ФорумКазинаWinOlot Casino - обща дискусия

WinOlot Casino - обща дискусия (страница 2)

преди 9 месеца от Patriaca
|
3599 преглеждания 21 отговора |
|
1 2
Добавете пост
Leeamaria
преди 9 месеца

Жалко, мислех си, че накрая може дори да се получи, но решението в крайна сметка е твое.

Надявам се да си добре и да не изпадаш в повече неприятни ситуации.

Късмет. 😊☘️

Автоматичен превод:
Публикация на Leeamaria е изтрит
преди 4 дни

Поисках теглене на 4000 евро на 7 ноември и незабавно предоставих цялата поискана документация. В последния имейл, който получих, бях информиран, че всичко е наред и че отделът за плащания ще продължи с транзакцията. Сега обаче са изминали повече от 72 часа и тегленето все още не е обработено.

Исках да обърна внимание на всички, тъй като съм загрижен за забавянето. Ако този проблем продължава, обмислям подаването на жалба до Casino.Guru


(ще актуализира тази оригинална публикация веднага щом има напредък.)

Редактиран от автора преди 4 дни
Автоматичен превод:
NorthhNX
преди 3 дни

О,.. Предполагам, че това няма да е добра новина, но според вашите открития това казино трябва да се избягва.

Моля, изпробвайте тази връзка 👈, за да видите нейната „репутация", зададена на много ниска...

Текущ брой:

„Много висока стойност на удържаните печалби при жалби на играчи по отношение на размера на казиното"

Съжалявам, че го казвам, но пасва, не мислите ли?

Как изобщо попаднахте на такова казино? Може би разкриването как сте го открили помага на другите да стоят настрана.


Автоматичен превод:
преди 3 дни

Просто намерих казиното в Google, когато търсех такова. Не можех да знам предварително, че Winolot има лоша репутация. От прегледа на жалбите обаче виждам, че докато изплащанията често отнемат повече време от очакваното, няма доказателства, че играчите никога не получават плащане.

Автоматичен превод:
преди 3 дни

Можем ли да поканим представител на WinOlot Casino на тази дискусия, за да получим разяснения относно техните процедури и защо не се опитват да поправят репутацията си?

Автоматичен превод:
преди 3 дни

В WinOlot Casino поисках теглене на €4000 на 7 ноември и незабавно предоставих цялата поискана документация. В последния имейл, който получих, бях информиран, че всичко е наред и че отделът за плащания ще продължи с транзакцията. Сега обаче са изминали повече от 86 часа и тегленето все още не е обработено.


Рядко залагам и съм депозирал само общо €200, без бонус средства или други стимули. Играя изключително рулетка на живо.

Редактиран от автора преди 3 дни
Автоматичен превод:
преди 3 дни

Можем ли да поканим представител на WinOlot Casino на тази дискусия, за да получим разяснения относно техните процедури и защо не се опитват да поправят репутацията си?

Автоматичен превод:
преди 3 дни

здрасти

Разбирам, Google. За да избегнете поне най-лошия сценарий, би било разумно да прегледате опита на други играчи някъде.

Въпреки че е възхитително, че все още сте оптимист, беше доказано, че някои играчи никога не са получили своите печалби, което обяснява ниския индекс на безопасност. Разглеждаме дори външни оплаквания.

Някои хора обаче най-накрая получиха плащане и се надявам, че и вие!

Доколкото ми е известно, техният представител никога не е отговорил на опасенията на форума, което не е необичайно.

Въпреки това, те понякога отговарят на оплаквания на играчи. Може да е начин да отидете.


Автоматичен превод:
Radka
преди 3 дни

Току-що подаде жалба.

Автоматичен превод:
NorthhNX
преди 3 дни

Вярвам, че е по-добре да имате готов. Говорейки за това, ако искате да се запознаете по-добре с процеса, това ръководство ще ви помогне: https://casino.guru/how-we-resolve-casino-complaints

Не се колебайте да попитате, разбира се. Ще направя всичко възможно да споделя това, което знам.

Автоматичен превод:
преди 3 дни

Това казино е собственост на Bellona NV

Автоматичен превод:
преди 3 дни

Реших да отменя тегленето и да спечеля над 17 000 €. След това ми взеха целия баланс. Утре ще докладвам в полицията.

Автоматичен превод:
NorthhNX
преди 2 дни

Предполагам, че самият аз съм много любопитен къде ще попаднеш в твоя случай. Защо все пак отмени тегленето си?

Също така, бихте ли ме уведомили, когато научите повече, моля?

Автоматичен превод:
1 2

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини