ФорумКазинаWinsly Casino - обща дискусия

Winsly Casino - обща дискусия (страница 2)

преди 8 месеца от Mag7
|
3900 преглеждания 37 отговора |
|
1 2
Добавете пост
преди 7 месеца

Това, което се опитвам да кажа тук, е, че infiza limited, raptor casino, madrush, winsly и kimcasino имат цялата тази секция за повече казина. Там те рекламират тези сайтове. Всички те имат една и съща поддръжка. Искате да кажете, че това е просто случайно и тези сайтове не са свързани? Ако е така, защо в този раздел за повече казина няма казино, което да няма същата поддръжка? Като Betsson?

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Да, много казина споделят едни и същи услуги, най-вероятно под едно и също управление и вероятно в една и съща група от марки - нещо напълно нормално.

„Значи искате да кажете, че това е просто случайно и тези сайтове не са свързани?"

Така че не, казах точно обратното. Представете си автомобилната марка Lexus, например, като една марка в целия свят, със салони във всеки важен град по света. Когато се обадите на поддръжката или изпратите имейл, това обаче е един отдел, може би отделен за всяка страна, но все пак е една група и една марка. Това е почти същото за една голяма марка казино, само че всяко онлайн казино има свое собствено име и стил.

Сега има ли повече смисъл?


Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Тогава защо не мога да получа блокиране за всички тези сайтове, които са свързани, ако специално го попитам? Бихте предположили, че ще бъде доста лесно поне да прехвърлите тази заявка на някой мениджър, който е свързан с тази група?


Изглежда, че губите мнението ми тук.

Автоматичен превод:
Radka
преди 7 месеца

Казаха ми, че тези сайтове не са свързани. Ако не биха били и те рекламират тези други сайтове. Ако закрия един акаунт и избера друго казино от техния маркетингов списък. - > Ще има загуба, ако няма да има същия собственик/история.


Това е смисълът тук, тъй като те постоянно казват, че тези сайтове не са свързани по никакъв начин.

Редактиран от автора преди 7 месеца
Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Тогава защо не мога да получа блокиране за всички тези сайтове, които са свързани, ако специално го попитам? Бихте предположили, че ще бъде доста лесно поне да прехвърлите тази заявка на някой мениджър, който е свързан с тази група?


Изглежда, че губите мнението ми тук.

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Здравейте, аз също чувствам, че пропускате смисъла. Все пак ще опитам още веднъж. 🙏

Нека започна с информацията, която вече предоставих:

„Ние сме убедени, че за да се предпазите от гледна точка на самоизключване, играчите трябва винаги да питат всяко казино поотделно. Съгласен съм, че не е идеално, но когато дойдат проблеми, този подход е много по-безопасен, отколкото да разчитате на чувствата, че групата трябва да направи това. Обзалагам се, че знаете, че в такава ситуация вие сте сами."

Както можете да видите сега, понякога не е възможно само да се самоизключите във всички свързани по някакъв начин казина. Горещо ви съветвам обаче да се придържате към неговите условия. Може би в правилата е посочено от кои казина можете да бъдете изключен, ако поискате само в Winsly Casino?

Винаги трябва да се консултирате с правилата или да попитате поддръжката, ако имате нужда от съвет. Моля, не приемайте сами, бих казал, че това е ненужен риск.

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Казаха ми, че тези сайтове не са свързани. Ако не биха били и те рекламират тези други сайтове. Ако закрия един акаунт и избера друго казино от техния маркетингов списък. - > Ще има загуба, ако няма да има същия собственик/история.


Това е смисълът тук, тъй като те постоянно казват, че тези сайтове не са свързани по никакъв начин.

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Не, не съм казал, че тези сайтове не са свързани.

През цялото време обяснявах, че дори и да бяха, ситуацията щеше да е съвсем нормална.

Сега поне мога да кажа със сигурност, че единственият аспект, върху който сте се фокусирали, е единствено самоизключването. Честно казано, не ми беше толкова очевидно преди няколко публикации.

Затова не смятах този аспект за загуба.

Ще го кажа просто - искате ли да сте 100% сигурни, че вашият акаунт е затворен? Посетете всяко казино и поискайте самоизключване поотделно във всяко едно от тях.

Защото дори ако някои казина са „свързани", както казвате, самоизключването все още може да се разглежда и провежда отделно. Консултирайте се поне с правилата. 🙏

Силно се надявам да не съм ви объркал още повече.

Автоматичен превод:
Radka
преди 7 месеца

Така че просто трябва постоянно да търся нови казина, които се отварят? White hat gaming прави блок и за новия си лиценз, който не е под mga, ако сте поискали блок. Мисълта ми е, че ако ги е грижа за отговорността, биха поставили блокада, ако бъде поискана.


Това е и целият смисъл на издаването на тези нови лицензи. Това дава възможност на SE играчите да продължат да играят в другите си сайтове за лиценз. По този начин те могат да получат цялата печалба от уязвимите хора.

Автоматичен превод:
Mag7
преди 7 месеца

Съжалявам, но останах с впечатлението, че целите да се изключите от определена група, което обясних, че не е бизнес стандарт. Търсенето на нови казина показва точно обратното.

Смисълът на самоизключването е да нямате повече достъп до казиното. Така че, когато търсите нови казина, за да играете някъде, вие създавате доста опасен кръг.

Ние от Casino Guru също смятаме, че са необходими някои общи инструменти, които да помогнат на играчите ефективно да се самоизключат от възможно най-много казина. От друга страна обаче, особено пристрастените играчи търсят всякакви начини да заобиколят дори вече зададените изключения.

За съжаление, глобалното решение в крайна сметка е най-сложно от тези, които най-много се нуждаят от него.

Мога ли да знам как Winsly Casino стига до тази тема? Комуникацията беше дълга и изглежда загубих следите.

Благодаря ви 🙏

Автоматичен превод:
Radka
преди 7 месеца

Пропуснахте всичките ми точки тук, но добре. И това е свързано с winsly, тъй като е част от infiza limited, madrush, kimcasino, raptor casino. Там, където поисках да има блок за всяко казино в тази група, въпреки различния лиценз. Ако те рекламират тези сайтове между всички тези казина, тогава поне задайте блокиране за тези казина, ако бъде поискано.


Не знам как пропускате идеята ми толкова зле.

Автоматичен превод:
Mag7
преди 7 месеца

Здравейте

Честно казано, почти съм убеден, че вече обясних как трябва да се самоизключите, не само в рамките на групата.

И все пак изглежда, че не разбирате нито една точка.

Когато казвате „ Ако те рекламират тези сайтове между всички тези казина, тогава поне задайте блокиране за тези казина, ако бъде поискано. " Опитах се да обясня, че това е само вашето мнение, но бизнес стандартите са различни.

Не очаквайте тези казина да ви изключат от цялата група, освен ако това не е посочено в техните условия.

Попитайте поддръжката, ако не можете да го намерите в условията. Искам да разберете, че рекламите едва ли са причина за подобни предположения. Следвайте правилата и използвайте поддръжката. Между другото, изискванията на всеки лиценз са различни.


Е, страхувам се, че не мога да добавя много към тази тема.

Автоматичен превод:
Radka
преди 7 месеца

Е, мисля, че ми е позволено да кажа собственото си мнение по въпроса и как този бизнес би станал много по-здравословен. Има много хора, които са загубили всичко поради тази индустрия.

Автоматичен превод:
Mag7
преди 7 месеца

Разбира се можете да!

Само не забравяйте, че нещата работят по различен начин, това е всичко, което исках да обясня. Така че вие или всеки, който се интересува от тази тема, няма да загубите всичко, като хората, които споменахте.

Наистина съжалявам, че ви обърках, не исках да навредя - но точно обратното.


Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Пребиваващ в DK.

Спечелих около €15 000 на www.Winsly.com.


Казиното се намира в Кипър, но с естонски лиценз. Имам малко съмнение - плащам с доверие, но: Трябва ли да плащам датски данък?

Автоматичен превод:
Mel221
преди 5 месеца

Здравейте, това е доста добър въпрос, но не съм сигурен, че знам отговора. Ще трябва да разберете в интернет или да попитате как работи във вашата страна, защото нямам информация за това. Но мисля, че такъв въпрос може да се открие със сигурност, така че или някой от играчите може да ви помогне, или да се опита да проучи каквото е необходимо.

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Никога не ги препоръчвам в лъжи winsly casino не ми плащайте парите 100 Изпратих им съобщение, те не искат да ме вземат, ако играете, просто хвърляйте пари и създавайте проблеми..

7000 норвежки крони не съм ги върнал

КАЗИНО WINSLY 👎👎👎👎👎👎👎

Автоматичен превод:
Mel221
преди 4 месеца

не можете да вземете парите си, те само мамят хората

Автоматичен превод:
rifathamurcu90
преди 4 месеца

Здравейте, въпреки че на пръв поглед съжалявам за случилото се, най-добре е да го обясня малко и да кажа причината, поради която казиното не иска да ви плати парите. И така, какъв беше проблемът, който предизвика тази ситуация? Бихте ли ми го описали, за да мога да видя какво не е наред и може би да ви препоръчам да получите помощ от нашия екип?

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Опитвам се да обясня, но те умишлено ме игнорират. Те изпратиха пари по банковата ми сметка 3 пъти за общо 1650 и моята банка не прие тези пари, защото идваха от друга държава. И отново парите отидоха в тяхната сметка и по-късно, след големи усилия, те платиха 1200 евро. Те не го направиха дайте ми 450 евро, които първо изтеглих, не играх играта, не ги прехвърлиха в сметката ми в казиното, не направиха нищо, изпратих всичките си банкови сметки, показах ги в сметката си в играта, защото не съм пак играха нещо, но те са упорити, защото ние платихме

Изпратих референтните номера на върнатите пари и те не приемат

Лъжат!!!!!!!🤬

Автоматичен превод:
rifathamurcu90
преди 4 месеца

Ако имате такъв проблем, тогава бих препоръчалда подадете жалба и нашият екип ще се опита да проучи всичко необходимо и да види дали можем да ви помогнем.

Забелязах, че вече сте получили част от парите, но ако са ви взели несправедливо част от средствата, тогава не ми се струва правилно.

Мислиш ли, че ще го направиш?

Автоматичен превод:
1 2

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини