Great news. Hopefully you will get the rest soon as well. Keep us posted.
Изплатиха ми цялата дължима сума с изключение на 56 евро, които очаквам през следващите няколко дни до петък, надявам се след това да затворя темата, тъй като няма да има останала неплатена сума.
They paid me all owed amount except for 56 euros, which I expect next few days until Friday hopefully after that I will close topic as there will be no outstanding amount left.
Отлично, така че се радвам, че получихте по-голямата част от него. Но защо не получихте цялата сума? Защо там все още висят €56? Попитахте ли казиното?
Excellent so I'm glad you got most of it. But why didn't you get the full amount? Why are there still €56 hanging there? Did you ask the casino?
Здравей казино гуру,
Проблемът ми с wintopia започна така.
Влязох в спортния бонус за добре дошли и след два три изиграни мача бяха поставени някои ограничения на сметката ми и от този момент не можех да играя с пълни пари.
От 50 € максималният залог i беше намален на 1 €.
Така че би било невъзможно да играете и да завършите превъртането.
Поисках обяснение и нищо не ми казаха
Можете ли да ми помогнете?
Hi casino guru,
My problem with wintopia started like this.
I entered in sport welcome bonus and after two three matches played some restrictions were putted to my account and from that moment i couldn’t play with full money.
From 50€ the max bet i was reduced to 1€.
So it would be impossible to play and to finish the rollover.
I asked for explanation and they didn’t said me nothing
Can you please help me?
Здравейте и благодаря за публикацията.
Съжалявам да ви съобщя, че тъй като този ваш въпрос е свързан със спорта и ние нямаме отдел или специалисти за спортни залагания тук, няма да сме от полза.
Със сигурност бих предложил да се свържете с поддръжката и да се опитате да разберете причината за това.
Надявам се, че ще можете да направите това. Моля, уведомете ни как сте се справили.
Hello there, and thank you for your post.
I am sorry to tell you that as this issue of yours is related to sports, and we don't have any department, or specialists for sports betting here, we won't be of any help.
I would surely suggest to get in touch with the support and try to find out the reason for doing so.
I hope you will be able to do that. Please let us know how you went.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.