ФорумКазинаWild Pharao Casino - обща дискусия

Wild Pharao Casino - обща дискусия (страница 13)

преди 2 години от macan96
|
47694 преглеждания 348 отговора |
|
1...12 13 14...18
Добавете пост
преди 1 година

Чакам 6 седмици, нищо не идва и за съжаление нищо няма да дойде. След като загубих лиценза, вярвам в това още по-малко...

Автоматичен превод:
northlandbears
преди 1 година

Какво да кажа? Вероятно си прав. Надеждата е всичко, което остава.

Автоматичен превод:
преди 1 година

'support@mail.promedia.ladesk.com'


Ако ми е скучно пиша имейл там. от време на време Кристина също отговаря!


вероятно пишете с чата на живо НО аз съм блокиран там, за да бъда досаден от време на време 🙂

Автоматичен превод:
преди 1 година

Те могат да ви примамят весело с бонуси

Автоматичен превод:
boraaax
преди 1 година

но с почти никакво свирене....

Автоматичен превод:
The_Gamble_Lawyer
преди 1 година

И на какво се надяваш? Независимо дали им пишете или не, така или иначе нищо не се случва. Все още не съм блокиран в чата, но вече не влизам в чата, защото има 0 ефект.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Между другото, WP също извади много доставчици междувременно. Например, No Limit City и BTG вече не са там. Още един знак, че нищо повече няма да се случи...

Автоматичен превод:
преди 1 година

Преди 8 или 10 седмици те намериха начин да влязат в моята пощенска кутия с 10 € бонус без депозит. Правейки това, което всички правим, когато се предлага бонус без депозит, потърсих рецензии и оценки на Wild Pharao Casino. Лошите оценки от форума на Casino Guru и Gamblejoe и Ask Gamblers го поставиха в черния списък.


Това ми отне по-малко от 5 минути. Прецакай WP и този бонус. След това отидох на сайта не за да се регистрирам, а просто да погледна. Веднага превъртях надолу до частта „за нас", когато забелязах 2 неща: Липса на лицензен печат и списък с „независими" сайтове за преглед на казино, които одобриха и препоръчаха WP. Изобщо не разпознах нито един от тях. Не можах да намеря никаква препоръка от известни рецензенти. Без Гуру, без LCB, без Casinomeister...... Нищо. Напуснах сайта на WP и повече не се върнах.


Вместо веднага да щракна върху „регистрирайте се сега" в този имейл, отделям по-малко от 10 минути, за да получа повече информация за казиното. 10 минути, които вероятно ми спестиха много проблеми, както показва тази тема.


Моля, проучете казината, преди да се присъедините към тях, това не отнема много време и може да ви попречи да крещите на екрана, защото казиното с ниска репутация току-що ви е изхвърлило.



Автоматичен превод:
Frankey
преди 1 година

Мога само да подпиша написаното от теб. Ето защо създадохме CasinoGuru. Това трябва да е прост, но надежден източник на информация, където можете да намерите почти всяко онлайн казино в света и да получите основна информация в рамките на няколко секунди.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Това, което се чудя, е защо лицензиращият орган, където все още имаха лиценз, изпрати формуляр за попълване за жалбата? И до днес не са се отчели. Така че защо изобщо отговаряте на оплакванията? За мен няма смисъл

Автоматичен превод:
Phil89
преди 1 година

Бих казал, че ако лицензиращият орган ви изпрати формуляра, не можете просто да кажете, че органът не го интересува напълно.

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Изпратих формуляра обратно на органа преди 5 седмици и тъй като органът отне лиценза на WP, не съм чувал нищо от тях, нито има отговор на запитвания

Автоматичен превод:
Phil89
преди 1 година

Вече ви казах, че фактът, че казиното вече не е лицензирано, ще доведе до това, че жалбата ви най-вероятно няма да бъде разрешена от лицензиращия орган.

За съжаление е точно така.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Бих казал, че ако лицензиращият орган ви изпрати формуляра, не можете просто да кажете, че органът не го интересува напълно.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Тук звучи малко по-различно 😆

Автоматичен превод:
Phil89
преди 1 година

Как така? Проверихте и след това отнехте лиценза и след това нямате какво друго да правите

Автоматичен превод:
The_Gamble_Lawyer
преди 1 година

Да, и за какво да попълня формуляр за органа колко висока трябва да бъде загубата ми и т.н., ако те не могат да се справят така или иначе? Напълно безсмислено е

Автоматичен превод:
Phil89
преди 1 година

отново.... когато подадохте жалбата, те все още бяха отговорни. сега не защото са отнели лиценза

Автоматичен превод:
преди 1 година

Тук звучи малко по-различно 😆

Автоматичен превод:
преди 1 година

Не бих казал. 🙂

Само си представете: мога да ви изпратя всякакъв формуляр, дори ако нямам намерение да се занимавам с вашето безпокойство. Особено ако лицензът вече не ме засяга.

Това беше моята гледна точка.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Да супер....


13 000 ЕВРО теглене и те деактивират акаунта ми... УАУ!

Автоматичен превод:
The_Gamble_Lawyer
преди 1 година

Вашата трябва да е най-продължителната сага тук, дали няма да получите парите си за съобщения 💰💵 Наистина се радвам, че накрая ви платиха. ✌🏽😀

Автоматичен превод:
1...12 13 14...18
Отидете на страницаот 18 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини