ФорумКазинаWildBet Casino - обща дискусия

WildBet Casino - обща дискусия (страница 2)

преди 2 години от Andreii109
|
22212 преглеждания 88 отговора |
|
1 2 3...5
johnpete1003
преди 2 години

Да, направих го за третия път и също така в момента получавам 10% кешбек от техния крипто бонус точно сега в края на седмицата.

Автоматичен превод:
Andreii109
преди 2 години

Не знам за това, но досега се наслаждавам на техните игри и мога да осребрявам част от крипто в казиното.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Нямате никакви доказателства, че това е вярно. Имам скрийншотове на кореспонденция, по които може да се каже 100%, че са измамници. спрете да рекламирате измамници. Всичко което си написал не е вярно.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Те дори нямат чат на живо. те просто мълчат

Автоматичен превод:
преди 2 години

Имахте ли дори шанса да изтеглите част от печалбите си в казиното? Или сте опитвали да теглите от сайта им?

Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравейте, каква е разликата между тези въпроси, моля?

Бих казал, че искаш същото. 🙂

Както и да е, знаете ли, че можете да прегледате нашия раздел за оплаквания, за да получите по-добра представа за това как казината се отнасят към играчите?

https://casino.guru/complaints

Автоматичен превод:
Andreii109
преди 2 години

Здравейте,

Не можах да намеря жалбата, подадена срещу Wildbet Casino. Ако сте били малтретирани, не се колебайте да я изпратите и да споделите доказателствата си.

Какво не беше наред с това казино?


Автоматичен превод:
преди 2 години

Нямате никакви доказателства, че това е вярно. Имам скрийншотове на кореспонденция, по които може да се каже 100%, че са измамници. спрете да рекламирате измамници. Всичко което си написал не е вярно.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравейте,

любезно използвайте бутона „отговори", в противен случай лицето, на което отговаряте, няма да бъде уведомено. Освен това е по-лесно да се ориентирате в тези комуникации.

Кой няма никакви доказателства, моля?

Автоматичен превод:
Andreii109
преди 2 години

Не мисля така, тъй като миналата събота успях да разговарям с отдела за поддръжка на клиенти относно моя процес на теглене и бонус. Можете да намерите бутона за клиента в долната част на сайта.

Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Съжалявам за това, просто искам да намеря отговори за казиното. Опитах го през уикенда с малка сума пари, в случай че нещо се обърка, но засега всичко е наред, не успях да видя нещо бегло за казиното.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Казиното не е лицензирано и мами. Не съветвам никого да играе в това казино. Ще бъдете измамени и ще останете без печалба и нищо не можете да направите по въпроса. Дори този форум не може да ми реши проблема. Тъй като единственото ми оплакване за това казино беше отхвърлено. Защото специалистите от този форум нищо няма да могат да им направят, тъй като нямат лиценз. Все още се учудвам, че имат висок рейтинг. Участието в рекламирането на измамно казино е много ниско

https://ibb.co/tPQd1hk

https://ibb.co/Gdq0TBs

https://ibb.co/L6VBDC0




НИКОГА НЕ ИГРАЙТЕ В ТОВА КАЗИНО. ЩЕ БЪДЕТЕ ИЗМАМЕНИ.

Рейтингът на казиното в този сайт не отговаря на действителността

Автоматичен превод:
преди 2 години

Досега не съм виждал никакви недостатъци в казиното, откакто успях да изтегля парите си и имах поддръжка за клиенти, която да ме напътства в запитванията ми. По отношение на екранната снимка, мисля, че трябва да ги публикувате в секцията за оплаквания, тъй като все още не виждам никакви отрицателни оплаквания към това казино, за да подкрепя вашия случай.

Автоматичен превод:
Andreii109
преди 2 години

О, боже! От известно време съм играч в това казино и ми е трудно да повярвам, че нещо подобно може да се случи. Нямах проблеми с миналите си транзакции и свързването с поддръжката на клиенти винаги беше лесно. Толкова е тъжно да чуя какво ти се е случило. Надявам се, че можете да получите печалбата си или поне да разрешите проблема си.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Съжалявам за това, просто искам да намеря отговори за казиното. Опитах го през уикенда с малка сума пари, в случай че нещо се обърка, но засега всичко е наред, не успях да видя нещо бегло за казиното.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравейте,

няма значение 🙂.

Радвам се, че всичко изглежда добре и върви. Внимавайте и ако попаднете на нещо, което си струва да споделите, просто ни информирайте.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Казиното не е лицензирано и мами. Не съветвам никого да играе в това казино. Ще бъдете измамени и ще останете без печалба и нищо не можете да направите по въпроса. Дори този форум не може да ми реши проблема. Тъй като единственото ми оплакване за това казино беше отхвърлено. Защото специалистите от този форум нищо няма да могат да им направят, тъй като нямат лиценз. Все още се учудвам, че имат висок рейтинг. Участието в рекламирането на измамно казино е много ниско

https://ibb.co/tPQd1hk

https://ibb.co/Gdq0TBs

https://ibb.co/L6VBDC0




НИКОГА НЕ ИГРАЙТЕ В ТОВА КАЗИНО. ЩЕ БЪДЕТЕ ИЗМАМЕНИ.

Рейтингът на казиното в този сайт не отговаря на действителността

Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравейте,

Според тези отговори бих казал, че рейтингът е ок. Чувствайте се свободни да го проверите по-отблизо:

https://casino.guru/wildbet-casino-review#tab=js-tab-reputation

Аз също повтарям:

Не можах да намеря жалбата , подадена срещу Wildbet Casino. Ако сте били малтретирани , не се колебайте да я изпратите и да споделите доказателствата си.

Какво не беше наред с това казино?"


Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Определено ще споделя, ако съм имал лош опит с казиното, но засега мога само да кажа, че те са добро казино за игра. Играя от този уикенд и никога не съм имал проблем с нищо. Както винаги, поставяйте само нещата, които сте готови да загубите, за да избегнете стресови ситуации, и трябва да сте добре.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Депозирах, използвах всички бонуси за добре дошли и изтеглих 3 пъти. Последното теглене отне малко повече време, но те платиха. Независимо от това, играйте внимателно 🙂

Автоматичен превод:
преди 2 години

Определено ще споделя, ако съм имал лош опит с казиното, но засега мога само да кажа, че те са добро казино за игра. Играя от този уикенд и никога не съм имал проблем с нищо. Както винаги, поставяйте само нещата, които сте готови да загубите, за да избегнете стресови ситуации, и трябва да сте добре.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Това е много разумен подход 👍.

радвам се за това


Автоматичен превод:
преди 2 години

Депозирах, използвах всички бонуси за добре дошли и изтеглих 3 пъти. Последното теглене отне малко повече време, но те платиха. Независимо от това, играйте внимателно 🙂

Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравейте,

страхотно - още един положителен коментар. 🙂

Благодаря ти. Бихте ли препоръчали някоя конкретна игра за играчи от Португалия?

Коя опция за плащане работи най-добре за вас?

Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Да, тъй като хората са склонни да влагат значителна сума пари, това ги поставя в стресова позиция във всяка хазартна дейност. Във всяко казино винаги управлявайте банкрола си и никога не залагайте повече пари, отколкото можете да си позволите да загубите. Стресовите ситуации не са добри за вземане на решения, така че се опитайте да сте спокойни, когато играете казино игри.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравейте, присъединих се към този форум този понеделник и намерих това казино в горещите теми, така че го пробвах и го играх през последните два дни. Те имат голямо разнообразие от игри и аз също спечелих няколко долара, така че всичко е наред! Струва си да се провери!

Автоматичен превод:
1 2 3...5

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини