НачалоФорумКазинаWintopia Casino - обща дискусия

Wintopia Casino - обща дискусия

4 652 преглеждания 22 отговора |
преди 1 година
|
1 2
Добавете пост
преди 1 година
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Wintopia Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Nikdim14
преди 1 година

Здравейте, виждам, че вече сте подали жалба за този проблем, така че ще видим какво може да се направи. Най-добре би било казиното да ви каже какъв е проблемът и ако е в езика, можете да го преведете. Но тъй като не ви отговарят, не съм сигурен, че знаете какъв е истинският проблем. Имахте ли нова информация, откакто написахте това?

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравей Джаро

Те все пак провериха, но все още не са изпратили парите. Все още чакат, надявам се следващата седмица да ми изпратят дължимата сума. Не съм пипал сумата, така че всичко е наред.

Автоматичен превод:
Nikdim14
преди 1 година

Добър ход със сигурност бих казал. Просто оставете парите и вижте дали ще ги получите. Ако не, дръжте ме в течение и ще се опитаме да помогнем.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Все пак ми платиха първата сума, която все още дължах 103 евро, надявам се да платят и това, благодаря на Джаро.

Автоматичен превод:
Nikdim14
преди 1 година

Страхотна новина. Надяваме се, че скоро ще получите и останалите. Дръж ни в течение.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Изплатиха ми цялата дължима сума с изключение на 56 евро, които очаквам през следващите няколко дни до петък, надявам се след това да затворя темата, тъй като няма да има останала неплатена сума.

Автоматичен превод:
Nikdim14
преди 1 година

Отлично, така че се радвам, че получихте по-голямата част от него. Но защо не получихте цялата сума? Защо там все още висят €56? Попитахте ли казиното?

Автоматичен превод:
преди 1 година

Платено изцяло в края на краищата, благодаря, считате темата за затворена.

Автоматичен превод:
Nikdim14
преди 1 година

Това наистина е страхотно. Бихте ли актуализирали и жалбата си, моля? Желая ти всичко най-хубаво.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравей казино гуру,


Проблемът ми с wintopia започна така.

Влязох в спортния бонус за добре дошли и след два три изиграни мача бяха поставени някои ограничения на сметката ми и от този момент не можех да играя с пълни пари.

От 50 € максималният залог i беше намален на 1 €.

Така че би било невъзможно да играете и да завършите превъртането.


Поисках обяснение и нищо не ми казаха


Можете ли да ми помогнете?

Автоматичен превод:
andihaxhiaj19
преди 1 година

Здравейте и благодаря за публикацията.

Съжалявам да ви съобщя, че тъй като този ваш въпрос е свързан със спорта и ние нямаме отдел или специалисти за спортни залагания тук, няма да сме от полза.

Със сигурност бих предложил да се свържете с поддръжката и да се опитате да разберете причината за това.

Надявам се, че ще можете да направите това. Моля, уведомете ни как сте се справили.

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Добър вечер Ник


Какви документи изпратихте на компанията, за да могат да ви проверят и да можете да направите теглене? Защото имам същия проблем и не ми позволяват да тегля. Изпратените от мен документи се отхвърлят.


Автоматичен превод:
semis
преди 11 месеца

Съжалявам, не съм сигурен кого искахте да попитате всичко това, защото не сте използвали бутона „отговор", но може би заедно можем да се опитаме да разрешим проблема ви.

Кога точно поискахте оттеглянето и каква е причината за отхвърлянето на документите, моля?

Уверете се, че са в правилния формат и с добро качество. В противен случай казиното няма да ги одобри.

Получихте ли някакво обяснение от казиното за всичко това?


Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Здравейте на всички, търся помощ и обратна връзка.


Играл съм в това казино от много месеци и в момента съм VIP. Верифицирах акаунта си и съм получавал печалби преди.


Максималната сума, която мога да изтегля, е $750 на всеки 24 часа, като имах 3 предстоящи тегления, всичките бяха анулирани и получих имейл поради техническа грешка, трябваше да опитам отново. Направих 3 пъти, тя отново беше анулирана, след което ми казаха, че трябва да изпратя допълнителни документи, за които знам, че имат право да искат, така че ме помолиха да изпратя предната и задната част на дебитната си карта (направих) и доказателство за банковата си сметка с моето име (което направих)


След като го изпратих, бях помолен да изпратя документ, показващ доказателство за собственост за моята дебитна карта, документ, показващ първите шест и последните 4 цифри с името ми... Как трябва да направя това и какъв документ ще покаже това?


Никога не съм чувал за това... Имам $2400 за теглене и не знам защо го правят.


Търся да видя дали някой е чувал за това преди и какъв документ мога да предоставя?

Автоматичен превод:
bayleehappy1
преди 7 месеца

Считам, че трябва да попитате поддръжката и, освен това, вашата банка относно този документ. Трябва да те посъветват със сигурност.

Опитайте това, моля, и ни уведомете как върви.

В случай, че имате нужда от помощ от нашия екип за оплаквания, ние сме насреща, разбира се.


Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Здравейте, успях да получа документа от моята банка, за която те ме информираха, че никога не са чували това да се иска в тази ситуация.


Изпратих документа и сега те искат снимка на банкова карта, която използвах преди 6 месеца… която дори вече нямам


Сега изпратих три документа и всеки път, когато те просто искат още и още неща, които не разбирам, наистина може да имам нужда от помощ.

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Изпратих снимка на старата си банкова карта, тъй като за щастие имах стара снимка, не беше най-добрата и не я приеха, така че трябваше да предоставя документация, показваща, че банковата карта не е активна, всичко беше толкова диво

Редактирано
Автоматичен превод:
bayleehappy1
преди 7 месеца

Те наистина ви карат да се справяте. нали?

Вярвам, че нашият екип за жалби може да се опита да помогне за облекчаване на цялата тази ситуация, така че ако сте готови, моля, изпратете жалбата си тук .

Обяснете добре ситуацията и нека видим какво може да се направи.

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Успях да получа едно от тегленията, просто чаках още едно 🙂

Автоматичен превод:
1 2

Добавете пост

flash-message-reviews
Потребителски отзиви – Напишете собствено казано ревю и споделете изживяването си
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Share your winnings from Pragmatic Play slots — we’re giving away prizes worth $3,000!

Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още

Абонирайте се за нашия бюлетин, за да получите информация за бонуси без депозит, нови слотове и други новини