преди 3 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с WinOlot Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Здравейте
Играх много пари, за да получа теглене от 5000 евро и чаках тегленето си от 01/19, вече минаха 4 работни дни след като достави всички документи, които поискаха от мен, сега не дори да отговорите на имейлите ми, това са неща, които започват да миришат лошо.
може ли да ми помогнеш
Благодаря ти
Hello
I have played a lot of money to get a withdrawal of 5000 euros, and I have been waiting for my withdrawal since 01/19, 4 business days have already passed after delivering all the documents they have asked of me, now they don't even answer my emails, they are things starting to smell bad.
Might you help me ?
Thank you
Hola
He jugado mucho dinero para llegar una retiro de 5000 euros, y llevo desde el día 19/01 esperando mi retiro, han pasado ya 4 días hábiles después de entregar todo los documentos que me han pedido, ahora ni me contestan los emails, me está comenzando a oler mal la cosa.
Me podrías ayudar ?
Gracias
Здравейте. Мога да разбера, че чакането на теглене с дни може да ви направи някак по-скептични и може би да започнете да сте подозрителни. Бих искал само да кажа, че когато става въпрос за първо теглене, това трябва да е по-отнемащ време процес от обикновено и следователно в тази ситуация да изчакате 4 дни е съвсем нормално. Виждам, че вече сте подали жалба . Ако имате допълнителна информация, моля, предоставете я. Междувременно може би ще се заинтересувате как протича процедурата по оплакване и какво да очаквате, така че тази статия 👈 със сигурност ще ви помогне да разберете по-добре това. Кажете ни, когато мислите нещо, става ли?
Hello. I can understand that to wait for a withdrawal for days could make you somehow more skeptical and maybe start to be suspicious. I just would like to say that when it comes to the first withdrawal, it should be a more time-consuming process than usual, and therefore in this situation to wait 4 days is quite normal. I can see that you have already submitted a complaint. If you have any additional information, please do provide those. In the meantime maybe you will be interested in how the complaint procedure is done and what to expect, so this article 👈 will surely help you to better understand that. Let us know when something's on your mind, ok?
Здравейте, вече наистина не знам какво да правя... От 3 дни се опитвам да закрия акаунта си с мотива, че имам проблем с пристрастяването към хазарта... но казиното winOlot не проявява интерес. .. Вече изпратих 5 имейла и вероятно бях 10 в поддръжката (никой не иска да помогне) ... Съветвам всички да играят там, защото ако не успеят да затворят акаунт ... как ще го направят да се справя с теглене 🙈 ... Надявам се, че Casino Guru може да ми помогне (имам екранни снимки на цялата история) Успях да закрия завинаги сметката си във всяко казино досега, но казиното WinOlot е напълно на пътя.
Hello, I really don't know what to do anymore... I've been trying to close my account for 3 days on the grounds that I have a problem with gambling addiction... but the casino winOlot isn't interested... I've already sent 5 emails and was probably 10 in support (no one wants to help) ... I advise everyone to play there because if they don't manage to close an account ... how are they going to handle a withdrawal 🙈 ... I hope Casino Guru can help me (I have screenshots of the whole story ) I've been able to permanently close my account in every casino so far, but WinOlot casino is totally in the way.
Hallo , ich weiß wirklich nicht mehr weiter … ich versuche seit 3 Tagen mein Konto mit der Begründung das ich ein Problem mit spielsucht habe , zu schließen … aber das casino winOlot interessiert es nicht … ich habe 5 E-Mails schon verschickt und war bestimmt 10 mal im Support ( keiner will helfen ) … ich rate jedem ab dort zu spielen , weil wenn sie es nicht schaffen ein Konto zu schließen … wie wollen die eine Auszahlung bewältigen 🙈… ich hoffe Casino Guru kann mir helfen ( habe Screenshots von der ganzen Geschichte ) ich konnte bis jetzt in jedem Casino mein Konto dauerhaft schließen aber WinOlot casino stellt sich total quer .
Здравейте, ако не можете да закриете акаунта си и казиното игнорира молбата ви повече пъти, тогава не бих се замислил и подадох жалба при нас. Можете да го направите тук на този линк .
Ще включа и ръководство с важна информация за това какво можете да очаквате от процеса на оплакване.
Освен това, казиното комуникира ли с вас относно вашето искане или го игнорира напълно?
Освен това, когато говорите за хазарт и проблеми с хазарта, мога да споделя ръководство, където можете да намерите полезни неща за отговорния хазарт .
Разбира се, надявам се, че ще можете да затворите акаунта си възможно най-скоро и нашият екип ще се опита да ви помогне в тази ситуация. Стискам палци. 🤞
Hi, if you are unable to close your account and the casino is ignoring your request for more times, then I wouldn't think twice and file a complaint with us. You can do so here on this link.
I will also include a guide with important information on what you can expect from the complaint process.
Furthermore, does the casino communicate with you about your request or does it completely ignore it ?
Also, when you talk about gambling and gambling problems, I can share a guide where you can find out helpful things about responsible gambling.
Of course, I hope you will be able to close your account as soon as possible and our team will try to help you in this situation. Fingers crossed. 🤞
Благодаря ви много… Направих го. Надявам се да можете да ми помогнете, наистина не знам какво да правя. Отделът за обслужване на клиенти комуникира само с мен, от 6 дни ми казва да имам търпение и отговорният отдел ще се свърже с мен по имейл (но нищо не се случва). Не ми се струва, че някога ще го затворят. Много е изнервящо всеки ден да говоря с отдела за обслужване на клиенти и да ги моля най-накрая да закрият акаунта ми...
Thank you very much… I did. I hope you can help me, I really don't know what to do. The customer service only communicates with me, has been telling me for 6 days to be patient and the responsible department will contact me by email (but nothing happens) . Doesn't feel like they'll ever close it. It's very nerve wracking to talk to customer service every day and ask them to finally close my account...
Vielen Dank … hab ich getan . Ich hoffe ihr könnt mir weiterhelfen, ich weiß echt nicht mehr weiter.Der Kundendienst kommuniziert nur mit mir , sagt mir seit 6 Tagen , ich soll Geduld haben und die zuständigen Abteilung, wird sich bei mir per e Mail melden ( aber es passiert nichts ) . Fühlt sich nicht so an als würden sie es jemals schließen.Es zerrt sehr an meinen Nerven , täglich mit dem Kundendienst zu reden und sie darum zu bitten , endlich mein Konto zu schließen …
Виждам, че сте изпратили няколко имейла и тъй като те не са отговорили, е доста тъжно. Мисля, че такова искане трябва да се приеме сериозно от казиното, а не с лека ръка, така че тъй като сте подали жалба, нашият екип ще се опита да ви помогне.
Кристина вече ви е отговорила, така че можете да й отговорите. Просто щракнете точно тук, за да актуализирате жалбата си .
Надяваме се, че това ще бъде разрешено възможно най-скоро и ще можете да затворите акаунта си. Ако нещо се промени, уведомете ме.
I see you've sent a few emails and since they haven't replied it's quite sad. I think such a request should be taken seriously by the casino and not lightly, so since you have filed a complaint, our team will try to help you.
Kristina has already replied to you, so you can respond back to her. Just click right here to update your complaint.
Hopefully this will be resolved as soon as possible and you will be able to close your account. If anything changes let me know.
Здравейте, първо ви благодаря за помощта и, разбира се, веднага щом нещо се промени, ще ви уведомя и да, също намирам за много тъжно, че това казино не приема въпроса сериозно.
Hello, first of all thank you for the help and of course as soon as something changes I will let you know and yes, I also find it very sad that this casino doesn't take the matter seriously.
Hallo , erstmal danke für die Hilfe und klar sobald sich was ändert , werde ich es Ihnen mitteilen und ja , ich find das auch sehr traurig , das dieses Casino die Angelegenheit nicht ernst nimmt .
Сега получих имейл, че трябва да им изпратя документи (за да се верифицирам... сякаш.....трябва ли да отговарям? Откога трябва да се верифицираш, ако искаш да затвориш акаунт.. това казино ме убива 😥
I have now received an email that I should send them documents (to verify myself... as if.....do I have to answer it? Since when do you have to verify yourself if you want to close an account.. this casino is killing me 😥
Habe jetzt eine e Mail erhalten , das ich denen Dokumente schicken soll ( mich verifizieren soll … als ob …..muss ich darauf antworten? Seit wann muss man sich verifizieren wenn man ein Konto schließen will .. dieses Casino macht mich fertig 😥
Моля.
Що се отнася до искането на казиното да се верифицирате, вероятно ще съдействам. Не е съвсем обичайно, но не е нищо, което казиното би нарушило, така че със сигурност не трябва да се притеснявате и се надяваме, че оттук нататък ще става само по-бързо. 🙂
You're welcome.
As for the casino wanting you to verify yourself, I would probably cooperate. It's not completely common, but it's nothing that the casino would violate, so you certainly don't have to worry, and hopefully it will only go faster from here on. 🙂
Вчера изпратих нов имейл, в който перифразирах всичко малко (благодарение на съвета на Кристина). Току-що получих отговор... че сега просто искате да знаете причината... Отговорих веднага... (🙈въпреки че вече казах причината 10 пъти) надявам се, че сега ще бъде затворено .ps . . Не знам дали имейлите ми са стигнали до Кристина (затова публикувам повечето от тях тук.. най-добри пожелания ✌🏻ps, но само фактът, че отговорихте на имейла, ми дава надежда
Yesterday I sent a new email where I rephrased everything a bit (thanks to Kristina's tip). I just received an answer... that now you just want to know the reason... I replied straight away... (🙈even though I've already said the reason 10 times ) hope it will be closed now .ps .. I don't know if my emails have reached Kristina (that's why I'm posting most of it here .. best regards ✌🏻ps but just the fact that you responded to the email gives me hope
Ich habe gestern noch eine neue e Mail gesendet wo ich alles etwas umformuliert habe ( dank Kristinas Tipp ) grade kam eine Antwort… das Sie jetzt nur noch den Grund wissen wollen … ich hab direkt geantwortet… ( 🙈obwohl ich den Grund schon 10 mal gesagt habe ) hoffe es wird jetzt geschlossen .ps .. ich weiß nicht ob meine e Mails Kristina erreicht haben ( deswegen poste ich hier das meiste .. liebe Grüße ✌🏻ps aber alleine das sie auf die e mail reagiert haben , macht mir schon Hoffnung
актуализация 😔те настояват за проверка... не виждам смисъл от това (чист тормоз)... просто да оставя акаунта отворен? Не е ли по-логично от това да им изпращате толкова поверителни документи? Доверието ми в това казино свърши (никога не ми се е налагало да се верифицирам, за да затворя сметка), така че кое е по-малкото зло? Наистина ли ме съветвате да проверявам? Кой ми гарантира, че тогава ще го затворят? Наистина не вярвам в това 😔… поздрави
update 😔they insist on verification... I don't see the point in it (pure harassment)... should I just leave the account open? Doesn't that make more sense than sending them such confidential documents? My trust in this casino is over (I've never had to verify myself to close an account) so what's the lesser evil? Are you really advising me to verify? Who guarantees me that it will be closed then? I really don’t believe in it 😔… kind regards
update 😔sie bestehen auf die Verifizierung … ich seh den Sinn darin nicht ( reine Schikane ) … sollte ich das Konto einfach offen lassen ? Ist das nicht sinnvoller als denen so vertrauliche Dokumente zu schicken ? Mein Vertrauen zu diesem Casino ist hinüber ( noch nie musste ich mich verifizieren um ein Konto zu schließen ) was ist jetzt das kleinere Übel ? Ratet ihr mir echt zu Verifizierung ? Wer garantiert mir das es dann geschlossen wird? Ich glaube da echt nicht dran 😔… liebe grüße
Вчера изпратих нов имейл, в който перифразирах всичко малко (благодарение на съвета на Кристина). Току-що получих отговор... че сега просто искате да знаете причината... Отговорих веднага... (🙈въпреки че вече казах причината 10 пъти) надявам се, че сега ще бъде затворено .ps . . Не знам дали имейлите ми са стигнали до Кристина (затова публикувам повечето от тях тук.. най-добри пожелания ✌🏻ps, но само фактът, че отговорихте на имейла, ми дава надежда
Yesterday I sent a new email where I rephrased everything a bit (thanks to Kristina's tip). I just received an answer... that now you just want to know the reason... I replied straight away... (🙈even though I've already said the reason 10 times ) hope it will be closed now .ps .. I don't know if my emails have reached Kristina (that's why I'm posting most of it here .. best regards ✌🏻ps but just the fact that you responded to the email gives me hope
Ich habe gestern noch eine neue e Mail gesendet wo ich alles etwas umformuliert habe ( dank Kristinas Tipp ) grade kam eine Antwort… das Sie jetzt nur noch den Grund wissen wollen … ich hab direkt geantwortet… ( 🙈obwohl ich den Grund schon 10 mal gesagt habe ) hoffe es wird jetzt geschlossen .ps .. ich weiß nicht ob meine e Mails Kristina erreicht haben ( deswegen poste ich hier das meiste .. liebe Grüße ✌🏻ps aber alleine das sie auf die e mail reagiert haben , macht mir schon Hoffnung
Мисля, че тя трябва да ги е получила и прочела и когато дойде вашият ред, тя ще отговори на оплакването ви, така че няма нужда да се притеснявате. Разбира се, ако има проблем, мога да го обсъдя с нея, но за сега мисля, че всичко е наред.
Е, нека да видим дали могат да затворят акаунта ви и аз твърдо вярвам, че ще го направят.
Мисли позитивно. 😊
I think she must have received and read them and when it is your turn, she will answer your complaint, so no need to worry. Of course, if there is a problem, I can discuss it with her, but for now I think everything is fine.
Well, let's see if they can close your account and I firmly believe that they will.
Think positive. 😊
актуализация 😔те настояват за проверка... не виждам смисъл от това (чист тормоз)... просто да оставя акаунта отворен? Не е ли по-логично от това да им изпращате толкова поверителни документи? Доверието ми в това казино свърши (никога не ми се е налагало да се верифицирам, за да затворя сметка), така че кое е по-малкото зло? Наистина ли ме съветвате да проверявам? Кой ми гарантира, че тогава ще го затворят? Наистина не вярвам в това 😔… поздрави
update 😔they insist on verification... I don't see the point in it (pure harassment)... should I just leave the account open? Doesn't that make more sense than sending them such confidential documents? My trust in this casino is over (I've never had to verify myself to close an account) so what's the lesser evil? Are you really advising me to verify? Who guarantees me that it will be closed then? I really don’t believe in it 😔… kind regards
update 😔sie bestehen auf die Verifizierung … ich seh den Sinn darin nicht ( reine Schikane ) … sollte ich das Konto einfach offen lassen ? Ist das nicht sinnvoller als denen so vertrauliche Dokumente zu schicken ? Mein Vertrauen zu diesem Casino ist hinüber ( noch nie musste ich mich verifizieren um ein Konto zu schließen ) was ist jetzt das kleinere Übel ? Ratet ihr mir echt zu Verifizierung ? Wer garantiert mir das es dann geschlossen wird? Ich glaube da echt nicht dran 😔… liebe grüße
Да, вече ми каза тази информация. Попитах и колегите си и те ме информираха, че не е обичайно казиното да иска документи за проверка в тази ситуация, но не е грешно и е добре.
Така че, както препоръчах, бих съдействал и вие имате оплакване, така че докато казиното не затвори акаунта ви, ние ще се опитаме да ви помогнем.
Е, бих занесъл документите в казиното и ще видим как ще върви от там.
Мислиш ли, че можеш да се справиш с това?
Yes, you already told me that information. I also asked my colleagues and they informed me that it's not usual for the casino to ask for verification documents in this situation, but it's not wrong and it's fine.
So as I recommended, I would cooperate and you have a complaint so as long as the casino doesn't close your account, we would still try to help you.
Well, I would deliver the documents to the casino and we'll see how it goes from there.
You think you can manage that?
Добре тогава знам, опитвам се да мисля позитивно, защото проблемът е... дори и да искам да се удостоверя, те искат сметка за електричество или електричество/интернет и т.н. с моето име върху нея и аз нямам нищо подобно защото съпругът ми плаща за всичко това. Благодаря за хубавия отговор 🌻Ps 🙈 Може би не беше умно от моя страна да дам на това лоша оценка. С Най-Добри Пожелания
Ok then I know, I try to think positively, because the problem is... even if I wanted to verify myself, they ask for a electricity or electric/internet bill etc with my name on it and I don't have anything like that because my husband pays for all of this. Thanks for the nice answer 🌻Ps 🙈 Maybe it wasn't smart of me to give this a bad rating. Best regards
Ok dann weiß ich Bescheid , ich Versuch positiv zu denken ,weil Problem ist auch … selbst wenn ich mich verifizieren wollte , die verlangen Strom oder Elektrik/ Internet Rechnung usw mit meinem Namen drauf und sowas hab ich nicht , da dies alles mein Mann bezahlt .danke für die nette Antwort 🌻Ps 🙈evt wars nicht schlau von mir , die hier schlecht zu bewerten . Liebe grüße
Опитахте ли да обясните тази ситуация на казиното и имате ли друга алтернатива, която бихте могли да изпратите? Това са нормални документи, които казиното иска.
Също така, заповядайте, надявам се да разрешите тази сага възможно най-скоро. Ако не друго, ние сме тук. 🙂
Have you tried to explain this situation to the casino and do you have any other alternative you could send ? These are normal documents that the casino asks for.
Also, you're welcome, I hope you can resolve this saga as soon as possible. If anything we are here. 🙂
здравей... казиното не отговори на това... но това е добре, случаят се отразява твърде много на здравето ми и дори да можех (което не мога), не бих се верифицирал там . Сигурен съм, че казиното можеше да затвори сметката ми за секунда (както всички казина са направили с пристрастяването към хазарта). Благодаря ви за помощта, но мисля, че трябва да затворим случая като неразрешен, защото нямам повече сили. Сърдечни поздрави 🌻
hi... casino didn't respond to that... but that's ok, the case is taking too much of a toll on my health and even if I could (which I can't), I wouldn't verify myself there. I'm sure that the casino could have closed my account within a second (like all casinos have done with gambling addiction) I thank you for your help but I think we should close the case as unsolved because I have no strength left. Kind regards 🌻
hi … casino hat nicht drauf reagiert darauf … aber das ok , mir schlägt der Fall zu sehr auf die Gesundheit und selbst wenn ich könnte ( was ich nicht kann ) , würde ich mich nicht verifizieren dort . Bin mir sicher das , das Casino mein Konto innerhalb einer Sekunde hätte schließen können ( so wie es alle Casinos getan haben bei Spielsucht ) ich bedanke mich für eure Hilfe aber ich denke wir sollten den Fall als ungelöst schließen weil ich keine Kraft mehr habe . Liebe Grüße 🌻
Здрасти.
Наистина съжалявам да го чуя. Смятате ли също, че оставянето на този въпрос неразрешен сега може да ви навреди в бъдеще? Искам да кажа, че трябва да се опитаме да затворим акаунта ви, за да предотвратим възможни неконтролирани депозити.
Разбира се, решението е ваше. Погрижете се за себе си, моля.
Hi there.
I'm truly sorry to hear that. Did you also consider that leaving this matter unresolved now may harm you in the future? My point is that we should try to get your account closed to prevent possible uncontrolled deposits.
Of course, the decision is yours to make. Take care of yourself, please.
Здравейте 🙋♀️ не се притеснявайте, няма да правя никакви неконтролирани депозити там... и няма да им изпратя никакви документи, защото уж само тогава могат да закрият акаунта ми...🌻✌🏻Излизам, всичко най-добро на всички ви.
Hello 🙋♀️ don't worry, I won't make any uncontrolled deposits there... and I won't send them any documents because they supposedly only then can close my account...🌻✌🏻I'm out, all the best to you all.
Hallo 🙋♀️ keine Sorge , ich werde dort keine unkontrollierten Einzahlungen machen … und ich werden denen keine Dokumente schicken weil sie angeblich erst dann mein Konto schließen können …🌻✌🏻ich bin raus , alles gute für euch alle .
Не можахме да познаем езика, на който е написан отговорът. Моля, изберете езика от следните опции
Последният ви пост беше изпратен за преглед от администратор, за да е сигурно, че отговаря на правилата на общността. Ще получите и-мейл за изхода от процеса в следващите 48 часа.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Забелязахме, че използвате AdBlock. Ние нямаме реклами, но връзки към някои казина може да не работят, ако имате включен AdBlock. Моля, изключете го, или поставете нашия сайт в списъка с любими сайтове, за да може да виждате всички казина.