ФорумКазинаWildBet Casino - обща дискусия

WildBet Casino - обща дискусия

преди 2 години от Andreii109
|
21824 преглеждания 88 отговора |
|
1 2...5
Добавете пост
преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с WildBet Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 2 години

Създадена заявка за теглене в размер на 993 евро. Първоначално писаха, че ще изпратят печалбите до няколко минути. Тогава те написаха, че вашият акаунт се проверява от сесията на играта. Минаха вече 5 часа. Има скрийншотове с кореспонденция и всички доказателства

Автоматичен превод:
Andreii109
преди 2 години

Здравейте, съжалявам, но бих казал, че проверката на историята на игрите ще отнеме много повече от няколко часа. Вероятно няколко седмици в някои ситуации. Това ли имахте предвид под „потвърдено от сесията на играта", моля?

Обикновено това означава, че казиното моли доставчика на играта да се включи и да представи доклад. Не съм сигурен дали това е вашият случай, разбира се. Просто бъдете готови за известно забавяне.

Можете да опитате да помолите поддръжката, ще го направите ли?

Редактиран от автора преди 2 години
Автоматичен превод:
преди 2 години

Те дори нямат имейл адрес на уебсайта си, за да се свържат с тях. В чата на живо отговарят, но много рядко. Те нямат лиценз. Към кого ще се обърнат за проверка?

Автоматичен превод:
преди 2 години

Моля, оценете това казино с 0. Игнорирайте чата. Правилата са отписани изцяло от друг сайт. Те дори нямат поща. НИКОГА НЕ ДЕПОЗИРАЙТЕ В ТОЗИ САЙТ. Заявлението за изплащане на 993 евро вече е 2 дни.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Те дори нямат имейл адрес на уебсайта си, за да се свържат с тях. В чата на живо отговарят, но много рядко. Те нямат лиценз. Към кого ще се обърнат за проверка?

Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравейте,

за съжаление на никого. Ако казиното не е лицензирано, няма орган, който да наблюдава казиното.

Затова винаги съветваме играчите да предпочитат лицензираните казина.

Сега се занимавате с някакъв проблем, нали? Какво стана?


Автоматичен превод:
преди 2 години

Моля, оценете това казино с 0. Игнорирайте чата. Правилата са отписани изцяло от друг сайт. Те дори нямат поща. НИКОГА НЕ ДЕПОЗИРАЙТЕ В ТОЗИ САЙТ. Заявлението за изплащане на 993 евро вече е 2 дни.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравейте, много казина предоставят едни и същи правила.

В случай, че имате нужда от помощ, моля, опишете я малко.

Както и да е, опитах се да попитам чата, за да науча как да се свържа с поддръжката, но не успях.

Но намерих това:

„16. ЖАЛБИ

Вие сте свободни да се свържете с нашия екип за обслужване на клиенти съгласно инструкциите, намиращи се на уебсайта, за да ни подадете оплаквания относно нашите услуги."

За съжаление нямам представа къде да намеря тези инструкции. Чатът мълчи:

file



Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Отговаряха ми през делничните дни. Не отговарят и през почивните дни. Ще съм ви много благодарен, ако успеете да ги натиснете.

Автоматичен превод:
vereskasnu
преди 2 години

Позволете ми да добавя, че получих отговор „извинете за забавянето" 35 минути по-късно. Повторих въпроса си къде мога да се обърна, ако трябва да се свържа с поддръжката и къде могат да бъдат намерени тези инструкции, но не получих нищо.

Проверявам жалбата ви и бих казал, че ако историята ви на игри се проверява, просто трябва да изчакаме резултата.

Можете ли да споделите екранни снимки по този въпрос, моля? Мисля, че може да е полезно.


Автоматичен превод:
преди 2 години

Какво мога да ви осигуря? В жалбата си изпратих всички доказателства. В този форум 1 човек написа, че това е любимото му казино и го препоръча. Вторият пише, че казиното го е извело, но е отнело време. Вярно ли е всичко това?

https://kasinoazov.net/forum/obshie-temy-o-gemblinge/moe-ljubimoe-onlayn-kazino#post-27308

Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Скъпа Радка. Можете ли да се свържете с мен по пощата? boochen8@yandex.com

Автоматичен превод:
преди 2 години

Какво мога да ви осигуря? В жалбата си изпратих всички доказателства. В този форум 1 човек написа, че това е любимото му казино и го препоръча. Вторият пише, че казиното го е извело, но е отнело време. Вярно ли е всичко това?

https://kasinoazov.net/forum/obshie-temy-o-gemblinge/moe-ljubimoe-onlayn-kazino#post-27308

Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравейте,

моля, проверявайте редовно жалбата си . Не мога да говоря от името на нашия екип за жалби, но ако нещо липсва, Ник ще ви уведоми. Той работи върху това в момента, така че моля - имайте търпение.

Потребителските рецензии са мненията на играчите за казиното, следователно то може да варира много. Дори най-добрите можеха да получат най-лошата оценка, защото един играч не беше напълно доволен.

В случай, че потребителските отзиви ви объркат, просто се придържайте към общата оценка:

6,3 от 10 - съмнителна репутация и липсва лиценз:

https://casino.guru/wildbet-casino-review

Може и по-добре, бих казал.




Автоматичен превод:
преди 2 години

Скъпа Радка. Можете ли да се свържете с мен по пощата? boochen8@yandex.com

Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравей отново,

с каква цел, моля?

Не се занимавам с вашето оплакване, така че няма да съм ви от полза, обзалагам се 🙂.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Казиното изтри акаунта ми и не ми отговаря в чата на живо filefile

Автоматичен превод:
vereskasnu
преди 2 години

Ако не ви отговорят, тогава е подходящият момент да подадете жалба . Имали ли сте баланс по затворената казино сметка?

Автоматичен превод:
Daniel
преди 2 години

Отдавна писах жалба за тях.

https://casino.guru/wildbet-casino-the-player-s-withdrawal-is-delayed

993 евро

Автоматичен превод:
vereskasnu
преди 2 години

А, съжалявам, не съм забелязал преди. Прав си!

Автоматичен превод:
Andreii109
преди 2 години

Току-що видях този преглед на казиното. Засега не знам за този случай на оттегляне, който имате в момента. Опитахте ли да се свържете с тяхната поддръжка на клиенти? Той е доста отзивчив, когато задам въпрос относно предлаганите от тях игри и техните бонуси.

Автоматичен превод:
Paulagpawan
преди 2 години

Имахте ли дори шанса да изтеглите част от печалбите си в казиното? Или сте опитвали да теглите от сайта им?

Автоматичен превод:
преди 2 години

Това е измамно казино и не съветвам никого да играе на това място. Имам всички доказателства. Всичко е просто безполезно.

Автоматичен превод:
1 2...5

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини