преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с WinPort Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Winport е гаден и ме измами за парите ми.
Winport sucks and scammed me out of my money.
Искам да знам как мога да си върна депозита, защото те не са измама с хитове
I want to know how can I get my deposit back because they are nothing hit fraud
Здравейте, тъй като все още имате отворена жалба , все още има шанс да получите плащане. Забелязах, че казаха, че залагате над лимита. Това всъщност звучи като прост случай. Те или имат доказателство, показващо, че наистина сте нарушили условието, или нямат и са си го измислили.
Hi, since you still have your complaint open, there's still a chance you get paid. I noticed they said you bet over the limit. That actually sounds like a simple case. They either have a proof showing that you really breached the condition or they don't and they made it up.
Някой знае ли как мога да си върна депозита или да докажа, че съм спазил указанията, за да изтегля от бонус. Тяхното извинение беше, че заложих 12,50, което никога не бих направил, дори ако имах тонове пари в играта. Изведнъж се появи в моята история и не е правилно, но е тяхната причина да не мога да изтегля печалбите си
Anybody know how I can get my deposit back or prove that I did go by the guidelines in order to withdraw from a bonus. Their excuse was I placed a 12.50 bet that I would never do even if I had tons of money on the game. It all of a sudden showed up in my history and is not correct but is their reason why I can't withdraw my winnings
Здравейте,
искате да кажете, че казиното е променило историята ви на игри, за да анулира печалбите ви сега? Е, страхувам се, че ще бъде доста трудно да се докаже нещо подобно.
Има ли шанс случайно да сте купили някаква функция, като безплатни завъртания, заключващи барабани и т.н.?
Във всеки случай също смятам, че е добра идея да изчакате приключването на вашата жалба .
Hello,
are you saying that the casino has altered your gaming history to void your winnings now? Well, would be quite hard to prove something like that, I'm afraid.
Any chance that you accidentally bought any kind of feature, such as free spins, lock reels, and so on?
In every case, I also think that it is a good idea to wait for the conclusion of your complaint.
Вероятно най-бавно плащащото казино, което някога съм срещал. Те ограничават моите тегления до $200 AUD на седмица (TOS казва 2k).. за баланс от почти 18k. Той буквално няма да бъде завършен до средата на 2024 г. при сегашния темп.
Quite Possibly the slowest paying casino I have ever encountered. They are limiting my withdrawls to $200 AUD a week (TOS Says 2k).. for an almost 18k balance. It literally will not be completed until mid 2024 at the current rate.
Е, предполагам, че ситуацията е сладко-горчива.
Прочетох оплакването ви, няма какво да се намери там, защото казиното го е игнорирало напълно, както и вас и преди...
Не е най-добрата снимка в момента.
Well, I guess it's a bittersweet situation.
I read your complaint, not much to be found there because the casino ignored it completely as well as ignored you before...
Not the best picture at the moment.
Това казино е измама. Те взеха моите 3500 печалби и ги свалиха на 200, защото имах 35 цента в сметката си от предишен бонус без депозит. (Очевидно старият ви бонус остава, докато балансът ви падне под 0,30 цента. Аз имах 0,35) Те наистина одобриха тегленето на BTC за 200 и казаха, че ще бъдат изпратени в рамките на 24 часа. 120 часа по-късно и все още не са го получили и няма да отговарят на имейли. Така че нещо като измама два пъти. Ако те не изплатят законни $200 кеш аут, които дори са одобрили, какъв шанс ще имате, ако наистина спечелите голяма печалба?
This casino is a scam. They took my 3500 in winnings and knocked it down to 200 because I had 35 cents in my account from a previous no deposit bonus. ( Apparently your old bonus stays until your balance drops below .30 cents. I had .35)They did approve the BTC withdrawal for 200 and said it would be sent within 24 hours. 120 hours later and still have not received it and they will not respond to emails. So sorta scammed twice. If they won't pay a legitimate $200 cash out that they even approved what chance are you going to have if you actually win big?
Съжалявам, че го казвам, но от това, което току-що публикувахте, изглежда, че бонусът все още е бил активен. Технически казиното е правилно, не мислите ли?
Съгласен съм обаче, че ситуацията е тежка! Успех с жалбата .
I'm sorry to say that, but from what you just posted, it seems like the bonus was still active. Technically the casino is correct, don't you think?
I agree it's kind of a harsh situation, though! Good luck with the complaint.
Съгласен съм, доста е грубо и много подло. Всяко друго казино, в което съм играл, е с бонуси за нулиране, след като балансът ви падне под долар, а не под 30 цента. Мисля, че основният проблем сега е фактът, че те не плащат $200, които са одобрили. Те просто спряха да отговарят на всякакви имейли и аз бях учтив и учтив през цялото време. Ако дадено казино не уважи малко теглене от $200, какви са шансовете ви, ако наистина спечелите голяма? Ако сте казино, което приема депозити, но не изплаща законни печалби, които одобрявате, тогава сте измамници и престъпници.
I agree, it is pretty harsh and very sneaky. Every other casino I ever played at reset bonuses after your balance drops below a dollar not 30 cents. I think the main issue now though is the fact that they are not paying the $200 that they approved. They have simply stopped replying to any emails and I have been polite and courteous throughout. If a casino will not honor a small $200 withdrawal what are your chances if you actually win big? If you are a casino that takes deposits but won't pay legitimate winnings that you approve then you are scammers and criminals.
Въпреки проблема с горната граница на печалбата, аз все още смятам, че казиното трябва да уважи одобрението на тези $200. Мога ли да знам дали сте теглили успешно от казиното преди?
Както и да е, ако акаунтът ви е потвърден и историята ви на игри е проверена, очаквам бързо теглене. Кажете ми как вървят нещата, ако казиното не успее да ви изплати, винаги можете да обмислите подаването на жалба 🙌.
Тази статия обяснява какво да очаквате:
https://casino.guru/complaint-resolution-instructions
Кажете ми какво мислите за това.
Despite the issue with the winning cap, I still think the casino should honor the approval of those $200. May I know whether you have successfully withdrawn from the casino before?
Anyway, if your account is verified, and your gaming history is checked I would expect a quick withdrawal. Let me know how it goes, if the casino fails to pay you out, you can always consider submitting a complaint 🙌.
This article explains what to expect:
https://casino.guru/complaint-resolution-instructions
Let me know what you think about that.
Благодарение на публичността (и намалената оценка) на Casino Guru, сега ми плащат 1000 на седмица. Общото време от печалбата до пълното изплащане ще бъде около 6 месеца, жалко, но много по-добре от 2-те години, както изглеждаше. Благодаря ви за помощта.
Thanks to the Publicity (and reduced rating) on Casino Guru, I'm now being paid out at 1000 a week. Total time from win to complete payout will be about 6 months, woeful, but much better than the 2 years it was looking like. Thanks for your assistance.
Това звучи много по-добре. Както и да е, все още не разбирам как някое казино може да намали лимита ви за теглене до 200 евро на седмица. Дори не спечелихте изключително висока сума. Искам да кажа, че е хубаво да спечелиш 17 хиляди AUD в казино, но не мога да си представя да спечеля 100 хиляди или милиони. Никога не бихте успели да изтеглите толкова висока сума. Определено не с тези ограничения.
That sounds much better. Anyway, I still don't understand how any casino can lower your withdrawal limit to 200 eur per week. You didn't even win an extremely high amount. I mean, it's nice to win 17k AUD in a casino, but I can't imagine winning 100k or millions. You'd never manage to withdraw such a high amount. Definitely not with those limits.
Те отказват да изплатят моите 100$ 65$, ако депозирах, за да изтегля бонуса си от 40$. Те са лъжци и крадци и трябва да бъдат в черния списък.
They are refusing to pay out my 100$ 65$ if which I deposited to withdraw my 40$ bonus. They are liars and Theives and should be black listed.
Здравейте, казиното даде ли ви причина защо не иска да ви изплати? Изпълнихте ли всички условия на бонуса?
Можете ли да ни кажете повече, за да можем да се опитаме да ви помогнем?
Hi, did the casino give you a reason why it doesn't want to pay you out ? Did you meet all the conditions of the bonus ?
Can you please tell us more so we can try to help you ?
Благодаря ви за отговора. Първо ми казаха, че ми трябват още документи, защото не са сигурни за първия за kyc. Доставих изобилие и те не можеха да кажат, че няма да работи. След това те казаха, че бонусът има максимален аут от 40$, но имаше минимален аут от 100$. Казах им, че имам общата сума на бонуса, което беше всичко, което имах в портфейла си през мин. изплащане от 100$. След това ми казаха, че първо трябва да направя депозит. Не ми позволиха да тегля, освен ако не беше депозит от 60 $, това никога не беше в текста, който намерих никъде, беше казано, че е необходим депозит преди теглене, но не и колко. Бях много Лири, но в крайна сметка депозирах 65$ в litecoin, 5$ допълнително, за да не могат да кажат, че след превода тези такси са го направили по-малко от 60$. Депозирах и изиграх 2X прохождението и след това го изиграх, докато имах малко над 100$. След това казаха, че трябва да предоставя документи за проверка на KIC (отново) в този момент смятам, че съм загубил парите, защото колко абсурдно е това досега. Аз го предоставям. Чакам около месец и ми казват още 3 дни всеки ден, когато питам. След това получавам отказ, защото ми беше казано, че някъде по пътя съм заложил $7,50... Не го направих и те не предоставиха никаква документация, че съм заложил. Така те ми отнеха бонуса от четиридесет долара, оставяйки ме с 60, а след това като безплатен "бонус" добавиха 5 $. Казах им, че не го искам и за да запазя скапаните 40$, върни ми депозита. Те казаха не, защото можеха да теглят само минимум 100$. Нищо не можеха да направят. След това подкопа сметката ми, така че не можах да спечеля нищо от шестдесетте, за да стигна до минималното кешване. И знам, че ако го направих, щяха да кажат нещо за бонуса от 5$, който не съм поискал. Те са мошеници. Все още си искам 60$ обратно.
Thank you for your reply. First they told me that I needed more documents because they were unsure about the first for the kyc. I supplied a plethora and they couldn't say it wouldn't work. Next they said the bonus had a 40$ max out but there was a min out was 100$. I told them that I had my bonus total, which was all I had in my wallet over the 100$ min out. They then told me that I had to make a deposit first. They wouldn't let me withdraw unless it was a 60$ deposit, this wasn't ever in any of the text that I found anywhere, it had said a deposit was needed before a withdrawal but not how much. I was very Leary but eventually I deposited 65$ in litecoin, 5$ extra so they couldn't say that after the transfer that fees made it less than 60$. Deposited and played the 2X walkthrough off and then played it down until I had slightly over 100$. They then said I needed to provide documents for kyc check (again) at this point I'm figuring I lost the money because how absurd is this so far. I provide it. I wait about a month being told 3 more days every day I ask. I then get a denial because I was told that somewhere along the way I bet $7.50... I didn't, and they didn't provide any documentation that I did. So they took away the forty dollars bonus leaving me with 60, then as a free "bonus" they added 5$. I told them I didn't want it and to keep the fricken 40$ give me back my deposit. They said no because they could only cash out min 100$. Nothing they could do. Then nerfed my account so I couldn't win anything off the sixty inorder to get to the min cash out. And I know if I did they would say something about the 5$ bonus I didn't ask for. They are crooks. I still want my 60$ back.
Така че наистина това е опитът и разбирам, че имате много от него, бих се съсредоточил върху това, което споменахте: „Чакам около месец ми казват още 3 дни всеки ден, когато питам" и изречението „Казаха ми това някъде начинът, по който заложих $7,50... Не го направих и те не предоставиха никаква документация, че съм.Така че ми отнеха четиридесетте долара бонус, оставяйки ме с 60, след което като безплатен "бонус" добавиха 5$. " и ви предлагаме да подадете жалба, за да видите как стоят нещата. Просто щракнете върху тази връзка, където можете да го отворите: https://casino.guru/complaints
Въпреки това, ние също имаме виждане за тази ситуация, което е, че правилото за максимален залог е индустриален стандарт. От друга страна, смятаме, че това правило трябва да се прилага на софтуерно ниво, което означава, че софтуерът или уебсайтът на казиното не трябва да позволява на играчите да правят по-високи залози от лимита. Освен това максималните размери на залога трябва да бъдат ясно показани, в идеалния случай в лобито на казиното или директно в игрите, ако е възможно. Така гледаме на тази ситуация, но всеки случай трябва да се разглежда отделно според нас. направихме и добре направено ръководство, към което ще добавя и линк, ако се интересувате, за да научите повече: https://casino.guru/fair-gambling-codex-for-casinos#max-bets
Във вашия случай се надявам, че всичко ще се развие добре и ще се радвам да актуализирате, ако имате нова информация.
So that's really the experience and I understand that you have a lot of that, I would focus on what you mentioned: "I wait about a month being told 3 more days every day I ask" and the sentence "I was told that somewhere along the way I bet $7.50... I didn't, and they didn't provide any documentation that I did. So they took away the forty dollars bonus leaving me with 60, then as a free "bonus" they added 5$." and offer you to file a complaint to see how things are looking. Just click on this link where you can open it: https://casino.guru/complaints
However, we also have a view on this situation, which is that the max bet rule is the industry standard. On the other hand, we think that this rule should be enforced at software level, which means that the casino's software or website shouldn't let players place higher bets than the limit. Additionally, the max bet sizes should be clearly displayed, ideally in the casino lobby or directly in the games if it is possible. This is how we look at this situation, but each case should also be dealt with separately according to us. we have also made a well-made guide to which I will also add a link, if you are interested to learn more: https://casino.guru/fair-gambling-codex-for-casinos#max-bets
In your case, I hope that everything will turn out well and I would be glad if you would update if you have some new information.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.