ФорумКазинаWildTornado Casino - обща дискусия

WildTornado Casino - обща дискусия

преди 2 години от Anonymized198
|
2453 преглеждания 10 отговора |
|
Добавете пост
преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с WildTornado Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 2 години

има малко за обсъждане. едно от най-лошите казина, в които съм играл.

Автоматичен превод:
Anonymized198
преди 2 години

Наистина ли? Защо е толкова зле според теб? Какво стана?

Автоматичен превод:
Daniel
преди 2 години

Разбира се, че страдам от пристрастяване към хазарта, грозен звяр, за съжаление. Регистрирах се в това казино с моя имейл адрес. Не помнех обаче да съм се самоизключил от него през октомври 2021 г. Е, играх, след което поисках самоизключване за пристрастяване, което беше отказано. На следващия ден получих имейл от тях, в който блокираха акаунта ми, който изглеждаше дублиран. Както се случва обаче, имейлът беше същият като през октомври 2021 г. и следователно достъпът ми трябваше да бъде предотвратен предварително, така че не беше. Тогава поисках възстановяване на сумата, което ми беше отказано, почти ми се подигравайки в общуването с тях. Така подготвих всички необходими документи, включително и старата регистрация. Затова ще продължа с официална жалба до тези, които са се погрижили да гарантират лиценза си за игри.

Автоматичен превод:
Anonymized198
преди 2 години

Здравейте Marquez199,

За съжаление, това наистина звучи като неуспешен процес на самоизключване. Просто нямам търпение да видя как ще реагира лицензиращият орган.

Казахте, че казиното е отхвърлило молбата ви за самоизключване, въпреки факта, че споменахте проблема с хазарта – можете ли да споделите имейла или разговора в чата, моля? Това е сериозен въпрос, така че бих искал да видя как ще отхвърлят молбата ви.

Автоматичен превод:
преди 9 месеца

Сайтът е откровено манипулиран. Виж това. Някакви предложения за нов легитимен сайт? filefile

Автоматичен превод:
CasinoBob
преди 9 месеца

Здравейте, предполагам, че това е история на играта, където показвате, че не сте спечелили нищо от нито едно завъртане.

За съжаление, казината винаги имат предимство пред играча и изглежда, че сте хванали доста тъжна серия от загуби. Все пак не бих казал, че казиното е манипулирано.

Веднъж играх игра, в която имах точно 0 победи от 50 завъртания. Така че това е нещо, което може да ви се случи във всяко казино и за съжаление играчите трябва да поемат този риск, когато отидат в казиното, за да играят. 🤔

Разбира се, що се отнася до препоръките, би било най-добре да получите съвет от играч с опит.

Мога да ви предоставя този списък с казина, които може да са подходящи за вас.

Можете да го намерите тук . ⬅️😉

Винаги бих се погрижил да направя някои проучвания, преди да направя депозит.

Ако решите, не се колебайте да ме уведомите как се справяте.

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Просто се чудите нормално ли е печалбите ви от безплатни завъртания да бъдат намалени внезапно...? Взех малко и въпреки че условията казват, че максималното изплащане е $1000, след като спечеля, те го намалиха на $100... никъде не казаха или ми казаха, така че как мога да разбера дали условията на бонуса са това, което използваме??? 🤔

Автоматичен превод:
garywinters89
преди 2 месеца

Със сигурност не трябва да се намалява така. Всеки бонус трябва да има свои условия и там казиното трябва да посочи и максималното теглене, освен другите правила за този бонус.

Опитахте ли да се свържете с поддръжката относно този проблем?

Моля, вижте условията и ако не е посочено нищо относно максималното теглене от $100, не се колебайте да се свържете с нас и нашият екип за оплаквания ще се включи в този въпрос, за да се опитаме да го разрешим.

Автоматичен превод:
Romi
преди 2 месеца

Здравей Роми, радвам се да те видя отново! Рядко говоря, но обикновено се спотайвам отблизо хахаха 😝 Надявам се, че сте намирали радост в предизвикателствата на работата си 🙂


Наистина оценявам, че посочихте тези неща.. вместо да обяснявам тук, реших да помоля за съдействие от екипа. Можете да прочетете всички подробности там и ако има нещо, което смятате, че трябва да знам, моля, свържете се с мен. Благодаря ви много на всички тук 👏❤️



Автоматичен превод:
garywinters89
преди 2 месеца

Благодаря ви; Наистина ми харесва.😉

Виждам, че сте изпратили жалбата си и нашият екип ще я прегледа възможно най-скоро, така че ще изчакаме, ако може да се направи нещо от наша страна.

Моля, бъдете търпеливи.🙏

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини