НачалоФорумКазинаWinGaga Casino - обща дискусия

WinGaga Casino - обща дискусия (страница 3)

 от psychedelicteo
|
8 120 преглеждания 71 отговора |
|
12 3 4
Tarantino

Вече преминахте ли проверката в това казино или не е необходима?🤔

Надявам се, че скоро ще получите парите, за да можете да поискате ново теглене тогава.

Моля, информирайте ни как върви и ние ще бъдем готови да помогнем, ако е необходимо.

Автоматичен превод:
Romi

Засега не е необходима проверка, до момента не са пристигнали пари, да не говорим за одобреното изплащане. Вече минаха 7 дни.

Автоматичен превод:
Tarantino

разбирам Нашият екип за оплаквания може да се намеси едва след 14-дневния период, така че се надяваме дотогава да получите парите.

Моля, дръжте ни в течение.

Автоматичен превод:

Някой има ли информация за тегленето? утре е третият ден от първото теглене, но акаунтът ми все още не е верифициран

и досега чатът ми каза, че не ми трябва?

Автоматичен превод:
Tarantino

Имате ли вече нещо?

Автоматичен превод:

Някой има ли информация за тегленето? утре е третият ден от първото теглене, но акаунтът ми все още не е верифициран

и досега чатът ми каза, че не ми трябва?

Автоматичен превод:

Казаха ви, че проверката не е необходима, нали?

Теглили ли сте някога от това казино? Кой метод на плащане използвахте?

Автоматичен превод:

Депозирах 250 евро с EPS вчера, банката ми изтегли сумата и не я получих в сметката си в казиното... Поддръжката не знае къде са парите, жалко, че не можете просто да ги депозирате през 2025 г. ..


file

Автоматичен превод:
Anonymized796

Свързахте ли се с доставчика на плащания, за да видите дали наистина всичко е минало добре? Прочетох и какво си написал първия път и там си имал проблем с тегленето и тук описваш депозита, така че и двете ситуации валидни ли са или просто не си получил парите в акаунта си на играч?

Автоматичен превод:
Jaro

Платих с картата си и спечелих, но след 3 дни нищо не се случи, нито чек, нито теглене, така че заложих наградата, няколко дни по-късно исках да платя отново, но този път с EPS и парите не са пристигнали в сметката ..така че настоящият проблем е, че парите ги няма

Автоматичен превод:
Anonymized796

Разбирам, така че знаете ли дали казиното има доставчик трета страна, който използва за обработка на финансови транзакции? Може би биха могли да започнат разследване на тези пари. Трудно е, ако вашата банка ви каже, че всичко е минало добре и казиното не получи парите или те не бъдат кредитирани в сметката ви. Затова бих започнал, както описах.

Автоматичен превод:

Добър вечер, искам да попитам някой получавал ли е плащане от казино Wingaga?

Автоматичен превод:
Terryoo3

здрасти

Въпреки че някои потребителски отзиви са малко подозрителни за мен (съжалявам всички, вероятно е "професионална" болест), по принцип това звучи добре

Google преведе:

Екипът на казиното наистина знае какво прави. Имах няколко проблема с моите тегления, но екипът за поддръжка ги разреши бързо. Освен това това казино има много игри, които обичам да играя и е забавно да прекарваш време тук, а ако имаш късмет, можеш дори да спечелиш малко пари.

Имате ли проблеми в казиното? можем ли да помогнем

Автоматичен превод:
Radka

Подозрително големи печалби, любопитен съм за изплащането на парите, които спечелих. Утре трябва да получа новини относно изплащането на моите печалби, така че съм любопитен, затова питам. благодаря ти за отговора

Автоматичен превод:
Terryoo3

Така че, моля, дръжте ни в течение и ние сме тук, ако е необходимо.

Автоматичен превод:
Romi

Така че нищо не се случва, все още чакам одобрение. Не се чувствам добре от това.

Автоматичен превод:
Terryoo3

здрасти

Предполагам, че вашият акаунт вече е напълно потвърден и следователно няма много причина да чакате, нали?

Забелязах споменаване на подозрително голяма печалба, какво означава това? Дали казиното е посочило някакви подозрения? Това може да е причината за евентуалното забавяне.

Автоматичен превод:
Terryoo3

Здравей, платиха ли ти парите?

Автоматичен превод:
Terryoo3

Здравей, платиха ли ти нещо?

Автоматичен превод:

Добър ден, казино Wingaga.. Играх играта Zeus and Hades, падна бонусът от 10 безплатни игри, от които печалбата е 13 хиляди, когато щракна върху продължаване, играта забива и все още имам 0 в акаунта на играча. И като пусна пак играта бонус печалбата от 13 хиляди пак е там и пак забива и продължава.. + там трябва да избера коя програма не е изпратена, решавам това със съпорта, някой има ли опит?

Автоматичен превод:
Dominik34

Здравейте, когато казвате, че сте разрешили тази ситуация с поддръжката, какво ви казаха? Любопитно ми е дали това е просто грешка и особено дали ще получите парите или как казиното ще се справи с това.

Що се отнася до оттеглянето ви, колко време го чакате? Вече сте верифицирани в казиното или това не беше необходимо?

Разкажи ми малко повече моля.

Автоматичен превод:
12 3 4

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини