Здравейте!
За мен също звучи като емисия, която наричахме „смесени фондове". Това е ситуация, в която играчът може да почувства, че бонусът е приключил, но от гледна точка на казиното условията на бонуса все още са в сила.
Обикновено играчите трябва да изтеглят средствата, след като залагането е приключило, в противен случай тези бонус лимити са все още активни като самия бонус.
Честно казано, не ми се струва естествено. Следователно е от решаващо значение подобна ситуация да се обхване поне стриктно, така че никой да не изпадне в беда несъзнателно.
Въз основа на вашата жалба обаче смятам, че истинският проблем се крие в данните за регистрация, по-специално в страната на пребиваване, или трябва да кажа, че се крие в липсата на технически ограничения от страна на казиното....
Да се надяваме, че екипът за жалби ще стигне до дъното и ще ви помогне. 🤞
Hey there!
To me, it also sounds like an issue we used to call "mixed funds". It's a situation when a player might feel like the bonus has ended, but from the casino's point of view, bonus terms still apply.
Usually, players have to withdraw the funds once the wagering has been completed, otherwise, those bonus limits are still active as the bonus itself.
Honestly, to me, it does not feel natural. Hence, it is crucial to cover such a situation strictly in terms, at least, so no one gets into trouble unknowingly.
Based on your complaint, though, I feel the real problem lies in the registration details, specifically in the country of residence, or should I say, lies in the lack of technical restrictions on the casino's side....
Let's hope the Complaint Team will get to the bottom and help you out. 🤞
Автоматичен превод: