Извинявам се, но не чета всеки един пост, който идва във форума и отговорих на друг играч, а не на теб, ако не си забелязал.
Що се отнася до Platincasino, нашият екип трябва да го провери по-задълбочено и това отнема време. Това, че сте открили нещо, не означава, че трябва да е 100% вярно и затова е проверено в наше време, за да предостави вярна и проверена информация. Има редица заявки за подобни ситуации, така че имайте малко търпение и когато нашият екип стигне до всичко, което смята за уместно, и оцени ситуацията, тогава ще видите дали тя се е променила.
I apologize but I don't read every single post that comes to the forum and I replied to another player and not to you if you didn't notice.
As far as Platincasino is concerned, our team needs to check it out more deeply and that takes time. Just because you found something doesn't mean it has to be 100% true and that's why it's verified in our time, to provide true and verified information. There are a number of requests for similar situations, so have some patience and when our team gets to everything they deem relevant and assesses the situation, then you will see if it has changed.
Автоматичен превод: