НачалоФорумКазинаВнимание: Rabidi NV вече работи без лиценз!

Внимание: Rabidi NV вече работи без лиценз! (страница 10)

преди 1 година от jimmy_fin
|
30 860 преглеждания 184 отговора |
|
1...9 10
ScamCasino-Punisher
преди 1 седмица

Въпреки че наистина не разбирам в какво ни обвинявате и откъде идва всичко това, искам да ви благодаря за предоставената информация. Някои потребители може да го сметнат за интересно.

Ние винаги се стремим към честна игра, когато става дума за онлайн хазарт и заемаме позиция с играча или казиното, ако видим, че честността не е на мястото си.

Вярвам, че знаете това, защото защо бихте подавали жалба тук до нашия екип, за да можем да се опитаме да ви помогнем, ако не беше така? нали

Надявам се, че проблемът може да бъде решен скоро и ще получите парите си. Със сигурност ще стискам палци. 🤞

Автоматичен превод:
преди 4 дни

Въз основа на „ВИСОКА" оценка на казино гуру, който играх в казино VEGASINO, отидох да прочета отказа от отговорност и правилата и условията и се оказа, че е собственост на RABIDI NV, очевидно моите тегления са в режим на готовност и всеки път, когато пишете в чата, получавам автоматичен отговор, може би трябва да се съглася с mitoskaz

Автоматичен превод:
Michele1672
преди 2 дни

Rabidi NV и Tilaros и Tranello са заведени в несъстоятелност..... Вашите пари ги няма! Всички играчи трябва да стоят далеч от тези казина.

Автоматичен превод:
преди 4 дни

Въз основа на „ВИСОКА" оценка на казино гуру, който играх в казино VEGASINO, отидох да прочета отказа от отговорност и правилата и условията и се оказа, че е собственост на RABIDI NV, очевидно моите тегления са в режим на готовност и всеки път, когато пишете в чата, получавам автоматичен отговор, може би трябва да се съглася с mitoskaz

Автоматичен превод:
преди 2 дни

Ако се нуждаете от помощ от нашия екип за оплаквания с това казино, моля, не се колебайте да подадете оплакване тук .

Автоматичен превод:
преди 3 часове

Здравейте, чакам теглене в казиното https://vegasino1.com/

Плащането уж до 3 дни, но те пак се оправдават, че са закъснели, че съжаляват.

Общите ми печалби са 25 000 ЕВРО, които сега имам в сметката си.

Разрешеното ми теглене е 1000 ЕВРО, защото имам VIP сметка 4 LVL.


Имам 3 селекции, които са в състояние „Проверка".

Минаха 5 работни дни, а те все още се извиняват.

Моля, можете ли да ми дадете информация за контакт на евентуален адвокат? Или съвети какво мога да направя сега? Не бих искал да загубя парите, които спечелих

Автоматичен превод:
1...9 10
Отидете на страницаот 10 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
christmas_push_alt
Share your winnings from Pragmatic Play slots — we’re giving away prizes worth $3,000!
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини