НачалоФорумКазинаWinGaga Casino - обща дискусия

WinGaga Casino - обща дискусия (страница 3)

преди 5 месеца от psychedelicteo
|
5 110 преглеждания 49 отговора |
|
12 3
Tarantino
преди 1 месец

Вече преминахте ли проверката в това казино или не е необходима?🤔

Надявам се, че скоро ще получите парите, за да можете да поискате ново теглене тогава.

Моля, информирайте ни как върви и ние ще бъдем готови да помогнем, ако е необходимо.

Автоматичен превод:
Romi
преди 1 месец

Засега не е необходима проверка, до момента не са пристигнали пари, да не говорим за одобреното изплащане. Вече минаха 7 дни.

Автоматичен превод:
Tarantino
преди 1 месец

разбирам Нашият екип за оплаквания може да се намеси едва след 14-дневния период, така че се надяваме дотогава да получите парите.

Моля, дръжте ни в течение.

Автоматичен превод:
преди 1 седмица

Някой има ли информация за тегленето? утре е третият ден от първото теглене, но акаунтът ми все още не е верифициран

и досега чатът ми каза, че не ми трябва?

Автоматичен превод:
Tarantino
преди 1 седмица

Имате ли вече нещо?

Автоматичен превод:
преди 1 седмица

Някой има ли информация за тегленето? утре е третият ден от първото теглене, но акаунтът ми все още не е верифициран

и досега чатът ми каза, че не ми трябва?

Автоматичен превод:
преди 6 дни

Казаха ви, че проверката не е необходима, нали?

Теглили ли сте някога от това казино? Кой метод на плащане използвахте?

Автоматичен превод:
преди 4 дни

Депозирах 250 евро с EPS вчера, банката ми изтегли сумата и не я получих в сметката си в казиното... Поддръжката не знае къде са парите, жалко, че не можете просто да ги депозирате през 2025 г. ..


file

Автоматичен превод:
Szabolcs
преди 3 дни

Свързахте ли се с доставчика на плащания, за да видите дали наистина всичко е минало добре? Прочетох и какво си написал първия път и там си имал проблем с тегленето и тук описваш депозита, така че и двете ситуации валидни ли са или просто не си получил парите в акаунта си на играч?

Автоматичен превод:
Jaro
преди 3 дни

Платих с картата си и спечелих, но след 3 дни нищо не се случи, нито чек, нито теглене, така че заложих наградата, няколко дни по-късно исках да платя отново, но този път с EPS и парите не са пристигнали в сметката ..така че настоящият проблем е, че парите ги няма

Автоматичен превод:
Szabolcs
преди 11 часове

Разбирам, така че знаете ли дали казиното има доставчик трета страна, който използва за обработка на финансови транзакции? Може би биха могли да започнат разследване на тези пари. Трудно е, ако вашата банка ви каже, че всичко е минало добре и казиното не получи парите или те не бъдат кредитирани в сметката ви. Затова бих започнал, както описах.

Автоматичен превод:
12 3

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини