ФорумКазинаWinOlot Casino - обща дискусия

WinOlot Casino - обща дискусия

преди 3 месеца от Patriaca
|
1546 преглеждания 21 отговора |
|
1 2
Добавете пост
преди 3 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с WinOlot Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 3 месеца

Здравейте


Играх много пари, за да получа теглене от 5000 евро и чаках тегленето си от 01/19, вече минаха 4 работни дни след като достави всички документи, които поискаха от мен, сега не дори да отговорите на имейлите ми, това са неща, които започват да миришат лошо.


може ли да ми помогнеш


Благодаря ти

Редактиран от автора преди 3 месеца
Автоматичен превод:
Patriaca
преди 3 месеца

Здравейте. Мога да разбера, че чакането на теглене с дни може да ви направи някак по-скептични и може би да започнете да сте подозрителни. Бих искал само да кажа, че когато става въпрос за първо теглене, това трябва да е по-отнемащ време процес от обикновено и следователно в тази ситуация да изчакате 4 дни е съвсем нормално. Виждам, че вече сте подали жалба . Ако имате допълнителна информация, моля, предоставете я. Междувременно може би ще се заинтересувате как протича процедурата по оплакване и какво да очаквате, така че тази статия 👈 със сигурност ще ви помогне да разберете по-добре това. Кажете ни, когато мислите нещо, става ли?

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Здравейте, вече наистина не знам какво да правя... От 3 дни се опитвам да закрия акаунта си с мотива, че имам проблем с пристрастяването към хазарта... но казиното winOlot не проявява интерес. .. Вече изпратих 5 имейла и вероятно бях 10 в поддръжката (никой не иска да помогне) ... Съветвам всички да играят там, защото ако не успеят да затворят акаунт ... как ще го направят да се справя с теглене 🙈 ... Надявам се, че Casino Guru може да ми помогне (имам екранни снимки на цялата история) Успях да закрия завинаги сметката си във всяко казино досега, но казиното WinOlot е напълно на пътя.

Автоматичен превод:
Leeamaria
преди 3 месеца

Здравейте, ако не можете да закриете акаунта си и казиното игнорира молбата ви повече пъти, тогава не бих се замислил и подадох жалба при нас. Можете да го направите тук на този линк .

Ще включа и ръководство с важна информация за това какво можете да очаквате от процеса на оплакване.

Освен това, казиното комуникира ли с вас относно вашето искане или го игнорира напълно?

Освен това, когато говорите за хазарт и проблеми с хазарта, мога да споделя ръководство, където можете да намерите полезни неща за отговорния хазарт .

Разбира се, надявам се, че ще можете да затворите акаунта си възможно най-скоро и нашият екип ще се опита да ви помогне в тази ситуация. Стискам палци. 🤞

Автоматичен превод:
Jaro
преди 3 месеца

Благодаря ви много… Направих го. Надявам се да можете да ми помогнете, наистина не знам какво да правя. Отделът за обслужване на клиенти комуникира само с мен, от 6 дни ми казва да имам търпение и отговорният отдел ще се свърже с мен по имейл (но нищо не се случва). Не ми се струва, че някога ще го затворят. Много е изнервящо всеки ден да говоря с отдела за обслужване на клиенти и да ги моля най-накрая да закрият акаунта ми...

Редактиран от автора преди 3 месеца
Автоматичен превод:
преди 3 месеца

filefilefile

Автоматичен превод:
Leeamaria
преди 3 месеца

Виждам, че сте изпратили няколко имейла и тъй като те не са отговорили, е доста тъжно. Мисля, че такова искане трябва да се приеме сериозно от казиното, а не с лека ръка, така че тъй като сте подали жалба, нашият екип ще се опита да ви помогне.

Кристина вече ви е отговорила, така че можете да й отговорите. Просто щракнете точно тук, за да актуализирате жалбата си .

Надяваме се, че това ще бъде разрешено възможно най-скоро и ще можете да затворите акаунта си. Ако нещо се промени, уведомете ме.

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Здравейте, първо ви благодаря за помощта и, разбира се, веднага щом нещо се промени, ще ви уведомя и да, също намирам за много тъжно, че това казино не приема въпроса сериозно.

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

filefile Сега получих имейл, че трябва да им изпратя документи (за да се верифицирам... сякаш.....трябва ли да отговарям? Откога трябва да се верифицираш, ако искаш да затвориш акаунт.. това казино ме убива 😥

Автоматичен превод:
Leeamaria
преди 3 месеца

Моля.

Що се отнася до искането на казиното да се верифицирате, вероятно ще съдействам. Не е съвсем обичайно, но не е нищо, което казиното би нарушило, така че със сигурност не трябва да се притеснявате и се надяваме, че оттук нататък ще става само по-бързо. 🙂

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Вчера изпратих нов имейл, в който перифразирах всичко малко (благодарение на съвета на Кристина). Току-що получих отговор... че сега просто искате да знаете причината... Отговорих веднага... (🙈въпреки че вече казах причината 10 пъти) надявам се, че сега ще бъде затворено .ps . . Не знам дали имейлите ми са стигнали до Кристина (затова публикувам повечето от тях тук.. най-добри пожелания ✌🏻ps, но само фактът, че отговорихте на имейла, ми дава надежда

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

актуализация 😔те настояват за проверка... не виждам смисъл от това (чист тормоз)... просто да оставя акаунта отворен? Не е ли по-логично от това да им изпращате толкова поверителни документи? Доверието ми в това казино свърши (никога не ми се е налагало да се верифицирам, за да затворя сметка), така че кое е по-малкото зло? Наистина ли ме съветвате да проверявам? Кой ми гарантира, че тогава ще го затворят? Наистина не вярвам в това 😔… поздрави

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Вчера изпратих нов имейл, в който перифразирах всичко малко (благодарение на съвета на Кристина). Току-що получих отговор... че сега просто искате да знаете причината... Отговорих веднага... (🙈въпреки че вече казах причината 10 пъти) надявам се, че сега ще бъде затворено .ps . . Не знам дали имейлите ми са стигнали до Кристина (затова публикувам повечето от тях тук.. най-добри пожелания ✌🏻ps, но само фактът, че отговорихте на имейла, ми дава надежда

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Мисля, че тя трябва да ги е получила и прочела и когато дойде вашият ред, тя ще отговори на оплакването ви, така че няма нужда да се притеснявате. Разбира се, ако има проблем, мога да го обсъдя с нея, но за сега мисля, че всичко е наред.

Е, нека да видим дали могат да затворят акаунта ви и аз твърдо вярвам, че ще го направят.

Мисли позитивно. 😊

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

актуализация 😔те настояват за проверка... не виждам смисъл от това (чист тормоз)... просто да оставя акаунта отворен? Не е ли по-логично от това да им изпращате толкова поверителни документи? Доверието ми в това казино свърши (никога не ми се е налагало да се верифицирам, за да затворя сметка), така че кое е по-малкото зло? Наистина ли ме съветвате да проверявам? Кой ми гарантира, че тогава ще го затворят? Наистина не вярвам в това 😔… поздрави

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Да, вече ми каза тази информация. Попитах и колегите си и те ме информираха, че не е обичайно казиното да иска документи за проверка в тази ситуация, но не е грешно и е добре.

Така че, както препоръчах, бих съдействал и вие имате оплакване, така че докато казиното не затвори акаунта ви, ние ще се опитаме да ви помогнем.

Е, бих занесъл документите в казиното и ще видим как ще върви от там.

Мислиш ли, че можеш да се справиш с това?

Автоматичен превод:
Jaro
преди 3 месеца

Добре тогава знам, опитвам се да мисля позитивно, защото проблемът е... дори и да искам да се удостоверя, те искат сметка за електричество или електричество/интернет и т.н. с моето име върху нея и аз нямам нищо подобно защото съпругът ми плаща за всичко това. Благодаря за хубавия отговор 🌻Ps 🙈 Може би не беше умно от моя страна да дам на това лоша оценка. С Най-Добри Пожелания

Автоматичен превод:
Leeamaria
преди 3 месеца

Опитахте ли да обясните тази ситуация на казиното и имате ли друга алтернатива, която бихте могли да изпратите? Това са нормални документи, които казиното иска.

Също така, заповядайте, надявам се да разрешите тази сага възможно най-скоро. Ако не друго, ние сме тук. 🙂

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

здравей... казиното не отговори на това... но това е добре, случаят се отразява твърде много на здравето ми и дори да можех (което не мога), не бих се верифицирал там . Сигурен съм, че казиното можеше да затвори сметката ми за секунда (както всички казина са направили с пристрастяването към хазарта). Благодаря ви за помощта, но мисля, че трябва да затворим случая като неразрешен, защото нямам повече сили. Сърдечни поздрави 🌻

Автоматичен превод:
Leeamaria
преди 3 месеца

Здрасти.

Наистина съжалявам да го чуя. Смятате ли също, че оставянето на този въпрос неразрешен сега може да ви навреди в бъдеще? Искам да кажа, че трябва да се опитаме да затворим акаунта ви, за да предотвратим възможни неконтролирани депозити.

Разбира се, решението е ваше. Погрижете се за себе си, моля.

Автоматичен превод:
Radka
преди 3 месеца

Здравейте 🙋‍♀️ не се притеснявайте, няма да правя никакви неконтролирани депозити там... и няма да им изпратя никакви документи, защото уж само тогава могат да закрият акаунта ми...🌻✌🏻Излизам, всичко най-добро на всички ви.

Автоматичен превод:
1 2

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
CandyBlitzBombs_flash_alt
Безплатният слот турнир с награден фонд от 1000€ вече е тук!
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини