Здравейте, аз също чувствам, че пропускате смисъла. Все пак ще опитам още веднъж. 🙏
Нека започна с информацията, която вече предоставих:
„Ние сме убедени, че за да се предпазите от гледна точка на самоизключване, играчите трябва винаги да питат всяко казино поотделно. Съгласен съм, че не е идеално, но когато дойдат проблеми, този подход е много по-безопасен, отколкото да разчитате на чувствата, че групата трябва да направи това. Обзалагам се, че знаете, че в такава ситуация вие сте сами."
Както можете да видите сега, понякога не е възможно само да се самоизключите във всички свързани по някакъв начин казина. Горещо ви съветвам обаче да се придържате към неговите условия. Може би в правилата е посочено от кои казина можете да бъдете изключен, ако поискате само в Winsly Casino?
Винаги трябва да се консултирате с правилата или да попитате поддръжката, ако имате нужда от съвет. Моля, не приемайте сами, бих казал, че това е ненужен риск.
Hello, I also feel you are missing the point. I'll give it another shot, though. 🙏
Let me start with the information I already provided:
"We are convinced that in order to keep yourself safe in terms of self-exclusion, players should always ask each casino separately. I agree that it's not ideal, but when troubles come, this approach is far safer than counting on the feelings that the group must do that. I bet you know that in such a situation, you are on your own."
As you can now see, sometimes it's not just possible to self-exclude in all somehow related casinos. I strongly advise you to keep up with its terms, though. Is it perhaps stated in the rules which casinos you can be excluded from if you ask in only in the Winsly Casino?
You should always consult the rules or ask the support if you need advice. Please do not assume on your own, I'd say, it is an unnecessary risk.
Автоматичен превод: