НачалоФорумКазинаWildBet Casino - обща дискусия

WildBet Casino - обща дискусия

 от Andreii109
|
26 358 преглеждания 88 отговора |
|
1 2...5
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с WildBet Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.

Създадена заявка за теглене в размер на 993 евро. Първоначално писаха, че ще изпратят печалбите до няколко минути. Тогава те написаха, че вашият акаунт се проверява от сесията на играта. Минаха вече 5 часа. Има скрийншотове с кореспонденция и всички доказателства

Автоматичен превод:
Andreii109

Здравейте, съжалявам, но бих казал, че проверката на историята на игрите ще отнеме много повече от няколко часа. Вероятно няколко седмици в някои ситуации. Това ли имахте предвид под „потвърдено от сесията на играта", моля?

Обикновено това означава, че казиното моли доставчика на играта да се включи и да представи доклад. Не съм сигурен дали това е вашият случай, разбира се. Просто бъдете готови за известно забавяне.

Можете да опитате да помолите поддръжката, ще го направите ли?

Редактиран от автора
Автоматичен превод:

Те дори нямат имейл адрес на уебсайта си, за да се свържат с тях. В чата на живо отговарят, но много рядко. Те нямат лиценз. Към кого ще се обърнат за проверка?

Автоматичен превод:

Моля, оценете това казино с 0. Игнорирайте чата. Правилата са отписани изцяло от друг сайт. Те дори нямат поща. НИКОГА НЕ ДЕПОЗИРАЙТЕ В ТОЗИ САЙТ. Заявлението за изплащане на 993 евро вече е 2 дни.

Автоматичен превод:

Те дори нямат имейл адрес на уебсайта си, за да се свържат с тях. В чата на живо отговарят, но много рядко. Те нямат лиценз. Към кого ще се обърнат за проверка?

Автоматичен превод:

Здравейте,

за съжаление на никого. Ако казиното не е лицензирано, няма орган, който да наблюдава казиното.

Затова винаги съветваме играчите да предпочитат лицензираните казина.

Сега се занимавате с някакъв проблем, нали? Какво стана?


Автоматичен превод:

Моля, оценете това казино с 0. Игнорирайте чата. Правилата са отписани изцяло от друг сайт. Те дори нямат поща. НИКОГА НЕ ДЕПОЗИРАЙТЕ В ТОЗИ САЙТ. Заявлението за изплащане на 993 евро вече е 2 дни.

Автоматичен превод:

Здравейте, много казина предоставят едни и същи правила.

В случай, че имате нужда от помощ, моля, опишете я малко.

Както и да е, опитах се да попитам чата, за да науча как да се свържа с поддръжката, но не успях.

Но намерих това:

„16. ЖАЛБИ

Вие сте свободни да се свържете с нашия екип за обслужване на клиенти съгласно инструкциите, намиращи се на уебсайта, за да ни подадете оплаквания относно нашите услуги."

За съжаление нямам представа къде да намеря тези инструкции. Чатът мълчи:

file



Автоматичен превод:
Radka

Отговаряха ми през делничните дни. Не отговарят и през почивните дни. Ще съм ви много благодарен, ако успеете да ги натиснете.

Автоматичен превод:
vereskasnu

Позволете ми да добавя, че получих отговор „извинете за забавянето" 35 минути по-късно. Повторих въпроса си къде мога да се обърна, ако трябва да се свържа с поддръжката и къде могат да бъдат намерени тези инструкции, но не получих нищо.

Проверявам жалбата ви и бих казал, че ако историята ви на игри се проверява, просто трябва да изчакаме резултата.

Можете ли да споделите екранни снимки по този въпрос, моля? Мисля, че може да е полезно.


Автоматичен превод:

Какво мога да ви осигуря? В жалбата си изпратих всички доказателства. В този форум 1 човек написа, че това е любимото му казино и го препоръча. Вторият пише, че казиното го е извело, но е отнело време. Вярно ли е всичко това?

https://kasinoazov.net/forum/obshie-temy-o-gemblinge/moe-ljubimoe-onlayn-kazino#post-27308

Автоматичен превод:
Radka

Скъпа Радка. Можете ли да се свържете с мен по пощата? boochen8@yandex.com

Автоматичен превод:

Какво мога да ви осигуря? В жалбата си изпратих всички доказателства. В този форум 1 човек написа, че това е любимото му казино и го препоръча. Вторият пише, че казиното го е извело, но е отнело време. Вярно ли е всичко това?

https://kasinoazov.net/forum/obshie-temy-o-gemblinge/moe-ljubimoe-onlayn-kazino#post-27308

Автоматичен превод:

Здравейте,

моля, проверявайте редовно жалбата си . Не мога да говоря от името на нашия екип за жалби, но ако нещо липсва, Ник ще ви уведоми. Той работи върху това в момента, така че моля - имайте търпение.

Потребителските рецензии са мненията на играчите за казиното, следователно то може да варира много. Дори най-добрите можеха да получат най-лошата оценка, защото един играч не беше напълно доволен.

В случай, че потребителските отзиви ви объркат, просто се придържайте към общата оценка:

6,3 от 10 - съмнителна репутация и липсва лиценз:

https://casino.guru/wildbet-casino-review

Може и по-добре, бих казал.




Автоматичен превод:

Скъпа Радка. Можете ли да се свържете с мен по пощата? boochen8@yandex.com

Автоматичен превод:

Здравей отново,

с каква цел, моля?

Не се занимавам с вашето оплакване, така че няма да съм ви от полза, обзалагам се 🙂.

Автоматичен превод:

Казиното изтри акаунта ми и не ми отговаря в чата на живо filefile

Автоматичен превод:
vereskasnu

Ако не ви отговорят, тогава е подходящият момент да подадете жалба . Имали ли сте баланс по затворената казино сметка?

Автоматичен превод:
Daniel

Отдавна писах жалба за тях.

https://casino.guru/wildbet-casino-the-player-s-withdrawal-is-delayed

993 евро

Автоматичен превод:
vereskasnu

А, съжалявам, не съм забелязал преди. Прав си!

Автоматичен превод:
Andreii109

Току-що видях този преглед на казиното. Засега не знам за този случай на оттегляне, който имате в момента. Опитахте ли да се свържете с тяхната поддръжка на клиенти? Той е доста отзивчив, когато задам въпрос относно предлаганите от тях игри и техните бонуси.

Автоматичен превод:
Paulagpawan

Имахте ли дори шанса да изтеглите част от печалбите си в казиното? Или сте опитвали да теглите от сайта им?

Автоматичен превод:

Това е измамно казино и не съветвам никого да играе на това място. Имам всички доказателства. Всичко е просто безполезно.

Автоматичен превод:
1 2...5

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини