преди 2 години
Честно казано, не трябва да има нищо, това е сайтът на онлайн казиното, а не Държавната служба.
😔
Frankly, It must not have anything, it's the online casino site, not the State Office.
😔
0
Честно казано, не трябва да има нищо, това е сайтът на онлайн казиното, а не Държавната служба.
😔
Frankly, It must not have anything, it's the online casino site, not the State Office.
😔
И аз получавам спам с бонус оферти, вчера дори 200% специален бонус по имейл и 4 или 5 други оферти. Това е толкова скандално, че рекламират и нов бонус. Тук в Casino Guru вече има отворени 41 жалби. Те ни дължат пари и рекламират нови бонуси, това е умишлена измама. И никой не прави нищо по въпроса.
I get spammed too with bonus offers, yesterday even 200% special bonus via email and 4 or 5 other offers. This is so outrageous, they also advertise a new bonus. Here at Casino Guru there are now 41 complaints open. They owe us all money and advertise new bonuses this is deliberate fraud. And nobody does anything about it.
Ich werde zu gespamt mit Bonusangeboten , gestern sogar 200% Spezial Bonus über email und 4 oder 5 andere Angebote. Das ist so unverschämt , sie werben auch mit einem neuen Bonus . Hier bei Casino Guru sind mittlerweile 41 Beschwerden offen. Sie schulden uns allen Geld und werben mit neuem Bonus das ist vorsätzlicher Betrug . Und keiner macht was daran.
Това наистина е така, аз също получих 2 имейла 😂😂 но никаква реакция при плащане. 2 месеца са достигнати.
That's really the case, I also got 2 emails 😂😂 but no reaction to payment. 2 months are reached.
Das ist echt so, ich hab auch 2 Mails bekommen 😂😂 aber keine Reaktion auf Auszahlung. 2 Monate sind erreicht.
Най-доброто, което ми беше казано в чата, ще бъде съобщено с мен само по имейл
The best I was told in the chat would only be communicated with me via e-mail
Das beste mir hat man im Chat gesagt mit mir würde nur noch über E-Mail kommuniziert
Те ще бъдат разбити и сега искат да вземат колкото могат повече със себе си. Не мога да си представя нищо друго, защото вече никой нищо не получава
They'll be broke and now they want to take as much as they can with them. I can't imagine anything else because nobody gets paid anything anymore
Die werden Pleite sein und wollen jetzt noch soviel es geht mitnehmen.. Was anderes kann ich mir nicht vorstellen da überhaupt keiner mehr etwas ausgezahlt bekommt
но не отговаряйте на никакви имейли
but do not respond to any email
aber reagieren auf keine Mail
Официално вече 5 седмици за мен. Изгубих всякаква надежда.. Вложих 500 евро.. Не мога да си представя за хората, които дори вложиха повече..
Officially 5 weeks for me now. I lost all hope.. Putted in 500 euros.. I cant imagine for the people that even putted more..
Изчакване на 4000, които бяха обработени 9/5. Надявам се, че имат много проблеми в момента, но след известно време ще започнат да изплащат стъпка по стъпка.. вече са получили 5000 евро (отне известно време) също започнаха жалба и се надявам да могат да помогнат, но ако не не започвайте да изплащате скоро, никой няма да продължи да играе там..
Да имам и 15 000 останали в сметката ми, така че ако парите, които чакам, са изчезнали, надявам се накрая да се оправят нещата и може би ще мога да си получа част от тях.
Waiting for 4000 that was proccesed 9/5. I hope that they have a lot of problems right now but after some time they will start to payout step by step.. have had 5000 euro already reccived (took some time) started a complaint aswell and hope they can help, but if they don't start to payout soon no one will keep playing there..
Have 15000 left on my account aswell so if the money i'm waiting for is gone I hope they get things right in the end and mayby I can reccive some of that insteed.
Мислех за netent, play n go и други доставчици, искат ли да бъдат част от казино, което измами хората? Не е ли възможно да се свържете с тях и може би това ще задейства дивия фараон, ако доставчиците започнат да задават въпроси?
Нямам представа как работи това само една мисъл..
I thought about netent, play n go and other providers, do they want to be part of a casino that scamms people? Is it not possible to Contact them and mayby that Will get wild pharao going if the providers start to ask questions?
No clue how that workes just a thought..
Здравейте,
че имаш доста голяма сума там. Съжалявам, но в момента не бих бил много оптимист по отношение на компенсацията. Честно казано, тези доставчици на игри не са обвързани с казиното по никакъв начин, който би могъл да помогне с предстоящите тегления, ето защо лицензиращият орган е тук.
Можете да намерите подробности тук:
Можете сами да се свържете с този орган. Някои играчи го направиха, така че можете да се присъедините към тях, ако искате.
Hello,
that a quite an amount you have there. I'm sorry but at the moment I would not be much optimistic when it comes to compensation. Frankly, those game providers are not bound to the casino in any way that could help with the pending withdrawals, this is why the licensing authority is here.
You can find the details here:
You can contact this authority yourself. Some players did it, so can join them if you want.
Здравейте, това е информация, която нашият колега Адам получи от техния лицензиращ орган:
„Скъпи Адам,
Те притежават лиценз при нас. В момента те се преразглеждат и лицензът им е спрян в момента. Ще актуализираме състоянието скоро, след като приключим прегледа на този оператор.
за разбирането
Отдел за съответствие
Gaming-Curacao.com"
Hi, this is information that our colleague Adam received from their licensing authority:
"Dear Adam,
They do hold a license with us. They are currently under review and their license is suspended at the moment. We will be updating the status shortly once we have completed our review of this operator.
Regards
Compliance Department
Gaming-Curacao.com"
Приключих с това безсмислено чакане.. Свързах се с пощата; complaints@gaming-curacao.com
5 седмици и 0 отговора е смешно и неуважително към всеки клиент! Няма да им дам добър преглед, докато не получа парите си.
I'm done with this pointless waiting.. I've contacted the mail; complaints@gaming-curacao.com
5 weeks and 0 responses is ridiculous and disrespectful to any customer! I won't give them any good review until i receive my money.
Това трябва да е добре, нали?
Ако искат лиценза обратно, ще трябва да започнат с изплащането?
Ако не, парите са загубени, предполагам🙁
That's has to be Good right?
If they want the license back they will have to start with the payout?
If the don't the money is lost i guess🙁
Здравей Даниел,
лицензите са изтеглени досега, но как все още могат да рекламират с толкова много бонус? Това е смешно….
Парите, които някои спечелиха тук, включително и аз, предполагам, че никога няма да видим това....
Hi Daniel,
the licenses have been withdrawn so far, but how can they still advertise with so much bonus? That's ridiculous….
the monies that some have won here including me, i guess we'll never see that....
Hallo Daniel,
die Lizenzen soweit enzogen, aber wie können die noch mit soviel Bonus werben ? Das ist doch lächerlich….
die Gelder die hier einige gewonnen haben einschließlich mir, ich glaube wir werden das nie sehen….
Момчета, мразя да се повтарям, но забравете парите си. Сега ще загубят лиценза си и ще фалират. Вероятно дори нямат пари да изплатят парите си на победителите. Капката е засмукана. Вече приключих с наградата си, чакам от 9 май. Не забравяйте, че в Кюрасао всичко е възможно да привлечете хора и да се разминете невредими
Guys, I hate to repeat myself but forget your money. They will now lose their license and go bankrupt. They probably don't even have the money to pay the winners their money. The drop is sucked. I've already finished with my prize, I've been waiting since May 9th. Remember, in Curacao everything is possible to attract people and get away with it unscathed
Leute, ich wiederhole mich ungern aber vergisst euer Geld. Die werden die Lizenz jetzt verlieren und Insolvenz gehen. Die haben wahrscheinlich nicht mal die Kohle um den Gewinnern ihr Geld auszuzahlen. Der Drops ist gelutscht. Ich habe mit meinem Gewinn auch schon abgeschlossen seit 09.5 warte ich.. Merkt euch, in Curacao ist alles möglich um die Leute anzuziehen und unbeschadet davon zukommen
От друга страна, сега поне лицензиращият орган се занимава с това. Те може да имат много подобни имейли като вашите и просто ще отговорят на всички от тях, след като стигнат до някакво заключение. Предполагам, че няма да се занимават с казиното, ако не прочетат имейла ви и други имейли от играчи.
Разбира се, би било хубаво да ви дадем кратък отговор, потвърждаващ, че са получили имейла ви и ще го проучат, но да...това е.
On the other hand, you now at least the licensing authority deals with it. They might have many similar emails to yours and they'll just reply to all of them once they reach some conclusion. I suppose that they wouldn't deal with the casino if they didn't read your email and other emails from players.
Of course, it would be nice to give you a brief reply confirming they received your email and they're going to investigate it, but yeah...it is what it is.
Това е и моето предположение. Казиното беше лошо според нашата оценка още преди всички проблеми с липсващите тегления да бъдат обсъдени тук. Така че не бих казал, че ще ви бъде платено, но бих казал, че все още е възможно, тъй като органът се занимава с това.
That's my guess as well. The casino was bad according to our rating even before all of the issues with the missing withdrawals were discussed here. Thus I wouldn't say you'll get paid, but I'd say it might be still possible since the authority is dealing with it.
Лицензът вече е официално премахнат от Wild Pharaoh. Няма какво повече да се намери на началната им страница. Но все пак можете да продължите да управлявате казиното си без лиценз и там ще има достатъчно хора, които ще депозират там
The license has now been officially removed from Wild Pharaoh. There is nothing more to be found on their homepage. But still, you can continue to operate your casino without a license and there will be enough people there who will deposit there
Die Lizens wurde jetzt auch Offiziell bei Wild Pharao rausgenommen. Es ist nichts mehr bei ihnen auf der Homepage zu finden. Aber trotzdem, sie können auch ohne Lizenz ihr Casino weiter betreiben und es werden genug Leute da sein welche dort einzahlen dann
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.