ФорумКазинаWild Pharao Casino - обща дискусия

Wild Pharao Casino - обща дискусия (страница 6)

преди 2 години от macan96
|
70053 преглеждания 348 отговора |
|
1...5 6 7...18
Добавете пост
NewkirkOnLy
преди 2 години

4 седмици са все още мечта, чакаме над 1 месец 😂 Но наистина имам чувството, че се запечатват. Именно защото толкова много жалби отидоха до лицензиращите органи.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Жалко, че и аз чакам вече 4 седмици и скоро влизам в 5-та. Дълбоко съм натъжен, единственият добър представител за поддръжка, който имах там, е Кристина и тя ми помогна много Питър, а другата поддръжка просто ме изпраща до стената и това е пощата за плащания, която изобщо не реагира, но те не могат да направят повече тогава че. Чакам мейл от екипа по плащанията, защото ще потърсят къде е плащането ми.. Честно казано се страхувам, че съм бил измамен и не мисля, че ще дам шанс на друго казино. Може би просто е трябвало да бъде... ако не получа имейл в рамките на 1 седмица, ще прибягна да използвам и властите. Законно исках да оставя добър преглед, но честно казано не мога да направя това с тези резултати на изплащане. Наистина съм с разбито сърце и честно казано се чувствам предаден, тъй като трябваше да оставя и личната си информация там.. Ако това се случи с изплащания, аз също не се чувствам в безопасност с моята информация. Наистина се надявам парите да дойдат по банковата ми сметка, за да мога най-накрая да им дам добър преглед.

Редактиран от автора преди 2 години
Автоматичен превод:
NewkirkOnLy
преди 2 години

4 седмици? уау, това е лудост!!

Автоматичен превод:
petitgamer
преди 2 години

изплащането ми е потвърдено от 27 април и напразно го чакам...

Автоматичен превод:
boraaax
преди 2 години

Хм, изглежда, че лицензиращият орган също не се свързва повече. Или какво ще кажеш за теб?

Автоматичен превод:
Phil89
преди 2 години

Трябва им малко повече време, на формуляра пише 3-6 седмици, вече имам 2 отговора, вече го препратиха на wildpharao и след това се свържете с мен, вече мина седмица.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Така че сега подадох и жалба до лицензионния орган.. честно казано, нямам повече надежда, че ще получа парите... но се надявам, че органът ще затвори магазина....

Автоматичен превод:
преди 2 години

Така че сега подадох и жалба до лицензионния орган.. честно казано, нямам повече надежда, че ще получа парите... но се надявам, че органът ще затвори магазина....

Автоматичен превод:
преди 2 години

Не съм сигурен, че лицензиращият орган може да направи такова нещо. Те могат да им отнемат лиценза, това е сигурно.

Въпреки че далеч не вярвам, че ще го направят.

Дръжте ни в течение.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Чакам си парите от 2000 евро от средата на април, в чата тогава попитах защо имам имейл адрес, на който така или иначе никой не ми отговори. Тогава служителката каза, че ходят и на зъболекар да сменят гумите на колата, трябва да разбера, че чатът нищо не може да направи и да чакам да дойдат парите. Не можете да ускорите превода от банката. Предполага се, че парите ми са преведени от седмици. Когато ме попитаха в чата, че искам разписка за плащане, ми казаха, че не можем, свържете се с имейл адреса. Това казино е най-добрият магазин в задния двор. Лошото е, че все още има 2 до 3 стриймъри, които рекламират в Twitch. И ако кажете, че имате проблеми с казиното... да, изплащането им отнема повече време, но това също не е място в чата тук. Така че тези стримъри също позволяват на хората да се натъкват на собствените си ножове. Това е тъжната част. И никой не може да спре това казино.

Автоматичен превод:
Marco1409
преди 2 години

Ей кои стриймъри рекламират казиното? Имате ли информация за мен?

Автоматичен превод:
Marco1409
преди 2 години

Моля, отидете на вашия профил, след това в историята на плащанията и там можете да видите какво се е случило с парите ви.

Ако пише отхвърлено, то е резервирано обратно. Ако пише изплащане и успех, това е във вашия акаунт. Също така проверете банковата си сметка, за да се уверите, че е правилната!

Съжалявам, писах за Vulkan Vegas. Но може би във вашето казино е подобно.

Във всеки случай мисля, че това, което ти казват, е нахално.

Редактиран от автора преди 2 години
Автоматичен превод:
schreiter1910
преди 2 години

Аз също съм обработван и преведен от 09.05 и досега не съм получавал пари.

правят каквото си искат и им се разминава

Автоматичен превод:
schreiter1910
преди 2 години

Здравейте, това не ми е първото изплащане там, всичко е наред със сметката. Ако го бяха направили така първия път, нямаше да платя и стотинка повече. Това изглежда е измама в казиното сега, много играчи са го изпитали. Можете да прочетете това в жалбите. Просто настройвате всичко на платено. И да изтласкат банката от там, където не могат да повлияят.

Автоматичен превод:
преди 2 години

И аз мисля така


Първите ми 2 плащания дойдоха, това ми е трето, чакам ги от 27 април (обработва се от 27 април) но пари не пристигнаха до днес.

Автоматичен превод:
boraaax
преди 2 години

Продължавай да питаш! Казиното трябва да има и офис за оплаквания!

Автоматичен превод:
schreiter1910
преди 2 години

😂😂😂😂😂😂😂😂

Автоматичен превод:
Phil89
преди 2 години

???

Автоматичен превод:
schreiter1910
преди 2 години

Това казино не отговаря на нищо. Тук в Casino Guru има над 40 открити жалби. Реномирани казина със сигурност имат офис за оплаквания. Дивият фараон определено не. За съжаление никой няма да получи парите си тук

Автоматичен превод:
Phil89
преди 2 години

Много съжалявам. Знам това от Вулкан Вегас. Всъщност са сериозни. Но нещата ми станаха малко сложни.

Сега поне знам, че никога няма да играя Wild Pharaoh!


Всичко най-добро и може би все още ще работи за вас чрез GURU.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Wildpharao блокира акаунта ми днес... Предполагам, че сте получили поща от властите в Линц...

Автоматичен превод:
1...5 6 7...18
Отидете на страницаот 18 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини