НачалоФорумКазинаWinSpirit Casino - обща дискусия

WinSpirit Casino - обща дискусия (страница 5)

преди 1 година от zenseicube
|
11 287 преглеждания 102 отговора |
|
1...4 5 6
Thanu90
преди 1 месец

Здравей, какво точно ти хареса в това казино? Какво бихте искали да подобрите или подчертаете най-много? Бихте ли ми казали повече? 🙂

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Наистина обичам да играя играта 3 Coin Volcanoes! Това е невероятно вълнуващо и възнаграждаващо, с много вълнуващи моменти, които ме карат да се връщам за още!

Автоматичен превод:
neuschwansteinalex4
преди 1 месец

Здравейте, имате ли екранна снимка на голяма печалба от този слот? Или още не сте се справили? Кой доставчик на игри има тази игра? 🙂

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Здравейте, нямам екранна снимка, но играех в Win Spirit Casino.

Автоматичен превод:
neuschwansteinalex4
преди 1 месец

Чувствайте се свободни да го направите следващия път, ако играта е възнаграждаваща. Освен това, имате ли нещо друго, което харесвате в казиното или какво бихте подобрили? 🙂

Автоматичен превод:
Jaro
преди 1 месец

Засега опитът е добър, но ако е техен, мога да допълня, ще ви информирам Джаро.

Автоматичен превод:
neuschwansteinalex4
преди 1 месец

Определено, особено за други играчи, които биха могли да използват такава информация, за да научат необходимите неща.

Забавлявайте се в казиното и се насладете на уикенда. 😀

Автоматичен превод:
преди 1 седмица

Премахнаха акаунта ми с баланс от $16, 746,07. Това казино ще вземе всичко от вас, загубих 10 хиляди за един ден без почти никакви функции. Начинът, по който работи казиното, е като ви дава достатъчно, но никога близо до това, което влагате. Можете да правите всички залози от $5,00 или $10,00, но дори и да имате достатъчно късмет да получите функция, игрите никога няма да плащат повече от $500,00. Това е заключението, до което стигнах, след като играх прекалено много за 1 месец с Winspirit, където стигнах до VIP статус, защото депозирах над $30 000 и загубих.

За първи път спечелих на 24.12.24 г., поради което балансът ми беше $16, 746.07. Свързах се с казиното, за да бъда потвърден, за да мога да започна да тегля средствата си и след това през следващите няколко часа щях да видя ограничение за по-нататъшни залагания, поставено в акаунта ми, последвано от окончателно премахване на него, като балансът ми беше изтрит и бях блокиран от сайтът в крайна сметка.

След часове на комуникация с Winspirit те ме уведомиха, че имам друга сметка и правилата и условията гласят, че само 1 активна сметка може да се използва с това казино и балансът ми ще бъде конфискуван.

Това е лъжа, защото след като загубих $20 000 3 месеца преди хазартната си сесия на 24 декември 2024 г., поисках този акаунт специално да бъде премахнат и изтрит поради лошия ми опит с това казино. Казаха ми, че е премахнат успешно.

Така че открих нов акаунт въз основа на факта, че ми беше казано по имейл, че имам доказателство, че е премахнат. Не беше споменато, че ще се запази, че ако искам да играя отново, ще трябва да се свържа с тях, а само потвърждение за премахването на акаунта.

Те държаха стария ми акаунт отворен без моето съгласие, тъй като им казах да го изтрият, което е незаконно.


За мой късмет имам доказателство за баланса си, преди акаунтът ми да бъде премахнат. Имам имейлите, в които се посочва, че е премахнат, така че ще продължа да разглеждам този въпрос и ще позволя на всеки, който го интересува, да прочете това, за да стои далеч от това измамно, незаконно управлявано казино.


След $30 000 плюс депозиране на моите собствени пари, може да получите печалба веднъж на синя луна, която си струва да изтеглите, но те няма да ВИ ПЛАЩАТ.

Автоматичен превод:
преди 1 седмица

Нещо повече, депозирах в продължение на 2 дни $4500 от същата моя банкова карта, използвайки същия IP адрес, който използваше предишният ми акаунт.


Казиното знаеше за това, но реши да не действа, защото загубих $4500 и те не очакваха да спечелят и ако трябва да бъда откровен, мислех, че ще загубя.


Имейлът ми беше единственото различно нещо, адресът ми, името ми, банковата ми карта, мобилният ми номер, който беше потвърден, бяха същите.


Така че кажете ми защо ми позволихте да играя, когато имах друг акаунт, който беше неактивен и премахнат? Защо да премахвам акаунта си само след като се опитам да потвърдя самоличността си за теглене? Нямахте проблеми с вземането на моите 30 депозита преди, но когато става въпрос за изплащане, намирате извинение и казвате, че имам 2 акаунта, когато другият е блокиран, не може да се използва и е използван последно преди 3 месеца.


Редактиран от автора преди 1 седмица
Автоматичен превод:
yasinozdemir88
преди 1 седмица

Здравейте, Ние не сме служители на казиното, така че частта, в която се обръщате към казиното, е малко вероятно да получите отговор тук. Просто си помислих, че бихте искали да знаете това.

Във всеки случай, подаването на жалбата чрез Центъра за разрешаване на проблеми на Casino Guru беше умен ход и се надявам, че ще получите помощ, щом стане възможно.


Може би останалите биха предпочели по-кратко описание:

„Акаунтът на играча от Австралия е премахнат заедно с баланс от $16 746,07, който е бил справедливо спечелен. Казиното твърди, че тя има друга активна сметка, което води до конфискация на нейните средства, въпреки нейната предварителна молба за изтриване на оригиналната сметка, за което тя има доказателство."


Пълната жалба е достъпна точно тук 👈👈


Като се има предвид колко тревожно ми звучи вашият опит, наистина бих искал да чуя гледната точка на казиното.

Все пак трябва да изчакаме това.

Автоматичен превод:
преди 1 седмица

Нямам търпение да проуча WinSpirit Casino и да опитам ръката си да спечеля. Четох добри неща за сайта, но бих искал да чуя повече от играчи, които са имали успех. Всички съвети или отзиви, които можете да споделите, биха били полезни!

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 седмица

Здравей Радка,


Моите извинения. Редактирах публикацията, така че тя обяснява моята ситуация, вместо да се обръща към казиното тук.

Получих няколко отговора и те гласят, че имах 2 активни акаунта или 2 акаунта и наруших правилата и условията на казиното, като открих втори акаунт.

Както споменах, ми казаха, че първоначалният ми акаунт е затворен успешно. Имейлът по-долу е с дата 16 септември. От този факт предположих, че акаунтът ми е затворен, което означава, че нямах начин да разбера, че първоначалният първи акаунт е действително просто задържан или блокиран. Не се споменаваше това в имейла, че е затворен. Ако ми бяха казали, че не можем да затворим акаунта ви поради такива и такива, щях да се свържа с казиното и да ги помоля да го отворят отново.

file


От моя гледна точка имаше 1 активен акаунт, когато балансът ми беше малко над 16k. За щастие запазих екранната снимка на баланса си, преди да затворят акаунта ми и това е след като се свързах с тях относно проверката.


file



Автоматичен превод:
преди 1 седмица

Може ли някой да сподели своя опит с Win Spirit Casino? Нямам търпение да го изпробвам и се надявам да спечеля страхотни награди. Ще се радвам да чуя вашите отзиви и всякакви съвети, които може да имате!

Автоматичен превод:
Wolff22
преди 1 седмица

Не го опитвайте, ако спечелите, няма да получите плащане, това е измама

Автоматичен превод:
Henke78
преди 1 седмица

Не изследвайте Winspirit, няма да ви платят, това е измама, те ще намерят всякакви извинения да не платят, ако спечелите, ако сте за дарения, давайте

Автоматичен превод:
yasinozdemir88
преди 1 седмица

здравей

Благодаря ви много за редакцията. Според мен това е много по-лесно за разбиране. Имам само една точка, която не разбирам напълно. доколкото ми е известно, в почти всяко казино, освен анонимното, един играч има право да създаде само един акаунт. Така че според мен правилният избор би бил да се свържете с казиното и да поискате акаунтът ви да бъде отворен отново, вместо да създавате нов. Не става въпрос само за един активен акаунт; от моя гледна точка проблемът е повече за създаването на множество акаунти.

И така, за да избегнете недоразумения, когато създадохте втория акаунт, информирахте ли и казиното за дублирането, моля?


От друга страна, смятам, че особено в такъв случай всички обстоятелства имат значение и могат да играят важна роля в последния етап на жалбата.

Автоматичен превод:
преди 1 седмица

Здравей Радка,

Аз съм начинаещ комарджия и преди тази ситуация не знаех, че акаунт не може да бъде изтрит, а само блокиран.


Въпреки това, казиното ми каза, че е затворено, което разбрах, че е премахнато, защото в първоначалните ми съобщения до тях поисках акаунтът да бъде изтрит.


Ако от казиното ми бяха казали, че акаунтът ми всъщност е блокиран, щях да се свържа с тях и да ги помоля след 3 месеца неиграене и получаване на помощ/лечение за проблема ми с хазарта да отворят първоначалния си акаунт.


За да имам полза, бих предпочел да използвам стария си акаунт. Аз съм VIP член там, след като играх над $50 000 за един месец. Имам бонуси, акаунтът ми е напълно верифициран там, банковите ми карти и банковите данни вече са зададени. Мислех, че е затворен/премахнат, защото това ми каза казиното.


Отговорност на казината е да обърнат внимание на това в имейла, когато потвърдят закриването.


Нещо повече, отговорното казино трябва да избягва ситуации като тази, да има задължителна регистрация с проверка. На потребител не трябва да се позволява да депозира нито един цент, без да бъде потвърден.


Вместо това те бяха напълно наясно с моите депозити и не успяха да спрат сметката ми да депозира 26 пъти за $4650 за 72 часа. Проверих отново депозитите, всъщност играх 3 дни. Едва след процеса на проверка акаунтът ми беше премахнат и печалбите ми анулирани. IP адресът ми беше същият, мобилният ми номер, който беше единствената част, която потвърдих, е абсолютно същият като първия ми акаунт. Адресът ми е, картите ми са използвани, невъзможно е да не знаят, че съм играл. Казиното знаеше точно какво правят с тази измамна тактика.


Честно казано, нямаше да съм в този форум и да пиша тези съобщения, ако не извадих страхотен късмет и не спечелях от последния депозит, който щях да направя от много време. Единствената причина, за която говорим тук, е защото спечелих и сега те не ми плащат, защото ме подвеждат да мисля, че акаунтът ми е затворен, когато всъщност беше само блокиран, което ме накара да отворя нов акаунт и да наруша техните правила и условия без дори да знае.


благодаря

Ясин

Редактиран от автора преди 1 седмица
Автоматичен превод:
mq5dnyf4c4
преди 1 седмица

Уважаеми mq5dnyf4c4,

Дълбоко съжаляваме, че чухме за вашия опит. За да проучим допълнително ситуацията, моля, предоставете повече подробности за вашия опит или любезно се свържете с нашия екип за поддръжка.

Автоматичен превод:
yasinozdemir88
преди 1 седмица

здравей

Съжалявам, че сте в това затруднено положение и виждам откъде идва проблемът. Според мен вие поискахте от казиното да изтрие акаунта ви и те потвърдиха закриването на акаунта. Е, това е всичко. Закриването повишава вероятността сметката да бъде отворена отново. Ако казиното само потвърди изтриването на акаунта, обстоятелствата биха били по-благоприятни за вас. Моля, усещате ли разликата?

За съжаление, това е точната причина, поради която новите играчи трябва винаги да четат правилата и условията. 🙁 Боя се, че това е най-основното.

Във всеки случай подаването на жалбата беше добър избор; ако не друго, колегите ми ще проучат внимателно въпроса. Ако има начин да се намери решение, моите колеги ще направят всичко възможно.

Ще видим резултата и ви желая най-добър резултат.


Автоматичен превод:
преди 1 седмица

WinSpirit Casino е прилично онлайн казино с всички добри игри.

хубав сайт или привлекателно приложение

бонус програма / програма за лоялност, както и VIP програма


наистина препоръчително!

Автоматичен превод:
1...4 5 6
Отидете на страницаот 6 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини