преди 4 седмици
Блокиран ли сте вече от въпросното казино? Ако не, сега ли сте?
Was you blocked already by the casino in question? If not, are you now?
0
Операторите, които се явяват трети страни, представени на тази страница, са показани с нетърговска цел, без да са сключени комисионни споразумения. 21+. Проблем с хазарта? Обади се на 1-800-GAMBLER.
Блокиран ли сте вече от въпросното казино? Ако не, сега ли сте?
Was you blocked already by the casino in question? If not, are you now?
и поддръжка @
възстановяват за 48 часа
operations@depasify.com and support@
they refund in 48 hours
Успях да зареждам обратно успешно с Revolut.
Ще бъде успешно, ако не сте използвали 3D проверка
I managed to charge back successfully with Revolut.
Will be successful if you haven’t used 3D verification
таксувам ги обратно, 23 дни няма отговор от тях
i am charging them back it's 23 days no response from them
Писна ми от Quickbit, ако не оспориха моето връщане на плащане, не бих стигнал толкова далеч с тях, те ще съжаляват, че оспориха моето връщане на плащане
i am sick of Quickbit if they didn't contest my chargeback I wouldn't go this far with them they will regret contesting my chargeback
така че ако разследването на Stripe е довело до Quickbit нарушаване на тази политика, защото stripe не приема незаконни транзакции към казино. ако те преценят, че транзакциите са високорискови казино транзакции, тогава може да ми бъде върната сумата
so if Stripe investigation led to Quickbit breaching such policy because stripe doesn't accept Illegal transactions to a casino. if they determined the transactions are high-risk casino transactions then I may get refunded
здравейте всички
просто да добавя собствената си история относно: Bytebloom, byte labs и т.н. Aka Mr Punter
Опитах се да се свържа с г-н Пънтър, но останах в обречена верига от отговори на изкуствен интелект. След това ескалирах, повдигайки фалшиви MC кодове, липса на прозрачност при теглене и т.н. и студено мълчание, след което акаунтът ми беше напълно заключен... чаках повече от 3 седмици, докато преследвах отговори от г-н Punter.
Оттогава повдигнах сторнирани плащания с три банки, всички успешни досега и за Monzo с предварително кредитиране. Не съм сигурен дали ще оспорят обратно въз основа на това, което прочетох.
Същността на проблема е, когато (за възстановяване на процесора на Mastercard) възстановяването е дошло от закритата компания Bytebloom Ltd.
Не съм сигурен дали това помага на някого, но искам да чуя опита на byteblm*lab или който и да е той! Бих се свързал директно с процесора, но не мога да го намеря.
Hi all,
just to add my own story re: Bytebloom, byte labs etc. Aka Mr Punter
I attempted to contact Mr Punter but got stuck in a doom loop of ai responses. I then escalated raising false MC Codes lack of transparency on withdrawal etc and stone cold silence, with my account then being locked completely… have waited over 3 weeks whilst chasing for responses from Mr Punter.
Since then I’ve raised chargebacks with three banks, all successful so far and for Monzo pre-credited. Unsure if they will dispute back based on what I’ve read.
Crux of issue is when ( for the Mastercard processor refund) the refund came in it was from the dissolved companies house Bytebloom Ltd.
Not sure if that helps anyone, but keen to hear experiences of byteblm*lab or whoever they are! I’d contact the processor directly but can’t for the life of me find it.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.