ФорумКазинаWinOlot Casino - обща дискусия

WinOlot Casino - обща дискусия

преди 9 месеца от Patriaca
|
3580 преглеждания 21 отговора |
|
1 2
Добавете пост
преди 9 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с WinOlot Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 9 месеца

Здравейте


Играх много пари, за да получа теглене от 5000 евро и чаках тегленето си от 01/19, вече минаха 4 работни дни след като достави всички документи, които поискаха от мен, сега не дори да отговорите на имейлите ми, това са неща, които започват да миришат лошо.


може ли да ми помогнеш


Благодаря ти

Редактиран от автора преди 9 месеца
Автоматичен превод:
Patriaca
преди 9 месеца

Здравейте. Мога да разбера, че чакането на теглене с дни може да ви направи някак по-скептични и може би да започнете да сте подозрителни. Бих искал само да кажа, че когато става въпрос за първо теглене, това трябва да е по-отнемащ време процес от обикновено и следователно в тази ситуация да изчакате 4 дни е съвсем нормално. Виждам, че вече сте подали жалба . Ако имате допълнителна информация, моля, предоставете я. Междувременно може би ще се заинтересувате как протича процедурата по оплакване и какво да очаквате, така че тази статия 👈 със сигурност ще ви помогне да разберете по-добре това. Кажете ни, когато мислите нещо, става ли?

Автоматичен превод:
Публикация на Leeamaria е изтрит
Leeamaria
преди 9 месеца

Здравейте, ако не можете да закриете акаунта си и казиното игнорира молбата ви повече пъти, тогава не бих се замислил и подадох жалба при нас. Можете да го направите тук на този линк .

Ще включа и ръководство с важна информация за това какво можете да очаквате от процеса на оплакване.

Освен това, казиното комуникира ли с вас относно вашето искане или го игнорира напълно?

Освен това, когато говорите за хазарт и проблеми с хазарта, мога да споделя ръководство, където можете да намерите полезни неща за отговорния хазарт .

Разбира се, надявам се, че ще можете да затворите акаунта си възможно най-скоро и нашият екип ще се опита да ви помогне в тази ситуация. Стискам палци. 🤞

Автоматичен превод:
Публикация на Leeamaria е изтрит
Публикация на Leeamaria е изтрит
Leeamaria
преди 9 месеца

Виждам, че сте изпратили няколко имейла и тъй като те не са отговорили, е доста тъжно. Мисля, че такова искане трябва да се приеме сериозно от казиното, а не с лека ръка, така че тъй като сте подали жалба, нашият екип ще се опита да ви помогне.

Кристина вече ви е отговорила, така че можете да й отговорите. Просто щракнете точно тук, за да актуализирате жалбата си .

Надяваме се, че това ще бъде разрешено възможно най-скоро и ще можете да затворите акаунта си. Ако нещо се промени, уведомете ме.

Автоматичен превод:
Публикация на Leeamaria е изтрит
Публикация на Leeamaria е изтрит
Leeamaria
преди 9 месеца

Моля.

Що се отнася до искането на казиното да се верифицирате, вероятно ще съдействам. Не е съвсем обичайно, но не е нищо, което казиното би нарушило, така че със сигурност не трябва да се притеснявате и се надяваме, че оттук нататък ще става само по-бързо. 🙂

Автоматичен превод:
Публикация на Leeamaria е изтрит
Публикация на Leeamaria е изтрит
преди 9 месеца
Публикация на Leeamaria е изтрит
преди 9 месеца

Мисля, че тя трябва да ги е получила и прочела и когато дойде вашият ред, тя ще отговори на оплакването ви, така че няма нужда да се притеснявате. Разбира се, ако има проблем, мога да го обсъдя с нея, но за сега мисля, че всичко е наред.

Е, нека да видим дали могат да затворят акаунта ви и аз твърдо вярвам, че ще го направят.

Мисли позитивно. 😊

Автоматичен превод:
преди 9 месеца
Публикация на Leeamaria е изтрит
преди 9 месеца

Да, вече ми каза тази информация. Попитах и колегите си и те ме информираха, че не е обичайно казиното да иска документи за проверка в тази ситуация, но не е грешно и е добре.

Така че, както препоръчах, бих съдействал и вие имате оплакване, така че докато казиното не затвори акаунта ви, ние ще се опитаме да ви помогнем.

Е, бих занесъл документите в казиното и ще видим как ще върви от там.

Мислиш ли, че можеш да се справиш с това?

Автоматичен превод:
Публикация на Leeamaria е изтрит
Leeamaria
преди 9 месеца

Опитахте ли да обясните тази ситуация на казиното и имате ли друга алтернатива, която бихте могли да изпратите? Това са нормални документи, които казиното иска.

Също така, заповядайте, надявам се да разрешите тази сага възможно най-скоро. Ако не друго, ние сме тук. 🙂

Автоматичен превод:
Публикация на Leeamaria е изтрит
Leeamaria
преди 9 месеца

Здрасти.

Наистина съжалявам да го чуя. Смятате ли също, че оставянето на този въпрос неразрешен сега може да ви навреди в бъдеще? Искам да кажа, че трябва да се опитаме да затворим акаунта ви, за да предотвратим възможни неконтролирани депозити.

Разбира се, решението е ваше. Погрижете се за себе си, моля.

Автоматичен превод:
Публикация на Leeamaria е изтрит
1 2

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини