преди 11 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Wins Royal Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Направихме първото си запитване на 22 август 2023 г. и продължихме да комуникираме и до днес, но WinsRoyal няма намерение да прави каквито и да било тегления.
Моето салдо от $10 313 беше отказано теглене повече от 3 месеца.
Те умишлено забавиха проверката на акаунта за близо два месеца и дори след като проверката приключи, те избегнаха плащането поради проблеми със системата за теглене.
Сумата от $983,25, за която в момента се кандидатства, е и сумата, за която е заявено на 17/11/2023.
Получих отговор, че плащането ще бъде извършено в рамките на 72 часа, но това искане не беше уважено и до ден днешен е оставено без внимание.
Не разбирам защо този сайт има рейтинг 7,7.
We made our first inquiry on August 22, 2023, and have continued to communicate to this day, but WinsRoyal has no intention of making any withdrawals.
My balance of $10,313 has been refused withdrawal for more than 3 months.
They intentionally delayed account verification for nearly two months, and even after verification was completed, they evaded payment due to problems with the withdrawal system.
The amount of $983.25 that is currently being applied for is also the amount that was applied for on 17/11/2023.
I received a reply that payment would be completed within 72 hours, but this request was not honored and has been left unattended to this day.
I don't understand why this site has a rating of 7.7.
2023/8/22に最初の問い合わせを行い、今日までやり取りを続けてきましたが、WinsRoyalは出金をする意思がありません。
$10,313の残高が3ヶ月以上の期間出金を拒否されています。
彼らは意図的に時間をかけて2ヶ月間近くもの間、アカウントの認証を遅らせ、認証完了後にも出金システムのトラブルなどといい、支払いを逃れています。
今現在申請中の $ 983.25についても17/11/2023 に申請を出している分です。
この申請は72時間以内に支払いが完了するという回答をもらいましたが、それも守られず今日まで放置されています。
何故こちらのサイトで、7.7の評価が付いてるのか納得が行きません。
Здравейте
Виждам, че това е първата ви публикация, споделена в този форум. Добре дошли!
Това е и причината нашият индекс за безопасност да не отчита вашия опит - защото е напълно нов за нас.
Предлагам ви без допълнително забавяне да подадете безплатна жалба точно сега. Бъдете сигурни, това е начинът да оцените репутацията. Докажете мнението си и тогава ще дойдат последствията.
Това ръководство трябва да ви даде добър старт .
След като сте готови, продължете точно тук .
Ще бъда тук за вашите отзиви 🙏
Hey there.
I see this is your first post ever shared on this forum. Welcome!
This is also the reason why our safety index does not count your experience - because it's completely new to us.
Without further delay, I suggest you submit a free-of-charge complaint right now. Rest assured, this is the way to evaluate the reputation. Prove your point, and then consequences will come.
This guide should give you a good start.
Once you're ready, proceed right here.
I'll be here for your feedback 🙏
как е възможно казиното да конфискува 2500€ печалби, които спечелих честно?
знаех, че страната ми е ограничена и се свързах с тях и те ми казаха да използвам vpn. Няколко пъти им казах в чата, че страната ми не е в списъка всеки път, когато той ми каже да използвам vpn. сега трябва да загубя 2500 €, защото аз попълнена произволна държава като получател .как е възможно тези казина да посочват ограничени държави, но ви позволяват да използвате vpn ?много съм разочарован в момента това е 4 поредни пъти, което ме накара да загубя 10 000 € подред .защо Кюрасао не прави ли нещо, за да спре тези престъпници да крадат играчи?
how is it possible the casino confiscate 2500€ wins wich i won fairly ?
i knew my country was restricted and i contacted them and they told me to use vpn .multiple times i told them in the chat that my country is not listed every time he tells me to use vpn .now i have to lose 2500€ because i filled in a random country as recident .how is it possible these casinos state restricted countries but they allow you to use vpn ?i am very frustrated right now this is 4 times in a row wich made me lose 10000€ in a row .why curacao is not doing something to stop these criminals ripping off players?
затворих предишния си акаунт в casino guru по лична причина. Мисля, че акаунтът ми беше хакнат. Имам много промоционални имейли. Надявам се този да остане чист!!!
i closed my previous acount on casino guru for a private reason i think my acount was hacked .i got to much promotion emails .i hope this one will stay clean!!!
Здравейте, според това, което видях на нашия уебсайт, казиното позволява използването на VPN. Виждам от вашата екранна снимка, че чат операторът ви е казал, че можете да играете от Холандия.
Всъщност, ако вашата страна е била ограничена и операторът ви е казал, че можете да играете оттам, тогава според нас казиното трябва да ви плати - можете да прочетете за това в нашия кодекс за справедлив хазарт .
Въпреки това казиното каза ли ви да попълните държава, когато се регистрирахте?
Както и да е, в този случай бих препоръчал оплакване, което можетеда подадете тук и нашият екип ще се опита да ви помогне.
Какво казваш ?
Hi, according to what I've seen on our website the casino allows the use of VPN. I can see from your screenshot that the chat operator told you that you can play from the Netherlands.
Actually, if your country was restricted and the operator told you that you can play from there, then according to us the casino should pay you - you can read about it in our fair gambling codex.
However, did the casino tell you to fill in any country when you registered ?
Anyway, in this case I would recommend a complaint, which you can file here and our team will try to help you.
What do you say ?
curacao gaming се намеси в този случай и принуди казиното да продължи с плащането. Казиното се съгласи да плати. След 3 дни казиното изпрати 494 € на моя акаунт и сега 5 дни по-късно изобщо няма отговор на имейлите, за да продължи с оставащия баланс 2000€..Тъй като казиното прие телефонния ми номер при регистрацията, където държавата беше посочена, но не можах да намеря държавата в списъка, когато бях подканен да попълня държавата, в която живея. Свързах се отново с чат за това и той ми каза само за да използвам ierland или new zealand, така че избрах по-познато име netherlands carribean. изглежда казиното не спазва правилото на лицензополучателя и собственото споразумение. можете ли да помогнете с това? да попълня ли жалба?
curacao gaming interveined in this case and forced the casino to proceed with the payment .the casino agreed to pay .after 3 days the casino sent 494€ to my acount and now 5 days later no response to emails at all to proceed with the remaining balance 2000€..Because the casino accepted my phone number at registering were the country was listed but i could not find the country in the list when i was prompted to fill in the country i live .i contacted chat again about this and he told me just to use ierland or new zealand so i chose a more familliar name netherlands carribean. it seems casino do not honour licensee rule and own agreement.can you help with this?shall i fill in a complaint?
Да разбирам какво пишеш. Но когато лицензиращият орган се намеси и казиното ви плати малко пари, органът реши, че трябва да ви плати всичко? Пак ли се опита да напишеш, че са ти платили само определена сума?
Ако се интересувате, можете да подадете жалба, но ако вече сте се свързали с органа, ще се опитам дори да се свържа с тях.
Yes, I understand what you are writing. But when the licensing authority intervened and the casino paid you some money, the authority decided that they should pay you everything ? Did you try to write again that they only paid you a certain amount?
If you are interested you can file a complaint, but if you have already dealt with the authority I would try to even follow up with them.
Да, този уебсайт е измама. Същото нещо се случи и с мен, никога няма да ти платят.
Лудост е, че има толкова висок рейтинг. Трябва да кажем на хората истината, така че никой друг да не бъде измамен от тези инкели
Yeah this website is a scam. Same thing happened to me, they will never pay you out.
Its crazy that it has such a high rating. We have to tell people the truth so nobody else gets scammed by these incels
Здравейте. Съжалявам, че трябва да преминете през този вид преживяване и е наистина хубаво, че искате да го споделите с другите, въпреки че вероятно е по-добре да знаете резултата от цялата ситуация. Не мислиш ли така? Това казино е все още „свежо" и не е доказано от времето, така че се надяваме, че нашият екип за оплаквания ще може да ви помогне. И по-късно можем да говорим за рейтинг или индекс на безопасност, както го наричаме сега. Ще запазя моя 🤞 със сигурност.
Hello. Sorry you have to go thru this kind of experience and it's really nice you want to share it with others, even though probably is better to know the outcome of the whole situation. Don't you think so? This casino is still "fresh" and not proven by time, so hopefully our complaint team will be able to help you out. And later on we can talk about the rating, or safety index, as we call it now. I will keep my 🤞 for sure.
Наскоро регистрирах акаунта си тук и получаването на имейл за потвърждение отне един ден. Наслаждавам се, затова влизам всеки ден. Спечелих повече от $100, въпреки че не трябваше да депозирам пари. Това е нещо, което със сигурност ще препоръчам на всички мои приятели, а поддръжката на клиенти е доста бърза. Благодарен съм за усилията, положени да направя уебсайта по-добър.
I registered my account here recently, and receiving a verification email took one day. I enjoy it, therefore, I log in every day. I won more than $100, even though I didn't have to deposit any money. This is something I will most certainly recommend to all of my friends, and the customer support is quite quick. I'm grateful for the efforts made to make the website better.
това изглежда като нормален, без бот, истински човешки отговор с техните честни чувства към казиното. вярвам го, със сигурност...
определено не са представители на казино, които се опитват да се борят и да спасят ужасната репутация, която това казино има (заслужено, тъй като те мамят хората за парите им)
добър бот
this seems like a normal, non boted, real human reply with their honest feelings about casino. i believe it, for sure…
its definitely not casino representatives trying to scramble and save the terrible reputation this casino has (deservably so since they scam people out of their money)
good bot
Все още не съм бил измамен от тях. Всеки има различен опит и мнения, вие споделихте вашите, а аз моите. И да, не съм бот. хаха
I have not been scammed by them yet. Everyone has different experiences and opinions, you have shared yours, and I have shared mine. And yes, I am not a bot. lol
Може да се използва в преглед на това казино, какво мислите? Следвайте този линк , за да го напишете, ако проявявате интерес. Просто опишете опита си, за да може да бъде полезен и на други играчи.😉
It could be used in a review for this casino, what do you reckon? Follow this link to write it, if you're interested. Just describe your experience, so it could be helpful to other players as well.😉
Може да се използва в преглед на това казино, какво мислите? Следвайте този линк , за да го напишете, ако проявявате интерес. Просто опишете опита си, за да може да бъде полезен и на други играчи.😉
It could be used in a review for this casino, what do you reckon? Follow this link to write it, if you're interested. Just describe your experience, so it could be helpful to other players as well.😉
Благодаря ти, @Romi, че сподели връзката към раздела за преглед. Съгласен съм, че всяка обратна връзка е от значение. Скоро ще напиша моето ревю.
Thank you, @Romi, for sharing the link to the review section. I agree that every piece of feedback counts. I'll write my review soon.
Благодарим ви за това, ние наистина го оценяваме.🙂
Thank you for that, we really appreciate it.🙂
Разбирам защо вашият преглед всъщност е отхвърлен. Опитахте ли да напишете рецензията от повече акаунти, може би? Нашата система всъщност е открила някои прилики и винаги се опитваме да поддържаме отзивите реални, ако разбирате какво имам предвид.
I can see why your review has been rejected actually. Have you tried to write the review from more accounts, perhaps? Our system has detected some similarities, actually, and we always try to keep the reviews real, if you know what I mean.
Да, сега разбирам защо изтриха прегледа ми. Ще изтрия втория си акаунт и ще използвам само този. Благодаря ти, че изясни объркването ми. 🙂
Yes, I understand now why they deleted my review. I will delete my second account and will use this one only. Thank you for clearing up my confusion. 🙂
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.