преди 9 месеца
Мога ли да попитам дали вие самият срещате проблеми с връщането на пари там?
Разкажете ни повече, ако искате.
May I ask if you encounter some issues with the cashback there yourself, though?
Tell us more, if you'd like.
ОтговорЦитат0
Мога ли да попитам дали вие самият срещате проблеми с връщането на пари там?
Разкажете ни повече, ако искате.
May I ask if you encounter some issues with the cashback there yourself, though?
Tell us more, if you'd like.
Какво се случва с Viperwin? Чакам от 30 март да изтегля средствата си с постоянни извинения, въпреки че мога да докажа и покажа, че сметката ми няма никакви проблеми. Чувствам се измамен. Депозирах повече пари, отколкото имам налични в моите средства, и се чувствам измамен, защото тегленето не е направено в рамките на 3 работни дни, а чакам почти месец, повече от 20 дни! Това е неприемливо. 




What's happening with Viperwin? I've been waiting since March 30th to withdraw my funds with constant excuses, even though I can prove and demonstrate that my account has no problems whatsoever. I feel cheated. I've deposited more money than I have available in my funds, and I feel cheated because the withdrawal isn't made within 3 business days, and I've been waiting for almost a month, more than 20 days! This is unacceptable. 




Que pasa con viperwin llevo esperando desde el 30 de marzo que retire mis fondos con excusas constantes cuando puedo acreditar y demostrar que mi cuenta no tiene ningun tipo de problema en absoluto,me siento engañado he depositado mas dinero que lo que dispongo en mis fondos y me siento engañado que al retirar no sean 3 dias habiles y lleve esperando casi un mes mas de 20 dias!!!!es inaceptable.




И аз мисля, че не е добре. Те предлагат 3 работни дни за получаване на тегления, а аз чаках от 30 март до 20 април, без да получа парите си, а сметката ми е в перфектно състояние, без да изисквам нищо. Според тях това е малко забавяне. Ако знаех това, нямаше да се доверя на Viperwin със стотици евро за игра. Най-лошото нещо, което ми се е случвало без съмнение и все още не са го разрешили.
I also think it's not good. They offer 3 business days to receive withdrawals, and I've been waiting since March 30th to April 20th without receiving my money, and my account is in perfect condition without requiring anything. According to them, it's a small delay. If I had known this, I wouldn't have trusted Viperwin with hundreds of euros to play. The worst thing that has happened to me, without a doubt, and they still haven't solved it.
Yo también opino que no es bueno,te ofrecen 3 dias habiles en recibir retiros y yo llevo desde el dia 30 de marzo a dia de hoy 20 de abril sin recibir mi dinero con mi cuenta en perfecto estado sin requerir nada,segun ellos un pequeño retraso....de haber sabido esto no habria confiado cientos de euros en jugar en viperwin lo peor que me a ocurrido sin duda y siguen sin solucionar.
СТРАХОТНО!!!! След като няколко пъти чаках отговор на моята жалба от CASINO GURU, чакайки 7 дни, те отговарят с нещо, което няма абсолютно нищо общо с темата на жалбата ми и трябва да чакам ОЩЕ 7 ДНИ за отговор!!! Всичко това е шега, нали?
GREAT!!!! After waiting for a response to my CASINO GURU complaint on several occasions, waiting for 7 days, they respond with something that has absolutely nothing to do with the thread of my complaint and I have to wait ANOTHER 7 DAYS for a response!!! This is all a joke, right?
GENIAL!!!! Después de esperar a respondan mi queja CASINO GURU en varias ocasiones en esperas de 7 dias,me responden con algo que no tiene nada que ver en absoluto con el hilo de mi queja y a ESPERAR RESPUESTA OTROS 7 DIAS!!! Es una broma todo esto verdad????
В жалбата си нито веднъж не казвам, че съм анулирал тегленията и съм променил метода на плащане... това е отговорът от агента на казино гуруто, който отговаря за моя иск след 7 дни... и сега още 7 дни всичко това е АБСУРД и по-добре да не казвам какво ще кажа и да го запазя за друг път, защото гневът ми се умножи х 10. Чакам от 30-ти да ми бъдат възстановени тегленията от VIPERWIN и отговорът на жалбата ми след изчакване още 7 дни беше невероятен...
In my complaint at no time do I say that I have cancelled the withdrawals and changed the payment method... this is the response from the casino guru agent who is in charge of my claim after 7 days... and now 7 more days all this is ABSURD and I better not say what I am going to say and save it for another time because my anger has multiplied x 10. I have been waiting since the 30th for my VIPERWIN withdrawals to be reimbursed and the response to my complaint after waiting another 7 days has been incredibly...
En mi queja en ningun momento digo que haya cancelado los retiros y cambiado el metodo de pago....esta es la respuesta del agente de casino guru que de encarga de mi reclamacion despues de 7 dia....y ahora 7 dias mas es ABSURDO todo esto y mejor no digo lo que voy a decir y me lo guardo para otro momento pues mi enfado se a multiplicado x 10 sigo desde el dia 30 a que me reintegre mis retiros VIPERWIN y la respuesta a mi queja despues de esperar otros 7 dias a sido increiblemente una......
Спазвайки правилата да не смесвам моя случай с други казино теми, виждам, че в съответната VIPERWIN тема абсолютно никой не пише нито дума за нищо. По-малко относно проблема с получаването на отговор на жалбата ми, което няма смисъл предвид цялата информация, която предоставих, с последващо чакане от още 7 дни, сякаш нищо не се е случило. Когато вече са изминали повече от 14 дни, е възмутително да получиш отговор, подобен на този на Viperwin, с цялата предоставена информация и повтарящ, че не съм анулирал нито едно теглене в нито един момент от 30 март 2025 г. до днес, 21 април. С няколко екранни снимки и други подобни. Все още ли съм тук в съответната тема и отговорите? Няма.
Respecting the rules of not mixing my case in other casino threads, I see that in the corresponding VIPERWIN thread, absolutely no one writes a word about anything at all. Less about the issue of getting a response to my complaint, which makes no sense given all the information I've provided, with a subsequent wait of 7 more days as if nothing had happened. When more than 14 days have already passed, it's outrageous to receive a response similar to Viperwin's, with all the information provided and reiterating that I have not canceled any withdrawals at any time from March 30, 2025, to today, April 21. With several screenshots and such. Am I still here in the corresponding thread, and responses? None.
Respetando las normas de no mezclar en otros hilos de otros casinos mi caso,veo que en el hilo correspondiente de VIPERWIN nadie en absoluto escribe una palabra de nada en absoluto. Menos sobre el tema de obtener una respuesta en mi queja que no tiene ningun sentido con todos los datos que he facilitado con una consecuente espera de 7 días mas como si nada cuando ya han transcurrido màs de esos 14 días para intervenir y hacer una mencion a viperwin,es indignante recibir una respuesta simil a la de viperwin con todos los datos facilitados y reiterando que no he cancelado en ningun momento ningun retiro desde el dia 30 de marzo del 2025 a dia de hoy 21 de abril.Con varias capturas y demás.Aqui sigo en el hilo correspondiente y respuestas? Ninguna.
Пак ще ме питат нещо безсмислено при цялата предоставена информация и ще трябва ли да чакам още 7 дни? Нещо, което не съм казал и което няма нищо общо с цялата предоставена информация, екранни снимки, дати и т.н. Повтарям, viperwin не е обработвал моите тегления от 30 март, НЕ СЪМ ОТМЕНИЛ И НЯМА ДА ОТМЕНЯ НЯКАКВО ТЕГЛЕНЕ. Методът на плащане е банков превод, използван няколко пъти и с това казино през февруари. 14-те дни чакане за посредничество с viperwin минаха... какво друго да направя? Ще искат ли от мен повече търпение, отколкото вече имах от 30 март с казино, че когато харчите хиляди евро в него, имате 3 работни дни в случай на теглене????????
They will ask me something meaningless again with all the information provided and will I have to wait another 7 days? Something that I have not said and that has nothing to do with all the information provided screenshots, dates, etc. I reiterate, viperwin has not processed my withdrawals since March 30th, I HAVE NOT CANCELLED NOR WILL I CANCEL ANY WITHDRAWAL. The payment method is bank transfer used on several occasions and with this casino in February. The 14 days of waiting to mediate with viperwin have passed... what else should I do? Are they going to ask me for more patience than I have already had since March 30th with a casino that when you are spending thousands of euros in it you have 3 business days in case of withdrawing????????
Me volveran a preguntar algo sin sentido con todos los datos facilitados y tendré que esperar otros 7 días?algo que yo no he dicho y que no tiene nada que ver con todos los datos facilitados capturas,fechas,etc.Vuelvo a reiterar,viperwin no procesa mis retiros desde el dia 30 de marzo,NO HE CANCELADO NI CANCELARE NINGUN RETIRO. El metodo de pago es transferencia bancaria usada en varias ocasiones y con este casino en febrero.Han pasado los 14 dias de espera para mediar con viperwin...que más debo hacer?? Me van a pedir mas paciencia que la que ya he tenido desde el 30 de marzo con un casino que cuando estas gastando miles de euros en el cuentas con los 3 dias habiles en caso de retirar????????
Отговорът, който ми дадоха на жалбата ми днес, след като чаках 7 дни, беше подобен на този, който ми даде Viperwin... и все още не съм получил парите си от 30 март до 21 април. Когато депозирам след депозит, човек има тези 3 дни, които казиното ви предлага... и пак ще ми кажат, че трябва да бъда търпелив, вместо да придавам значението, което онлайн казината правят на хората, които харчат и вярват парите си в тях.
The response they gave me to my complaint today after waiting 7 days was similar to the one Viperwin gave me... and I still haven't received my money since March 30th to April 21st. When I deposit after deposit, one has those 3 days that the casino offers you... and they will still tell me that I have to be patient instead of giving the importance that online casinos do to people who spend and trust their money in them.
La respuesta que me han dado a mi queja hoy despues de esperar 7 dias a sido simil a las que me da viperwin...y yo sigo sin mi dinero desde el dia 30 de marzo a dia 21 de abril cuando deposito tras deposito uno cuenta con esos 3 dias que te ofrece el casino...y aún me dirán que tengo que ser paciente en vez de dar la importancia que tiene que hagan esto casinos online a personas que gastan y confian su dinero en ellos.
Няма нужда да пишем тук 100 съобщения за едно нещо, ще разберем дори и веднъж да го напишеш. Попитах Ник за този факт, защото не видях да си отменил тегленията и там. Така че ще видим какво ще каже.
There is no need to write here 100 messages about one thing, we will understand even if you write it once. I asked Nick about this fact because I didn't see that you canceled your withdrawals there either. So we'll see what he has to say.
От това, което виждам, е необходимо, защото въпреки екранните снимки и не давам никаква информация за анулиране на тегления, казах само, че това е намерението на Viperwin, използвайки извинението, че има проблеми с доставчика на плащания, за да накарам клиента да анулира и да започне чакането отначало. Благодаря, че разясни това на Ник, за да разбере, че поради негова грешка трябва да чакам още 7 дни. Предходните 7 дни не послужиха за друга цел, освен да продължат да дават място на Viperwin да прави каквото си поиска и да взема парите ми без разумна причина, освен да не изплаща пари, които не му принадлежат. Благодаря отново, че се опитахте да намерите решение на този цирк...
From what I can see, it is necessary, because despite the screenshots and not giving any information about canceling withdrawals, I only said that this is Viperwin's intention, using the excuse that there are problems with the payment provider to get the customer to cancel and start the wait all over again. Thanks for clarifying this to Nick, so he understands that because of his mistake I have to wait another 7 days. The previous 7 days have served no purpose other than continuing to give Viperwin room to do whatever it pleases and take my money for no reasonable reason other than not disbursing money that does not belong to it. Thanks again for trying to find a solution to this circus...
Por lo que se ve si que hace falta,pués a pesar de capturas y no dar ninguna información sobre cancelar retiros unicamente dije que esa es la intencion de viperwin con la excusa de que hay problemas con el proeevedor de pagos,que el cliente cancele para comenzar desde cero la espera.Gracias por aclararle a Nick y entienda que por su error tengo que comerme otros 7 dias más los 7 anteriores no han servido mas que de seguir dandole margen a viperwin para que haga lo que le plazca y tenga mi dinero sin ningún motivo razonable mas que el que no desembolsar el dinero que no le pertenece.Gracias de nuevo por tratar de poner solución a este circo...
Разбирам, че сте ядосан и разочарован, че трябва да чакате толкова дълго. Повярвайте ми, аз също бих бил, но нашият екип за оплаквания се опитва да направи най-доброто, на което е способен. Тъй като има много оплаквания, понякога над 1000, трябва да се справим с тях и не можем да стигнем до всички веднага. Но вярвам, че ще се оправи по някакъв начин и когато разбера повече, ще ви уведомя.
I understand that you are angry and frustrated at having to wait so long. Believe me, I would be too, but our complaint team is trying to do the best they can. As there are a lot of complaints, sometimes over 1000, we have to deal with them and we can't get to everyone right away. But I believe it will be sorted out somehow and when I know more I will let you know.
Разбирам, че сте ядосан и разочарован, че трябва да чакате толкова дълго. Повярвайте ми, аз също бих бил, но нашият екип за оплаквания се опитва да направи най-доброто, на което е способен. Тъй като има много оплаквания, понякога над 1000, трябва да се справим с тях и не можем да стигнем до всички веднага. Но вярвам, че ще се оправи по някакъв начин и когато разбера повече, ще ви уведомя.
I understand that you are angry and frustrated at having to wait so long. Believe me, I would be too, but our complaint team is trying to do the best they can. As there are a lot of complaints, sometimes over 1000, we have to deal with them and we can't get to everyone right away. But I believe it will be sorted out somehow and when I know more I will let you know.
Viperwin казва същото... думата не е разочарование, това е измама, мисля... може би, може да е... в някакъв момент... може би... това е измама. Похарчих хиляди евро с невярна информация за тегления за 3 работни дни, похарчих парите си в компания, която за един месец не ми е възстановила нито цент от парите ми, те имат моите загуби, моите печалби и всичко останало, и на всичкото отгоре ме защитават, но в крайна сметка изглежда, че аз съм виновен, че се оплаквам.
Viperwin says the same thing... the word is not frustration, it's scam, I think... maybe, it could be... at some point... perhaps... this is a scam. I have spent thousands of euros with false information about withdrawals in 3 business days, I have spent my money in a company that in a month has not reimbursed a single cent of my money, they have my losses, my profits and everything, and on top of this, they protect me, but in the end it seems that I am the one to blame for complaining.
Lo mismo dice viperwin...la palabra no es frustación es estafa,creo...a lo mejor,puede ser...en algun momento...quizás...esto es una estafa he gastado miles de euros con una informacion falsa de retiros en 3 dias habiles,he gastado mi dinero en una casa que en un mes no reintegra ni un centimo de euro de mi dinero,tienen mis perdidas mis ganancias y todo y por encima de esto les protegen que al final parece que soy yo el culpable por reclamar.
Последиците от това, което Viperwin ми причини, ме накараха да се разболея, съсипаха ме финансово и морално, унищожиха ме Viperwin 



The repercussions of what Viperwin has done to me have made me fall ill, ruined me financially and morally, destroyed me Viperwin 



La repercusión de lo que me ha hecho viperwin a conseguido que caiga enfermo,me a arruinado economicamente y moralmente,me a destruido viperwin 



Разбирам защо сте на това мнение, но ще трябва да изчакаме Ник и неговото изявление. Аз съм само администратор на форума и мога да бъда посредник между нашата комуникация и вашата жалба. Уверявам те, че той ще се опита да разреши всичко, но не искам да ти давам никакви обещания, за да не ме вземат погрешно.
Колкото и да е неприятно и напълно разбирам, моля, опитайте се да останете.
I understand why you are of that opinion, but we will have to wait for Nick and his statement. I am just an admin on the forum and I can be a mediator between our communication and your complaint. I assure you that he will try to resolve everything, but I don't want to make any promises to you so that I won't be taken the wrong way.
As unpleasant as it is, and I completely understand, please try to hang in there.
Е, когато Ник прави изявление, моля, не го правете, без първо да прочетете цялата информация, която предоставих в жалбата. Тук отново оставям скрийншоти, от които е напълно ясно: акаунтът не изисква нищо от мен. Не съм анулирал тегленията от 30 март, 31 март и 1 април, а преди месеци получих теглене при същия доставчик на плащания чрез банков превод. Искам парите си повече от 3 седмици. Всичко е много ясно и мисля, че се обясних добре и дадох повече от достатъчно информация. В тези екранни снимки можете да проверите, че това, което казвам в момента, не е невярно. 




Well, when Nick makes a statement, please don't do so without first reading all the information I provided in the complaint. Here I'm leaving screenshots again that make it totally clear: the account doesn't require anything from me. I haven't cancelled the withdrawals from March 30th, 31st and April 1st, and months ago I received a withdrawal with the same payment provider via bank transfer. I've been claiming my money for over 3 weeks. Everything is very clear and I think I've explained myself well and given more than enough information. In these screenshots you can verify that what I'm saying right now is not false. 




Pues cuando se pronuncie Nick que no lo haga sin antes leer toda la información que le facilitado en la queja por favor y aqui vuelvo a dejar capturas que dejan totalmente claro,la cuenta no requiere nada por mi parte,no he cancelado los retiros del dia 30,31 de marzo y 1 de abril, y anteriormente meses atras he recibido retirada con el mismo proeevedor de pagos transferencia bancaria.Llevo mas de 3 semanas reclamando mi dinero,esta todo bien claro y creo que me explico bien y doy informacion mas que necesaria.En estas capturas pueden verificar que no es falso lo que digo en este momento.




Ще се опитам да се уверя, че това е ясно съобщено и се надявам да се придвижи напред възможно най-скоро.
I will try to make sure that this is clearly communicated and hopefully it will move forward as soon as possible.
Благодаря ви, прикачвам последния имейл, който получих, за да сте сигурни, че проблемът е в казиното и че това забавяне вече е неприемливо. 
Thank you, I'm attaching the latest email I received so you can be sure the problem is with the casino and that this delay is now unacceptable. 
Gracias te adjunto el ultimo correo recibido para que tengan la seguridad de que el problema es del casino y que este retraso ya es inadmitible.
Продължавам да докладвам за отговорите от финансовия отдел на Viperwin. Това е отговорът, който получих от тях днес и относно тегленията ми от 30 март, 31 март и 1 април до днес, 24 април. Общо 3 тегления по €500, за които не получих абсолютно нищо. 
I continue to report on the responses from Viperwin's financial department. This is the response I received from them today, and regarding my withdrawals from March 30th, 31st, and April 1st, up to today, April 24th. A total of 3 withdrawals of €500, for which I received absolutely nothing. 
Sigo informando de las respuestas del dpto financiero de viperwin,esta es la respuesta que he obtenido hoy de ellos y de mis retiradas del 30,31 de marzo y 1 de abril a dia de hoy 24 de abril....en total 3 retiros de 500€ de los cuales no he recibido nada en absoluto.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
[email protected]
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: [email protected]
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Скоро ще бъдете пренасочени към уебсайта на казиното. Моля, изчакайте. Ако използвате софтуер за блокиране на реклами, моля вижте неговите настройки.