ФорумКазинаWinDetta Casino - обща дискусия

WinDetta Casino - обща дискусия (страница 2)

преди 11 месеца от tftcosta
|
2499 преглеждания 31 отговора |
|
1 2
Добавете пост
ffilimon
преди 7 месеца

здрасти Ако искате отговор на въпроса си от казиното, най-доброто нещо, което можете да направите, е да попитате казиното директно, или в поддръжката, или в чат на живо, кой ще може да отговори на въпроса ви. Какво мислиш ?

Както и да е, когато казвате, че сте имали проблем с казиното в контекста на това, което пишете, какъв беше конкретният проблем? Какво точно се случи, че не можахте да изтеглите печалбите си?

Автоматичен превод:
Jaro
преди 7 месеца

Работата е там, че нямам начин да ви пиша, тъй като затворихте акаунта ми, поради оплакване, което започнах при вас, защото направих депозит, загубих го, направих друг, спечелих малка разлика, но аз се уверих, че съм пуснал x3 в игра. депозиран по този начин, бях в състояние да изтегля, проблемът е, че когато успях да изтегля два дни по-късно, те блокираха акаунта ми и вече нямах достъп до него. dps да инициира жалбата с вас, те върнаха баланса на моя акаунт, но не ми позволиха достъп до моя акаунт и го блокираха. След като ги помолих да ми позволят да играя, те направиха неясни и несвързани аргументи, че са открили подозрителна дейност!!! Преценявам, че подозрителната дейност ще е спечелила... както и да е, попитах го тук, защото не мога да говоря с тях, всъщност съм на път да подам жалба до органа, който издава лицензите, защото е скандално, че ви затварят акаунт, когато искате да изтеглите печалбите си (които не бяха много), обвинявайки ме, че съм изиграл x3 депозита с намерението да изтегля депозита си!!!, що за обвинение е това???? Играя точно толкова, колкото е необходимо, за да мога да изтегля малкото, което печеля!!!

Ето защо моето намерение беше казиното да ви уведоми тук, ако не напуснете моя акаунт, ще докладвам за това на органа, който издава лицензите.

Благодаря ви много и се надявам написаното да е от полза.

Факундо

Редактиран от автора преди 7 месеца
Автоматичен превод:
ffilimon
преди 7 месеца

Прочетох жалбата ви за това казино и затова според мен би било най-добре да подадете жалба до орган. Изглежда като единственото разумно решение, тъй като казиното забавя стабилната позиция. Не съм сигурен дали ще има успех, но можете поне да опитате.

Ако решите, моля, уведомете ни.

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

относно закриването на акаунта ми в Windetta Casino:


ЗАКРИВАНЕ И ПРЕКРАТЯВАНЕ ОТ НАС

14.5. Windetta от своя страна си запазва правото да затвори вашия акаунт по всяко време и да прекрати условията за ползване и да ви изпрати писмено известие за това, като използва данните за контакт във вашия акаунт. В случай на такова прекратяване от наша страна, ние ще възстановим салдото по Вашата сметка възможно най-скоро след искане от Ваша страна.


Те затвориха акаунта без предизвестие за една нощ. Можете също така да видите как те се придържат към правилата, които самите те са очертали в своите разпоредби. Желанието им за фалит не е достатъчно. (:

Надявам се всички да спечелят колкото е възможно повече, за да се случи това.

Автоматичен превод:
koVVal92
преди 7 месеца

Е, знаеш ли поне причината?

За какво беше последната ви работа с тях? Всякакви забележки, направени преди това от чат оператора или поддръжката

Съвсем убеден съм, че това не е първият път, когато някое казино закрива акаунта ви, въпреки че може и да греша, разбира се.

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

здрасти Проверката ми беше одобрена, но сега ми казаха, че трябва да се провери от доставчика на игри. Спечелих огромна сума и сега подчертавам, че няма да ми изплатят. Някой друг е имал този проблем с Windetta

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

И аз съм в същата ситуация

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Кажи получи ли го?

Автоматичен превод:
alessandra80oliveira
преди 5 месеца

здрасти Виждам, че вече сте изпратили жалбата си до нашия екип и те разглеждат случая и правят всичко възможно да го разрешат.

Това казино има доста добър индекс на безопасност, тъй като можете да проверите сами, като кликнете върху тази връзка . Има някои оплаквания от страна на играчите и нашият екип винаги работи усилено за всеки от тях. Така че стискам палци тук.

Засега ви моля за търпение, а междувременно, ако имате въпроси, не се колебайте да се свържете с нас.

Имахте ли новини от казиното?

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Същият проблем тук. Спечелих малка сума, преминах от 60BRL на 200BRL, поисках теглене и след това на другия ден се събудих, не мога да вляза в акаунта си, тъй като се казва „Потребителят е деактивиран поради пристрастяване към хазарт" хаха, какво е това.

Автоматичен превод:
juchanyi
преди 4 месеца

Здравейте, някога самоизключвали ли сте се от казино или искали ли сте да го направите в това? Ако не, каза ли ви казиното някаква причина, поради която са писали за деактивиране на акаунта ви поради пристрастяване към хазарта?

Забелязах обаче, че сте отворили жалба , така че нашият екип ще се опита да ви помогне в тази ситуация. Надявам се да разберем къде е проблемът.

Автоматичен превод:
преди 3 седмици

Същият проблем тук. Спечелих малка сума, преминах от €20 на €250, поисках теглене и след това се изписа „Потребителят е деактивиран поради пристрастяване към хазарта" 😡😡😡😡

Автоматичен превод:
saraasilvaaa93
преди 3 седмици

Здравейте, виждам, че не сте единственият, който има същия проблем. Писали ли сте имейли до казиното в миналото в контекста на закриване на акаунта ви поради пристрастяване или нещо подобно? Верифицирахте ли вече акаунта си тук и ако да, преминахте ли успешно верификацията?

Мисля, че подаването на жалба беше добра стъпка в този случай и нашият екип ще се опита да разбере какво е. Надявам се да се разреши и всичко да се нареди добре.

Ако научите нещо ново, моля, уведомете ни.

Автоматичен превод:
1 2

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
CandyBlitzBombs_flash_alt
Безплатният слот турнир с награден фонд от 1000€ вече е тук!
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини