Съжалявам, че от начина, по който беше написано, си помислих, че са ви платили и след това са деактивирали акаунта ви. Мислех, че Wow е положително. Предполагам, че не можете да напишете това, което наистина мислите.
Току-що спечелих €558 и казиното затвори, като печалбите ми все още чакат 😩
Sorry I thought from the way it was written they paid you and then deactivated your account I thought the Wow was a positive I suppose you couldn’t write what you really thought.
I just won €558 and the casino has closed down with my winnings still pending 😩
Искате ли да спечелите пари бързо?
Оставям ви тук най-добрите казина с най-добрите награди и БЕЗПЛАТНИ БОНУСИ!
възползвайте се от тях, преди да е свършило... предупредих ви 🤑 🤑 🤑
Do you want to earn money quickly?
I leave you here the best casinos with the best rewards and FREE BONUSES!
take advantage of them before it's over... I warned you 🤑 🤑 🤑
Можем ли да изтрием това под вас
Can we please delete this under you
können wir das unter dir bitte löschen
Искате ли да спечелите пари бързо?
Оставям ви тук най-добрите казина с най-добрите награди и БЕЗПЛАТНИ БОНУСИ!
възползвайте се от тях, преди да е свършило... предупредих ви 🤑 🤑 🤑
Do you want to earn money quickly?
I leave you here the best casinos with the best rewards and FREE BONUSES!
take advantage of them before it's over... I warned you 🤑 🤑 🤑
Мисля, че първо трябва да се съсредоточите върху проучването, безплатните бонуси не са предназначени да печелят бързо 😀😂.
Научете повече за бонусите тук:
https://casino.guru/casino-bonuses
I think you should focus on research first, free bonuses are not designed to make win quickly 😀😂.
Learn more about bonuses here:
https://casino.guru/casino-bonuses
Направили ли сте тегления за всички пари, така че сметката ви да падне до нула? Или все още ви остават 13 000 за теглене?
Have you made whitdrawls for all the money so your account where down to zero? Or did you still have 13.000 left to withdrawl?
Чатът даде ли някакви отговори защо или просто те забраниха от чата?
Did the chat gave any answers on why or they just banned you from the chat?
Те хвърлят бърз поглед и изведнъж казват „те не могат да ми помогнат" и след това чатът се затваря. Ако вляза отново, чатът веднага се затваря, без да ми отговаря.
They take a quick look and suddenly say "they can't help me" and then the chat is closed. If I go in again, the chat is immediately closed without responding to me.
Sie schauen kurz nach und sagen auf einmal "sie können mir nicht weiterhelfen" und dann wird der Chat geschlossen. Wenn ich nochmal reingehe wird der Chatt sofort geschlossen ohne auf mich einzugehen.
И при мен беше така, също ми деактивираха акаунта преди 1-2 седмици. Помислете, че сега се прави по този начин за всички, които все още имат отворени плащания.
отписвам пари. Дори моят адвокат, който работи в международен план, не получава обратна връзка от тях.
It was the same for me, my account was also deactivated 1-2 weeks ago. Think it is now done that way for everyone who still has open payments.
write off money. Even my lawyer who works internationally does not get any feedback from them.
Ist bei mir auch so gewesen mein Konto wurde auch vor 1-2 Wochen deaktiviert. Denke es wird bei allen jetzt so gemacht welche noch offene Auszahlungen haben.
Geld abschreiben. Selbst mein Anwalt welcher International tätig ist bekommt keine Rückmeldung von denen.
Капките просто смукаха. Също така няма смисъл нови оплаквания срещу Wp да се приемат от Guru. Виждам, че вече има 3-4 нови жалби.
The drops just sucked. It also makes no sense that new complaints against Wp are accepted by Guru. I've seen there are already 3-4 new complaints.
Der Drops ist halt gelutscht. Ist auch völlig ohne Sinn dass neue Beschwerden gegen Wp seitens Guru angenommen werden. Habe ja gesehen es gibt schon wieder 3-4 neue Beschwerden.
Все още можете да влезете и остават 13 000 за теглене. Но спрях моите тегления сега, когато така или иначе няма да изплащат, така че може да изчакам и да се надявам на чудо в бъдеще и те да започнат да изплащат отново.
Парите, които са обработени сега, никога няма да видя за съжаление.
Can still login and have 13.000 left to withdrawl. But have stopped my withdrawls now, when they wont payout anyway so might aswell wait and hope for a miracle in the future and they start paying out again.
The money that has been proccesed now i Will never see sadly.
Ако залагате на хазарт парите си, тогава поне ще се забавлявате малко. Вече няма да получите парите си изплащани
If you gamble away your money, then at least you still have a little fun. You will no longer get your money paid out
Verzockt dein Geld dann hast du wenigstens noch ein wenig Spielspaß. Dein Geld wirst du nicht mehr ausgezahlt bekommen
Ако ги заложа, изобщо няма да ги получа. Ако ги оставя там, поне надеждата остава.
Вярвам, че те получиха удар, когато биткойнът се срина, преди това те платиха.
Точно сега няма да получа, но защо не ги оставя там за една година и се надявам на най-доброто? Не вярвам, че някога ще видя повече пари, но няма смисъл да ги залагам..
If I gamble them away i Will not get them at all. If I leave them there atleast the hope remains.
I Believe they took a hit when bitcoin crashed, before that they paid out.
Right now i wont get any but why not leave them there for a year and hope for the best? I don't belive i Will ever see any more money but no point in gambling them away etiher..
Да, и за какво да попълня формуляр за органа колко висока трябва да бъде загубата ми и т.н., ако те не могат да се справят така или иначе? Напълно безсмислено е
Yes, and for what do I fill out a form for the authority how high my loss etc. should be if they can't handle it anyway? It's completely pointless
Ja und für was Fülle ich dann ein Formular für die Behörde aus wie hoch mein Verlust etc. sein soll wenn sie es sowieso nicht handhaben können? Ist doch komplett Sinnfrei
Въпросът е, че рейтингът на репутацията на казиното пада с всяка неразрешена жалба.
И други играчи могат да видят, че проблемът продължава, защото последните оплаквания се показват на главния панел на казиното, както и общият брой на оплакванията:
Разбирам, че е безсмислено от твоя гледна точка, но ние възнамеряваме да покажем как се развива ситуацията.
The point is that the casino's reputation score drops down with each unresolved complaint.
And other players can see that the problem persists because the recent complaints are shown on the casino's main panel, the total amount of complaints as well:
I understand that it's pointless from your point of view, but we intend to show how the situation develops.
2022-06-22 07:20:43 оттегляне | ******* EUR Bank OK
2022-06-22 07:21:00 изтегляне | ******* EUR Bank OK
2022-05-29 12:40:33 оттегляне | ******* EUR Bank OK
Тези 3 суми липсват до днес, може ли някой да ми помогне? има ли правни действия или нещо друго?
Друга сума, която също беше от 29 май, ми беше преведена.
2022-06-22 07:20:43 withdrawal | ******* EUR Bank OK
2022-06-22 07:21:00 withdrawal | ******* EUR Bank OK
2022-05-29 12:40:33 withdraw | ******* EUR Bank OK
These 3 amounts are missing to this day can someone help me? is there legal action or something else?
Another amount that was also from May 29th was transferred to me.
2022-06-22 07:20:43 withdraw | ******* EUR Bank OK
2022-06-22 07:21:00 withdraw | ******* EUR Bank OK
2022-05-29 12:40:33 withdraw | ******* EUR Bank OK
Diese 3 Beträge fehlen mir bis heute kann mir jemand helfen? kann man rechtlich vorgehen oder sonstiges ?
Ein anderer Betrag der auch vom 29.5 war der wurde mir überwiesen.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.