Операторите, които се явяват трети страни, представени на тази страница, са показани с нетърговска цел, без да са сключени комисионни споразумения. 21+. Проблем с хазарта? Обади се на 1-800-GAMBLER.

НачалоФорумОбщи дискусии свързани с хазартВъпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория

Въпрос относно уебсайтове за хазарт с лиценз от Кюрасао, използващи неправилен код на търговска категория (страница 584)

 от kirekin
|
1 727 863 преглеждания 12 784 отговора |
1...583 584 585...686
ash1303 deleted the post
Kelly1234

Блокиран ли сте вече от въпросното казино? Ако не, сега ли сте?

Автоматичен превод:
WhoNext

Да аз съм. С кого банкирате?

Автоматичен превод:

Някой знае ли кои са "BP"? Пише нефинансов институт

Автоматичен превод:

и поддръжка @


възстановяват за 48 часа

Автоматичен превод:

Някой успял ли е да получи възстановяване на средства от bitsent.eu?

Автоматичен превод:
Martin61

Успях да зареждам обратно успешно с Revolut.


Ще бъде успешно, ако не сте използвали 3D проверка

Автоматичен превод:
Martin61

таксувам ги обратно, 23 дни няма отговор от тях

Автоматичен превод:

filefile добре, То file изглежда, че Stripe ще проведе разследване, надявам се да възстановят сумата, както правеха в миналото.

Автоматичен превод:
ash1303 deleted the post

file Писна ми от Quickbit, ако не оспориха моето връщане на плащане, не бих стигнал толкова далеч с тях, те ще съжаляват, че оспориха моето връщане на плащане

Автоматичен превод:

Те са едни и същи и ги изпращат по имейл след много задни и четвърти.

Автоматичен превод:

file така че ако разследването на Stripe е довело до Quickbit нарушаване на тази политика, защото stripe не приема незаконни транзакции към казино. ако те преценят, че транзакциите са високорискови казино транзакции, тогава може да ми бъде върната сумата

Автоматичен превод:

file o кажи ми, че греша, stripe прие плащане от търговец, чийто телефонен номер има 00000000. wtf се случва

Автоматичен превод:
Waldo1984

Имате ли имейла, който сте използвали?

Автоматичен превод:
Howdydowdy deleted the post
ash1303

Разбира се дръж се при тях.

Автоматичен превод:
ash1303 deleted the post

здравейте всички


просто да добавя собствената си история относно: Bytebloom, byte labs и т.н. Aka Mr Punter


Опитах се да се свържа с г-н Пънтър, но останах в обречена верига от отговори на изкуствен интелект. След това ескалирах, повдигайки фалшиви MC кодове, липса на прозрачност при теглене и т.н. и студено мълчание, след което акаунтът ми беше напълно заключен... чаках повече от 3 седмици, докато преследвах отговори от г-н Punter.


Оттогава повдигнах сторнирани плащания с три банки, всички успешни досега и за Monzo с предварително кредитиране. Не съм сигурен дали ще оспорят обратно въз основа на това, което прочетох.


Същността на проблема е, когато (за възстановяване на процесора на Mastercard) възстановяването е дошло от закритата компания Bytebloom Ltd.

Не съм сигурен дали това помага на някого, но искам да чуя опита на byteblm*lab или който и да е той! Бих се свързал директно с процесора, но не мога да го намеря.

Автоматичен превод:

Следващ в списъка ми DPA*DSLTD - някой има ли някакви указания откъде да започна?

Автоматичен превод:
1...583 584 585...686
Отидете на страницаот 686 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-reviews
Потребителски отзиви – Напишете собствено казано ревю и споделете изживяването си
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини