ФорумКазинаWins Royal Casino - обща дискусия

Wins Royal Casino - обща дискусия

преди 11 месеца от tepopo3
|
3960 преглеждания 27 отговора |
|
1 2
Добавете пост
преди 11 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Wins Royal Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 11 месеца

Направихме първото си запитване на 22 август 2023 г. и продължихме да комуникираме и до днес, но WinsRoyal няма намерение да прави каквито и да било тегления.

Моето салдо от $10 313 беше отказано теглене повече от 3 месеца.


Те умишлено забавиха проверката на акаунта за близо два месеца и дори след като проверката приключи, те избегнаха плащането поради проблеми със системата за теглене.


Сумата от $983,25, за която в момента се кандидатства, е и сумата, за която е заявено на 17/11/2023.

Получих отговор, че плащането ще бъде извършено в рамките на 72 часа, но това искане не беше уважено и до ден днешен е оставено без внимание.


Не разбирам защо този сайт има рейтинг 7,7.

Автоматичен превод:
tepopo3
преди 11 месеца

Здравейте

Виждам, че това е първата ви публикация, споделена в този форум. Добре дошли!

Това е и причината нашият индекс за безопасност да не отчита вашия опит - защото е напълно нов за нас.

Предлагам ви без допълнително забавяне да подадете безплатна жалба точно сега. Бъдете сигурни, това е начинът да оцените репутацията. Докажете мнението си и тогава ще дойдат последствията.

Това ръководство трябва да ви даде добър старт .

След като сте готови, продължете точно тук .

Ще бъда тук за вашите отзиви 🙏

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

как е възможно казиното да конфискува 2500€ печалби, които спечелих честно?

знаех, че страната ми е ограничена и се свързах с тях и те ми казаха да използвам vpn. Няколко пъти им казах в чата, че страната ми не е в списъка всеки път, когато той ми каже да използвам vpn. сега трябва да загубя 2500 €, защото аз попълнена произволна държава като получател .как е възможно тези казина да посочват ограничени държави, но ви позволяват да използвате vpn ?много съм разочарован в момента това е 4 поредни пъти, което ме накара да загубя 10 000 € подред .защо Кюрасао не прави ли нещо, за да спре тези престъпници да крадат играчи?

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

filefile

Следвах съвета на казино гуру, но за съжаление той не помогна много

Редактиран от автора преди 9 месеца
Автоматичен превод:
преди 9 месеца

затворих предишния си акаунт в casino guru по лична причина. Мисля, че акаунтът ми беше хакнат. Имам много промоционални имейли. Надявам се този да остане чист!!!

Автоматичен превод:
Anonymized491
преди 9 месеца

Здравейте, според това, което видях на нашия уебсайт, казиното позволява използването на VPN. Виждам от вашата екранна снимка, че чат операторът ви е казал, че можете да играете от Холандия.

Всъщност, ако вашата страна е била ограничена и операторът ви е казал, че можете да играете оттам, тогава според нас казиното трябва да ви плати - можете да прочетете за това в нашия кодекс за справедлив хазарт .

Въпреки това казиното каза ли ви да попълните държава, когато се регистрирахте?

Както и да е, в този случай бих препоръчал оплакване, което можетеда подадете тук и нашият екип ще се опита да ви помогне.

Какво казваш ?

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

curacao gaming се намеси в този случай и принуди казиното да продължи с плащането. Казиното се съгласи да плати. След 3 дни казиното изпрати 494 € на моя акаунт и сега 5 дни по-късно изобщо няма отговор на имейлите, за да продължи с оставащия баланс 2000€..Тъй като казиното прие телефонния ми номер при регистрацията, където държавата беше посочена, но не можах да намеря държавата в списъка, когато бях подканен да попълня държавата, в която живея. Свързах се отново с чат за това и той ми каза само за да използвам ierland или new zealand, така че избрах по-познато име netherlands carribean. изглежда казиното не спазва правилото на лицензополучателя и собственото споразумение. можете ли да помогнете с това? да попълня ли жалба?

Автоматичен превод:
Anonymized497
преди 9 месеца

Да разбирам какво пишеш. Но когато лицензиращият орган се намеси и казиното ви плати малко пари, органът реши, че трябва да ви плати всичко? Пак ли се опита да напишеш, че са ти платили само определена сума?

Ако се интересувате, можете да подадете жалба, но ако вече сте се свързали с органа, ще се опитам дори да се свържа с тях.

Автоматичен превод:
tepopo3
преди 8 месеца

Да, този уебсайт е измама. Същото нещо се случи и с мен, никога няма да ти платят.


Лудост е, че има толкова висок рейтинг. Трябва да кажем на хората истината, така че никой друг да не бъде измамен от тези инкели

Автоматичен превод:
gambaman
преди 8 месеца

Здравейте. Съжалявам, че трябва да преминете през този вид преживяване и е наистина хубаво, че искате да го споделите с другите, въпреки че вероятно е по-добре да знаете резултата от цялата ситуация. Не мислиш ли така? Това казино е все още „свежо" и не е доказано от времето, така че се надяваме, че нашият екип за оплаквания ще може да ви помогне. И по-късно можем да говорим за рейтинг или индекс на безопасност, както го наричаме сега. Ще запазя моя 🤞 със сигурност.

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Наскоро регистрирах акаунта си тук и получаването на имейл за потвърждение отне един ден. Наслаждавам се, затова влизам всеки ден. Спечелих повече от $100, въпреки че не трябваше да депозирам пари. Това е нещо, което със сигурност ще препоръчам на всички мои приятели, а поддръжката на клиенти е доста бърза. Благодарен съм за усилията, положени да направя уебсайта по-добър.

Автоматичен превод:
SamAdams
преди 7 месеца

това изглежда като нормален, без бот, истински човешки отговор с техните честни чувства към казиното. вярвам го, със сигурност...

определено не са представители на казино, които се опитват да се борят и да спасят ужасната репутация, която това казино има (заслужено, тъй като те мамят хората за парите им)


добър бот

Редактиран от автора преди 7 месеца
Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Все още не съм бил измамен от тях. Всеки има различен опит и мнения, вие споделихте вашите, а аз моите. И да, не съм бот. хаха

Автоматичен превод:
SamAdams
преди 7 месеца

Може да се използва в преглед на това казино, какво мислите? Следвайте този линк , за да го напишете, ако проявявате интерес. Просто опишете опита си, за да може да бъде полезен и на други играчи.😉

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Може да се използва в преглед на това казино, какво мислите? Следвайте този линк , за да го напишете, ако проявявате интерес. Просто опишете опита си, за да може да бъде полезен и на други играчи.😉

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Благодаря ти, @Romi, че сподели връзката към раздела за преглед. Съгласен съм, че всяка обратна връзка е от значение. Скоро ще напиша моето ревю.

Автоматичен превод:
SamAdams
преди 6 месеца

Благодарим ви за това, ние наистина го оценяваме.🙂

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Направих както казахте, но те отхвърлиха прегледа ми. 🙁

Редактиран от автора преди 6 месеца
Автоматичен превод:
SamAdams
преди 6 месеца

Разбирам защо вашият преглед всъщност е отхвърлен. Опитахте ли да напишете рецензията от повече акаунти, може би? Нашата система всъщност е открила някои прилики и винаги се опитваме да поддържаме отзивите реални, ако разбирате какво имам предвид.

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Да, сега разбирам защо изтриха прегледа ми. Ще изтрия втория си акаунт и ще използвам само този. Благодаря ти, че изясни объркването ми. 🙂

Автоматичен превод:
1 2

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини