ФорумКазинаWeltbet Casino - обща дискусия

Weltbet Casino - обща дискусия

преди 2 години от Tom229
|
4820 преглеждания 29 отговора |
|
1 2
Добавете пост
преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Weltbet Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 2 години

Здравейте,

Тъй като имам малък проблем с хазарта, поисках по имейл Weltbet да затвори окончателно акаунта ми и веднага след като го отворих малко преди това.

За съжаление без резултат, казиното отказва да затвори.

Вместо това беше поискано селфи с идентификационен номер.

Изпратих това и оттогава никаква допълнителна реакция или отговор.

Във всички казина успях да затворя сметката си без никакви проблеми, но Weltbet е единственото, което създава проблеми.

За съжаление също няма начин да задам лимити за депозити или самоизключване в моя профил.

Затова моля за помощ по този начин.


Поздрави

Автоматичен превод:
Tom229
преди 2 години

Здравей Том, съжалявам, че не успя да затвориш акаунта. От колко време вече чакате, откакто им изпратихте необходимите документи?

Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравейте,

Вече мина седмица и специално споменах, че бих искал да затворя поради пристрастяване към хазарта.

Това не е особено изразено, но за да бъдем внимателни, на път съм да затворя сметката си във всички казина.

За съжаление Weltbet е единственият, който е напълно кръстосан и сметката все още е отворена.


Поздрави

Автоматичен превод:
Tom229
преди 2 години

7 дни са изключително много. Бих казал, че 48 часа е разумно време, ако трябва да затворите акаунта си поради пристрастяване към хазарта. Ако подадете жалба тук, ще я разгледаме по-отблизо: https://casino.guru/complaints/create

Автоматичен превод:
преди 2 години

Благодаря ви, но вече не е необходимо. Междувременно Weltbet затвори акаунта ми. Всичко е наред.


Поздрави

Автоматичен превод:
Tom229
преди 2 години

Благодаря за актуализацията!

Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравейте, присъединете се и тук ...... моля, пазете пръстите си от казиното Weltbet ..... ще можете да правите само депозити ... комуникацията не е възможна, въпреки че съм задействал всичко имам gsmbling проблем и продължавам да получавам плащания …… В чата ми казаха, че съжаляваме, че сте разочаровали… ..но няма възстановяване на разходите, всъщност умишлена измама… ..


Надявам се лицензиращият орган да ми помогне ... ..съществуват и задължения за такива казина ... ...

Автоматичен превод:
Anonymized334
преди 2 години

Разказвали ли сте им за вашите проблеми с хазарта, преди да загубите или след това?

Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравейте

на 23 юли бях затворил акаунта си чрез чат и имейл поради проблем с хазарта ... .. на 26 юли успях да внеса още 3300 € в моята лудост на хазарта ... .. Отне една седмица, докато сметката беше затворена ... ..


Дело е открито в CasinoGuro… ..можете сами да получите снимка на магазина…. Изпратих 38 имейла, за да се свържа и не получих отговор обратно… ..


Чат Казаха ми „съжаляваш, че ме разочароваш" ... Предавам го на ръководството или шефа …… без отговор….



Автоматичен превод:
Anonymized334
преди 2 години

Доколкото си спомням случаите, с които сме се занимавали в миналото, смятам, че всеки играч, който поиска сметка по -близо за проблем с хазарта, трябва да бъде затворен в разумен срок. В случай, че контактът е осъществен по имейл, тогава това е до 24 или 48 часа, в случай че е чрез чат, тогава това трябва да стане почти веднага. Просто е грешно, когато отнема седмица, както споменахте.

Автоматичен превод:
Daniel
преди 2 години

Здрасти,

директно със заявлението за закриване на акаунт.

Надявах се да реагират по -бързо, но за съжаление сгреших.

Само за това лицензът трябва да бъде отнет ...

Автоматичен превод:
Tom229
преди 2 години

Здравей Том-Даниел


такъв беше и моят опит ...... няма шанс да се свържа ..... този магазин е за измамно измама и умишлена измама .....


Нарушавайки всички свои собствени правила и условия ......


Репутацията 3.9 очевидно е 3.9 твърде много ..... придържайте се към моето мнение, това е фантомно казино ..... ако дори не мога да се свържа ... не може да бъде нищо друго ... ..

Автоматичен превод:
преди 2 години

Чета отново и отново от оператора Bellona NV ..... в случай на затруднения или прегледи .... но последователно ......


Не разбирам защо такъв собственик може да притежава лиценз в регулаторен орган толкова дълго ... невероятно какво се случва в някои казина и властите наблюдават .....


Weltbet-1bet Казино-зодиакален залог ...... все същия собственик

Автоматичен превод:
преди 1 година

Защо ме игнорират тук?

Автоматичен превод:
valeripr
преди 1 година

Здравейте,

не си, аз ти отговорих тук:

https://casino.guru/forum/complaints-discussion/weltbet-payout-rejected-again#post-24756

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравей Радка, можеш ли и моя случай да разрешиш, мисля, че не искат да ми изплатят парите

Автоматичен превод:
1995Berkaykoc
преди 1 година

Здравейте,

за съжаление не мога. Не съм член на екипа за оплаквания, виждате ли? Така че, любезно следете жалбата си и моля, отговорете на Petronela скоро. Тя ще се грижи добре за теб.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Добър ден


Играя в Weltbet.com от известно време


Четох много в интернет, че Weltbet не изплаща? Вярно ли е, има ли потребител, който е получил плащане? Тъй като малко ме е страх, спечелих 2800 и бих искал да ги осребря. Weltbet ми каза, че все още трябва да залагам тегленето си? Това изобщо не звучи сериозно. Депозитът не е бонус. И така, някой имал ли е опит?


Благодаря предварително.


LG



Автоматичен превод:
superauslender
преди 1 година

Здравей. Предполагам, че не сте чели тези неща, преди да играете там.

Е, щракнете върху тази връзка и проверете резултата - това наистина е риск.

Що се отнася до оплакванията, трудно е да се каже. Разгледайте всички налични оплаквания тук . Хубав завършек ти пожелавам!

Автоматичен превод:
1 2

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини