преди 4 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с WinGaga Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Здравейте, за какво конкретно имате нужда от помощ? Случи ли ви се нещо в това казино? Можете ли да ми го опишете, за да знам дали е възможно да ви помогнем?
Hello, what specifically do you need help with ? Did something happen to you at this casino ? Could you please describe it to me so I know if it would be possible for us to assist ?
Добър вечер Подадох заявка за теглене от неделя и те все още не са обработили заявката ми, докато поддръжката ми каза да не се притеснявам и че ще го приемат скоро. Всъщност много пъти ми подчертаха, че отнема 1-3 работни дни и до ден днешен нямат, имам ясен отговор. Говоря за казиното wingaga, което много затруднява нас, играчите от Гърция, както видях в други оплаквания.
Good evening. I have applied for a withdrawal since Sunday and they still haven't processed my request, while the support told me not to worry and that they would accept it soon. In fact, they stressed to me many times that it takes 1-3 working days and still to this day they haven't I have a clear answer. I'm talking about the wingaga casino, which makes it very difficult for us players from Greece, as I saw in other complaints.
Καλησπερα σας.εχω κάνει αίτηση ανάληψης από την Κυριακή και ακόμα δεν έχουν επεξεργαστεί το αίτημα μου ενώ στην υποστήριξη μου έλεγαν να μην ανησυχώ και ότι θα το δεχτούν σύντομα.Μαλιστα μου τόνισαν πολλές φορές ότι χρειάζονται 1-3 εργάσιμες και ακόμα μέχρι και σημερα δεν έχω μια σαφή απάντηση.Μιλαω για το καζίνο wingaga το οποίο μας δυσκολεύει παρά πολύ εμάς τους παίχτες από Ελλάδα όπως είδα και σε αλλά παράπονα.
Калимера. Мога ли първо да ви попитам защо смятате, че това затруднява особено играчите от Гърция?🤔
Преминахте ли вече процеса на проверка в това казино или не е необходимо?
Във вашата жалба Томас обясни, че обикновено даваме на казината 14 пълни дни за обработка на тегленето, преди нашият екип за оплаквания да може да се намеси. Стискам палци да получиш парите по-рано.🤞
Моля, не забравяйте да ни държите в течение.
Kalimera. May I first ask you why you think that makes it difficult for players from Greece in particular?🤔
Have you already passed the verification process at this casino, or is it not necessary?
In your complaint Tomas explained that we usually give casinos 14 full days to process the withdrawal before our complaint team is able to intervene. I will keep my fingers crossed for you to receive the money earlier.🤞
Please make sure to keep us informed.
Вече ви държа в течение, защото казиното официално иска 1-3 работни дни за отговор, което не е така. Не искам да си представям, че няма да платят. Но е редно всеки да знае, че времето, което искат 1-3 работни дни не е валидно, че отнема много време. Колкото до верификацията, аз лично си изпратих документите, за да не се бави и за това също не са ми отговорили, тоест дали трябва още нещо. Ако знаех, че обработката на обикновено теглене отнема повече от седмица, нямаше да направя депозит. Депозитите, разбира се, се извършват едновременно, но тегленията отнемат много време, в случай че анулираме заявките си. Няма какво друго да кажа.
I am already keeping you informed because the casino officially asks for 1-3 business days to respond which is not the case. I don't want to imagine that they won't pay. But it is right that everyone knows that the time they ask for 1-3 business days is not valid that it is taking too long. As for the verification process, I sent my documents myself so that the process would not be delayed, and they have not responded to that either, that is, whether they need anything else. If I had known that it takes more than a week to process a simple withdrawal I wouldn't make a deposit. Deposits are of course done at the same time but withdrawals take a long time in case we cancel our requests. I have nothing else to say.
Ήδη σας κρατάω ενήμερους διότι το καζίνο επίσημα ζητάει 1-3 εργάσιμες ημέρες για να ανταποκριθει κάτι που δεν ισχύει.Δεν θέλω να φανταστώ το ότι δεν θα πληρώσει.Ειναι όμως σωστό να γνωρίζουν όλοι ότι ο χρόνος που ζητάει 1-3 εργάσιμες δεν ισχύει και ότι καθυστερεί παρά πολύ.Οσο για την διαδικασία της επαλήθευσης έστειλα από μόνος μου τα έγγραφα μου για να μην καθυστερεί η διαδικασία και δεν έχουν απαντήσει ούτε σε αυτό σχετικά δηλαδή με το αν χρειάζονται κάτι ακομα.Αν γνώριζα ότι χρειάζονται πάνω από μια εβδομάδα για να επεξεργαστούν μια απλή ανάληψη δεν θα έκανα καταθεση.Οι καταθέσεις φυσικά γίνονται την ίδια στιγμή αλλά οι αναλήψεις θέλουν πολύ χρόνο μήπως και ακυρώσουμε εμείς τα αιτήματα μας.Τιποτα άλλο δεν έχω να πω.
Ние искрено оценяваме вашата готовност да информирате други играчи. Знам, че изглежда естествено да сравнявате депозити и тегления, но имайте предвид, че това са два много различни процеса.
И все пак нямам намерение да добавям повече сол към забавеното плащане. Вместо това ви пожелавам добър ден.
We sincerely appreciate your willingness to inform other players.I know it seems natural to compare deposits and withdrawals, but please be aware that they are two very different processes.
Yet I have no intention of adding more salt to the delayed payment. Instead, I wish you a good day.
Депозирането определено е различен процес от тегленето, но точно както клиентът плаща директно, той трябва да бъде обслужван по-добре и сериозно. Успех
Depositing is definitely a different process from withdrawing, but just as the customer pays directly, it must be served better and with seriousness. Good luck
Σίγουρα είναι μια διαφορετική διαδικασία η καταθεση από την ανάληψη αλλά όπως και ο πελάτης πληρώνει άμεσα έτσι πρέπει να εξυπηρετείται καλύτερα και με σοβαρότητα.Καλη σας συνεχεια
Да, това е вярно, но понякога може да има неочаквани усложнения, които със сигурност разбирате.
Надявам се, че ще можете да разрешите ситуацията с помощта на жалбата, която сте подали.
Yes that is true but sometimes there can be unexpected complications which you certainly understand.
I hope you will be able to resolve the situation with the help of the complaint you have filed.
Все е същото. Те не са отговорили на теглене на 11-08-24 и винаги, когато се свържа с тях, те ми казват едни и същи неща. Тоест трябва да съм малко по-търпелив.
It's still the same. They haven't responded to a withdrawal on 11-08-24 and whenever I contact them they tell me the same things. That is, I should be a little more patient.
Ακόμα γίνεται το ίδιο.δεν έχουν απαντήσει σε ανάληψη στις 11-08-24 και όποτε επικοινωνώ μου λένε τα ίδια πράγματα.να κάνω δηλαδή λίγη υπομονή ακόμα.
Тегленето приключи сега след 8 дни
Withdrawal completed now after 8 days
Η ανάληψη ολόκληρωθηκε τώρα μετά από 8 μερες
Така поне след седмица добри новини, когато си получиш парите.
Поздравления и се надявам, че ако играете в това казино, ще се подобрява само. Понякога могат да се случат ситуации като тази и очевидно, ако казиното няма какво повече да ви каже, това е причината да не сте получили нищо друго.
Продължавайте да се радвате на парите си и ако имате друг опит, може да споделите дали е било по-добре. 😊☘️
So at least after a week of good news, when you got your money.
Congratulations and I hope that if you play in this casino it will only get better. Sometimes situations like this can happen and obviously if the casino has nothing more to say to you, that's why you didn't get anything else.
Keep enjoying your money and if you have another experience, you can share if it was better. 😊☘️
Добро утро, видях чрез публикациите на различни потребители, че помагате за разрешаването на оплакванията, които играчите имат от различни сайтове за залагания, бих искал също да докладвам заявка за теглене, която направих от 23 септември (183 евро) на сайт за залагания "wingaga" техническата поддръжка продължава да ми казва да бъда търпелив и разбиращ, което не е възможно, тъй като няма последователност от тяхна страна
Good morning, I have seen through the posts of various users that you are helping to resolve the complaints that players have from various betting sites, I would also like to report a withdrawal request that I have made since September 23 (183 euros) on the betting site "wingaga" the technical support keeps telling me to be patient and understanding which is not possible since there is no consistency from their side
Καλημέρα σας, έχω δεί μέσα από τις αναρτήσεις διαφόρων χρηστών ότι βοηθάτε να επιλυθούν τα παράπονα που έχουν όι παίχτες από διαφορα στοιχηματικα σαιτ,θα ήθελα και εγώ με την σειρά μου να αναφέρω ένα αίτημα ανάληψης που έχω κάνει από της 23 Σεπτέμβρη (183 ευρώ) στο στοιχηματικο σαιτ "wingaga" η τεχνική υποστήριξη μου λέει συνεχώς να κάνω υπομονή και να δείξω κατανόηση πράγμα που δεν γίνεται από την στιγμή που δεν υπάρχει συνέπεια από την πλευρά τούς
здравейте!
Ние наистина подкрепяме играчи по различни поводи и се радваме, че ни открихте тук.
Преди вас няколко други играчи от Гърция съобщиха за забавени плащания от това казино/компания за залагания, така че може би четенето на тази тема може малко да облекчи болката ви. За мен изглежда, че те просто са бавни и неефективни, когато става въпрос за тегления. Във всеки случай е важно да посочим няколко неща относно поддръжката, която предлагаме безплатно.
На първо място, казиното има 14 пълни дни, за да разреши непълното теглене; едва след като мине този период, ние ще се намесим. Предполагам, че трябва да ни се струва изключително дълго време, но всички трябва да приемем това.
Второ, ние се занимаваме само с проблеми, свързани с казино игри, без спортни залагания. Може би не е важно; Просто искам да знаеш това.
Така че можете да подадете жалбата тук и сега, като използвате тази зелена връзка 👈 и нашите специалисти от екипа за първи отговор скоро ще се свържат с вас с подробности.
Засега се чудя за следното: теглили ли сте някога пари от това казино преди? Това обикновено означава, че информацията за вашия акаунт е проверена и е счетена за подходяща за по-нататъшни тегления.
Hi there!
We indeed support players on various occasions, and we are glad you've found us here.
Before you, several other players from Greece reported delayed payments from this casino/betting company, so perhaps reading this thread might ease your pain a bit. To me, it seems they are just slow and inefficient when it comes to the withdrawals. In any case, it is important to point a few things out regarding the support we offer for free.
First of all, the casino is allowed 14 full days to resolve the incomplete withdrawal; only after this period passes we will step in. I imagine it must feel like an extremely long time yet we all have to accept that.
Secondly, we solely address issues concerning casino games, no sports betting. Perhaps it is not important; I just want you to know that.
So, you are welcome to submit the complaint here and now by using this green link 👈, and our specialists from the first response team will get to you shortly with details.
For now, I wonder about following: have you ever withdrawn any money from this casino before? That would typically imply that your account information was checked and deemed suitable for further withdrawals.
Ами много благодаря на всички за мобилизацията първо, второ, преди малко приключи изтеглянето на единия от двамата поне защото чакам друг, който се случи на 28 септември, чакаме да видим какво ще стане с второто!
Well, thank you all very much for the mobilization firstly, secondly, just a while ago the withdrawal of one of the two was completed at least because I am waiting for another one which happened on 9/28, we are waiting to see what will happen with the second one!
Λοιπόν σας ευχαριστώ πολύ όλους για την κινητοποίηση αρχικα, δεύτερον μόλις πρίν από λίγο ολοκληρώθηκε η ανάληψη η μία από της δύο τουλάχιστον γιατί περιμένω άλλη μία η οποία έγινε 28/9 περιμένουμε να δούμε τι θα γίνει με την δεύτερη!
здравейте
Радвам се, че получихте парите от жалбата си тук . Ще уведомя вашия отговорник за жалби веднага щом потвърдите, че това е цялата сума. така ли е
И тогава имате още един, който чакате от 28-ми. Така че се надяваме, че скоро и този ще бъде при вас.
Моля, уведомете ни за това.🙏
Hello there.
I am glad that you received the money from your complaint here. I will inform your complaint resolver as soon as you confirm that it is the whole amount. Is that right?
And then you have another one you are waiting for from the 28th. So hopefully this one will be with you soon as well.
Please let us know about it.🙏
Добре сме, всички пари пристигнаха вчера, много ви благодарим за интереса и продължавайте в същия дух!
We are fine the money all came in yesterday, thank you very much for your interest and keep up the good work!
Είμαστε εντάξει τα χρήματα μπήκαν όλα χτες,σας ευχαριστώ πολύ για το ενδιαφέρον σας και συνεχίστε αυτό που κάνετε!
Благодарим ви за потвърждението и нека всичко върви добре за вас.🙂🤞
Ще публикувам връзка за вас тук, в случай че обмисляте да напишете за опита си от това казино в потребителска рецензия. Може да помогне на другите да разберат по-добре как работи това казино.
Ще продължиш ли да играеш там сега?
Thank you for confirming, and may it all go well for you.🙂🤞
I will post a link for you here in case you're thinking about writing about your experience from this casino in a user review. It could help others better understand how this casino works.
Are you going to continue playing there now?
здравейте от казино wingaga, тегленето е бавно.. Също така четох от други, че имат проблем....
hello from casino wingaga, withdrawal is slow.. I also read from others that they have an issue....
γεια σας απο casino wingaga αναληψη αργει..διαβαζω και απο αλλους οτι εχουν θεμα....
И колко време чакаш тегленето си?
And how long are you waiting for your withdrawal?
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.