преди 3 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Weltbet Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Здравейте,
Тъй като имам малък проблем с хазарта, поисках по имейл Weltbet да затвори окончателно акаунта ми и веднага след като го отворих малко преди това.
За съжаление без резултат, казиното отказва да затвори.
Вместо това беше поискано селфи с идентификационен номер.
Изпратих това и оттогава никаква допълнителна реакция или отговор.
Във всички казина успях да затворя сметката си без никакви проблеми, но Weltbet е единственото, което създава проблеми.
За съжаление също няма начин да задам лимити за депозити или самоизключване в моя профил.
Затова моля за помощ по този начин.
Поздрави
Hello,
Since I have a little gambling problem, I requested by email that Weltbet close my account permanently and immediately after I opened it shortly before.
Unfortunately to no avail, the casino refuses to close.
Instead, a selfie with ID was requested.
I sent this and since then no further reaction or answer.
At all casinos I was able to close my account without any problems, but Weltbet is the only one that causes problems.
Unfortunately, there is also no way to set limits for deposits or self-exclusion on my profile.
Therefore I ask for help in this way.
Kind regards
Hallo,
da ich ein kleines Glücksspiel-Problem habe, habe ich per Email beantragt dass Weltbet mein Konto dauerhaft und sofort schließt, nachdem ich dieses kurz zuvor eröffnet habe.
Leider ohne Erfolg, das Casino weigert sich, die Schließung zu vollziehen.
Stattdessen wurde ein Selfie mit Ausweis verlangt.
Dieses habe ich gesendet und seitdem keine weitere Reaktion oder Antwort mehr.
Bei sämtlichen Casinos konnte ich ohne Probleme mein Konto schließen, jedoch Weltbet ist das einzige welches Probleme macht.
Leider gibt es auch keine Möglichkeit, selbst auf meinem Profil Limits für Einzahlungen oder Selbstausschluss einzustellen.
Daher bitte ich auf diesem Wege um Hilfe.
MfG
Здравей Том, съжалявам, че не успя да затвориш акаунта. От колко време вече чакате, откакто им изпратихте необходимите документи?
Hi Tom, I'm sorry to hear you haven't managed to close the account. How long time have you been already waiting since you sent them the required documents?
Здравейте,
Вече мина седмица и специално споменах, че бих искал да затворя поради пристрастяване към хазарта.
Това не е особено изразено, но за да бъдем внимателни, на път съм да затворя сметката си във всички казина.
За съжаление Weltbet е единственият, който е напълно кръстосан и сметката все още е отворена.
Поздрави
Hello,
It's been a week now and I also specifically mentioned that I would like to close due to gambling addiction.
This is not extremely pronounced, but just to be careful, I am about to close my account at all casinos.
Unfortunately Weltbet is the only one that is completely cross and the account is still open.
Kind regards
Hallo,
dies ist mittlerweile eine Woche schon und ich habe auch ausdrücklich erwähnt dass ich die Schließung möchte aufgrund von Spielsucht.
Diese ist zwar nicht extrem ausgeprägt, aber zur reinen Vorsicht bin ich dabei, bei sämtlichen Casinos mein Konto zu schließen.
Leider stellt sich Weltbet als einziges komplett quer und das Konto ist immer noch offen.
MfG
7 дни са изключително много. Бих казал, че 48 часа е разумно време, ако трябва да затворите акаунта си поради пристрастяване към хазарта. Ако подадете жалба тук, ще я разгледаме по-отблизо: https://casino.guru/complaints/create
7 days is extremely a lot. I'd say 48 hours is a reasonable time if you need to close your account due to gambling addiction. If you submit a complaint here, we'll take a look at it closer: https://casino.guru/complaints/create
Благодаря ви, но вече не е необходимо. Междувременно Weltbet затвори акаунта ми. Всичко е наред.
Поздрави
Thank you, but no longer necessary. Weltbet has closed my account in the meantime. It's all OK.
Kind regards
Vielen Dank, aber nicht mehr nötig. Weltbet hat mein Konto inzwischen geschlossen. Alles gut.
Mit freundlichen Grüßen
Здравейте, присъединете се и тук ...... моля, пазете пръстите си от казиното Weltbet ..... ще можете да правите само депозити ... комуникацията не е възможна, въпреки че съм задействал всичко имам gsmbling проблем и продължавам да получавам плащания …… В чата ми казаха, че съжаляваме, че сте разочаровали… ..но няма възстановяване на разходите, всъщност умишлена измама… ..
Надявам се лицензиращият орган да ми помогне ... ..съществуват и задължения за такива казина ... ...
Hello, join me here too ...... please keep your fingers off the Weltbet Casino ..... you will only be able to make deposits ... communication not possible although I have set everything in motion I have a gsmbling problem and continue to receive payments …… I was told in the chat that we are sorry you have let down… ..but no reimbursement actually deliberate fraud… ..
I hope the licensing authority can help me ... ..there must also be obligations for such casinos ... ..
Hallo schließe mich hier auch an……bitte lasst die Finger vom Weltbet Casino…..ihr werdet nur Einzahlungen tätigen können……Kommunikation gar nicht möglich obwohl ich alles in Bewegung gebracht habe Beschwerde hier wegen Versagen ihrer eigen AGBs verantwortungsvolles Spielen….ignoriert das ich Gsmbling Problem habe und weiterhin Einzahlungen entgegenkommen worden……im Chat wurde mir mitgeteilt tut uns leid sie im Stich gelassen haben…..aber Rückerstattung Fehlanzeige eigentlich vorsätzlicher Betrug…..
Hoffe die Lizenzbehörde kann mir weiter helfen…..es muss doch auch Pflichten geben für solche Casinos…..
Разказвали ли сте им за вашите проблеми с хазарта, преди да загубите или след това?
Have you told them about your gambling issues before you lost or after that?
Здравейте
на 23 юли бях затворил акаунта си чрез чат и имейл поради проблем с хазарта ... .. на 26 юли успях да внеса още 3300 € в моята лудост на хазарта ... .. Отне една седмица, докато сметката беше затворена ... ..
Дело е открито в CasinoGuro… ..можете сами да получите снимка на магазина…. Изпратих 38 имейла, за да се свържа и не получих отговор обратно… ..
Чат Казаха ми „съжаляваш, че ме разочароваш" ... Предавам го на ръководството или шефа …… без отговор….
Hello
on July 23rd I had my account closed via chat and email because of a gambling problem… .. on July 26th I was able to deposit another 3300 € into my gambling frenzy… ..Took 1 week until the account was closed… ..
A case has been opened at CasinoGuro… ..can get a picture of the shop yourself… .I sent 38 emails to get in touch and did not get an answer back… ..
Chat I was told 'you're sorry to have let me down'… .I pass it on to management or boss …… no answer….
Hallo
am 23.7 Konto per Chat und email wegen Gambling Problem schließen lassen…..am 26.7 konnte ich weitere 3300€ in meinen Spielrausch einzahlen…..Dauerte 1 Woche bis das Konto geschlossen wurde…..
Es wurde ein Fall bei CasinoGuro eröffnet…..kann’s dir ja selber ein Bild machen über den Laden….habe 38 emails geschickt zwecks Kontaktaufnahme nicht eine Antwort zurück bekommen…..
Chat wurde mir mitgeteilt ‚Tut ihnen Leid mich im Stich gelassen zu haben‘….gebe ich ans Management weiter bzw. Chef ……null Antwort….
Доколкото си спомням случаите, с които сме се занимавали в миналото, смятам, че всеки играч, който поиска сметка по -близо за проблем с хазарта, трябва да бъде затворен в разумен срок. В случай, че контактът е осъществен по имейл, тогава това е до 24 или 48 часа, в случай че е чрез чат, тогава това трябва да стане почти веднага. Просто е грешно, когато отнема седмица, както споменахте.
As far I can remember the cases we dealt with in past, I believe that whenever a player asks for the account closer for gambling problem, it should be closed within a reasonable time. In case the contact was made via email, then it's up to 24 or 48 hours, in case it's via chat, then it should be done almost immediately. It's just wrong when it takes a week as you mentioned.
Здрасти,
директно със заявлението за закриване на акаунт.
Надявах се да реагират по -бързо, но за съжаление сгреших.
Само за това лицензът трябва да бъде отнет ...
Hi there,
directly with the application for account closure.
My hope was that they would react more quickly, but unfortunately I was wrong.
For that alone the license should be withdrawn ...
Hallo,
direkt beim Antrag auf Kontoschließung.
Meine Hoffnung war, dass dann schneller reagiert wird, lag aber damit leider falsch.
Alleine dafür gehört schon die Lizenz entzogen...
Здравей Том-Даниел
такъв беше и моят опит ...... няма шанс да се свържа ..... този магазин е за измамно измама и умишлена измама .....
Нарушавайки всички свои собствени правила и условия ......
Репутацията 3.9 очевидно е 3.9 твърде много ..... придържайте се към моето мнение, това е фантомно казино ..... ако дори не мога да се свържа ... не може да бъде нищо друго ... ..
Hello Tom-Daniel
so were my experiences ...... no chance to contact ..... this shop is all about fraudulent misrepresentation and willful fraud .....
Violating all of their own terms and conditions ......
Reputation 3.9 are clearly 3.9 too much ..... stick with my opinion it is a phantom casino ..... if I can't even get in contact ... it can't be anything else ... ..
Hallo Tom-Daniel
genauso waren meine Erfahrungen auch......keine Chance Kontakt aufzunehmen.....in diesem Laden geht es nur um arglistige Täuschung und vorsätzlichen Betrug.....
Verstossen gegen alle ihrer eigenen AGBs......
Reputation 3,9 sind eindeutig 3,9 zuviel.....bleibe bei meiner Meinung es handelt sich um ein Phantom Casino.....wenn ich nicht einmal Kontakt aufnehmen kann....kann es nichts anderes sein.....
Чета отново и отново от оператора Bellona NV ..... в случай на затруднения или прегледи .... но последователно ......
Не разбирам защо такъв собственик може да притежава лиценз в регулаторен орган толкова дълго ... невероятно какво се случва в някои казина и властите наблюдават .....
Weltbet-1bet Казино-зодиакален залог ...... все същия собственик
I read again and again from the operator Bellona NV ..... in case of difficulties or reviews .... but consistently ......
I do not understand why such an owner can hold a license with a regulatory authority for so long ...... unbelievable what goes on in some casinos and the authorities are watching .....
Weltbet-1bet Casino-zodiac bet ...... all the same owner
immer wieder lese ich von dem Betreiber Bellona N.V......bei Schwierigkeiten bzw Bewertungen....aber durchweg......
Verstehe nicht wieso ein solcher Besitzer eine Lizenz bei einer Regulierungsbehörde solange halten kann......unfassbar was bei manchen Casinos abläuft und die Behörden da zuschauen.....
Weltbet-1bet Casino-zodiac bet......alles der selbe Besitzer
Здравейте,
не си, аз ти отговорих тук:
https://casino.guru/forum/complaints-discussion/weltbet-payout-rejected-again#post-24756
Hello,
you are not, I replied to you here:
https://casino.guru/forum/complaints-discussion/weltbet-payout-rejected-again#post-24756
Здравей Радка, можеш ли и моя случай да разрешиш, мисля, че не искат да ми изплатят парите
Hey Radka, can you also solve my case, I think they don't want to pay out my money
Hey Radka,kannst du meinen Fall auch lösen,ich bin der Meinung das die mein Geld nicht auszahlen wollen
Здравейте,
за съжаление не мога. Не съм член на екипа за оплаквания, виждате ли? Така че, любезно следете жалбата си и моля, отговорете на Petronela скоро. Тя ще се грижи добре за теб.
Hello,
sadly, I can't. I'm not a member of the complaint team you see? So, kindly keep an eye on your complaint and please, reply to Petronela soon. She will take good care of you.
Добър ден
Играя в Weltbet.com от известно време
Четох много в интернет, че Weltbet не изплаща? Вярно ли е, има ли потребител, който е получил плащане? Тъй като малко ме е страх, спечелих 2800 и бих искал да ги осребря. Weltbet ми каза, че все още трябва да залагам тегленето си? Това изобщо не звучи сериозно. Депозитът не е бонус. И така, някой имал ли е опит?
Благодаря предварително.
LG
Good day
I've been playing at Weltbet.com for a while
I've read a lot on the internet that Weltbet doesn't pay out? Is that true, is there a user that got paid? Because I'm kinda scared, I won 2800 and would like to cash it out. Weltbet told me I still have to wager my withdrawal? That doesn't sound serious at all. Deposit is not a bonus. So has anyone had any experience?
Thanks in advance.
LG
Guten Tag
Ich spiele seit einiger Zeit auf Weltbet.com
Ich habe vieles im Internet gelesen, das Weltbet nicht auszahlt? Ist das wahr, gibt es ein User der ausbezahlt wurde? Weil ich habe irgendwie Angst, ich habe 2800 gewonnen, und würde diese mir gerne auszahlen lassen. Weltbet sagte mir, ich muss meine Auszahlung noch umsetzen? Das klingt schon einmal gar nicht Seriös. Einzahlung ist doch kein Bonus. Also hat jemand Erfahrung gemacht?
Danke im voraus.
Lg
Здравей. Предполагам, че не сте чели тези неща, преди да играете там.
Е, щракнете върху тази връзка и проверете резултата - това наистина е риск.
Що се отнася до оплакванията, трудно е да се каже. Разгледайте всички налични оплаквания тук . Хубав завършек ти пожелавам!
Hello there. You haven't read those things before playing there, I presume.
Well, click this link and check the score - it is truly a risk.
When it comes to complaints, it's hard to tell. Browse all available complaints here. I wish you a good ending!
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.