ФорумКазинаWinsane Casino - обща дискусия

Winsane Casino - обща дискусия

преди 3 месеца от juliosantos10
|
824 преглеждания 11 отговора |
|
Добавете пост
преди 3 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Winsane Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Публикация на juliosantos10 е изтрит
преди 2 месеца

Предполага се, че е на разположение 24/7, но не можете да влезете в чата на живо и имейлите не се отговарят. Исках да верифицирам акаунта си, но това не е възможно, защото непрекъснато получавам съобщение за грешка. Изисква се камера, камерата ми е активна. Не е нужно да разбираш това

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Успях да се верифицирам чрез лаптоп и сега чакам теглене от 600 евро. Да видим колко време ще отнеме, докато изплатят. Казаха, че ще отнеме до 72 часа.

Автоматичен превод:
Gretche70
преди 2 месеца

Надяваме се, че ще можете да получите парите скоро след като проверката е успешна. Моля, дръжте ни в течение.

Автоматичен превод:
преди 2 седмици

Играя на Winsane, в момента много негативен опит. Два пъти се опитах да направя теглене, но така и не го получих. Заредиха акаунта ми в играта, с извинението, че трябва да правят проверки. Все още чакам първото теглене от около седмица. Много лош опит, изобщо не е надежден. Те се опитват да ви измамят с извинението за „проверки". И след това във всяка друга игра заявката за теглене е незабавна, на Winsane трябва да изчакате 72 часа, за да презаредите парите в акаунта си за игра и да не ви позволи да извършите тегленето.

Редактиран от автора преди 2 седмици
Автоматичен превод:
Gambleroppo
преди 2 седмици

Хей, бих казал, че в някои случаи е обичайно казиното да прави някои проверки, особено когато имат някакви подозрения или играчите печелят по-голяма сума. Играхте ли с някакъв бонус или не? Знаете ли на какъв етап е сега проверката?

Ако казиното не се е свързало с вас и не ви е казало нещо подходящо, не се колебайте да ни кажете и ние ще се опитаме да ви помогнем.

Автоматичен превод:
преди 2 седмици

Вижте, проверките вече са направени! Те ми изпратиха имейли, в които ми казаха, че заявката за теглене ще бъде обработена в рамките на 72 часа. Направих 3 опита и те заредиха сумата в акаунта ми за игра, без да направят имейл за теглене.

Автоматичен превод:
Gambleroppo
преди 1 седмица

И така, правилно ли разбирам, че акаунтът ви вече е напълно потвърден, но тегленето ви се отменя по някаква причина?🤔

Обясниха ли ти го може би? Например, по каква причина го отмениха?

Автоматичен превод:
преди 1 седмица

Да, разбира се, проверено е! Те отмениха тегленето ми, като ми казаха, че има проблеми. След това ги върнаха обратно в акаунта ми за игра. Направих 3 опита, всичките неуспешни, правя го за сетен път. Всичко това не е нормално. За да поставите парите в сметката на играта, не е необходима "потвърждение", тогава ако вместо това поискате теглене, те трябва да направят всички "проверки" на този свят. Може да се каже, че е шега, хайде!!

Автоматичен превод:
Gambleroppo
преди 1 седмица

Разбирам, че това е предизвикателна ситуация, но за да бъда честен, казиното е това, което трябва да обясни. Боя се, че можем само да проследим напредъка ви тук във форума. Без да познаваме техните проблеми, е трудно да отгатнем какво е довело до това неблагоприятно състояние на нещата.

Опитайте се да бъдете търпеливи с оплакването, моля.

Автоматичен превод:
преди 1 седмица

разбирам! Нищо не можеш да направиш? Тогава се надявам да премахнете статуса на сигурност на Winsane като "висок"! Тъй като това не е реалността, чувствам се измамен и се надявам другите да не се окажат в същата ситуация като мен!

Автоматичен превод:
Gambleroppo
преди 1 седмица

Вярвам, че това, което Радка искаше да каже, е, че ние, тук във форума, не можем да направим много по отношение на ситуацията, просто да наблюдаваме внимателно нашия екип за оплаквания и да видим как ще разрешат оплакването ви и да се надяваме на най-доброто.


Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още