ФорумКазинаWazbee Casino - обща дискусия

Wazbee Casino - обща дискусия (страница 5)

преди 9 месеца от Mag7
|
8928 преглеждания 105 отговора |
|
1...4 5 6
brate123
преди 3 месеца

Считам, че трябва да се свържете с казиното относно този имейл, както направи потребителят по-горе, mrmileena. Те са разбрали, че това е някакъв вид измама, така че може би информирането им за това може да им помогне да спрат измамническите имейли.

Не знаем кой ги изпраща, така че обвиняването на казиното или соченето с пръст за това не е на място според мен.

Бихте ли се опитали да се свържете с тях относно всичко това и да ни уведомите, моля, какво сте разбрали?

Автоматичен превод:
Romi
преди 3 месеца

Здравей Роми


Вече го направих и казах на казиното всичко, както е написано тук.


Чатът на живо на фалшивия сайт дори ми каза, че тази промоция е само за играчи от казиното Wazbee. Къде другаде биха имали моя имейл адрес, освен от самото казино? Грешката очевидно е в защитата на данните на казиното, поради което затворих акаунта си, защото представлява твърде голям риск за мен.


Не соча с пръст никого, просто се изправям пред фактите. Просто трябва да съберете две и две и става ясно, че казиното има проблеми със защитата на нашите данни.


Автоматичен превод:
Wilder1999
преди 3 месеца

Благодаря за информацията, аз лично направих изводи - теглят се пари и условията за залагане може да са несправедливи, но реалистични за изпълнение.

Автоматичен превод:
Wojciechowski
преди 3 месеца

Не мисля, че залагането е толкова голямо при депозит. Срещал съм се 5 пъти, така че това е доста от моя гледна точка. 1-2 пъти няма да е толкова много за мен. Успяхте ли да го изпълните? 🙂

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Здравей Роми


Вече го направих и казах на казиното всичко, както е написано тук.


Чатът на живо на фалшивия сайт дори ми каза, че тази промоция е само за играчи от казиното Wazbee. Къде другаде биха имали моя имейл адрес, освен от самото казино? Грешката очевидно е в защитата на данните на казиното, поради което затворих акаунта си, защото представлява твърде голям риск за мен.


Не соча с пръст никого, просто се изправям пред фактите. Просто трябва да съберете две и две и става ясно, че казиното има проблеми със защитата на нашите данни.


Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Винаги е добре да бъдете предпазливи, според мен, така че ако се чувствате по този начин, сте направили правилното нещо да закриете акаунта там. Просто не искам да обвинявам никого, без да имам какво да доказвам.

Желая ви всичко най-добро и се надявам да останете в безопасност в онлайн света.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 3 месеца

Да, успях, но коментарът ми за "голям, но постижим" беше по-скоро за играча, който каза, че е голям и успя да го направи. Искрено се радвам за него, но бях малко объркан - той го постигна, направи тегленето и все още изглеждаше неудовлетворен. Не е мое място да съдя; Просто споделям моята гледна точка.

Автоматичен превод:
Wojciechowski
преди 3 месеца

Не се бъркайте. Получавате ли компенсация за коментара си?

Смея да кажа, че това казино компенсира положителните отзиви, тъй като две положителни отзиви се появиха веднага след като направих отрицателен отзив. Странно как работи това 😆

Всяко наполовина прилично казино трябва да има изискване за 1x или никакво залагане за сурови депозити.

Предполагам, че всеки, който е залагал в което и да е онлайн казино, знае, че печалбата и тегленето са подвиг на първо място. Добавените изисквания за оборот просто изтръгват играча.

Това, че се е получило за мен и за вас, не означава, че е приемливо и затова избрах да не играя отново.

Автоматичен превод:
Wojciechowski
преди 3 месеца

Има смисъл, благодаря за прозренията.

Обзалагам се, че всички имаме различни мащаби за това кое е твърде много и кое все още е в разумни граници.



Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Не се бъркайте. Получавате ли компенсация за коментара си?

Смея да кажа, че това казино компенсира положителните отзиви, тъй като две положителни отзиви се появиха веднага след като направих отрицателен отзив. Странно как работи това 😆

Всяко наполовина прилично казино трябва да има изискване за 1x или никакво залагане за сурови депозити.

Предполагам, че всеки, който е залагал в което и да е онлайн казино, знае, че печалбата и тегленето са подвиг на първо място. Добавените изисквания за оборот просто изтръгват играча.

Това, че се е получило за мен и за вас, не означава, че е приемливо и затова избрах да не играя отново.

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

здрасти

Може ли една любезна молба?

Ако имате нещо по-конкретно относно евентуално мотивирани или, както казвате, компенсирани потребителски отзиви, споделете какво имате без колебание.

Чувствайте се свободни да се свържете с нас по имейл: community@casino.guru

Ние не приемаме такива мнения с лека ръка, но за да останем справедливи, винаги са необходими доказателства.

Също така искам да ви помоля да не съдите другите прибързано. Няма нищо лошо в това да имаш различно мнение. Светът щеше да е наистина тъжно място за живеене, ако всички мислехме едно и също. 😎

Автоматичен превод:
Wilder1999
преди 3 месеца

Разгледах отзивите и повечето хора са доволни и като цяло моят опит е положителен, така че контра въпрос - може би са ви платили за отрицателен преглед?


Шегувам се, ти имаш собствено мнение - ти го изрази, аз имам моето - и аз го споделих. Пожелавам ви да намерите място, където ще ви е удобно да играете.


И като цяло по отношение на прегледите тук, мога да кажа с увереност, че гурутата ги проверяват и не всеки минава, знам от собствен опит )))

Автоматичен превод:
Wojciechowski
преди 3 месеца

Хей, благодаря ви за приноса тук.

Ние винаги приемаме всеки потребителски преглед индивидуално и наистина го проверяваме прецизно, тъй като искаме да ги запазим безпристрастни, информативни и верни.

Четете ли отзивите, преди да играете в казиното? Вярвам, че наистина помага да се събере много информация.


Автоматичен превод:
Romi
преди 3 месеца

Да, чета рецензии, но имам собствен начин да оценявам казината за себе си. Разбира се, пиша и собствените си рецензии. Въпреки че не винаги мога да тествам всеки аспект на едно казино, правя всичко възможно да покрия колкото е възможно повече.

Автоматичен превод:
Wojciechowski
преди 3 месеца

Наистина е страхотно, че и вие сте намерили своя път.👌 Добра работа. Харесва ми да виждам отговорни играчи.

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

благодарение на

Автоматичен превод:
Nasi1234
преди 3 месеца

Здравейте, не виждам смисъл в поста ви, може ли да поясните какво имате предвид? Ако не, следващия път ще бъде изтрит.

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Играх в казиното wazbee и те са конфискували около 2200 евро (може би повече, блокиран съм и не мога да видя точно) без причина. Прикачих имейлите от тях. Откакто получих имейлите, те вече не реагират. Не направих абсолютно нищо лошо, само правех залози, които мисля, че имат стойност. те избират 4 залога, които смятат за проблематични (не мога да видя кой са те, защото не мога да проверя идентификаторите на залога, разбира се) от над 1000 залога, които направих там.


Това е най-тъмното казино, което някога съм виждал, а още по-смешното е, че casinoguru все още ги оценява като най-добри и ОТХВЪРЛИ ЖАЛБАТА МИ, защото трябваше да говоря с компанията за лиценз на Кюрасао (което разбира се не носи нищо). Намерих адвокат и ако други имат същия опит, пишете ми.


ПОЩА 1:

Въз основа на информацията, предоставена от доставчика, вие сте идентифицирани като част от група играчи, обозначени като „Проблем". Тези лица са наблюдавани да използват технически проблеми и/или грешки на уебсайта, за да получат нечестно предимство чрез неправилни коефициенти или неправилно представени залози.

Скоро ще ви бъде изпратено писмо от доставчика.

Задължително е да подчертаем, че подобно поведение представлява грубо нарушение на правилата на нашето казино. Вследствие на това вашият акаунт е спрян поради участие в нечестни игрови практики и всички свързани печалби са конфискувани.

Според правилата и условията:

11. Извънредни обстоятелства/прекратени игри

11.8. Wazbee очаква, че нито един Клиент няма да злоупотребява с никакви грешки на уебсайт(ове) и/или приложение(а). Очаква се, че Клиент, който е узнал за непълнота на уебсайта(овете) и/или приложението(ята), трябва да се въздържа от възползване от това и незабавно да информира поддръжката на клиенти за това. Клиент, който се е възползвал от грешки и не е уведомил поддръжката на клиенти в разумен срок, може да бъде държан отговорен и Wazbee има право да поиска обезщетение, причинено от нарушаване на тази разпоредба.

16. Нарушения, санкции и прекратяване

16.3. Ако считаме нарушението на правилата за опит за измама на казиното, Wazbee може да конфискува всички печалби и депозити без възстановяване."


ПОЩА 2:

"Здравейте,

Надяваме се, че този имейл ви намира добре.

Моля, имайте предвид, че потребител 515\3040733544\4320_19064 е добавен в група "Проблем" с ограничение от 0,01%:

Ето примерите за подозрителни залози, които са накарали потребителя да бъде

добавен в тази група:

-3425779155, -3424728300, -3419999941, -3421536390

Проблем: играчите, които са разпределени в тази група, са тези, които не се придържат към никаква конкретна тактика в дейността си за залагане, но използват всякакви технически проблеми и грешки на уебсайта, за да се възползват от грешни коефициенти или аргументи на залога. В зависимост от ситуацията те използват различни тактики (арбитражно залагане, средно залагане, късно залагане и т.н.).

С уважение!"





Автоматичен превод:
WSOSerious
преди 3 месеца

Здравей.

Съжалявам за ситуацията, в която сте попаднали.

Смятам, че жалбата ви беше отхвърлена, тъй като е свързана със спортни залагания, за които нямаме опит и следователно няма да можем да ви помогнем.

Мога да предложа някои уебсайтове, които правят:

https://www.safebettingsites.com/complaints/

https://www.bookmakersreview.com/sportsbook-complaint/

https://www.bookmakers.bet/submit-a-complaint/

https://www.top100bookmakers.com/contact-us/

https://www.sportsbookreview.com/sportsbook-complaint/

Надявам се, че ще могат да ви помогнат с проблема ви.

Моля, уведомете ни, ако някои от тези уебсайтове са успели да помогнат.


Автоматичен превод:
Romi
преди 3 месеца

Не, проблемът е, че Wazbee затваря акаунти без причина. „Свързано е със спортни залагания" = какво означава това? Ако сметките са затворени и парите са изтеглени БЕЗ ПРИЧИНА И СЛЕДНИ ПРИЧИНИ, тогава рейтингът на сайта не пада, докато се спомене думата "спортни залагания"???????

Автоматичен превод:
WSOSerious
преди 3 месеца

Причината, поради която отхвърлихме жалбата ви, се дължи на спортни залагания, тъй като вие всъщност сте залагали на спорт, преди сметката ви в това казино да бъде блокирана. Това вярно ли е?

Казиното блокира акаунта ви и причината, която посочихте, беше, че са открили нарушение на условията на тяхната платформа за спортни залагания.

Тъй като нямаме клонове, занимаващи се със спортни залагания, не бихме могли да помогнем в този случай. И следователно, както споменахте, ние не разглеждаме жалби, свързани със спорта, така че индексът на безопасност наистина не е понижен.

Опитвали ли сте да се свържете с някой от сайтовете, предложени по-горе, може би?


Автоматичен превод:
Romi
преди 3 месеца

Наполовина прав. Това беше извинението. Или смятате, че е правилно да извадите 4 залога от 1000 залога и да не отговаряте на въпросите кои са всъщност? И да не отговаряте повече на имейли и да събирате парите? Това е чисто произволно, а не правилното прилагане на правилата и условията за спортни залагания.

Така че те могат да блокират всеки акаунт с причина = правилата и условията за спортни залагания са нарушени (няма значение дали има нещо вярно в това, защото casinoguru няма отдел за спортни залагания!!!!) и рейтингът остава точно същото и добро. Мислите ли, че това е правилно? Поне да разберат кои са залаганията?!

Свързах се с някои от сайтовете по-горе, но разбира се не получих отговор от нито един от тях. Никой от тях няма контакт с wazbee.

Автоматичен превод:
1...4 5 6
Отидете на страницаот 6 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини