ФорумКазинаWagerinox Casino - обща дискусия

Wagerinox Casino - обща дискусия (страница 2)

преди 11 месеца от mailpatrick3
|
17570 преглеждания 150 отговора |
|
1 2 3...8
Добавете пост
mailpatrick3
преди 10 месеца

ТЕ СЕГА МЕ ЗАКЛЮЧИХА НЕ МОГА ДА ВЛЕЗА ВЕЧЕ ТЕ СА НАИСТИНА МРЪСНИ МРЪСНИ КРАДЦИ КУЧЕТА


Автоматичен превод:
lielieboy
преди 10 месеца

Наистина, какъв измамник. Все още мога да вляза

Автоматичен превод:
Jaro
преди 10 месеца

можете ли да направите нещо по въпроса. Чакам 15 дни

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

аз имам същите проблеми с това казино, нека спрат да .... холандските играчи, които имам, казват повече за вашата помощ, тъй като с това казино, s не са честни gr ronald ps цената му като всички повече от 500 000 евро, s в това казино печелите 1 път, отколкото да видите, че не плащате, благодаря им

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Надявам се, че сте прочели и отговора на Джаро към същия играч, към когото се обърнахте. Съжалявам, че и ти се затрудняваш.

Ако сте изправени пред проблем с caisno, няма да му помогнете, като коментирате тук във форума, разбирате ли?

За да получите помощ, първо трябва да подадете жалба. Не се тревожете; това е доста лесен процес. Започнете точно тук, като използвате тази връзка . Надявам се идеята да ви хареса.

Само трябва да ви предупредя обаче: ако сте убедени, че казиното е лошо, защото не сте спечелили според очакванията, то няма да ви стигне далеч без вашата история на игри и някои улики.

Ако сте готови, моля, преминете към жалбата. 🙌

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

трябва да отидете в това казино аз не съм сам те са лъжци и не плащат това казино е фалшиво това казино е откраднат пари от неговите играчи можете да спрете това вие давате вчера това казино 3,7 и вие давате 6,2 i мисля, че работиш с elkaar, толкова съм ядосан, че могат да направят всичко, трябва да ми платят парите или да ги спра, за да поискат повече печеливши пари, гр. Роналд, толкова съм доволен от играта на мравки лъжци

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

можете ли да направите нещо по въпроса. Чакам 15 дни

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Здравейте.

Предполагам, че трябва да се съсредоточите повече върху отговорите, които получавате тук, вместо да използвате груб език.

Jaro вече предложи жалбата, така че, моля, направете както ви посъветваха.

Кликнете или докоснете тази връзка, за да започнете оплакването .

Това е начинът да проучим проблема си. Така че, не губете повече време, моля.

И ако мога, следващия път си намерете по-добро казино с по-висок индекс на безопасност - винаги следете лиценза, сигурен съм, че знаете много добре, че трябва да играете само в лицензирани от KSA онлайн казина, а? 🙏

Приемете го като мил съвет, моля. 🙏

Искрено се надявам да получите помощ.

Автоматичен превод:
Radka
преди 10 месеца


Опитах няколко пъти, но ако искам да изпратя оплакването си, виждам, че Captcha е неуспешна

Автоматичен превод:
mailpatrick3
преди 10 месеца

и с екранни снимки на доказателство за моето оттегляне към вас, отколкото виждам, че не успях

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

толкова съм ядосан, че работите заедно с това казино, това казино е престъпник, вършат добра работа като 1 път, са крадци и вие давате на това казино точки unbelivebull, губя повече от 500 000 евро вие всички сте лъжци и крадци gr ronald

Автоматичен превод:
lielieboy
преди 10 месеца

Този сайт всъщност ще направи нещо по въпроса или разбирам отговора ви неправилно

Автоматичен превод:
mailpatrick3
преди 10 месеца

да, съжалявам, не винаги го вярвам и английският ми също не е много добър


Автоматичен превод:
преди 10 месеца

толкова съм ядосан, че работите заедно с това казино, това казино е престъпник, вършат добра работа като 1 път, са крадци и вие давате на това казино точки unbelivebull, губя повече от 500 000 евро вие всички сте лъжци и крадци gr ronald

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Защо мислите, че ще работим заедно с казината по тези неща? Мислите ли, че бих ви препоръчал да подадете жалба, ако не исках нашият екип да се опита да ви помогне? Не мисля, че това би било така.

Както и да е, опитайте се да запазите хладнокръвие и опишете ситуацията си на Ник в жалбата , за да разбере. Той ще се опита да ви помогне съответно. Възможно ли е това?

Автоматичен превод:
преди 10 месеца


Опитах няколко пъти, но ако искам да изпратя оплакването си, виждам, че Captcha е неуспешна

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Хм, бих препоръчал да опитате да изтриете бисквитките или да опитате да използвате друго устройство, що се отнася до създаването на оплакване. Ако все още имате проблем, уведомете ни.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 10 месеца

съжалявам, повторението е, че мисля, че това, което имам, виждам, че казиното вече е във вашия сайт за ново казино, нека първо да ми платят моите 600 евро, отколкото да кажа, че съжалявам на всяко тяло, което ми помага, не е нормално какво правят в това казино и аз не съм сам, че сега ти гр. Роналд

Автоматичен превод:
lielieboy
преди 10 месеца

Освен ако не опишете на Ник какво се е случило по ясен и разбираем начин, страхувам се, че той няма да може да ви помогне. Трябва да си поставите за цел да опишете ситуацията и нашият екип определено ще се опита да ви помогне.

Що се отнася до наличието на казино на сайта, това не означава, че сме в съглашение с казината, но предоставяме информация за тях, така че играчът да може да реши дали да играе там или не. Това казино не е едно от най-добрите, така че мисля, че ако получите парите или не, по-добре си намерете друго.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 10 месеца

вие казвате, че имам значение, аз казвам, че не плащат спечелените пари, ние не лъжем, това казино може просто да продължи да краде от трудолюбиви хора, ако никой не се замисли за това 600 евро за две седмици и същото изпращайте имейл обратно всеки ден, това е, толкова съм ядосан, можете да направите нещо по въпроса, не давайте 3,9 и след това 6,2, наистина пиш линк, това все още има стотици хора, които си падат по него, но аз имам мнението си maks на Ник нека да платят или да спрат това казино gr ronald

Автоматичен превод:
mailpatrick3
преди 10 месеца

И ВАШИТЕ ПАРИ ВЕЧЕ И МОГАТ ПРОСТО ДА ПРОДЪЛЖАТ ДА СЪБИРАТ ПАРИ ВСЕ ОЩЕ НИЩО НЕ Е НАПРАВЕНО ПО ТОВА


Автоматичен превод:
преди 10 месеца

вие казвате, че имам значение, аз казвам, че не плащат спечелените пари, ние не лъжем, това казино може просто да продължи да краде от трудолюбиви хора, ако никой не се замисли за това 600 евро за две седмици и същото изпращайте имейл обратно всеки ден, това е, толкова съм ядосан, можете да направите нещо по въпроса, не давайте 3,9 и след това 6,2, наистина пиш линк, това все още има стотици хора, които си падат по него, но аз имам мнението си maks на Ник нека да платят или да спрат това казино gr ronald

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Ще се опитаме да ви помогнем и разбирам, че сте разстроени, защото ако бяха моите пари, аз също щях да бъда.

Това, което исках да кажа с моя пост е, че когато имате проблем, трябва да го обясните ясно и да опишете какво се е случило, защото ако някой просто напише, взеха ми парите, направете нещо по въпроса, тогава всеки може да дойде тук. Нашият екип трябва първо да проучи какво се е случило, за да се изправи срещу казиното, затова пиша всичко това.

Що се отнася до спирането на казиното, ние не можем да направим нищо по въпроса. Можем само да препоръчаме да не играете тук и да се опитате да помогнете на тези, които се нуждаят от това.

Надявам се случаят да бъде разрешен.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 10 месеца

Опитах го на моя телефон, но същият проблем.Същият като на компютъра

Автоматичен превод:
mailpatrick3
преди 10 месеца

фалшив никога не им плащай всичко е фалшиво

Автоматичен превод:
1 2 3...8
Отидете на страницаот 8 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини