Ето отговора, който получих, когато поисках лимит за игра в акаунта си, както и отговор на въпроса ми защо се нуждаят от информация за моята норвежка банка:
Боряна (Уайлдсино)
27 март 2025 г., 13:53 EET
Здравей Венче,
Благодаря ви, че се свързахте. Разбирам вашата ситуация и искам да ви помогна по най-добрия възможен начин.
Що се отнася до ръчните тегления, за съжаление те не могат да бъдат направени в Revolut, тъй като системата не позволява този процес. Можете сами да заявите тегления към Revolut чрез системата и аз, разбира се, ще ги изпратя до отдела за плащания, така че да бъдат подредени по приоритет.
Ако искате ръчно теглене, ние сме на разположение да направим това само към норвежка банкова сметка или чрез крипто. За да настроим ръчно теглене към норвежка банкова сметка, се нуждаем от следните подробности:
IBAN
BIC/SWIFT
Име на банката
Име на собственика на акаунта
Така че не ни трябва банково извлечение - само тези подробности. Ако не искате да споделите тази информация, напълно разбирам и ще изпратя вашите тегления, така че да са приоритетни.
По отношение на въпроса ви за временна пауза, акаунтът ви може да бъде спрян, докато не бъдат изплатени всичките ви тегления. Моля, уведомете ме, ако искате това, но имайте предвид, че няма да имате достъп до акаунта си през този период.
Моля, уведомете ме как искате да продължите и аз ще ви помогна възможно най-бързо.
приятен ден!
с уважение,
Боряна
VIP - Лоялност и гостоприемство
WhatsApp: +356 7754 4363
Така че без достъп до моя акаунт също не мога да поискам теглене, така че това беше помощта, която можеха да ми окажат 🙂
Here is the response I received when I asked for a playing limit on my account, as well as an answer to my question about why they need information about my Norwegian bank:
Boryana (Wildsino)
March 27, 2025, 1:53 PM EET
Hi Wenche,
Thank you for getting in touch. I understand your situation and want to help you in the best way possible.
Regarding manual withdrawals, unfortunately these cannot be made to Revolut due to the system not allowing this process. You can request withdrawals to Revolut yourself via the system, and I will of course send them to the payment department so they will be prioritized.
If you would like a manual withdrawal, we are available to do this only to a Norwegian bank account or via crypto. To set up a manual withdrawal to a Norwegian bank account, we need the following details:
IBAN
BIC/SWIFT
Bank name
Account owner name
So we don't need a bank statement - just these details. If you don't want to share this information, I completely understand, and I will send your withdrawals so they are prioritized.
Regarding your question about a temporary pause, your account can be paused until all your withdrawals have been paid out. Please let me know if you would like this, but please note that you will not have access to your account during this period.
Please let me know how you would like to proceed and I will help you as quickly as possible.
Have a nice day!
Kind regards,
Boryana
VIP - Loyalty & Hospitality
WhatsApp: +356 7754 4363
So without access to my account I can't request a withdrawal either, so that was the help they could give me 🙂
Her er svaret jeg fikk når jeg ba om spille grense på kontoen min, samt svar på mitt spørsmål om hvorfor de trenger opplysninger om min norske bank:
Boryana (Wildsino)
27. mars 2025, 13:53 EET
Hei Wenche,
Takk for at du tok kontakt. Jeg forstår situasjonen din og ønsker å hjelpe deg på best mulig måte.
Når det gjelder manuelle utbetalinger, så kan disse dessverre ikke gjøres til Revolut på grunn av systemet ikke tillatt dette process. Du kan selv be om uttak til Revolut via systemet, og jeg vil selvfølgelig sende dem til betalings avdeling så se vil bli prioritert.
Dersom du ønsker et manuelt uttak, vi er tilgjengelig å gjøre dette bare til en norsk bankkonto eller via krypto. For å sette opp en manuell utbetaling til en norsk bankkonto trenger vi følgende detaljer:
IBAN
BIC/SWIFT
Banknavn
Navn på kontoeier
Vi trenger altså ikke en kontoutskrift – kun disse detaljene. Hvis du ikke ønsker å dele denne informasjonen, har jeg full forståelse for det, og jeg vil da sende uttakene dine så de blir prioritert.
Når det gjelder spørsmålet ditt om en midlertidig pause, kan kontoen settes på pause inntil alle uttakene dine er utbetalt. Gi meg beskjed dersom du ønsker dette, men vær oppmerksom på at du da ikke vil ha tilgang til kontoen din i denne perioden.
Gi meg gjerne beskjed om hvordan du ønsker å gå videre, så hjelper jeg deg så raskt som mulig.
Ønsker deg en fin dag!
Vennlig hilsen,
Boryana
VIP - Lojalitet & Gjestfrihet
WhatsApp: +356 7754 4363
Så uten tilgang på kontoen min kan jeg heller ikke be om uttak, så det var hjelpen de kunne gi meg 🙂