преди 11 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Winsly Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Здравейте. Защо не считате тези казина raptor casino, infiza limited casinos, madrush и winsly за една и съща група. Имате информация, че всички те имат едно и също управление. Ако съм поискал да бъда блокиран от всички тези сайтове с едно и също управление, това трябва да означава цялата тази група. Освен това те рекламират тези сайтове в техните казина и след това казват, че нямаме нищо общо един с друг.
Hello. Why you dont consider these casinos raptor casino, infiza limited casinos, madrush and winsly as a same group. You have info that all of these has the same management. If I have asked to be blocked from all these sites with same management it should mean all this group. Also they advertise these sites on their casinos and then say we dont have nothing to do with each other.
Здравейте, намерих връзка само между Casino Raptor и Winsly . Другите две не намерих нищо свързано.
Що се отнася до вашето самоизключване, споменава ли се някъде казиното, което искате да изключите, че то се отнася и за другите казина? Опитахте ли да попитате поддръжката дали работи по този начин? Някои казина го правят по този начин, но има много случаи, в които трябва да се изключите от всички казина, които искате, дори ако са в една и съща група.
Разбира се, ако имате проблем, можете да подадете жалба при нас.
Hi, I only found a relationship between Casino Raptor and Winsly. The other two I did not find anything related.
As for your self-exclusion, does the casino you wanted to exclude have a mention somewhere that it also applies to the other casinos ? Have you tried asking the support if it works that way ? Some casinos have it that way, but there are many cases where you have to exclude yourself from all casinos you want, even if they are in the same group.
Of course if you have a problem you can file a complaint with us.
Попитах от казино Raptor възможно ли е да бъда блокиран от което и да е казино под същото управление/ всяко казино, което е свързано поради пристрастяването ми към хазарта. Те обещаха, че това ще се случи. Въпреки това успях да играя с madrush и winsly след това. Сега те отричат, че тези казина имат нещо общо едно с друго.
I asked from raptor casino that is it possible to get blocked from any casino there is under same management/ any casino that is connected due my gambling addiction. They promised that this would happen. However I was able to play with madrush and winsly after. Now they deny that these casinos has anything to do with each other.
Какъвто и да е фактът, мисля, че не е много добре да се рекламират различни сайтове в техните казина. По принцип те ви приветстват да използвате другите им сайтове, дори ако току-що сте затворили едно поради пристрастяване. Разбира се, трябва да имате възможност да блокирате всички тези сайтове наведнъж. Ако управлението е едно и също, не е трудно да се направи това.
Whatever the fact is, I think it is not very good thing to advertise different sites on their casinos. Basically they welcome you to use their other sites, even if you have just closed one due addiction. Of course you should have a chance to block all these sites at once. If the management is the same, it is not a hard thing to do that.
Попитах от казино Raptor възможно ли е да бъда блокиран от което и да е казино под същото управление/ всяко казино, което е свързано поради пристрастяването ми към хазарта. Те обещаха, че това ще се случи. Въпреки това успях да играя с madrush и winsly след това. Сега те отричат, че тези казина имат нещо общо едно с друго.
I asked from raptor casino that is it possible to get blocked from any casino there is under same management/ any casino that is connected due my gambling addiction. They promised that this would happen. However I was able to play with madrush and winsly after. Now they deny that these casinos has anything to do with each other.
Обещанията не са най-безопасният вариант, ако мога така да се изразя. Бих силно препоръчал да вземете печатни екрани като доказателство. Никога не се знае кога може да ви потрябват. и когато става въпрос за самоизключване, човек никога не може да бъде твърде предпазлив.
Джаро вече спомена оплакването и в моите книги то предоставя справедлив шанс.
Особено ако притежавате горепосочената екранна снимка.
Promises are not the safest option, if I may say so. I would strongly recommend taking print screens as proof. One never knows when you might need them. and when it comes to self-exclusion, one can never be too cautious.
Jaro already mentioned the complaint, and in my books, it provides a fair chance.
Especially if you possess the aforementioned screenshot.
Какъвто и да е фактът, мисля, че не е много добре да се рекламират различни сайтове в техните казина. По принцип те ви приветстват да използвате другите им сайтове, дори ако току-що сте затворили едно поради пристрастяване. Разбира се, трябва да имате възможност да блокирате всички тези сайтове наведнъж. Ако управлението е едно и също, не е трудно да се направи това.
Whatever the fact is, I think it is not very good thing to advertise different sites on their casinos. Basically they welcome you to use their other sites, even if you have just closed one due addiction. Of course you should have a chance to block all these sites at once. If the management is the same, it is not a hard thing to do that.
В един идеален свят бихте били напълно прави. За съжаление трябва да вземем предвид бизнес стандартите. Въпреки неудобното или може би неуместно усещане, да сте наясно как казината се справят със закриването на сметки в цялата група трябва да ви помогне да сте готови и добре подготвени. 🙏
Не бихте ли казали?
In an ideal world, you would be entirely correct. Regretfully, we must consider business standards. Despite the uncomfortable or perhaps inappropriate feeling, being aware of how casinos handle account closures across the whole group should help you be ready and well-prepared. 🙏
Wouldn't you say?
Здравейте, благодаря за информацията. Препратих това съобщение до нашия екип за данни, който ще разгледа тази ситуация и ще актуализира прегледа на казиното, ако може.
Както и да е, имахте ли пари там и поискахте ли теглене?
Hi, thanks for the information. I have forwarded this message to our data team who will take a look at this situation and update the casino review if they can.
Anyway, did you have any money in there and did you request a withdrawal ?
нямаше повече пари. Поисках да направя kyc потвърждение на сметката и изтеглих няколкостотин евро от там.
there was no more money. I did ask to do a kyc confirmation on the account and I withdrew a couple of hundred euros from there.
ei ollut enää rahaa. kerkesin kyllä tekemään kyc vahvistuksen tiliin ja nostin sieltä pari sataa euroa.
Добре, важното е, че не си имал проблеми с тегленето и всичко е минало гладко.
Както и да е, играели ли сте често в това казино?
That's fine, the important thing is that you didn't have any problems with the withdrawal and everything went smoothly.
Anyway, did you play at this casino often ?
Здравейте, получих следния отговор от нашия екип относно това казино, а именно, че казиното определено няма да затвори или работи и това се отнася само за Финландия и няколко други страни. Казиното преминава към Pay n' Play (депозиране и игра) и тъй като все още е в процес на разрешаване на това за финландския пазар, в момента нямаше друга опция, освен да затвори сметките, които бяха открити чрез стария система. Така Финландия определено няма да бъде ограничена, но вече ще работи чрез системата Pay n' Play. 🙂
Надявам се, че съм помогнал малко с тази информация.
Hi, I received the following reply from our team regarding this casino, namely that the casino is definitely not closing or operating and this only applied to Finland and a couple of other countries. The casino is switching to Pay n' Play (deposit & play), and as it is still in the process of resolving this for the Finnish market, there was no other option at the moment but to close the accounts that were opened via the old system. So Finland will definitely not be restricted, but will now operate through the Pay n' Play system. 🙂
I hope I helped a bit with this information.
Те постоянно създават нови сайтове под различни лицензи и ги рекламират на различните си сайтове. И все пак, дори когато поискате да бъдете блокирани от всяко казино под това управление и поискате да блокирате всички тези сайтове, които се показват в този раздел с повече казина, това не е направено. Дори когато ясно казвате, че имате зависимост и не можете да контролирате хазарта си. Всички тези сайтове са свързани. Една и съща поддръжка, същите мениджъри (например едни и същи хора, които отговарят за оплаквания на различни сайтове, които имат), сайтовете са подобни с подобен бонус за добре дошли и регистрация.
Ако питате мен, това е ужасен начин на действие и няма никаква отговорност към пристрастяването. Ако попитате, че искате да бъдете блокирани от всички казина, които се показват в тази секция с повече казина и със същото управление поради вашата зависимост, защо не е направено?
They constantly make new sites under different lisences and advertise these on their different sites. Still even when you ask to be blocked from every casino under this management and ask to block all of these sites that shows under this more casinos section, it is not done. Not even when you clearly say that you have an addiction and cant control your gambling. These sites are all connected. Same support, same management people(for example same people that answers for complaints on different sites they have), sites is similar with similar welcome bonus and registering.
If you ask me, this is a horrible way to act and there is none responsibility towards addiction. If you ask that you want to be blocked from all casinos that is showing on this more casinos section and with same management due your addiction, why it is not done?
Без значение какво казват хората. Мисля, че е болно, че сега мога да отворя поддръжката на всички тези сайтове и мога да имам един и същ работник за всеки от тях. Мога да кажа на един, че искам да бъда блокиран от всички казина, които рекламирате тук. Все пак мога да бъда на друг сайт на казино със същия работник, сякаш нищо не се случва.
Те просто продължават да казват, че ние нямаме нищо общо с тези други сайтове, ние сме само подкрепа тук. Не го купувам. Определено има същото управление/бекграунд. Например защо ще продължат да продават само случайни казина, за да накарат хората да ги използват, ако те не са свързани по никакъв начин?
No matter what people says. I think it is sick that I could now open all of these sites support and I could have the same worker on everyone of these. I can say to one that I want to be blocked from all casinos that you are marketing here. Still I can be on another casino site with this same worker like nothing happens.
They just keep on saying that we dont have anything to do with these other sites, we are just support here. I dont buy it. There is definitely the same management/background. Like why would they keep on marketing just random casinos to make people use them if these isnt connected by any means?
Здрасти.
Въпреки че разбирам мнението ви, трябва да добавя, че това е доста често срещана ситуация. Само си представете, че други компании извън тази индустрия също използват споделени услуги или изнесени услуги.
Това е просто начин компаниите да минимизират фиксираните разходи в наши дни.
Бихте ли ми помогнали да разбера този въпрос, който сте задали?
„Като защо ще продължат да продават само произволни казина, за да накарат хората да ги използват, ако те не са свързани по никакъв начин?"
Мисля, че не съм разбрал правилно. Благодаря ти.
Hi there.
Even though I understand your point, I have to add that this is a pretty common situation. Just imagine that other companies outside this industry also utilize shared services or outsourced services.
This is just a way companies minimize fixed costs these days.
Could you also help me understand this question you had?
"Like why would they keep on marketing just random casinos to make people use them if these isnt connected by any means?"
I think I didn't get it correctly. Thank you.
Те постоянно създават нови сайтове под различни лицензи и ги рекламират на различните си сайтове. И все пак, дори когато поискате да бъдете блокирани от всяко казино под това управление и поискате да блокирате всички тези сайтове, които се показват в този раздел с повече казина, това не е направено. Дори когато ясно казвате, че имате зависимост и не можете да контролирате хазарта си. Всички тези сайтове са свързани. Една и съща поддръжка, същите мениджъри (например едни и същи хора, които отговарят за оплаквания на различни сайтове, които имат), сайтовете са подобни с подобен бонус за добре дошли и регистрация.
Ако питате мен, това е ужасен начин на действие и няма никаква отговорност към пристрастяването. Ако попитате, че искате да бъдете блокирани от всички казина, които се показват в тази секция с повече казина и със същото управление поради вашата зависимост, защо не е направено?
They constantly make new sites under different lisences and advertise these on their different sites. Still even when you ask to be blocked from every casino under this management and ask to block all of these sites that shows under this more casinos section, it is not done. Not even when you clearly say that you have an addiction and cant control your gambling. These sites are all connected. Same support, same management people(for example same people that answers for complaints on different sites they have), sites is similar with similar welcome bonus and registering.
If you ask me, this is a horrible way to act and there is none responsibility towards addiction. If you ask that you want to be blocked from all casinos that is showing on this more casinos section and with same management due your addiction, why it is not done?
Ние сме убедени, че за да се предпазите от гледна точка на самоизключване, играчите трябва винаги да питат всяко казино поотделно. Съгласен съм, че не е идеално, но когато дойдат проблеми, този подход е много по-безопасен от разчитането на усещането, че групата трябва да направи това. Обзалагам се, че знаете, че в такава ситуация сте сами.
We are convinced that in order to keep yourself safe in terms of self-exclusion, players should always ask each casino separately. I agree that it's not ideal, but when troubles come, this approach is far safer than counting on the feelings that the group must do that. I bet you know that in such a situation, you are on your own.
Въпросът е защо биха рекламирали само случаен сайт в своето казино? Това би означавало, че някои клиенти избират друг сайт от списъка си и ще загубят приходите?
Няма смисъл да се прави това. Ето защо тези сайтове са свързани.
The question is why would they advertise just random site on their casino? That would mean some customer choose another site on their list and they would loose the income?
There is No point of doing that. That is why these sites is connected.
Това, което се опитвам да кажа тук, е, че infiza limited, raptor casino, madrush, winsly и kimcasino имат цялата тази секция за повече казина. Там те рекламират тези сайтове. Всички те имат една и съща поддръжка. Искате да кажете, че това е просто случайно и тези сайтове не са свързани? Ако е така, защо в този раздел за повече казина няма казино, което да няма същата поддръжка? Като Betsson?
What I'm trying to say here is that infiza limited, raptor casino, madrush, winsly and kimcasino has all this more casinos section. There they advertise these sites. All these has the same support. So are you saying this is just random and these sites isnt connected? If so, why on that more casinos section isnt any casino that wouldnt have this same support? Like betsson?
Въпросът е защо биха рекламирали само случаен сайт в своето казино? Това би означавало, че някои клиенти избират друг сайт от списъка си и ще загубят приходите?
Няма смисъл да се прави това. Ето защо тези сайтове са свързани.
The question is why would they advertise just random site on their casino? That would mean some customer choose another site on their list and they would loose the income?
There is No point of doing that. That is why these sites is connected.
Здравейте
Мисля, че просто теоретично смесваш погрешни разбирания. Ще се опитам да изразя това, което смятам, че се опитахте да кажете и защо това като цяло не е правилно. 🙏
На първо място, много казина попадат под едно и също управление или поддръжка, вече ви го казах.
Моля, не признавайте подобно състояние за измама.
Тъй като играчите могат да създадат един акаунт във всяко казино, а не само един в рамките на една и съща група, не виждам потенциална загуба на „доход". Какво имахте предвид с това, моля?
Hey there.
I think you're just theoretically mixing the wrong understandings. I'll try to express what I feel you tried to say and why this is not generally correct. 🙏
First of all, many casinos fall under the same management or support, I already told you so.
Please do not recognize such a state as a fraud.
Since players may create a single account in every casino, not just one within the same group, I see no potential "income" loss. What did you mean by that, please?
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.