преди 5 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Winsane Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Предполага се, че е на разположение 24/7, но не можете да влезете в чата на живо и имейлите не се отговарят. Исках да верифицирам акаунта си, но това не е възможно, защото непрекъснато получавам съобщение за грешка. Изисква се камера, камерата ми е активна. Не е нужно да разбираш това
Supposedly available 24/7, but you can't get into the live chat and emails aren't answered. I wanted to verify my account, but that's not possible because I keep getting an error message. A camera is required, my camera is active. You don't have to understand that
Angeblich 24/7 erreichbar, aber in den Live chat kommt man nicht rein und auf emails wird nicht geantwortet. Wollte mein konto verifizieren was nicht möglich ist da immer eine fehlermeldung kommt. Es wird eine kamera benötigt, meine kamera ist aktiv. Muss man nicht verstehen
Успях да се верифицирам чрез лаптоп и сега чакам теглене от 600 евро. Да видим колко време ще отнеме, докато изплатят. Казаха, че ще отнеме до 72 часа.
I was able to verify myself via laptop and now have a withdrawal of 600 euros pending. Let's see how long it takes until they pay out. They said it will take up to 72 hours.
Konnte mich nun über laptop verifizieren und hab nun eine Auszahlung von 600 Euro offen. Mal schauen wie lange es dauert bis sie auszahlen. Angegeben haben sie bis zu 72 Std.
Надяваме се, че ще можете да получите парите скоро след като проверката е успешна. Моля, дръжте ни в течение.
Hopefully, you will be able to get the money soon after the verification is successful. Please keep us informed.
Играя на Winsane, в момента много негативен опит. Два пъти се опитах да направя теглене, но така и не го получих. Заредиха акаунта ми в играта, с извинението, че трябва да правят проверки. Все още чакам първото теглене от около седмица. Много лош опит, изобщо не е надежден. Те се опитват да ви измамят с извинението за „проверки". И след това във всяка друга игра заявката за теглене е незабавна, на Winsane трябва да изчакате 72 часа, за да презаредите парите в акаунта си за игра и да не ви позволи да извършите тегленето.
I play on Winsane, currently a very negative experience. I tried twice to make a withdrawal, but I never received it. They loaded my game account, with the excuse that they have to do checks. I've still been waiting for the first withdrawal for about a week. Very bad experience, not at all reliable. They try to scam you with the excuse of "checks". And then in any other game the withdrawal request is immediate, on Winsane you have to wait 72 hours to then reload the money into your game account and not let you make the withdrawal.
Gioco su Winsane, attualmente esperienza al quanto negativo. Ho provato per ben due volte a fare il prelievo, ma non l'ho mai ricevuto. Mi hanno caricato il conto del gioco, con la scusa che devono fare verifiche. Ancora sto aspettando il primo prelievo da una settimana circa. Esperienza bruttissima, per niente affidabili. Cercano di fregarti con la scusa delle "verifiche". E poi in qualsiasi altro gioco la richiesta di prelievo è immediato, su Winsane devi aspettare 72 ore per poi ricaricarti i soldi nel conto del gioco e non facendoti fare il prelievo.
Хей, бих казал, че в някои случаи е обичайно казиното да прави някои проверки, особено когато имат някакви подозрения или играчите печелят по-голяма сума. Играхте ли с някакъв бонус или не? Знаете ли на какъв етап е сега проверката?
Ако казиното не се е свързало с вас и не ви е казало нещо подходящо, не се колебайте да ни кажете и ние ще се опитаме да ви помогнем.
Hey, I would say that in some cases it is common for the casino to make some checks, especially when they have some suspicions or players win a bigger amount. Did you play with any bonus or not ? Do you know at what stage the check is now ?
If the casino hasn't contacted you and told you anything relevant, feel free to tell us and we'll try to help you.
Вижте, проверките вече са направени! Те ми изпратиха имейли, в които ми казаха, че заявката за теглене ще бъде обработена в рамките на 72 часа. Направих 3 опита и те заредиха сумата в акаунта ми за игра, без да направят имейл за теглене.
Look, the checks have already been done! They sent me emails telling me that the withdrawal request will be processed within 72 hours. I made 3 attempts and they loaded the amount into my game account, not making the withdrawal email.
Guardi che i controlli li ha già fatti! Mi hanno inviato delle mail dicendomi che la richiesta del prelievo verrà elaborato entro 72 ore. Ho fatto 3 tentativi e mi hanno caricato la somma nel conto del guoco, non facendomi mail il prelievo.
И така, правилно ли разбирам, че акаунтът ви вече е напълно потвърден, но тегленето ви се отменя по някаква причина?🤔
Обясниха ли ти го може би? Например, по каква причина го отмениха?
So, do I understand correctly that your account is fully verified now, but your withdrawal gets canceled for some reason?🤔
Did they explain it to you, perhaps? Like, what reason did they cancel it for?
Да, разбира се, проверено е! Те отмениха тегленето ми, като ми казаха, че има проблеми. След това ги върнаха обратно в акаунта ми за игра. Направих 3 опита, всичките неуспешни, правя го за сетен път. Всичко това не е нормално. За да поставите парите в сметката на играта, не е необходима "потвърждение", тогава ако вместо това поискате теглене, те трябва да направят всички "проверки" на този свят. Може да се каже, че е шега, хайде!!
Yes of course it is verified! They cancelled my withdrawal telling me that there were problems. Then they put them back in my game account. I made 3 attempts all failed, I'm doing it for the umpteenth time. All this is not normal. To put the money in the game account, no "verification" is needed, then if instead you request the withdrawal they have to do all the "verifications" in this world. You can tell it's a joke come on!!
Si certo che è verificato! Mi hanno annullato il prelievo dicendomi che ci sono stati problemi. Poi me li hanno rimessi nel conto gioco. Ho fatto 3 tentativi tutti falliti, lo sto facendo per l'ennesima volta. Non è normale tutto questo. Per mettere i soldi nel conto gioco, non ci vuole nessuna "verifica", poi se invece richiede il prelievo devono fare tutte le "verifiche" di sto mondo. Si capisce che è una presa in giro daii!!
Разбирам, че това е предизвикателна ситуация, но за да бъда честен, казиното е това, което трябва да обясни. Боя се, че можем само да проследим напредъка ви тук във форума. Без да познаваме техните проблеми, е трудно да отгатнем какво е довело до това неблагоприятно състояние на нещата.
Опитайте се да бъдете търпеливи с оплакването, моля.
I understand this is a challenging situation, but to be fair and square, the casino is the one to explain. I fear we can only follow up on your progress here on the forum. Without knowing their issues, it's hard to guess what led to this unfortunate state of things.
Try to be patient with the complaint, please.
разбирам! Нищо не можеш да направиш? Тогава се надявам да премахнете статуса на сигурност на Winsane като "висок"! Тъй като това не е реалността, чувствам се измамен и се надявам другите да не се окажат в същата ситуация като мен!
I understand! There is nothing you can do? Then I hope you remove Winsane's security status as "high"! Because that is not the reality, I feel scammed and I hope others do not find themselves in the same situation as me!
Capisco! Non potete fare niente, voi? Allora spero che togliete lo stato di sicurezza di Winsane come "alto"! Perché ciò non rappresenta la realtà, io mi sto sentendo truffato e spero che gli altri non si trovino nella mia stessa situazione!
Вярвам, че това, което Радка искаше да каже, е, че ние, тук във форума, не можем да направим много по отношение на ситуацията, просто да наблюдаваме внимателно нашия екип за оплаквания и да видим как ще разрешат оплакването ви и да се надяваме на най-доброто.
I believe what Radka meant to say is that we, here on the forum, can't do much about the situation, just to closely watch our complaint team and see how they will solve your complaint and hope for the best.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.