преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с WildBet Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Създадена заявка за теглене в размер на 993 евро. Първоначално писаха, че ще изпратят печалбите до няколко минути. Тогава те написаха, че вашият акаунт се проверява от сесията на играта. Минаха вече 5 часа. Има скрийншотове с кореспонденция и всички доказателства
Created a withdrawal request in the amount of 993 euros. At first they wrote that they would send the winnings within a couple of minutes. Then they wrote that your account is being verified by the game session. It's been 5 hours already. There are screenshots with correspondence and all the evidence
Здравейте, съжалявам, но бих казал, че проверката на историята на игрите ще отнеме много повече от няколко часа. Вероятно няколко седмици в някои ситуации. Това ли имахте предвид под „потвърдено от сесията на играта", моля?
Обикновено това означава, че казиното моли доставчика на играта да се включи и да представи доклад. Не съм сигурен дали това е вашият случай, разбира се. Просто бъдете готови за известно забавяне.
Можете да опитате да помолите поддръжката, ще го направите ли?
Hello, I'm sorry but I'd say that the gaming history check would take far longer than a few hours. Probably, a few weeks in some situations. Is this what you meant by "verified by the game session", please?
It usually means that the casino asks the game provider to get involved and deliver a report. Not sure if this is your case, of course. Just be prepared for some delay.
You can try to ask the support, will you do that?
Те дори нямат имейл адрес на уебсайта си, за да се свържат с тях. В чата на живо отговарят, но много рядко. Те нямат лиценз. Към кого ще се обърнат за проверка?
They don't even have an email address on their website to contact them. In live chat they answer but very rarely. They don't have a license. To whom will they turn for verification?
Моля, оценете това казино с 0. Игнорирайте чата. Правилата са отписани изцяло от друг сайт. Те дори нямат поща. НИКОГА НЕ ДЕПОЗИРАЙТЕ В ТОЗИ САЙТ. Заявлението за изплащане на 993 евро вече е 2 дни.
Please rate this casino 0. Ignore the chat. The rules are written off completely from another site. They don't even have mail. NEVER DEPOSIT TO THIS SITE. The application for the payment of 993 euros has already been 2 days.
Те дори нямат имейл адрес на уебсайта си, за да се свържат с тях. В чата на живо отговарят, но много рядко. Те нямат лиценз. Към кого ще се обърнат за проверка?
They don't even have an email address on their website to contact them. In live chat they answer but very rarely. They don't have a license. To whom will they turn for verification?
Здравейте,
за съжаление на никого. Ако казиното не е лицензирано, няма орган, който да наблюдава казиното.
Затова винаги съветваме играчите да предпочитат лицензираните казина.
Сега се занимавате с някакъв проблем, нали? Какво стана?
Hello,
sadly, to nobody. If the casino is not licensed there is no authority watching over the casino.
Therefore we always advise players to prefer licensed casinos.
You're dealing with some issue now, aren't you? What's happened?
Моля, оценете това казино с 0. Игнорирайте чата. Правилата са отписани изцяло от друг сайт. Те дори нямат поща. НИКОГА НЕ ДЕПОЗИРАЙТЕ В ТОЗИ САЙТ. Заявлението за изплащане на 993 евро вече е 2 дни.
Please rate this casino 0. Ignore the chat. The rules are written off completely from another site. They don't even have mail. NEVER DEPOSIT TO THIS SITE. The application for the payment of 993 euros has already been 2 days.
Здравейте, много казина предоставят едни и същи правила.
В случай, че имате нужда от помощ, моля, опишете я малко.
Както и да е, опитах се да попитам чата, за да науча как да се свържа с поддръжката, но не успях.
Но намерих това:
„16. ЖАЛБИ
Вие сте свободни да се свържете с нашия екип за обслужване на клиенти съгласно инструкциите, намиращи се на уебсайта, за да ни подадете оплаквания относно нашите услуги."
За съжаление нямам представа къде да намеря тези инструкции. Чатът мълчи:
Hello, many casinos provide the same rules.
In case you need a helping hand, please describe it a bit.
Anyway,I tried to ask the chat to learn how to get in touch with the support but was not successful.
But I found this:
"16. COMPLAINTS
You are free to contact our customer service team according to the instructions found on the Website to give us any complaints regarding our services."
Sadly, I have no clue where to find these instructions. The chat stays silent:
Отговаряха ми през делничните дни. Не отговарят и през почивните дни. Ще съм ви много благодарен, ако успеете да ги натиснете.
They answered me on weekdays. They don't answer on weekends either. I will be very grateful to you if you can put some pressure on them.
Позволете ми да добавя, че получих отговор „извинете за забавянето" 35 минути по-късно. Повторих въпроса си къде мога да се обърна, ако трябва да се свържа с поддръжката и къде могат да бъдат намерени тези инструкции, но не получих нищо.
Проверявам жалбата ви и бих казал, че ако историята ви на игри се проверява, просто трябва да изчакаме резултата.
Можете ли да споделите екранни снимки по този въпрос, моля? Мисля, че може да е полезно.
Allow me to add that I got a "sorry for the delay" answer 35 minutes later. I repeated my question where can I turn to if I need to reach the support and where those instructions can be found but got nothing.
I check your complaint and I would say, that if your gaming history is being checked, we simply need to wait for the result.
Can you share any screenshots concerning this matter, please? I think it could be useful.
Какво мога да ви осигуря? В жалбата си изпратих всички доказателства. В този форум 1 човек написа, че това е любимото му казино и го препоръча. Вторият пише, че казиното го е извело, но е отнело време. Вярно ли е всичко това?
https://kasinoazov.net/forum/obshie-temy-o-gemblinge/moe-ljubimoe-onlayn-kazino#post-27308
What can I provide you? In my complaint, I sent all the evidence. On this forum, 1 person wrote that this was his favorite casino and recommended it. The second writes that the casino brought him out, but it took time. Is this all true?
https://kasinoazov.net/forum/obshie-temy-o-gemblinge/moe-ljubimoe-onlayn-kazino#post-27308
Скъпа Радка. Можете ли да се свържете с мен по пощата? boochen8@yandex.com
Dear Radka. Can you contact me by mail? boochen8@yandex.com
Какво мога да ви осигуря? В жалбата си изпратих всички доказателства. В този форум 1 човек написа, че това е любимото му казино и го препоръча. Вторият пише, че казиното го е извело, но е отнело време. Вярно ли е всичко това?
https://kasinoazov.net/forum/obshie-temy-o-gemblinge/moe-ljubimoe-onlayn-kazino#post-27308
What can I provide you? In my complaint, I sent all the evidence. On this forum, 1 person wrote that this was his favorite casino and recommended it. The second writes that the casino brought him out, but it took time. Is this all true?
https://kasinoazov.net/forum/obshie-temy-o-gemblinge/moe-ljubimoe-onlayn-kazino#post-27308
Здравейте,
моля, проверявайте редовно жалбата си . Не мога да говоря от името на нашия екип за жалби, но ако нещо липсва, Ник ще ви уведоми. Той работи върху това в момента, така че моля - имайте търпение.
Потребителските рецензии са мненията на играчите за казиното, следователно то може да варира много. Дори най-добрите можеха да получат най-лошата оценка, защото един играч не беше напълно доволен.
В случай, че потребителските отзиви ви объркат, просто се придържайте към общата оценка:
6,3 от 10 - съмнителна репутация и липсва лиценз:
https://casino.guru/wildbet-casino-review
Може и по-добре, бих казал.
Hello,
please check your complaint regularly. I can't speak on behalf of our Complaint Team, but if something is missing, Nick will let you know. He is working on it at the moment, so please - be patient.
User reviews are players' opinions on the casino, hence it may vary a lot. Even the best could get the worst review because one player was not completely satisfied.
In case the user reviews confuse you a bit, just stick to the overall rating:
6,3 out of 10 - a questionable reputation and the license is missing:
https://casino.guru/wildbet-casino-review
Could be better, I'd say.
Ако не ви отговорят, тогава е подходящият момент да подадете жалба . Имали ли сте баланс по затворената казино сметка?
If they don't respond to you, then it's the right time to submit a complaint. Have you had any balance on the closed casino account?
Отдавна писах жалба за тях.
https://casino.guru/wildbet-casino-the-player-s-withdrawal-is-delayed
993 евро
I wrote a complaint about them a long time ago.
https://casino.guru/wildbet-casino-the-player-s-withdrawal-is-delayed
993 euro
А, съжалявам, не съм забелязал преди. Прав си!
Ah, sorry, I didn't notice before. You're right!
Току-що видях този преглед на казиното. Засега не знам за този случай на оттегляне, който имате в момента. Опитахте ли да се свържете с тяхната поддръжка на клиенти? Той е доста отзивчив, когато задам въпрос относно предлаганите от тях игри и техните бонуси.
Just saw this casino review. So far, I don't know about that withdrawal case you are currently having. Have you tried contacting their customer support? It's pretty responsive whenever I ask a question regarding the games they offer and their bonuses.
Имахте ли дори шанса да изтеглите част от печалбите си в казиното? Или сте опитвали да теглите от сайта им?
Did you even get the chance to pull some of your winnings in the casino? Or have you tried withdrawing from their site?
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.