ФорумКазинаWinGaga Casino - обща дискусия

WinGaga Casino - обща дискусия

преди 2 месеца от psychedelicteo
|
2067 преглеждания 23 отговора |
|
1 2
Добавете пост
преди 2 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с WinGaga Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 2 месеца

Има ли някой тук да ми помогне?

Автоматичен превод:
psychedelicteo
преди 2 месеца

Здравейте, за какво конкретно имате нужда от помощ? Случи ли ви се нещо в това казино? Можете ли да ми го опишете, за да знам дали е възможно да ви помогнем?

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Добър вечер Подадох заявка за теглене от неделя и те все още не са обработили заявката ми, докато поддръжката ми каза да не се притеснявам и че ще го приемат скоро. Всъщност много пъти ми подчертаха, че отнема 1-3 работни дни и до ден днешен нямат, имам ясен отговор. Говоря за казиното wingaga, което много затруднява нас, играчите от Гърция, както видях в други оплаквания.

Автоматичен превод:
Nikospoul912
преди 1 месец

Калимера. Мога ли първо да ви попитам защо смятате, че това затруднява особено играчите от Гърция?🤔

Преминахте ли вече процеса на проверка в това казино или не е необходимо?

Във вашата жалба Томас обясни, че обикновено даваме на казината 14 пълни дни за обработка на тегленето, преди нашият екип за оплаквания да може да се намеси. Стискам палци да получиш парите по-рано.🤞

Моля, не забравяйте да ни държите в течение.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Вече ви държа в течение, защото казиното официално иска 1-3 работни дни за отговор, което не е така. Не искам да си представям, че няма да платят. Но е редно всеки да знае, че времето, което искат 1-3 работни дни не е валидно, че отнема много време. Колкото до верификацията, аз лично си изпратих документите, за да не се бави и за това също не са ми отговорили, тоест дали трябва още нещо. Ако знаех, че обработката на обикновено теглене отнема повече от седмица, нямаше да направя депозит. Депозитите, разбира се, се извършват едновременно, но тегленията отнемат много време, в случай че анулираме заявките си. Няма какво друго да кажа.

Автоматичен превод:
Nikospoul912
преди 1 месец

Ние искрено оценяваме вашата готовност да информирате други играчи. Знам, че изглежда естествено да сравнявате депозити и тегления, но имайте предвид, че това са два много различни процеса.

И все пак нямам намерение да добавям повече сол към забавеното плащане. Вместо това ви пожелавам добър ден.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Депозирането определено е различен процес от тегленето, но точно както клиентът плаща директно, той трябва да бъде обслужван по-добре и сериозно. Успех

Редактиран от автора преди 1 месец
Автоматичен превод:
Nikospoul912
преди 1 месец

Да, това е вярно, но понякога може да има неочаквани усложнения, които със сигурност разбирате.

Надявам се, че ще можете да разрешите ситуацията с помощта на жалбата, която сте подали.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Все е същото. Те не са отговорили на теглене на 11-08-24 и винаги, когато се свържа с тях, те ми казват едни и същи неща. Тоест трябва да съм малко по-търпелив.

Редактиран от автора преди 1 месец
Автоматичен превод:
преди 1 месец

Тегленето приключи сега след 8 дни

Автоматичен превод:
Nikospoul912
преди 1 месец

Така поне след седмица добри новини, когато си получиш парите.

Поздравления и се надявам, че ако играете в това казино, ще се подобрява само. Понякога могат да се случат ситуации като тази и очевидно, ако казиното няма какво повече да ви каже, това е причината да не сте получили нищо друго.

Продължавайте да се радвате на парите си и ако имате друг опит, може да споделите дали е било по-добре. 😊☘️

Автоматичен превод:
преди 1 седмица

Добро утро, видях чрез публикациите на различни потребители, че помагате за разрешаването на оплакванията, които играчите имат от различни сайтове за залагания, бих искал също да докладвам заявка за теглене, която направих от 23 септември (183 евро) на сайт за залагания "wingaga" техническата поддръжка продължава да ми казва да бъда търпелив и разбиращ, което не е възможно, тъй като няма последователност от тяхна страна

Автоматичен превод:
panosmantzwros006
преди 1 седмица

здравейте!

Ние наистина подкрепяме играчи по различни поводи и се радваме, че ни открихте тук.

Преди вас няколко други играчи от Гърция съобщиха за забавени плащания от това казино/компания за залагания, така че може би четенето на тази тема може малко да облекчи болката ви. За мен изглежда, че те просто са бавни и неефективни, когато става въпрос за тегления. Във всеки случай е важно да посочим няколко неща относно поддръжката, която предлагаме безплатно.

На първо място, казиното има 14 пълни дни, за да разреши непълното теглене; едва след като мине този период, ние ще се намесим. Предполагам, че трябва да ни се струва изключително дълго време, но всички трябва да приемем това.

Второ, ние се занимаваме само с проблеми, свързани с казино игри, без спортни залагания. Може би не е важно; Просто искам да знаеш това.

Така че можете да подадете жалбата тук и сега, като използвате тази зелена връзка 👈 и нашите специалисти от екипа за първи отговор скоро ще се свържат с вас с подробности.

Засега се чудя за следното: теглили ли сте някога пари от това казино преди? Това обикновено означава, че информацията за вашия акаунт е проверена и е счетена за подходяща за по-нататъшни тегления.


Автоматичен превод:
Radka
преди 1 седмица

Ами много благодаря на всички за мобилизацията първо, второ, преди малко приключи изтеглянето на единия от двамата поне защото чакам друг, който се случи на 28 септември, чакаме да видим какво ще стане с второто!

Автоматичен превод:
panosmantzwros006
преди 1 седмица

здравейте

Радвам се, че получихте парите от жалбата си тук . Ще уведомя вашия отговорник за жалби веднага щом потвърдите, че това е цялата сума. така ли е

И тогава имате още един, който чакате от 28-ми. Така че се надяваме, че скоро и този ще бъде при вас.

Моля, уведомете ни за това.🙏

Автоматичен превод:
Romi
преди 1 седмица

Добре сме, всички пари пристигнаха вчера, много ви благодарим за интереса и продължавайте в същия дух!

Автоматичен превод:
panosmantzwros006
преди 4 дни

Благодарим ви за потвърждението и нека всичко върви добре за вас.🙂🤞

Ще публикувам връзка за вас тук, в случай че обмисляте да напишете за опита си от това казино в потребителска рецензия. Може да помогне на другите да разберат по-добре как работи това казино.

Ще продължиш ли да играеш там сега?

Автоматичен превод:
преди 11 часове

здравейте от казино wingaga, тегленето е бавно.. Също така четох от други, че имат проблем....

Автоматичен превод:
XRISTOFOROS82
преди 10 часове

И колко време чакаш тегленето си?

Автоматичен превод:
1 2

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини