преди 3 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Wintopia Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Депозирах 200 евро без бонус и играх на рулетка, която завърши на 406 евро. Когато се опитах да изтегля, те казаха, че процесът на проверка на паспорта е лесен и картина. Но кошмарът започна, когато започнах да качвам доказателството за адрес. Качих 3 документа, 1 банково извлечение и 2 държавни документа, но те ги отказаха. След това няма да ми позволят да изтегля пари, които съм заложил и съм спечелил честно. Те няма да отговарят в чата на живо в началото те отговориха след 2 опита спряха да отговарят напълно, когато разбраха, че искам да изтегля сумата. Изпратих имейли както до поддръжката, така и до kyc, за да продължа с метода за потвърждение и да ми позволят да получа пари. Те обаче отказват да отговарят на имейли или заявки за чат на живо. Стойте далеч от това казино, тъй като те мамят хората с пари, които са спечелили от хазарт честно и честно.
Бих искал да кажа, че всички изпратени документи бяха на гръцки език като такива, което потенциално може да бъде причината да не бъдат проверени, тъй като предоставената информация беше на английската азбука. Въпреки това не трябва да е гений, за да разбере, че това е един и същи човек.
Тук съм, за да изясня всички потенциални проблеми и се надявам, че ако не съм измамен, ще получа парите си.
I have deposited 200 euros with no bonus and played roulette ending up at 406 euros. When I tried to withdraw they said verification process passport was easy and picture. However the nightmare started when I started uploading the proof of address. I uploaded 3 documents 1 bank statement and 2 government documents still they refused them. After that they won't allow me to withdraw money that I gambled and won fair and square. They won't respond in live chat in the beginning they responded after 2 attempts they stopped responding completely when they found out I wanted to withdraw the amount. I have sent emails to both support and kyc to proceed with verification method and allow me to receive money. However they refuse to respond to any emails or live chat requests. Stay away from this casino as they scam people from money they won from gambling fair and square.
I would like to say that all documents sent were in greek language as such it could be potentially the reason for not being verified as the info provided were in the English alphabet. However it shouldn't take a genius to realise that it's the same person.
I am here to clarify any potential issues and hopefully if not scammed receive my money.
Здравейте, виждам, че вече сте подали жалба за този проблем, така че ще видим какво може да се направи. Най-добре би било казиното да ви каже какъв е проблемът и ако е в езика, можете да го преведете. Но тъй като не ви отговарят, не съм сигурен, че знаете какъв е истинският проблем. Имахте ли нова информация, откакто написахте това?
Hi, I see that you've already filed a complaint about this problem, so we'll see what can be done. The best thing would be if the casino would tell you what the problem is and if it's in the language, you could have it translated. But since they don't answer you, I'm not sure you know what the real issue is. Have you had any new information since you wrote this ?
Здравей Джаро
Те все пак провериха, но все още не са изпратили парите. Все още чакат, надявам се следващата седмица да ми изпратят дължимата сума. Не съм пипал сумата, така че всичко е наред.
Hi Jaro
They verified after all, but have not sente.the money yet. They still wait so hopefully by next week they will send me the amount owed. I have not touched the amount so all is good.
Добър ход със сигурност бих казал. Просто оставете парите и вижте дали ще ги получите. Ако не, дръжте ме в течение и ще се опитаме да помогнем.
A good move for sure I would say. Just leave the money alone and see if you get it. If not, keep me updated and we'll try to help.
Страхотна новина. Надяваме се, че скоро ще получите и останалите. Дръж ни в течение.
Great news. Hopefully you will get the rest soon as well. Keep us posted.
Изплатиха ми цялата дължима сума с изключение на 56 евро, които очаквам през следващите няколко дни до петък, надявам се след това да затворя темата, тъй като няма да има останала неплатена сума.
They paid me all owed amount except for 56 euros, which I expect next few days until Friday hopefully after that I will close topic as there will be no outstanding amount left.
Отлично, така че се радвам, че получихте по-голямата част от него. Но защо не получихте цялата сума? Защо там все още висят €56? Попитахте ли казиното?
Excellent so I'm glad you got most of it. But why didn't you get the full amount? Why are there still €56 hanging there? Did you ask the casino?
Не можахме да познаем езика, на който е написан отговорът. Моля, изберете езика от следните опции
Последният ви пост беше изпратен за преглед от администратор, за да е сигурно, че отговаря на правилата на общността. Ще получите и-мейл за изхода от процеса в следващите 48 часа.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Забелязахме, че използвате AdBlock. Ние нямаме реклами, но връзки към някои казина може да не работят, ако имате включен AdBlock. Моля, изключете го, или поставете нашия сайт в списъка с любими сайтове, за да може да виждате всички казина.