ФорумКазинаWinPort Casino - обща дискусия

WinPort Casino - обща дискусия (страница 2)

преди 1 година от 44x6bszp67
|
2614 преглеждания 30 отговора |
|
1 2
Добавете пост
преди 1 месец

Това от бонус без депозит ли беше? сигурен съм, че така или иначе ограничават печалбите ви до $100.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Да, но след заплата никога не я променят, но 100-те долара това ми казват, след като заработя, ще отидат на 100-те долара

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Честно казано, най-добре е да стоите далеч от това казино. Спечелих 17 хиляди там от бонус за депозит. Искаха да ми плащат по 200 долара на седмица. Благодарение на Casino Guru успях да вдигна сумата до 1k на седмица след оплакване. Отне около 6 месеца, за да получа печалбите си. Не си струва караницата, когато има толкова много по-добри места за игра там.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Да, но след заплата никога не я променят, но 100-те долара това ми казват, след като заработя, ще отидат на 100-те долара

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Здравейте!

За мен също звучи като емисия, която наричахме „смесени фондове". Това е ситуация, в която играчът може да почувства, че бонусът е приключил, но от гледна точка на казиното условията на бонуса все още са в сила.

Обикновено играчите трябва да изтеглят средствата, след като залагането е приключило, в противен случай тези бонус лимити са все още активни като самия бонус.

Честно казано, не ми се струва естествено. Следователно е от решаващо значение подобна ситуация да се обхване поне стриктно, така че никой да не изпадне в беда несъзнателно.

Въз основа на вашата жалба обаче смятам, че истинският проблем се крие в данните за регистрация, по-специално в страната на пребиваване, или трябва да кажа, че се крие в липсата на технически ограничения от страна на казиното....

Да се надяваме, че екипът за жалби ще стигне до дъното и ще ви помогне. 🤞

Автоматичен превод:
scottM
преди 1 месец

Ако нямате нищо против, бих искал да отбележа бутона за отговор или цитат. И двете са специално разработени, за да информират лицето, на което сте отговорили, и в резултат отговорът има много по-голям шанс да стигне до тук по-бързо. 😉

Благодаря, че обмислихте използването и на двете.

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 месец

Честно казано не е първото ми казино, което се опитвах да играя онзи ден, но тъй като съм канадец, но не съм в Коста Рика, много казино дори не ме пуснаха да вляза в техния уебсайт поради местоположението ми, но winport ме пусна регистрирайте ме, дайте ми бонус ec също играх в различни казина и да, скоро Al's u wage ur Balans ще покаже $100, но това не. когато проверявах дали вече плащам или не, бонусът ми на Balan показваше 0, а моят истински Balan беше като $24k.

Автоматичен превод:
irina12koho
преди 1 месец

Разбирам проблема тук и бих искал да ви дам малък съвет, ако е възможно. Що се отнася до текущата ви ситуация, тъй като, както казахте, вие сте канадец, но в момента сте в Коста Рика, би било по-добре да попитате отдела за поддръжка на клиенти на казино, в което искате да играете, дали е добре и не е против техните правила . Трябва да избегнете всякакви бъдещи проблеми по този начин. Също така запазете имейлите или дори направете екранни снимки на разговора, за да го имате като доказателство, в случай че някога ви потрябва. Надяваме се, че нашият екип за оплаквания ще може да ви помогне, моля, дръжте ни в течение.🤞🙏

Автоматичен превод:
Romi
преди 1 месец

Всъщност го търся в Google В кое онлайн казино мога да играя от Коста Рика и много казина дори не ми позволиха да отида дори на уебсайта си. но това нямаше проблеми. И когато имах въпроси, екипът за поддръжка на помощ не ми каза нищо за това.añnf, когато след като попитам друг агент за моите печалби, той блокира акаунта ми с причина, че съм о. Коста Рика

Автоматичен превод:
irina12koho
преди 1 месец

Здравейте.

Обикновено, когато се регистрирате в казина, се очаква да въведете своя домашен адрес и националност. Така че, ако се наслаждавате на ваканция, все пак трябва да предоставите своя канадски адрес; в противен случай няма да преминете процедурата KYC по-късно. Честно казано, някои казина ви позволяват да се регистрирате само на имейл адрес, отчитайки текущия ви IP адрес като индикатор за националност. Е, това е много неразумен подход, ако питате мен.

Все пак Роми направи добра гледна точка. Вашето текущо местоположение е само един от проблемите, когато става въпрос за ограничения в държавата 🙁.

Винаги се консултирайте с поддръжката. 🙏


Автоматичен превод:
Radka
преди 1 месец

Поставих адреса си в Канада.

Автоматичен превод:
irina12koho
преди 1 месец

Това е страхотно. Наистина се радвам да го чуя. За съжаление сте се регистрирали от страна с ограничения. Така че сега е изключително важно да разберете как точно това казино налага ограничения по време на регистрация. 🤔

Обзалагам се, че това ще бъде ходът на действие по отношение на процедурата за оплакване.

Автоматичен превод:
1 2

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини