преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с WildTornado Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
има малко за обсъждане. едно от най-лошите казина, в които съм играл.
there is little to discuss. one of the worst casinos I've ever played at.
c'e' poco da discutere. uno dei peggiori casino' a cui abbia mai giocato.
Наистина ли? Защо е толкова зле според теб? Какво стана?
Really? Why is it so bad according to you? What happened?
Разбира се, че страдам от пристрастяване към хазарта, грозен звяр, за съжаление. Регистрирах се в това казино с моя имейл адрес. Не помнех обаче да съм се самоизключил от него през октомври 2021 г. Е, играх, след което поисках самоизключване за пристрастяване, което беше отказано. На следващия ден получих имейл от тях, в който блокираха акаунта ми, който изглеждаше дублиран. Както се случва обаче, имейлът беше същият като през октомври 2021 г. и следователно достъпът ми трябваше да бъде предотвратен предварително, така че не беше. Тогава поисках възстановяване на сумата, което ми беше отказано, почти ми се подигравайки в общуването с тях. Така подготвих всички необходими документи, включително и старата регистрация. Затова ще продължа с официална жалба до тези, които са се погрижили да гарантират лиценза си за игри.
Granted that I suffer from gambling addiction, an ugly beast sadly. I signed up for this casino with my email address. However, I did not remember being self-excluded from him in October 2021. Well, I played, after which I asked for self-exclusion for addiction, which was denied. The next day I received an email from them where they blocked my account which appeared to be duplicated. As it happens, however, the email was the same as in October 2021, and consequently my access should have been prevented a priori, so it was not. I asked for a refund then which I was denied, almost mocking me in communicating with them. So I prepared all the necessary documents, including the old registration. I will therefore proceed with a formal complaint to those who took care of guaranteeing their gaming license.
Premesso che soffro di dipendenza da gioco d'azzardo , una brutta bestia purtroppo. Mi sono iscritto a questo casino con il mio indirizzo mail . Non ricordavo pero' di essermi autoescluso dallo stesso a ottobre 2021. Bene , ho giocato , dopodiche' ho chiesto l'autoesclusione per dipendenza , che mi e' stata negata. Il giorno successivo ho ricevuto una loro mail dove mi bloccavano l'account che risultava essere duplicato. Guarda caso pero' la mail era la stessa di ottobre 2021 , e di conseguenza il mio accesso sarebbe dovuto essere impedito a priori , cosi non e' stato . Ho chiesto un rimborso allora che mi e' stato negato , quasi prendendomi in giro nelle comunicazioni con loro. Allora ho preparato tutti i documenti necessari , compresa la vecchia iscrizione. Procedero' dunque con un reclamo formale verso chi si e' occupato di garantire loro la licenza di gioco.
Здравейте Marquez199,
За съжаление, това наистина звучи като неуспешен процес на самоизключване. Просто нямам търпение да видя как ще реагира лицензиращият орган.
Казахте, че казиното е отхвърлило молбата ви за самоизключване, въпреки факта, че споменахте проблема с хазарта – можете ли да споделите имейла или разговора в чата, моля? Това е сериозен въпрос, така че бих искал да видя как ще отхвърлят молбата ви.
Hello Marquez199,
Sadly, it truly sounds like a failed self-exclusion process. I'm just eager to see how the licensing authority responds.
You said that the casino denied your self-exclusion request despite the fact you mentioned the gambling problem - can you share the email, or chat conversation, please? It's a serious matter, so I'd like to see the way they reject your request.
Здравейте, предполагам, че това е история на играта, където показвате, че не сте спечелили нищо от нито едно завъртане.
За съжаление, казината винаги имат предимство пред играча и изглежда, че сте хванали доста тъжна серия от загуби. Все пак не бих казал, че казиното е манипулирано.
Веднъж играх игра, в която имах точно 0 победи от 50 завъртания. Така че това е нещо, което може да ви се случи във всяко казино и за съжаление играчите трябва да поемат този риск, когато отидат в казиното, за да играят. 🤔
Разбира се, що се отнася до препоръките, би било най-добре да получите съвет от играч с опит.
Мога да ви предоставя този списък с казина, които може да са подходящи за вас.
Можете да го намерите тук . ⬅️😉
Винаги бих се погрижил да направя някои проучвания, преди да направя депозит.
Ако решите, не се колебайте да ме уведомите как се справяте.
Hello, I suppose this is game history, where you show that you haven't won anything from any spin.
Unfortunately, casinos always have an edge over the player and it looks like you've caught a pretty sad losing streak. Still, I wouldn't say the casino is rigged.
I once played a game where I had exactly 0 wins out of 50 spins. So it's something that can happen to you in any casino, and sadly players have to take that risk when they go to the casino to play. 🤔
Of course, as far as any recommendations are concerned, it would be best if you got some advice from a player with experience.
I can provide you with this list of casinos that might be suitable for you.
You can find it here. ⬅️😉
I would always make sure to do some research before making a deposit.
If you choose, don't hesitate to let me know how you get on.
Просто се чудите нормално ли е печалбите ви от безплатни завъртания да бъдат намалени внезапно...? Взех малко и въпреки че условията казват, че максималното изплащане е $1000, след като спечеля, те го намалиха на $100... никъде не казаха или ми казаха, така че как мога да разбера дали условията на бонуса са това, което използваме??? 🤔
Just wondering is it normal to have your winnings from free spins reduced out of the blue...? I got some and while the terms say max cash out is $1000 after I won they reduced it to $100... didn't say anywhere or tell me so how can I know if the bonus terms are what we go by??? 🤔
Със сигурност не трябва да се намалява така. Всеки бонус трябва да има свои условия и там казиното трябва да посочи и максималното теглене, освен другите правила за този бонус.
Опитахте ли да се свържете с поддръжката относно този проблем?
Моля, вижте условията и ако не е посочено нищо относно максималното теглене от $100, не се колебайте да се свържете с нас и нашият екип за оплаквания ще се включи в този въпрос, за да се опитаме да го разрешим.
It surely shouldn't be reduced like that. Every bonus should have its terms, and there the casino has to state the maximum cashout as well, besides other rules of that bonus.
Have you tried to contact the support regarding this issue?
See the terms, please, and if there is nothing stated about the $100 maximum withdrawal, don't hesitate to contact us, and our complaint team will get involved in this matter to try to get it solved.
Здравей Роми, радвам се да те видя отново! Рядко говоря, но обикновено се спотайвам отблизо хахаха 😝 Надявам се, че сте намирали радост в предизвикателствата на работата си 🙂
Наистина оценявам, че посочихте тези неща.. вместо да обяснявам тук, реших да помоля за съдействие от екипа. Можете да прочетете всички подробности там и ако има нещо, което смятате, че трябва да знам, моля, свържете се с мен. Благодаря ви много на всички тук 👏❤️
Hi Romi, my pleasure seeing you again! I rarely speak up, however I’m usually lurking close by lol 😝 I hope that you’ve been finding joy in the challenges of your work 🙂
I really appreciate you pointing those things out.. instead of explaining here I decided to request for the assistance of the team. You can read all the details there and if there’s anything you think I should know, I ask you to please reach out to me. Thank you so very much to everyone here 👏❤️
Благодаря ви; Наистина ми харесва.😉
Виждам, че сте изпратили жалбата си и нашият екип ще я прегледа възможно най-скоро, така че ще изчакаме, ако може да се направи нещо от наша страна.
Моля, бъдете търпеливи.🙏
Thank you; I do really enjoy it.😉
I can see that you have submitted your complaint and our team will review it as soon as possible, so we'll wait if there can be anything done from our side.
Please stay patient.🙏
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.