преди 1 година
Това от бонус без депозит ли беше? сигурен съм, че така или иначе ограничават печалбите ви до $100.
Was that from a no deposit bonus ? pretty sure they cap your winnings to $100 anyway.
Това от бонус без депозит ли беше? сигурен съм, че така или иначе ограничават печалбите ви до $100.
Was that from a no deposit bonus ? pretty sure they cap your winnings to $100 anyway.
Честно казано, най-добре е да стоите далеч от това казино. Спечелих 17 хиляди там от бонус за депозит. Искаха да ми плащат по 200 долара на седмица. Благодарение на Casino Guru успях да вдигна сумата до 1k на седмица след оплакване. Отне около 6 месеца, за да получа печалбите си. Не си струва караницата, когато има толкова много по-добри места за игра там.
Honestly best stay away from this casino. I won 17k there off a deposit bonus. They wanted to pay me out at $200 a week. Thanks to Casino Guru I managed to get that raised to 1k a week after a complaint. Took about 6 months to get my winnings. Not worth the hassle when there are so many better places to play out there.
Здравейте!
За мен също звучи като емисия, която наричахме „смесени фондове". Това е ситуация, в която играчът може да почувства, че бонусът е приключил, но от гледна точка на казиното условията на бонуса все още са в сила.
Обикновено играчите трябва да изтеглят средствата, след като залагането е приключило, в противен случай тези бонус лимити са все още активни като самия бонус.
Честно казано, не ми се струва естествено. Следователно е от решаващо значение подобна ситуация да се обхване поне стриктно, така че никой да не изпадне в беда несъзнателно.
Въз основа на вашата жалба обаче смятам, че истинският проблем се крие в данните за регистрация, по-специално в страната на пребиваване, или трябва да кажа, че се крие в липсата на технически ограничения от страна на казиното....
Да се надяваме, че екипът за жалби ще стигне до дъното и ще ви помогне. 🤞
Hey there!
To me, it also sounds like an issue we used to call "mixed funds". It's a situation when a player might feel like the bonus has ended, but from the casino's point of view, bonus terms still apply.
Usually, players have to withdraw the funds once the wagering has been completed, otherwise, those bonus limits are still active as the bonus itself.
Honestly, to me, it does not feel natural. Hence, it is crucial to cover such a situation strictly in terms, at least, so no one gets into trouble unknowingly.
Based on your complaint, though, I feel the real problem lies in the registration details, specifically in the country of residence, or should I say, lies in the lack of technical restrictions on the casino's side....
Let's hope the Complaint Team will get to the bottom and help you out. 🤞
Ако нямате нищо против, бих искал да отбележа бутона за отговор или цитат. И двете са специално разработени, за да информират лицето, на което сте отговорили, и в резултат отговорът има много по-голям шанс да стигне до тук по-бързо. 😉
Благодаря, че обмислихте използването и на двете.
If you don't mind, I'd like to point out the reply or quote button. Both are specially designed to inform the person you replied to, and as a result, a response has much better chance of making it here faster. 😉
Thanks for considering using both.
Честно казано не е първото ми казино, което се опитвах да играя онзи ден, но тъй като съм канадец, но не съм в Коста Рика, много казино дори не ме пуснаха да вляза в техния уебсайт поради местоположението ми, но winport ме пусна регистрирайте ме, дайте ми бонус ec също играх в различни казина и да, скоро Al's u wage ur Balans ще покаже $100, но това не. когато проверявах дали вече плащам или не, бонусът ми на Balan показваше 0, а моят истински Balan беше като $24k.
Honestly is not my first casino I was trying to play that day but since I'm Canadian but right not in Costa Rica a lotsl of casino didn't even let me in to they're website because of my location but winport let me in register me givel me bonus e.c also I played at different casinos and yeah soon Al's u wage ur Balans will show $100 , but this one nope .wlhen I was checking if I wage already or not my bonus Balan's was showing 0 and my real Balan's was like $24k.
Разбирам проблема тук и бих искал да ви дам малък съвет, ако е възможно. Що се отнася до текущата ви ситуация, тъй като, както казахте, вие сте канадец, но в момента сте в Коста Рика, би било по-добре да попитате отдела за поддръжка на клиенти на казино, в което искате да играете, дали е добре и не е против техните правила . Трябва да избегнете всякакви бъдещи проблеми по този начин. Също така запазете имейлите или дори направете екранни снимки на разговора, за да го имате като доказателство, в случай че някога ви потрябва. Надяваме се, че нашият екип за оплаквания ще може да ви помогне, моля, дръжте ни в течение.🤞🙏
I can understand the issue here and I would like to give you a little advice, if I may. As for your current situation, that, as you said, you are Canadian but currently in Costa Rica, it would be better to ask the customer support of a casino in which you would like to play, if it is ok and not against their rules. You should avoid any future issues this way. Also keep the emails, or even make some screenshots of the conversation, to have it as a proof, in case you will ever need it. I hope our complaint team will be able to help you out, please keep us updated.🤞🙏
Всъщност го търся в Google В кое онлайн казино мога да играя от Коста Рика и много казина дори не ми позволиха да отида дори на уебсайта си. но това нямаше проблеми. И когато имах въпроси, екипът за поддръжка на помощ не ми каза нищо за това.añnf, когато след като попитам друг агент за моите печалби, той блокира акаунта ми с причина, че съм о. Коста Рика
I actually google it Wich online casino I can play from Costa Rica and a lot of casino didn't even let me even go on there website.but this one had no issues.and when I had some questions the help support team nothing told me about it.añnf when after I ask another agent about my winnings he block my account with a reason I'm o. Costa Rica
Здравейте.
Обикновено, когато се регистрирате в казина, се очаква да въведете своя домашен адрес и националност. Така че, ако се наслаждавате на ваканция, все пак трябва да предоставите своя канадски адрес; в противен случай няма да преминете процедурата KYC по-късно. Честно казано, някои казина ви позволяват да се регистрирате само на имейл адрес, отчитайки текущия ви IP адрес като индикатор за националност. Е, това е много неразумен подход, ако питате мен.
Все пак Роми направи добра гледна точка. Вашето текущо местоположение е само един от проблемите, когато става въпрос за ограничения в държавата 🙁.
Винаги се консултирайте с поддръжката. 🙏
Hello.
Usually, when registering in casinos, you are expected to input your home address and nationality. So, if you're enjoying vacation, you still have to provide your Canadian address; otherwise, you won't pass the KYC procedure later on. Frankly, some casinos allow you to register only per email address, counting your current IP address as a nationality indicator. Well, this is a very unwise approach, if you ask me.
Still, Romi made a good point. Your current location is only one of the problems when it comes to country restrictions 🙁.
Always consult with support. 🙏
Това е страхотно. Наистина се радвам да го чуя. За съжаление сте се регистрирали от страна с ограничения. Така че сега е изключително важно да разберете как точно това казино налага ограничения по време на регистрация. 🤔
Обзалагам се, че това ще бъде ходът на действие по отношение на процедурата за оплакване.
That's great. I'm really glad to hear that. Sadly, you registered from a restricted country. So now it's crucial to understand how exactly this casino enforces restrictions during registration. 🤔
I bet this would be the course of action regarding the complaint procedure.
Наскоро играх в това казино и имах прилична печалба.
Казиното обаче намали моите $2500 теглене до само $700 и върна остатъка в сметката ми. Оплаках се от това, тъй като по-ниската сума ми причинява повече такси за теглене.
Техният отговор е в правилата и условията, че те МОГАТ да намалят сумата за теглене. След това намалиха моето теглене още повече и сега плащат само 20% от исканото теглене.
типично за казиното е да задържи вашите средства възможно най-дълго, така че играчът да е по-вероятно да играе отново и да загуби, което е разбираемо, тъй като е бизнес, но това, което прави това казино, е престъпно, като казва, че ги намалява за безопасността на играч, като същевременно само увеличава таксите за играча.
I have recently played this casino and had a decent win.
However the casino lowed my $2500 withdraw to only $700 and reversed the rest into my account. I complained about this as the lower amount causes more fees for me per withdraw.
Their response is in the terms and condition's they MAY lower the withdraw amount. They then lowered my withdraw even more and now only paying 20% of the withdraw requested .
its Typical for a casino to hold onto your funds as long as possible so that the player is more likely to play again and lose which is understandable as its a business, but what this casino does is criminal saying they lower it for the safety of the player while only increasing fees for the player.
Виждам, че максималното теглене на седмица е $2500, така че не разбирам причината за намаляване на сумата. Наистина ли е посочено в техните условия? Би ли било възможно да ни изпратите екранна снимка на този термин, може би? Сигурен съм, че нашият екип за данни ще иска да го разгледа.
I can see that the maximum withdrawal per week is $2500, so I do not understand the reason for lowering the amount. Is it really stated in their terms? Would it be possible to send us a screenshot of this term, perhaps? I am sure our data team will like to have a look at it.
Така че спечелих $200 на този сайт и трябва да направя своя депозит за проверка от $30, което се колебая да направя, поради целия негативизъм около това казино. Освен това те имат печата за лицензиране на Кюрасао, показан в долната част на тяхната страница, което предполага, че са лицензирани и надеждни. Ако обаче щракнете върху него, той ви изпраща на страницата на Кюрасао и ви информира, че лицензът му е изтекъл, така че в момента е нелицензиран. Останах с впечатлението, че логото само по себе си означаваше, че казиното е лицензирано и показването му, без да е лицензирано от тях, беше голямо не-не? Независимо от това, това не вдъхва увереност, че няма да ме измъкнат от $200, след като получат парите ми 
So I've won $200 on this site and need to make my verification deposit of $30, which I am hesitant to do, due to all the negativity surrounding this casino. Also, they have the seal for Curacao Licensing displayed at the bottom of their page, suggesting they are licensed and trustworthy. However, if you click on it, it sends you to the Curacao page and informs you it's license expired so it's currently unlicensed. I was under the impression the logo alone meant the casino was licensed, and displaying it without being licensed by them was a big no-no? Regardless, this doesn't inspire confidence that they won't screw me out of the $200 once they've got my money
И така, правилно ли разбирам, че сте спечелили, като сте използвали бонус без депозит, нали? Доста често срещано е в такива случаи играчите да трябва да направят депозит, за да бъдат потвърдени, и това трябва да е най-малката разрешена сума.
Ако не сте сигурни какво да правите, може би четенето на някои потребителски отзиви може да ви помогне да разберете нещо повече за това казино. Виждам, че опитът и мненията за това казино са смесени, така че може би ще намерите нещо важно за вас там, което ще ви помогне да вземете решение. Какво смятате?🤔
Моля, уведомете ни вашето решение, както и резултата.
So, do I understand correctly that you have won by using some no deposit bonus, right? It is pretty common in such cases that players need to make a deposit to get verified, and it should be the smallest amount allowed.
If you are not sure what to do, maybe reading some user reviews could help you find out something more about this casino. I can see that the experiences and opinions about this casino are mixed, so maybe you will find something important for you there that will help you decide. What do you reckon?🤔
Let us know your decision, please, and the outcome as well.
Winport беше едно от предпочитаните от мен онлайн казина, но това се промени. Тяхната липса на прозрачност и очакване за сляпо доверие е разочароващо. Аз съм клиент на Winport Casino повече от година, като дарявам $500 на месец, което може да не е много за някои, но отговаря на моя бюджет. В замяна Winport ми даде VIP титлата, която разбрах, че е подвеждаща и няма истинско значение.
На 22.07.24 спечелих $2995,30 и като повечето казина, максималното теглене на седмица за bitcoin е $2500. Въпреки това бях чел, че ограниченията за теглене не важат за VIP членове. Когато попитах за това Кайл от финансовата служба, той ми изпрати имейл, заявявайки, че лимитът наистина е определен на $2500 на седмица според Правилата и условията. Бях добре с това и планирах да поискам останалите $495,30 следващата седмица. Благодарих на Кайл и поисках разяснение, като прикачих част от уебсайта им, очертаваща VIP привилегиите за теглене. За съжаление така и не получих отговор.
Когато получих тегленето на биткойн на 25-ти, бях разстроен да установя, че съм получил само $500. След като се свързах с Winport чрез чат, бях информиран от агента, че плащанията могат да бъдат разделени на по-малки стъпки, както е посочено на техния уебсайт. Когато попитах дали това се отнася и за VIP играчи, отговорът беше, че е по преценка на казиното. Изпратих последващ имейл до Winport и получих отговор от Клаудин Слоун (Финансов офис). Моля, имайте предвид, че съгласно нашите Правила и условия голяма сума за теглене може да бъде разделена на по-малки части в зависимост от различни фактори (класа на играча, продължителност на членството, депозиране, съответен лимит за теглене и т.н.) и изплатена чрез избраното теглене метод. Ние ви ценим като наш редовен вложител и в момента правим всичко възможно, за да продължим с тегленето. Размерът на изплащането се определя от редица фактори, но можем да ви уверим, че останалите печалби в крайна сметка ще ви бъдат изплатени.
Помогнете ми да разбера по-добре вашите критерии при определяне на изплащанията. Има ли клас играч по-висок от VIP? Какви са изискванията за дейността по депозиране и продължителността на членството? Бях насочен към правилата и условията, които не отговарят на нито един от тези въпроси. Това, че са конкретни, ги държи отговорни и предизвиква тяхната свобода на преценка при плащанията. Това не им харесва.

Winport used to be one of my preferred online casinos, but that has changed. Their lack of transparency and expectation for blind trust is frustrating. I have been a customer of Winport Casino for over a year, contributing $500 per month, which may not be a lot for some, but it fits my budget. In return, Winport gave me the VIP title, which I have come to realize is misleading and holds no real significance.
On 07/22/24, I won $2995.30, and like most casinos, the maximum withdrawal per week for bitcoin is $2500. However, I had read that withdrawal limits do not apply to VIP members. When I inquired about this with Kyle from the finance office, he emailed me stating that the limit is indeed set at $2500 a week as per the Terms & Conditions. I was fine with that and planned to request the remaining $495.30 the following week. I thanked Kyle and asked for clarification, attaching a portion of their website outlining VIP Withdrawal Privileges. Unfortunately, I never received a response.
When I received my bitcoin withdrawal on the 25th, I was upset to find that I only received $500. Upon contacting Winport via chat, I was informed by the agent that payments may be split into smaller increments as indicated on their website. When I asked if this applied to VIP players as well, the response was that it is at the casino's discretion. I sent a follow-up email to Winport and received a response from Claudine Sloan (Finance Office). Kindly note that according to our Terms & Conditions, a large amount of cash out may be split into smaller parts depending on various factors (Player Class, membership duration, depositing activity, corresponding cashout limit, etc.), and paid via the chosen cashout method. We value you as our regular depositor and currently are doing our best to proceed with the cashout. The amount of payout is determined by a number of factors, however, we can assure you that the remaining winnings will eventually be paid out to you.
Help me to better understand your criteria in determining payouts. Is there a player class higher than VIP? What are the depositing activity requirements and membership duration? I was referred to the terms & conditions which answers none of these questions. Being specific holds them accountable and challenges their discretion on payments. They don't like that.

Просто се надявам, че казиното ще направи както е обещано и ще можете да получите първата част от парите си.
Казаха ли ви през какви интервали обикновено го изпращат?🤔
Казиното трябва да може да обясни всичко относно вашата заявка и да отговори на всички въпроси, които имате, защото никой друг не може да го обясни освен тях, разбира се.
Уведомете ни, моля, ако разберете нещо ново и ни дръжте в течение как върви вашето теглене.
I just hope that the casino will do as promised and you will be able to receive the rst of your money.
Did they tell you in which intervals they usually send it, though?🤔
The casino should be able to explain everything regarding your request and answer all the questions you have, because no one else can explain it but them, of course.
Let us know, please, if you find out something new, and keep us updated on how your withdrawal goes.
Winport изплати остатъка от печалбите ми на 29.07 и 31.07. Казаха ми, любезно имайте предвид, че според нашите Правила и условия, голяма сума за теглене може да бъде разделена на по-малки части в зависимост от различни фактори (класа на играча, продължителност на членството, депозиране, съответен лимит за теглене и т.н.) и платена чрез избрания метод на теглене. Ние ви ценим като наш редовен вложител и в момента правим всичко възможно, за да продължим с тегленето. Размерът на изплащането се определя от редица фактори, но можем да ви уверим, че останалите печалби в крайна сметка ще ви бъдат изплатени.
И така, въз основа на това твърдение, което попитах, има ли клас играч по-висок от VIP? Колко трябва да депозирам и колко често? Миналите печалби определящ фактор ли са? Обръщам се към отговора им, защото не отговаря на въпросите ми.
Съгласно нашите правила и условия имаме определени насоки за теглене, което може да включва разделяне на сумата на по-малки единици. Това се прави, за да се гарантира съответствие с регулаторните изисквания и да се поддържа целостта на нашите услуги. Процесът може да варира в зависимост от няколко фактора, включително класа на вашия играч и депозитна дейност. Ние разделяме средствата, тъй като е много по-безопасно да изпращаме малки части от тях, отколкото да изпращаме голяма сума за наша транзакция, тъй като някои доставчици на биткойн портфейли или други канали за плащане може да наложат някаква такса, ако сумата на транзакцията е голяма.
Това са глупости и никога повече няма да играя на сайта на Winport. Благодаря ти Роми, че ми позволи да споделя опита си.
Winport paid the balance of my winnings on 07/29 & 07/31. I was told, kindly note that according to our Terms & Conditions, a large amount of cash out may be split into smaller parts depending on various factors (Player Class, membership duration, depositing activity, corresponding cashout limit, etc.), and paid via the chosen cashout method. We value you as our regular depositor and currently are doing our best to proceed with the cashout. The amount of payout is determined by a number of factors, however, we can assure you that the remaining winnings will eventually be paid out to you.
So, based on that statement I asked, Is there a player class higher than VIP? How much do I have to deposit and how often? Are past winnings a determining factor? I call bull**it on their response because it doesn't answer my questions.
As per our terms and conditions, we have certain guidelines in place for cashouts, which may involve dividing the amount into smaller units. This is done to ensure compliance with regulatory requirements and to maintain the integrity of our services. The process can vary depending on several factors, including your player class and deposit activity. We split the funds, as it is much safer to send small parts of it than send a big amount per our transaction as some Bitcoin wallet providers or any other payment channels may apply some fee if the amount of transaction is big.
It's nonsense and I will never play on the Winport site ever again. Thank you Romi for allowing me to share my experience.
Много се радваме, че споделяте с нас; просто продължавай така.😉
Хубаво е, че си получи парите, въпреки че са ги разделили. нали
И когато става въпрос за това, че казиното не отговаря на въпроса ви, добре, харесва ми, че можете просто да го оставите и може би да се преместите на по-добро място.
Имате ли други любими вече? Уведомете ни.🙂
We are very glad you share with us; just continue to do so.😉
It is nice that you got your money even though they split it. Right?
And when it comes to the casino not answering your question, well, I like that you can just let it go and maybe move somewhere better.
Do you have any other favorites already? Let us know.🙂
да, няма нищо освен измамници, имах чакащо теглене от 100,00 в акаунта си, не можах да вляза в акаунта си повече от седмица, най-накрая акаунтът ми беше потвърден и изпратих всички документи и снимки, когато вляза в акаунта си, няма история на моето оттегляне или никаква история на игрите, които играх и спечелих, няма нищо освен куп лъжци, вероятно ще опитам да използвам документите ми за нещо друго, избягвайте тези задници, които просто искат вашите документи и пари, дори не мога да вляза отново в акаунта си
yeah there nothing but scammers, i had a 100.00 withdrawl in my account pending, couldnt get into my acocunt for more then a week, finally my account was verified and i sent in all documents and pics, when i get into my account no history of my withdrawl or no history of the games i played and won on, there nothing but a bunch of liars, prob gonna try use my documents for something else, avoid these assholes they just want your docs and money, i cant even login to my account again
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
[email protected]
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: [email protected]
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Скоро ще бъдете пренасочени към уебсайта на казиното. Моля, изчакайте. Ако използвате софтуер за блокиране на реклами, моля вижте неговите настройки.