НачалоФорумКазинаWild Pharao Casino - обща дискусия

Wild Pharao Casino - обща дискусия (страница 15)

 от macan96
|
86 203 преглеждания 348 отговора |
|
1...14 15 16...18

2022-06-22 07:20:43 оттегляне | ******* EUR Bank OK

2022-06-22 07:21:00 изтегляне | ******* EUR Bank OK

2022-05-29 12:40:33 оттегляне | ******* EUR Bank OK



Тези 3 суми липсват до днес, може ли някой да ми помогне? има ли правни действия или нещо друго?

Друга сума, която също беше от 29 май, ми беше преведена.

Автоматичен превод:

Здравейте,

това означава ли, че в момента чакате тези изплащания или че изобщо не знаете за тях?

Някаква реакция от страна на казиното?

Автоматичен превод:
Radka

Чакам си парите от 29.5.

Веднъж съм получил изплащане и никога повече.

Отивам 2-3 седмици всеки ден в чата и питам, но те ме забраниха вчера от чата или нещо подобно, вече не мога да вляза. Също така изпратих поне 4 имейла до техния финансов отдел, но също без отговор .

Автоматичен превод:

Искам да добавя към тази дискусия, че току-що забелязах, че WildPharao отчасти използва фалшиви игри. Например Legacy of Dead. С помощта на инструментите за разработка на браузъра можете да видите, че тази игра не се зарежда от playngonetwork.com, а от различен подозрителен домейн.

Автоматичен превод:

Чакам си парите от 29.5.

Веднъж съм получил изплащане и никога повече.

Отивам 2-3 седмици всеки ден в чата и питам, но те ме забраниха вчера от чата или нещо подобно, вече не мога да вляза. Също така изпратих поне 4 имейла до техния финансов отдел, но също без отговор .

Автоматичен превод:

Съжалявам, но мисля, че няма шанс да получите печалбата си. Да кажем, че би било много изненадващо, ако го направите 🙁.

Автоматичен превод:

Искам да добавя към тази дискусия, че току-що забелязах, че WildPharao отчасти използва фалшиви игри. Например Legacy of Dead. С помощта на инструментите за разработка на браузъра можете да видите, че тази игра не се зарежда от playngonetwork.com, а от различен подозрителен домейн.

Автоматичен превод:

Бих казал, че за казино без официален лиценз всичко е възможно. Можете ли да поставите екрана за печат, моля?

Автоматичен превод:
Radka

можем ли да добавим техните zweicasino hypereels с всички важни предупреждения? например липсващ лиценз?

Автоматичен превод:
Radka

Сигурен. В това сравнение можете да видите играта, заредена на WP срещу заредена на Stake.

file

Автоматичен превод:

можем ли да добавим техните zweicasino hypereels с всички важни предупреждения? например липсващ лиценз?

Автоматичен превод:

Здравейте,

разбира се, но изглежда, че все още не сме прегледали тези казина. Моля, поставете техните връзки в тази тема:

https://casino.guru/forum/casinos/do-you-know-a-casino-that-isn--39-t-reviewed-on-casino-guru/12

Благодаря ти много.

Автоматичен превод:

Сигурен. В това сравнение можете да видите играта, заредена на WP срещу заредена на Stake.

file

Автоматичен превод:

Благодаря ти, 👍

Вече го изпратих на JozefK (екип за данни и репутация) за допълнителна проверка. Веднага щом получа свежа информация, ще се свържа с вас.

Автоматичен превод:

Здравейте, чакам моите 1000€ от 29.06.22 г. и 1000€ и 500€ от 04.07.22г. Така че общо 2500 евро.

Какво мога да направя? Може ли някой да помогне тук?

Автоматичен превод:
Slo97

Не можеш да направиш нищо...


Чакам си парите от 27 април, сега са точно 3 месеца 😂

Автоматичен превод:

Здравейте, чакам моите 1000€ от 29.06.22 г. и 1000€ и 500€ от 04.07.22г. Така че общо 2500 евро.

Какво мога да направя? Може ли някой да помогне тук?

Автоматичен превод:

За съжаление мисля, че това е загубена кауза 🙁.

Проверете сами репутацията на казиното:

https://casino.guru/wild-pharao-casino-review

Тонове неразрешени оплаквания - съжалявам.

Чувствайте се свободни да подадете своя собствена жалба , само имайте предвид, че шансовете са слаби.

Автоматичен превод:

И на мен ще ми е интересно... по-скоро при разрешителните през май.


Имам и 2 одобрени плащания в края на май, които не са се появили в банковата ми сметка.

Автоматичен превод:

Здравейте,

любезно проверете тази тема и дайте собствено мнение. Само няколко играчи получиха пари след много дълго време на чакане.

Автоматичен превод:

И на мен ще ми е интересно... по-скоро при разрешителните през май.


Имам и 2 одобрени плащания в края на май, които не са се появили в банковата ми сметка.

Автоматичен превод:

Здравей,

за съжаление все още е същата история. 🙁

Проверете тази тема, става въпрос предимно за забавени плащания. Честно казано, репутацията на казиното е почти на дъното:

file


Автоматичен превод:

здрасти

В края на май ми бяха изплатени 130 евро, което дори не отне 23 часа.. Междувременно 70 евро и 8,6 1000 евро бяха одобрени от 2 юни, но никога не пристигнаха в сметката ми.. Не не мисля, че и те някога ще пристигнат

Автоматичен превод:

Супер разочарован от тази компания, чаках теглене на $800 повече от седмица, изпратих множество имейли и чатове на живо, без отговори или отговори, не съм сигурен какво да направя, за да получа парите си. Те със сигурност ще го вземат, но не изглеждат склонни да го върнат. Някой да има този проблем и да има идея как да го реша? Няма да се откажа, докато не си взема парите.

Автоматичен превод:

здрасти

В края на май ми бяха изплатени 130 евро, което дори не отне 23 часа.. Междувременно 70 евро и 8,6 1000 евро бяха одобрени от 2 юни, но никога не пристигнаха в сметката ми.. Не не мисля, че и те някога ще пристигнат

Автоматичен превод:

За съжаление, мисля, че печалбите ви са изчезнали 🙁.

Прочетете тази тема и ще разберете какво имам предвид.

Ако желаете, можете да подадете жалба (щракнете върху тази връзка https://casino.guru/complaints ), но бих казал, че това е просто жест, като се има предвид състоянието на нещата.

Автоматичен превод:

Супер разочарован от тази компания, чаках теглене на $800 повече от седмица, изпратих множество имейли и чатове на живо, без отговори или отговори, не съм сигурен какво да направя, за да получа парите си. Те със сигурност ще го вземат, но не изглеждат склонни да го върнат. Някой да има този проблем и да има идея как да го реша? Няма да се откажа, докато не си взема парите.

Автоматичен превод:

Има играчи, които чакат няколко месеца... 🙁

Съжалявам, но това не е прилично казино и най-вероятно няма да получите печалбите си.

Най-лошото е, че това "казино" наскоро загуби лиценза си, така че дори бившият лицензиращ орган не може да помогне.

Можете да подадете жалба чрез нашия център за разрешаване на проблеми (щракнете/докоснете тази връзка: https://casino.guru/complaints )

и ще видим.

Просто не възлагайте твърде много надежди на това.

Автоматичен превод:

Добре, тогава играх много активно на Wildpharao, акаунтът ми е напълно верифициран и не направих никакви грешки, докато играх. Сега се свързах с платежната услуга няколко пъти, а също и с нормалната поддръжка, която продължава да ми казва едно и също нещо, а именно, че трябва да се свържа с платежната услуга. Това е "само" 800 €, заложих повече от 4 пъти тази сума там. всяка помощ ще бъде наистина оценена.


Поздрави Мика

Автоматичен превод:
1...14 15 16...18
Отидете на страницаот 18 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини