Играх в казиното wazbee и те са конфискували около 2200 евро (може би повече, блокиран съм и не мога да видя точно) без причина. Прикачих имейлите от тях. Откакто получих имейлите, те вече не реагират. Не направих абсолютно нищо лошо, само правех залози, които мисля, че имат стойност. те избират 4 залога, които смятат за проблематични (не мога да видя кой са те, защото не мога да проверя идентификаторите на залога, разбира се) от над 1000 залога, които направих там.
Това е най-тъмното казино, което някога съм виждал, а още по-смешното е, че casinoguru все още ги оценява като най-добри и ОТХВЪРЛИ ЖАЛБАТА МИ, защото трябваше да говоря с компанията за лиценз на Кюрасао (което разбира се не носи нищо). Намерих адвокат и ако други имат същия опит, пишете ми.
ПОЩА 1:
Въз основа на информацията, предоставена от доставчика, вие сте идентифицирани като част от група играчи, обозначени като „Проблем". Тези лица са наблюдавани да използват технически проблеми и/или грешки на уебсайта, за да получат нечестно предимство чрез неправилни коефициенти или неправилно представени залози.
Скоро ще ви бъде изпратено писмо от доставчика.
Задължително е да подчертаем, че подобно поведение представлява грубо нарушение на правилата на нашето казино. Вследствие на това вашият акаунт е спрян поради участие в нечестни игрови практики и всички свързани печалби са конфискувани.
Според правилата и условията:
11. Извънредни обстоятелства/прекратени игри
11.8. Wazbee очаква, че нито един Клиент няма да злоупотребява с никакви грешки на уебсайт(ове) и/или приложение(а). Очаква се, че Клиент, който е узнал за непълнота на уебсайта(овете) и/или приложението(ята), трябва да се въздържа от възползване от това и незабавно да информира поддръжката на клиенти за това. Клиент, който се е възползвал от грешки и не е уведомил поддръжката на клиенти в разумен срок, може да бъде държан отговорен и Wazbee има право да поиска обезщетение, причинено от нарушаване на тази разпоредба.
16. Нарушения, санкции и прекратяване
16.3. Ако считаме нарушението на правилата за опит за измама на казиното, Wazbee може да конфискува всички печалби и депозити без възстановяване."
ПОЩА 2:
"Здравейте,
Надяваме се, че този имейл ви намира добре.
Моля, имайте предвид, че потребител 515\3040733544\4320_19064 е добавен в група "Проблем" с ограничение от 0,01%:
Ето примерите за подозрителни залози, които са накарали потребителя да бъде
добавен в тази група:
-3425779155, -3424728300, -3419999941, -3421536390
Проблем: играчите, които са разпределени в тази група, са тези, които не се придържат към никаква конкретна тактика в дейността си за залагане, но използват всякакви технически проблеми и грешки на уебсайта, за да се възползват от грешни коефициенти или аргументи на залога. В зависимост от ситуацията те използват различни тактики (арбитражно залагане, средно залагане, късно залагане и т.н.).
С уважение!"
I played at the wazbee casino and they have confiscated around 2.200 Euro (maybe more, i am blocked and cant see exactly) for no reason. ive attached the mails from them. Since i got the mails they are not reacting anymore. I did absolutely nothing wrong, only making bets i think having value. they are picking 4 bets they think are problematic (i cant see which one they are, because i cant check bet-ids of course) out of over 1.000 bets i made there.
This is the shadiest casino i have ever seen and whats even funnier is that casinoguru still rates them top, and REJECTED MY COMPLAINT because i should talk to the curacao license company (which brings nothing of course). ive found a lawyer and if others have the same experience, write me.
MAIL 1:
Based on the information provided by the provider, you have been identified as part of a group of players labeled as "Problem." These individuals have been observed exploiting technical glitches and/or errors on the website to gain an unfair advantage through incorrect odds or misrepresented bets.
A letter from the provider will be forwarded to you shortly.
It's imperative to stress that such behavior constitutes a severe breach of our casino's regulations. Consequently, your account has been suspended due to engaging in unfair gaming practices, and all associated winnings have been confiscated.
According to the terms and conditions:
11. Exceptional circumstances/aborted games
11.8. Wazbee expects that any Customer will not abuse any errors on Website(s) and/or App(s). It is expected that a Customer that has become aware of an incompleteness on the Website(s) and/or App(s) should refrain from taking any advantage thereof and inform customer support about it immediately. A Customer that has taken advantage of errors and has failed to inform customer support in reasonable time may be held liable and Wazbee has the right to claim compensation that has incurred from breaching this provision.
16. Breaches, penalties and termination
16.3. If we consider the violation of the rules as an attempt to cheat the casino, Wazbee may confiscate all winnings and deposits without refund."
MAIL 2:
"Hello,
Hope this email finds you well.
Kindly be informed that User 515\3040733544\4320_19064has been added in Group "Problem" with a limit of 0.01%:
Here are the examples of suspicious bets which caused the user to be
added in this group:
-3425779155, -3424728300, -3419999941, -3421536390
Problem: the players, who are allocated to this group are those, who do not adhere to any specific tactics in their betting activity, but use any technical issue and bug on the website to benefit from wrong odds or argument of the bet. Depending on the situation, they use different tactics (arbitrage betting, middling, late betting etc.).
Respectfully!"
Автоматичен превод: