НачалоФорумКазинаWinPort Casino - обща дискусия

WinPort Casino - обща дискусия (страница 2)

преди 2 години от 44x6bszp67
|
5 981 преглеждания 40 отговора |
|
1 2 3
преди 9 месеца

Това от бонус без депозит ли беше? сигурен съм, че така или иначе ограничават печалбите ви до $100.

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Да, но след заплата никога не я променят, но 100-те долара това ми казват, след като заработя, ще отидат на 100-те долара

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Честно казано, най-добре е да стоите далеч от това казино. Спечелих 17 хиляди там от бонус за депозит. Искаха да ми плащат по 200 долара на седмица. Благодарение на Casino Guru успях да вдигна сумата до 1k на седмица след оплакване. Отне около 6 месеца, за да получа печалбите си. Не си струва караницата, когато има толкова много по-добри места за игра там.

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Да, но след заплата никога не я променят, но 100-те долара това ми казват, след като заработя, ще отидат на 100-те долара

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Здравейте!

За мен също звучи като емисия, която наричахме „смесени фондове". Това е ситуация, в която играчът може да почувства, че бонусът е приключил, но от гледна точка на казиното условията на бонуса все още са в сила.

Обикновено играчите трябва да изтеглят средствата, след като залагането е приключило, в противен случай тези бонус лимити са все още активни като самия бонус.

Честно казано, не ми се струва естествено. Следователно е от решаващо значение подобна ситуация да се обхване поне стриктно, така че никой да не изпадне в беда несъзнателно.

Въз основа на вашата жалба обаче смятам, че истинският проблем се крие в данните за регистрация, по-специално в страната на пребиваване, или трябва да кажа, че се крие в липсата на технически ограничения от страна на казиното....

Да се надяваме, че екипът за жалби ще стигне до дъното и ще ви помогне. 🤞

Автоматичен превод:
scottM
преди 9 месеца

Ако нямате нищо против, бих искал да отбележа бутона за отговор или цитат. И двете са специално разработени, за да информират лицето, на което сте отговорили, и в резултат отговорът има много по-голям шанс да стигне до тук по-бързо. 😉

Благодаря, че обмислихте използването и на двете.

Автоматичен превод:
Radka
преди 9 месеца

Честно казано не е първото ми казино, което се опитвах да играя онзи ден, но тъй като съм канадец, но не съм в Коста Рика, много казино дори не ме пуснаха да вляза в техния уебсайт поради местоположението ми, но winport ме пусна регистрирайте ме, дайте ми бонус ec също играх в различни казина и да, скоро Al's u wage ur Balans ще покаже $100, но това не. когато проверявах дали вече плащам или не, бонусът ми на Balan показваше 0, а моят истински Balan беше като $24k.

Автоматичен превод:
irina12koho
преди 9 месеца

Разбирам проблема тук и бих искал да ви дам малък съвет, ако е възможно. Що се отнася до текущата ви ситуация, тъй като, както казахте, вие сте канадец, но в момента сте в Коста Рика, би било по-добре да попитате отдела за поддръжка на клиенти на казино, в което искате да играете, дали е добре и не е против техните правила . Трябва да избегнете всякакви бъдещи проблеми по този начин. Също така запазете имейлите или дори направете екранни снимки на разговора, за да го имате като доказателство, в случай че някога ви потрябва. Надяваме се, че нашият екип за оплаквания ще може да ви помогне, моля, дръжте ни в течение.🤞🙏

Автоматичен превод:
Romi
преди 9 месеца

Всъщност го търся в Google В кое онлайн казино мога да играя от Коста Рика и много казина дори не ми позволиха да отида дори на уебсайта си. но това нямаше проблеми. И когато имах въпроси, екипът за поддръжка на помощ не ми каза нищо за това.añnf, когато след като попитам друг агент за моите печалби, той блокира акаунта ми с причина, че съм о. Коста Рика

Автоматичен превод:
irina12koho
преди 9 месеца

Здравейте.

Обикновено, когато се регистрирате в казина, се очаква да въведете своя домашен адрес и националност. Така че, ако се наслаждавате на ваканция, все пак трябва да предоставите своя канадски адрес; в противен случай няма да преминете процедурата KYC по-късно. Честно казано, някои казина ви позволяват да се регистрирате само на имейл адрес, отчитайки текущия ви IP адрес като индикатор за националност. Е, това е много неразумен подход, ако питате мен.

Все пак Роми направи добра гледна точка. Вашето текущо местоположение е само един от проблемите, когато става въпрос за ограничения в държавата 🙁.

Винаги се консултирайте с поддръжката. 🙏


Автоматичен превод:
Radka
преди 9 месеца

Поставих адреса си в Канада.

Автоматичен превод:
irina12koho
преди 9 месеца

Това е страхотно. Наистина се радвам да го чуя. За съжаление сте се регистрирали от страна с ограничения. Така че сега е изключително важно да разберете как точно това казино налага ограничения по време на регистрация. 🤔

Обзалагам се, че това ще бъде ходът на действие по отношение на процедурата за оплакване.

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Наскоро играх в това казино и имах прилична печалба.

Казиното обаче намали моите $2500 теглене до само $700 и върна остатъка в сметката ми. Оплаках се от това, тъй като по-ниската сума ми причинява повече такси за теглене.

Техният отговор е в правилата и условията, че те МОГАТ да намалят сумата за теглене. След това намалиха моето теглене още повече и сега плащат само 20% от исканото теглене.


типично за казиното е да задържи вашите средства възможно най-дълго, така че играчът да е по-вероятно да играе отново и да загуби, което е разбираемо, тъй като е бизнес, но това, което прави това казино, е престъпно, като казва, че ги намалява за безопасността на играч, като същевременно само увеличава таксите за играча.

Автоматичен превод:
player2024
преди 7 месеца

Виждам, че максималното теглене на седмица е $2500, така че не разбирам причината за намаляване на сумата. Наистина ли е посочено в техните условия? Би ли било възможно да ни изпратите екранна снимка на този термин, може би? Сигурен съм, че нашият екип за данни ще иска да го разгледа.

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Така че спечелих $200 на този сайт и трябва да направя своя депозит за проверка от $30, което се колебая да направя, поради целия негативизъм около това казино. Освен това те имат печата за лицензиране на Кюрасао, показан в долната част на тяхната страница, което предполага, че са лицензирани и надеждни. Ако обаче щракнете върху него, той ви изпраща на страницата на Кюрасао и ви информира, че лицензът му е изтекъл, така че в момента е нелицензиран. Останах с впечатлението, че логото само по себе си означаваше, че казиното е лицензирано и показването му, без да е лицензирано от тях, беше голямо не-не? Независимо от това, това не вдъхва увереност, че няма да ме измъкнат от $200, след като получат парите ми file

Автоматичен превод:
Sevyflame
преди 6 месеца

И така, правилно ли разбирам, че сте спечелили, като сте използвали бонус без депозит, нали? Доста често срещано е в такива случаи играчите да трябва да направят депозит, за да бъдат потвърдени, и това трябва да е най-малката разрешена сума.

Ако не сте сигурни какво да правите, може би четенето на някои потребителски отзиви може да ви помогне да разберете нещо повече за това казино. Виждам, че опитът и мненията за това казино са смесени, така че може би ще намерите нещо важно за вас там, което ще ви помогне да вземете решение. Какво смятате?🤔

Моля, уведомете ни вашето решение, както и резултата.

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Winport беше едно от предпочитаните от мен онлайн казина, но това се промени. Тяхната липса на прозрачност и очакване за сляпо доверие е разочароващо. Аз съм клиент на Winport Casino повече от година, като дарявам $500 на месец, което може да не е много за някои, но отговаря на моя бюджет. В замяна Winport ми даде VIP титлата, която разбрах, че е подвеждаща и няма истинско значение.

На 22.07.24 спечелих $2995,30 и като повечето казина, максималното теглене на седмица за bitcoin е $2500. Въпреки това бях чел, че ограниченията за теглене не важат за VIP членове. Когато попитах за това Кайл от финансовата служба, той ми изпрати имейл, заявявайки, че лимитът наистина е определен на $2500 на седмица според Правилата и условията. Бях добре с това и планирах да поискам останалите $495,30 следващата седмица. Благодарих на Кайл и поисках разяснение, като прикачих част от уебсайта им, очертаваща VIP привилегиите за теглене. За съжаление така и не получих отговор.

Когато получих тегленето на биткойн на 25-ти, бях разстроен да установя, че съм получил само $500. След като се свързах с Winport чрез чат, бях информиран от агента, че плащанията могат да бъдат разделени на по-малки стъпки, както е посочено на техния уебсайт. Когато попитах дали това се отнася и за VIP играчи, отговорът беше, че е по преценка на казиното. Изпратих последващ имейл до Winport и получих отговор от Клаудин Слоун (Финансов офис). Моля, имайте предвид, че съгласно нашите Правила и условия голяма сума за теглене може да бъде разделена на по-малки части в зависимост от различни фактори (класа на играча, продължителност на членството, депозиране, съответен лимит за теглене и т.н.) и изплатена чрез избраното теглене метод. Ние ви ценим като наш редовен вложител и в момента правим всичко възможно, за да продължим с тегленето. Размерът на изплащането се определя от редица фактори, но можем да ви уверим, че останалите печалби в крайна сметка ще ви бъдат изплатени.

Помогнете ми да разбера по-добре вашите критерии при определяне на изплащанията. Има ли клас играч по-висок от VIP? Какви са изискванията за дейността по депозиране и продължителността на членството? Бях насочен към правилата и условията, които не отговарят на нито един от тези въпроси. Това, че са конкретни, ги държи отговорни и предизвиква тяхната свобода на преценка при плащанията. Това не им харесва.


file

Редактиран от автора преди 4 месеца
Автоматичен превод:
pharmalpn
преди 4 месеца

Просто се надявам, че казиното ще направи както е обещано и ще можете да получите първата част от парите си.

Казаха ли ви през какви интервали обикновено го изпращат?🤔

Казиното трябва да може да обясни всичко относно вашата заявка и да отговори на всички въпроси, които имате, защото никой друг не може да го обясни освен тях, разбира се.

Уведомете ни, моля, ако разберете нещо ново и ни дръжте в течение как върви вашето теглене.

Автоматичен превод:
Romi
преди 4 месеца

Winport изплати остатъка от печалбите ми на 29.07 и 31.07. Казаха ми, любезно имайте предвид, че според нашите Правила и условия, голяма сума за теглене може да бъде разделена на по-малки части в зависимост от различни фактори (класа на играча, продължителност на членството, депозиране, съответен лимит за теглене и т.н.) и платена чрез избрания метод на теглене. Ние ви ценим като наш редовен вложител и в момента правим всичко възможно, за да продължим с тегленето. Размерът на изплащането се определя от редица фактори, но можем да ви уверим, че останалите печалби в крайна сметка ще ви бъдат изплатени.

И така, въз основа на това твърдение, което попитах, има ли клас играч по-висок от VIP? Колко трябва да депозирам и колко често? Миналите печалби определящ фактор ли са? Обръщам се към отговора им, защото не отговаря на въпросите ми.

Съгласно нашите правила и условия имаме определени насоки за теглене, което може да включва разделяне на сумата на по-малки единици. Това се прави, за да се гарантира съответствие с регулаторните изисквания и да се поддържа целостта на нашите услуги. Процесът може да варира в зависимост от няколко фактора, включително класа на вашия играч и депозитна дейност. Ние разделяме средствата, тъй като е много по-безопасно да изпращаме малки части от тях, отколкото да изпращаме голяма сума за наша транзакция, тъй като някои доставчици на биткойн портфейли или други канали за плащане може да наложат някаква такса, ако сумата на транзакцията е голяма.

Това са глупости и никога повече няма да играя на сайта на Winport. Благодаря ти Роми, че ми позволи да споделя опита си.

Автоматичен превод:
pharmalpn
преди 4 месеца

Много се радваме, че споделяте с нас; просто продължавай така.😉

Хубаво е, че си получи парите, въпреки че са ги разделили. нали

И когато става въпрос за това, че казиното не отговаря на въпроса ви, добре, харесва ми, че можете просто да го оставите и може би да се преместите на по-добро място.

Имате ли други любими вече? Уведомете ни.🙂

Автоматичен превод:
преди 1 месец

да, няма нищо освен измамници, имах чакащо теглене от 100,00 в акаунта си, не можах да вляза в акаунта си повече от седмица, най-накрая акаунтът ми беше потвърден и изпратих всички документи и снимки, когато вляза в акаунта си, няма история на моето оттегляне или никаква история на игрите, които играх и спечелих, няма нищо освен куп лъжци, вероятно ще опитам да използвам документите ми за нещо друго, избягвайте тези задници, които просто искат вашите документи и пари, дори не мога да вляза отново в акаунта си

Автоматичен превод:
1 2 3

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
christmas_push_alt
Share your winnings from Pragmatic Play slots — we’re giving away prizes worth $3,000!
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини