НачалоФорумКазинаWinDetta Casino - обща дискусия

WinDetta Casino - обща дискусия (страница 2)

 от tftcosta
|
8 993 преглеждания 44 отговора |
|
1 2 3
ffilimon

здрасти Ако искате отговор на въпроса си от казиното, най-доброто нещо, което можете да направите, е да попитате казиното директно, или в поддръжката, или в чат на живо, кой ще може да отговори на въпроса ви. Какво мислиш ?

Както и да е, когато казвате, че сте имали проблем с казиното в контекста на това, което пишете, какъв беше конкретният проблем? Какво точно се случи, че не можахте да изтеглите печалбите си?

Автоматичен превод:
Jaro

Работата е там, че нямам начин да ви пиша, тъй като затворихте акаунта ми, поради оплакване, което започнах при вас, защото направих депозит, загубих го, направих друг, спечелих малка разлика, но аз се уверих, че съм пуснал x3 в игра. депозиран по този начин, бях в състояние да изтегля, проблемът е, че когато успях да изтегля два дни по-късно, те блокираха акаунта ми и вече нямах достъп до него. dps да инициира жалбата с вас, те върнаха баланса на моя акаунт, но не ми позволиха достъп до моя акаунт и го блокираха. След като ги помолих да ми позволят да играя, те направиха неясни и несвързани аргументи, че са открили подозрителна дейност!!! Преценявам, че подозрителната дейност ще е спечелила... както и да е, попитах го тук, защото не мога да говоря с тях, всъщност съм на път да подам жалба до органа, който издава лицензите, защото е скандално, че ви затварят акаунт, когато искате да изтеглите печалбите си (които не бяха много), обвинявайки ме, че съм изиграл x3 депозита с намерението да изтегля депозита си!!!, що за обвинение е това???? Играя точно толкова, колкото е необходимо, за да мога да изтегля малкото, което печеля!!!

Ето защо моето намерение беше казиното да ви уведоми тук, ако не напуснете моя акаунт, ще докладвам за това на органа, който издава лицензите.

Благодаря ви много и се надявам написаното да е от полза.

Факундо

Edited
Автоматичен превод:
ffilimon

Прочетох жалбата ви за това казино и затова според мен би било най-добре да подадете жалба до орган. Изглежда като единственото разумно решение, тъй като казиното забавя стабилната позиция. Не съм сигурен дали ще има успех, но можете поне да опитате.

Ако решите, моля, уведомете ни.

Автоматичен превод:

относно закриването на акаунта ми в Windetta Casino:


ЗАКРИВАНЕ И ПРЕКРАТЯВАНЕ ОТ НАС

14.5. Windetta от своя страна си запазва правото да затвори вашия акаунт по всяко време и да прекрати условията за ползване и да ви изпрати писмено известие за това, като използва данните за контакт във вашия акаунт. В случай на такова прекратяване от наша страна, ние ще възстановим салдото по Вашата сметка възможно най-скоро след искане от Ваша страна.


Те затвориха акаунта без предизвестие за една нощ. Можете също така да видите как те се придържат към правилата, които самите те са очертали в своите разпоредби. Желанието им за фалит не е достатъчно. (:

Надявам се всички да спечелят колкото е възможно повече, за да се случи това.

Автоматичен превод:
Anonymized713

Е, знаеш ли поне причината?

За какво беше последната ви работа с тях? Всякакви забележки, направени преди това от чат оператора или поддръжката

Съвсем убеден съм, че това не е първият път, когато някое казино закрива акаунта ви, въпреки че може и да греша, разбира се.

Автоматичен превод:

здрасти Проверката ми беше одобрена, но сега ми казаха, че трябва да се провери от доставчика на игри. Спечелих огромна сума и сега подчертавам, че няма да ми изплатят. Някой друг е имал този проблем с Windetta

Автоматичен превод:

И аз съм в същата ситуация

Автоматичен превод:

Кажи получи ли го?

Автоматичен превод:
alessandra80oliveira

здрасти Виждам, че вече сте изпратили жалбата си до нашия екип и те разглеждат случая и правят всичко възможно да го разрешат.

Това казино има доста добър индекс на безопасност, тъй като можете да проверите сами, като кликнете върху тази връзка . Има някои оплаквания от страна на играчите и нашият екип винаги работи усилено за всеки от тях. Така че стискам палци тук.

Засега ви моля за търпение, а междувременно, ако имате въпроси, не се колебайте да се свържете с нас.

Имахте ли новини от казиното?

Автоматичен превод:

Същият проблем тук. Спечелих малка сума, преминах от 60BRL на 200BRL, поисках теглене и след това на другия ден се събудих, не мога да вляза в акаунта си, тъй като се казва „Потребителят е деактивиран поради пристрастяване към хазарт" хаха, какво е това.

Автоматичен превод:
juchanyi

Здравейте, някога самоизключвали ли сте се от казино или искали ли сте да го направите в това? Ако не, каза ли ви казиното някаква причина, поради която са писали за деактивиране на акаунта ви поради пристрастяване към хазарта?

Забелязах обаче, че сте отворили жалба , така че нашият екип ще се опита да ви помогне в тази ситуация. Надявам се да разберем къде е проблемът.

Автоматичен превод:

Същият проблем тук. Спечелих малка сума, преминах от €20 на €250, поисках теглене и след това се изписа „Потребителят е деактивиран поради пристрастяване към хазарта" 😡😡😡😡

Автоматичен превод:
saraasilvaaa93

Здравейте, виждам, че не сте единственият, който има същия проблем. Писали ли сте имейли до казиното в миналото в контекста на закриване на акаунта ви поради пристрастяване или нещо подобно? Верифицирахте ли вече акаунта си тук и ако да, преминахте ли успешно верификацията?

Мисля, че подаването на жалба беше добра стъпка в този случай и нашият екип ще се опита да разбере какво е. Надявам се да се разреши и всичко да се нареди добре.

Ако научите нещо ново, моля, уведомете ни.

Автоматичен превод:

Моят акаунт е потвърден и не мога да направя теглене чрез Pix, което трябва да е мигновено, вече се обадих на поддръжката на живо, изпратих имейл и никой не ми отговаря и парите ми остават замразени. Абсурдно е с играча, жалко, защото ми хареса да играя в казиното, но с проблема с тегленето е трудно да искам да играя отново.

Автоматичен превод:
amandatdfr

Здравейте, определено разбирам, че това не допринася за вашето удовлетворение, ако не можете да направите теглене и казиното не комуникира с вас на всичкото отгоре.

Колко време обаче чакате парите си? Играхте ли с някакъв бонус?

Уведомете ме и ще видим какво можем да направим.

Автоматичен превод:

Добър вечер Бих искал да информирам хората, че това е голяма измама в големите печалби. Спечелих 35 хиляди евро Опитах се да го изтегля само ми позволиха да изтегля 3 хиляди и ми казаха, че минават 14 работни дни, минаха 14 дни и след свързване отново 27 хиляди евро липсваха от сметката ми, както се очакваше, изпратих им съобщение, нямам представа какво се случи с парите ми.. след два дни ги изпратих отново и те ми казаха да се свържа с отдела, който се занимава с vip играчи, и така направих, те кликнаха върху съобщението ми и ми казаха, че жалбата ми е прочетена и игнорирана


Автоматичен превод:
giannisbmx

Здравей, не разбирам, казиното даде ли ти причина защо не виждаш парите си там? Имам чувството, че не са ти го дали според това, което казваш.

Когато споменавате две седмици, това е точно времето, което даваме на казината да плащат на играчите. Според това, което видях, казиното има лимит от 3000 на ден, така че вероятно затова искат да ви платят само толкова и вероятно няма повече на ден.

Но тъй като парите ви изчезнаха без предупреждение, бих пуснал жалба на тази връзка и ще се опитаме да разберем какво се случва.

Мислиш ли, че ще го направиш?

Автоматичен превод:
Jaro

Надявам се да мога да направя нещо, но вече не ги виждам да отговарят на съобщенията ми

Автоматичен превод:
giannisbmx

Така че, ако ви игнорират, в предишния си отговор очертах жалба, при която нашият екип ще се опита да ви помогне.

Чувствайте се свободни да го разгледате и ако мислите, че не знаете какво трябва да направите след това, давайте.

Ще бъда тук, ако имате нужда от нещо.

Автоматичен превод:

Първо какво трябва да направя?

Автоматичен превод:
giannisbmx

Добре, ще опитам пак,тук на този линк (зелени букви, само щракнете върху тях) можете да подадете жалба. Вие описвате какво ви се е случило, нашият екип ще го разгледа и преминавате през същата процедура като другите играчи. Ще ви зададем някои въпроси и ако смятаме, че казиното е направило грешка, ще се свържем с тях след известно време. Обикновено това са 14 дни, но в зависимост от естеството на случая може да бъде и по-рано.

Така че се надявам да съм ви помогнал и да можете да подадете жалба.


Автоматичен превод:
1 2 3

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини