ФорумКазинаWeltbet Casino - обща дискусия

Weltbet Casino - обща дискусия (страница 2)

преди 3 години от Tom229
|
7954 преглеждания 33 отговора |
|
1 2
преди 11 месеца

Добър ден Букмейкърът не е теглил пари от 3 дни, само аз ли съм тук и изобщо теглят ли пари? Защото вече започвам да се съмнявам в това

Автоматичен превод:
nikonlolpipi408
преди 11 месеца

Здравейте, мисля, че три дни не са много за паника. Даваме на казината 14 дни, за да уредят процеса на теглене. Както и да е, опитахте ли да попитате казиното какво причинява забавянето? Вашият случай само за спортни залагания ли е?

Кажи ми.

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Поддръжката ми каза да изчакам, те отказаха да теглят днес, казаха, че трябва да спечеля 5 пъти сумата

Автоматичен превод:
nikonlolpipi408
преди 11 месеца

Това означава ли, че трябва да заложите своя депозит или това, което сте спечелили? Парите, които спечелихте, спечелихте от бонуса?

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Не, не под формата на бонус, но трябва да направите депозит, за да го спечелите обратно 5 пъти според техните правила

Автоматичен превод:
nikonlolpipi408
преди 11 месеца

Преводът, според мен, доведе до доста недоразумения. Нека го кажем по друг начин:

Задължителен ли е този депозит за залагане на сумата, спечелена с бонуса? Обикновено звучи като

„Трябва да депозирате истински пари, за да започнете да залагате сумата, спечелена с бонус средствата."

Или това може би е необходим депозит за проверка, за да се разреши тази конкретна опция за плащане, за да се използва с тегленето, но със свързано изискване за залагане за този конкретен депозит?

Може би можете да публикувате екранна снимка на този разговор, ако имате такава. Ще се опитам да го разбера чрез преводача на снимки на Google Lens 🙂

Редактиран от автора преди 11 месеца
Автоматичен превод:
Radka
преди 11 месеца

Изобщо нямам бонус!

Автоматичен превод:
nikonlolpipi408
преди 11 месеца

Добре, така че залагането се прилага към депозита. Това най-вероятно се дължи на AML (наредбата за борба с прането на пари), която според мен в повечето случаи е доста глупава. 5x залагане е твърде много, но какво бихме очаквали от казино с толкова ужасен индекс на безопасност, трябва да се запитам? Видя ли го?

https://kazinoazov.net/obzor-weltbet-casino#tab=js-tab-reputation

Редактиран от автора преди 11 месеца
Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Не, бях на други сайтове, където имаше добри отзиви за него, като вземем предвид отзивите на вашия сайт, в които срещнах подобни проблеми, можем да заключим, че те са по-верни, ще се опитам да изведа какво има и няма да играе повече тук

Редактиран от автора преди 11 месеца
Автоматичен превод:
nikonlolpipi408
преди 11 месеца

Разбрах. Така че, ако все още имате проблем с тегленето, можете да ни кажете и ние ще се опитаме да ви помогнем.

Що се отнася до рецензиите, радвам се, че погледнахте нашите, но по-малко се радвам, че се сблъскахте с подобни проблеми.

Разбира се, както сам писа, предполагам, че вече няма да играеш тук и по-добре си намери някое друго казино. Стискам палци да си вземеш парите възможно най-скоро. 🤞

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Здравейте, аз също моля за помощ за затваряне на WELTBET, изпращате десетки и десетки имейли и никога никакъв отговор. И разбира се без закриване на акаунт.

Автоматичен превод:
Francys19
преди 6 месеца

Здравейте, казахте ли ясно на казиното, че искате да закриете сметката си в казиното? Не сте получили никакъв отговор от тях и колко време се опитвате да го затворите? Бих казал, че казината трябва да приемат този вид неща много сериозно и затова съм озадачен, ако не се свържат с вас и не могат да отговорят.

Кажете ми къде се намирате в тази ситуация и ще се опитам да ви посъветвам.

Автоматичен превод:
преди 1 седмица

Хей, депозирах в weltbet и направих печалба от 1000 евро, изпратих всички документи, но сега никой не е достъпен по имейл и няма отговор от чата на живо, можете ли да ми помогнете, поздрави

Автоматичен превод:
Elvanel
преди 1 седмица

Здравейте, според това, което описвате, преминавате през проверка на акаунта. Кога изпратихте документите на казиното? Някой от тях бил ли е отхвърлен или одобрен или все още не знаете нищо?

Моля, уведомете ме.

Автоматичен превод:
1 2

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини