ФорумКазинаViperWin Casino - обща дискусия

ViperWin Casino - обща дискусия

преди 5 месеца от martamtk
|
924 преглеждания 17 отговора |
|
Добавете пост
преди 5 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с ViperWin Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 5 месеца

За да тегли пари, казиното изисква верификация на сметката. Те изискват ВСИЧКИ транзакции, които съм направил за период от 3-6 месеца, включително всички подробности (на кого и колко пари). нормално ли е Имат ли право на такива данни?

Освен това е от портфейла Jeton, където не можете да изтеглите извлечение или PDF файл, можете само да правите екранни снимки на преводите. Изпратих им няколко скрийншота на трансфери (без подробности към кого е трансферът) и те отхвърлиха проверката ми няколко пъти заради това. Какво мога да направя, за да бъда потвърден и да получа печалбите си? file

Автоматичен превод:
martamtk
преди 5 месеца

Здравейте, мисля, че това е доста стандартен документ, който казиното ви моли да предоставите, така че ще трябва да го изпратите, за да потвърдите успешно и да изтеглите пари.

Ако разбирам правилно, вашият документ беше отхвърлен, защото сте скрили определени неща или защото беше екранна снимка? В този случай бих сътрудничил на казиното, за да ви прекарам през процеса и да изтеглите възможно най-скоро.

Какво мислиш, ще направиш ли и това?

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

здрасти

Не съм скрил никакви данни, просто не можете да изтеглите извлечение от портфейла Jeton, както в други банки. Те искат нещо, което не може да се направи в портфейла на jeton.

Автоматичен превод:
martamtk
преди 5 месеца

А значи проблемът е в екранната снимка. Предполагам, че вече сте казали на казиното каква е ситуацията и че не е възможно. Какво ти казаха? Опитахте ли също да пишете на поддръжката на Jeton, за да видите дали могат да направят нещо подобно и да ви изпратят pdf на имейла ви, ако не можете да го направите сами? Или и това не е алтернатива?

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Viperwin настоява за екранни снимки с всички видими данни, което не е възможно на уебсайта на jeton, както в други банки.

Писах на jeton и те казаха, че мога да правя само екранни снимки на историята на трансферите и изпратих такива снимки на viperwin

Автоматичен превод:
martamtk
преди 5 месеца

Разбирам, така че ако кажете на казиното какво ви е казал Jeton, нямат ли и те алтернатива или идея как можете да предоставите на казиното нещо подобно?

Ако не знаете как да стигнете до никъде и да се удостоверите и продължавате да се въртите в кръг, можете да се свържете с нас и да подадете жалба.

Знам, че понякога казината настояват за това, което трябва да предоставите, но не винаги е лесно, особено ако не е възможно, както в този случай.

Така че не се колебайте да ме уведомите, ако решите да предприемете други действия. 🙂

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Здравейте, аз също се сблъсквам с реални проблеми с процеса на проверка на акаунта във Viperwin. След като депозирах 30 EUR и изиграх малко рулетка, депозирах 400 EUR. Сега сметката ми е 500 евро. Viperwin ме помоли да потвърдя акаунта си, като кача копие от паспорта ми, което мина добре. По-късно трябваше да кача документи, за да докажа домашния си адрес. Качих сметката си за home ohone, тя беше отхвърлена без причина. Качих сметката си за мобилен телефон, но бях отхвърлен. Качих сметката си за енергия, но беше отхвърлена. Последният ми документ беше фактурата ми за газ, но и тя беше отхвърлена. Винаги без видими причини. Когато говоря с онлайн чата, те само ми казват да изпратя документите отново по имейл, което направих. Техният имейл отговор е „Трябва да качите всякакви документи на нашия уебсайт". Говорих с тях чрез чат и имейл около 15 пъти, но те не желаят да разрешат проблемите ми.


Ще бъде ли полезно да отнеса случая си до вниманието на местния хазартен орган, в който те имат лиценз?

Автоматичен превод:
macca3379
преди 5 месеца

Виждайки такава слаба поддръжка, особено когато играчите трябва да преминат през една от най-важните стъпки, което безспорно е KYC, ме прави доста ядосан. В моите очи липсата на поддръжка е най-лошата част и може да съсипе цялото изживяване в казиното завинаги.

Е, ще се опитам да бъда практичен: някои казина не приемат определени сметки за комунални услуги, онлайн банкови извлечения или фактури за мобилни телефони. Съвсем сигурен съм, че всички смятаме, че чат операторът или служителят по поддръжката трябва да обясни дали това може да е проблемът. Честно казано, не мога да кажа дали това се отнася за вас и предполагам, че няма да получите много по-добър отговор, ако попитате. Бихте ли опитали да качите банково извлечение, показващо пълния ви адрес и име? С изключение на лошото качество на документа или грешния формат, не мога да се сетя за по-добра алтернатива за всички тези, които споменахте.

Освен това се опасявам, че лицензиращият орган няма да е от полза в този момент. Не мога да кажа, че Кюрасао се счита за много отзивчив, може да отнеме години, за да получим неясен отговор. 🤷‍♀️

Говорейки за това, от колко време се борите с KYC?


Автоматичен превод:
преди 4 месеца

здравей


благодаря ви за отговора. След 5 седмици битки и бомбардиране с безброй документи, за да докажат адреса ми, те най-накрая се предадоха и приеха доказателството за адреса ми. Но те дори не ми изпратиха никакво известие за приемане, уебсайтът им просто спомена „очевидно не се изисква доказателство за адрес", което е странно.


Както и да е, нека видим как ще е с тегленията по-късно. Ще ви държи в течение.


Всичко най-хубаво.

Автоматичен превод:
macca3379
преди 4 месеца

Благодаря ви за тази положителна актуализация, както бих могъл да я нарека. Ще чакаме да чуем за вашия опит, който, надяваме се, ще бъде само добър оттук нататък.

Всичко най-добро.🍀

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Здравейте, имам проблеми с тегленето на 200 евро от viperwin, въпреки че имам всичко наред с документи и идентификация, какво да правя?

може ли някой да ми помогне

Автоматичен превод:
lucayes68
преди 2 месеца

здравей

Правилно ли разбирам, че вашият акаунт в това казино е напълно верифициран? Кога точно сте поискали теглене и какъв проблем има?

Моля, предоставете малко повече информация относно това, за да можем да се опитаме да ви помогнем.

Ще чакаме вашия отговор.

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Добро утро Роми, аз съм Канале Лука, поисках теглене на 200 евро на 21.08.2024 г. Казаха ми, че плащането ще започне след три работни дни, но все още е в статус на одобрение. Казаха ми също, че всичко е наред, няма проблеми, но парите все още са налични в сметката на Viperwin. Не е честно и защото имах неочаквани разходи за здраве и имам нужда от тях. Благодаря ви за помощта, надявам се, че можете.

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

здравей

Правилно ли разбирам, че вашият акаунт в това казино е напълно верифициран? Кога точно сте поискали теглене и какъв проблем има?

Моля, предоставете малко повече информация относно това, за да можем да се опитаме да ви помогнем.

Ще чакаме вашия отговор.

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Добро утро Роми, заявката за теглене беше направена на 21.08.2024 г., преди да направя тегленето, попитах дали имам документите, за да поискам тегленето, те отговориха да и срокът ще бъде три или четири работни дни, сега минаха 5 дни и парите не са напуснали и тегленето все още е във фаза на одобрение

Редактиран от автора преди 2 месеца
Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Всичко е наред, парите вече са пристигнали

Автоматичен превод:
lucayes68
преди 2 месеца

Радвам се, че си получи парите. Мога ли да попитам коя заявка за теглене използвахте?

Автоматичен превод:
Romi
преди 2 месеца

По банков път

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини