преди 1 година
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с WinDetta Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Бъдете внимателни, докато депозирате. Пише, че няма комисионна, но с кредитна карта всеки депозит има комисионна и тя винаги е на различна стойност
Be careful while depositing. It says there is no commission but with credit card every deposit has a commission and it is always a different value
Добре - благодаря за споделянето!
Очаквам поне стойността да зависи от депозираната сума. 🤔
По един или друг начин, ако условията са остарели, казиното трябва да знае. Може би опитахте ли да попитате поддръжката?
Ok - thanks for sharing!
I would at least expect the value depends on the deposited sum. 🤔
One way or another, if terms are outdated, the casino should know. Did you try asking the support, perhaps?
Здравейте. Надявам се, че се справяте добре.
Свързах се с поддръжката по имейл, чакайки отговор!
Редактиране:
Това казаха
"За съжаление, ние не влияем върху комисионата на платежните системи. Платежните системи и банката сами определят комисионата".
Така че предполагам, че те наистина използват повече от един доставчик за обработка на плащания с кредитни карти, което трябва да обясни защо комисионната винаги е различна
Hello. Hope you doing well.
I did contact support via email, waiting for a response!
Edit:
This is what they said
"Unfortunately, we do not influence the commission of payment systems. Payment systems and the bank themselves determine the commission".
So I assume that they do use more than one provider to process credit card payments, that must explain why the commission is always different
Здравейте!
Това е една възможност. Или преводът се извършва чрез много банки посредници. Много електронни портфейли работят по този начин. Спомням си играч, който получи отговор от банката си, че трансферът е обработен чрез банки-посредници. Така банката му не се е намесила в прилаганите такси. 🤔
Hello!
That's one possibility. Or the transfer is handled through many intermediatory banks. Many e-wallets work like this. I remember a player who got a response from his bank saying the transfer was handled through intermediatory banks. Thus his bank got not involved in the fees applied. 🤔
здрасти Проверката ми беше одобрена, но сега ми казаха, че трябва да се провери от доставчика на игри. Спечелих огромна сума и сега подчертавам, че няма да ми изплатят. Някой друг е имал този проблем с Windetta
Hi. My verification was approved but now they told me it has to be check by game provider. I won a huge amount and now stressing they won’t pay me out. Anyone else had this problem with Windetta
здрасти И големи поздравления!!!🐱🏍✨
Знам, че се чувства неудобно, но особено в случай, че е спечелена огромна сума, казиното моли участващия доставчик на игри да провери играта. Не се стресирайте, моля - твърде рано е. Бъдете търпеливи, въпреки че може да отнеме дори няколко седмици.
Аз лично съм недоволен от факта, че първоначално не сте казали това от самото казино!
Мразя да виждам късметлията да остава без никакви насоки!
Бихте ли ни информирали относно процеса, моля?
Hi! And big congratulations!!!🐱🏍✨
I know it feels awkward, yet, especially in case a huge amount was won, the casino asks the game provider involved to check the gameplay. Do not stress, please - it is too early. Be patient though it might take even a couple of weeks or so.
I'm personally dissatisfied with the fact you have not been told that initially by the casino itself!
I hate to see the lucky winner to be left without any guidance!
Could you update us regarding the process, please?
Имам точно същия проблем, спечелих не голяма сума (1500€) и ми казаха, че играта трябва да бъде проверена от доставчика. Голямо неуважение към клиентите. Сега чакам какво?
I have exact the same issue, I won not a huge amount (1500€) and they told me that the game must be checked by the provider. Huge disrespect to the clients. Now I wait for what?
Те изпращат имейли с промоции без депозит, когато поискате да добавите FS, което всъщност не е нищо особено, изведнъж получавате съобщение, че сте изключени от тях xD
Какво несериозно казино. (:
They send emails with non-deposit promotions, when you ask to add FS which is really nothing special you suddenly get a message that you have been excluded from them xD
What a frivolous casino. (:
Имам точно същия проблем, спечелих не голяма сума (1500€) и ми казаха, че играта трябва да бъде проверена от доставчика. Голямо неуважение към клиентите. Сега чакам какво?
I have exact the same issue, I won not a huge amount (1500€) and they told me that the game must be checked by the provider. Huge disrespect to the clients. Now I wait for what?
Хм, значи случаят е същият. Е, разбирам разбирам, че не е приятно да чакаме резултата, но се страхувам, че в този случай това е може би единственото, което можем да очакваме.
Както и да е, ако получите някаква информация от казиното или доставчика, ще бъде ли възможно да ни кажете? Ще чакам отговор.
Hm , so it's the same case. Well, I certainly understand that it is not pleasant to wait for the result, but I am afraid that in this case it is probably the only thing we can expect.
Anyway, If you get any information from the casino or the provider, would it be possible to tell us ? I will wait for an answer.
Те изпращат имейли с промоции без депозит, когато поискате да добавите FS, което всъщност не е нищо особено, изведнъж получавате съобщение, че сте изключени от тях xD
Какво несериозно казино. (:
They send emails with non-deposit promotions, when you ask to add FS which is really nothing special you suddenly get a message that you have been excluded from them xD
What a frivolous casino. (:
Здравейте, казиното посочи ли също някаква причина защо сте пропуснати от такава промоция?
Казиното може да реши на кого да даде FS и на кого не, но ако изпраща имейли с промоции, би било подходящо да го изпрати на играчите, които имат право на това. По този начин го чувствам като заблуда.
Hi, did the casino also give any reason why you were left out of such an promotion ?
The casino can decide who to give the FS to and who not, but if it sends emails with promotions, it would be appropriate to send it to the players who are entitled to it. This way I feel it is a mislead.
да Основната причина е, че напоследък получих ТВЪРДЕ МНОГО безплатни промоции, така че администрацията ме изключи от тях.
За това казино много = по-малко от 5 пъти наградата на FS. :Д
Yes. The main reason is that I have received TOO MUCH free promotions lately, so the administration has excluded me from them.
For this casino a lot = less than 5 times the FS award. :D
Е, в повечето казина вземането на повече бонуси без депозит, без да се прави депозит в рамките на определен период от време, е директно споменато в правилата. 🙂
Предполагам, че твоята версия е по-добрата.
Well, in most casinos, taking more no-deposit bonuses without making a deposit within a certain time period is directly mentioned in the rules. 🙂
I guess your version is the better one.
А, тогава ми изглежда малко странно. А депозирате ли по-редовно?
Във всеки случай, както казах, казината могат да решават на кого да дават бонуси и на кого не, но в този случай е доста безсмислен ход, ако ви изпратят имейли и след това ви кажат, че нямате право на тях. Чудя се кога ще можете да използвате друг. 🤔
Ah, then it seems a bit strange to me. And do you deposit more regularly ?
Anyway, as I said, casinos can decide who they give bonuses to and who they don't, but in this case it's a pretty pointless move if they send you emails and then tell you you're not entitled to them. I wonder when you'll be able to use another one. 🤔
Всъщност депозирах в това казино под заложения бонус без депозит.
Най-малкият депозит, който може да се направи в Windetta е 20 евро.
Така че депозирах и трябваше да направя депозитния залог 3 пъти.
Този трик обаче се провали и в крайна сметка загубих 20 EUR и спечелих 5 EUR, тъй като максималното теглене от тази промоция е 25 EUR. Предполагам, че този аспект много вреди на Windetta Casino, че не съм на загуба, благодарение на играта в това място. От друга страна, според мен това е жалък ход, но ако продължат да ме изключват, могат да забравят за бъдещи депозити. (:
In fact, I deposited into this casino under the no-deposit wagered bonus.
The smallest deposit that can be made at Windetta is EUR 20.
So I deposited and had to make the deposit wager 3x.
However, this trick failed and in the end I lost EUR 20 and gained EUR 5, because the maximum cashout from this promotion is EUR 25. I guess this aspect hurts Windetta Casino very much, that I am not at a loss thanks to playing in this place. On the other hand, in my opinion, it's a pathetic move, but if they continue to exclude me, they can forget about future deposits. (:
Така че зависи от всяко казино. Ако бонусите са важна част от играта в казино за вас и ще бъдете изключени от други бонуси, както казахте сами, вероятно ще предпочетете да депозирате другаде. Що се отнася до залагането 3 пъти, според мен е доста.
Но ще видим как ще бъде тази ситуация в бъдеще и дали ще можете да вземете повече бонуси или не.
Ако мога да попитам в кое казино обичате да играете и къде се справихте най-добре с бонусите?
So it's up to each casino. If bonuses are an important part of playing in a casino for you and you will be excluded from other bonuses, as you said yourself, you will probably prefer to deposit elsewhere. As for wagering 3x is quite a lot in my opinion.
But we will see how this situation will be in the future and whether you will be able to take more bonuses or not.
If I may ask what casino do you like to play at and where did you do best with the bonuses ?
Bitkignz Casino е най-доброто казино по отношение на бонуси за лоялност. Не знам по-добро. (:
Bitkignz Casino is the best casino in terms of loyalty bonuses. I don't know any better. (:
Така че много се радвам, че имате своя фаворит. Ако имате нещо повече, което харесвате в това конкретно казино, не се колебайте да напишете нещо повече в тази тема: https://casino.guru/forum/casinos/bitkingz-casino---general-discussion . Може да е полезно за други играчи, ако някога попаднат на тази тема. Разбира се, само ако проявявате интерес. 🙂
So I'm quite happy that you have your favourite. If you have something more you like about this particular casino, feel free to write something more in this thread: https://casino.guru/forum/casinos/bitkingz-casino---general-discussion . It might be useful for other players if they come across this thread sometime. Of course, only if you are interested. 🙂
Здравейте, бих искал да знам дали Windetta ви позволява да правите депозит, да го играете изцяло, така че да е достъпен за евентуално теглене и след като спечеля малка сума, мога ли да изтегля парите си без проблеми? Имах проблеми с това казино поради този проблем, така че не разбирам как мога да депозирам, да играя, използвайки премерен и личен начин на игра с цел да спечеля малка сума и да я изтегля без проблем, без да бъда обвинен в измама или измама. Възможно ли е това? Бих искал отговор от казиното, тъй като съм успешно проверен клиент.
Благодаря ти
Hello, I would like to know if Windetta allows you to make a deposit, play it entirely so that it is available for an eventual withdrawal and after winning a small amount, can I withdraw my money without problems? I have had problems with this casino due to this issue, so I do not understand how I can deposit, play using a measured and personal way of playing with the aim of winning a small amount and withdrawing it without problem, without being accused of fraud or cheating. Is this possible? I would like a response from the casino as I am a successfully verified customer.
Thank you
Hola quisiera saber si Windetta permite hacer un deposito, jugarlo enteramente para que este disponible para un eventual retiro y luego de ganar una pequeña cantidad, puedo retirar mi dinero sin problemas? he tenido problemas con este casino por ese tema, entonces no entiendo de que manera puedo depositar, jugar aplicando una forma medida y personal de juego con el objetivo de ganar una pequeña cantidad y retirarlo sin problema, sin que me acusen de fraude o trampa. Es esto posible? Quisiera una respuesta del casino ya que soy un cliente verificado con éxito.
Gracias
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.