преди 1 година
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Viking Luck Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Здравейте, виждам, че сте имали същия проблем в миналото с казиното и сте имали оплакване за него. По принцип ситуацията същата ли е? Защо най-накрая не ни отговори, за да се опитаме да ти помогнем? Мислите ли, че повторното отваряне на жалбата може да помогне? Казиното обясни ли ви защо предприе тази стъпка?
уведомете ме
Hello, I see that you had the same problem in the past with the casino and you had a complaint about it. Is it basically the same situation? Why didn't you finally answer us to try to help you? Do you think reopening the complaint might help? Did the casino explain to you why it took this step?
Let me know.
Добър ден
Чакам първото си възстановяване на сумата вече 18 дни.
Имам 3 чакащи тегления от €500
Good afternoon
I've been waiting for my first refund for 18 days now.
I have 3 pending withdrawals of €500
Buenas tardes
Llevo ya 18 días esperando que me hagan mi primer reintegro.
Tengo 3 retiros pendientes de 500 €
Здравейте, чакате ли теглене или възстановяване на сумата? Това са две различни неща, така че, моля, уточнете.
18 дни е доста дълго време. Казиното обясни ли ви някаква причина за забавянето?
Необходимо ли беше да се потвърди самоличността ви?
Hello, are you waiting for a withdrawal or a refund? These are two different things, so please clarify.
18 days is quite a long time. Did the casino give you any reason for the delay?
Was it necessary to verify your identity?
Добро утро
Има 3 тегления от по €500 и общ баланс от €10 000
Вече подадох жалба и чакам отговор от @casinoguru.
Винаги ми дават едни и същи отговори и че казиното (vikingluck) закъснява с плащанията.
Благодаря, Ярослав
Good morning
There are 3 withdrawals of €500 and a total balance of €10,000
I've already filed a complaint and am waiting for @casinoguru to respond.
They always give me the same answers and that the casino (vikingluck) is late with payments.
Thanks Jaroslav
Buenos días
Son 3 retiros de 500€ y un saldo total de 10000€
Ya he puesto una queja y estoy a la espera que me responda @casinoguru.
Siempre me dan las mismas respuestas y que el casino (vikingluck) tiene retraso en los pagos.
Gracias Jaroslav
О, разбирам, сега разбирам правилно.
Мисля, че и това няма да ми е достатъчно, тъй като вече почти три седмици чакаш парите си.
Надявам се, че ще можем да ви помогнем.
Вече ли сте били верифицирани или това не е било необходимо?
Oh, I see, now I understand correctly.
I think that wouldn't be enough for me either, since you've been waiting for your money for almost three weeks now.
I hope we'll be able to help you.
Have you already been verified, or was that not necessary?
По принцип не ми е необходима проверка
Чакам тегленето си вече 20 дни
Винаги едни и същи отговори в отдела за обслужване на клиенти и по имейл.
Пиша ти всеки ден
Не знам колко още трябва да чакам.
In principle I don't need verification
It's been 20 days waiting for my withdrawal
Always the same answers in customer service and by email.
I write to you every day
I don't know how much longer I have to wait.
En principio no necesito verificación
Son ya 20 días esperando mi retirada
Siempre las mismas respuestas en atención al cliente y por mail.
Les escribo todos los días
No sé cuanto más tiempo tengo que esperar
В жалбата има таймер, който показва колко време има всяка страна за отговор.
Що се отнася до това колко дълго ще трябва да чакате парите си, не мога да кажа. Ще се радвам, ако изобщо не се налагаше да чакате, но не мога да ви обещая нищо.
Тъжно е, че това е така, въпреки че определено не би трябвало да е така.
Трябва да продължим да чакаме Доминика, докато се свържем с казиното.
In the complaint, there is a timer that shows how much time each party has to respond.
As for how long you will have to wait for your money, I cannot say. I would be happy if you didn't have to wait at all, but I can't promise you anything.
It's sad that this is the case, even though it definitely shouldn't be.
We have to keep waiting for Dominika until we contact the casino.
Добро утро
Да, трябва да чакам, в момента нямам друго решение.
Чакам някой да ми помогне или Vikingluck Casino да ми плати парите.
Играл съм, залагал съм, печелил съм награда, така че нормалното е да мога да получа тази награда навреме.
Те имат законови условия за това.
Благодаря и поздрави
Good morning
Yes, I have to wait, right now I have no other solution.
Waiting for someone to help me or for Vikingluck Casino to pay me my money.
I've played, I've bet, I've won a prize, so the normal thing is to be able to receive that prize on time.
They have legal terms for that.
Thank you and greetings
Buenos días
Si, tengo que esperar, ahora mismo no tengo otra solución.
Esperar que alguien me ayude o que el casino Vikingluck me pague mi dinero.
He jugado, he apostado, he obtenido un premio, pues lo normal es poder recibir ese premio a tiempo.
Para eso tienen unos términos legales.
Gracias y saludos
Нека мислим позитивно, това е важното сега.
Ако всичко е било наред от ваша страна, твърдо вярвам, че рано или късно ще имате парите в сметката си.
Let's think positively, that's what's important now.
If everything was in order on your part, I firmly believe that sooner or later you will have the money in your account.
Надявам се, но отдавна мина.
Те са ескалирали случая няколко пъти и го обработват спешно. Това се случва всеки ден, откакто са изминали трите работни дни, изисквани от закона.
Но виждам, че има няколко оплаквания по същата причина.
Благодаря, Ярослав
I hope so, but it's been a long time.
They've escalated the case several times, and they're handling it urgently. This has been the case every day since the three business days required by law have passed.
But I see that there are several complaints for the same reason.
Thanks Jaroslav
Espero que sí, pero ya son muchos días.
Que han escalado el caso varias veces, que lo están tratando con urgencia. Así todos los días desde que se cumplieron los tres días hábiles que dicen los términos legales.
Pero veo que hay varias quejas por el mismo motivo.
Gracias Jaroslav
Надявам се да се получи добре.
Ако са го ескалирали, значи поне се справят с него, което е добре.
Ще видим какво ще се случи през следващите дни. 😉
I hope it turns out well.
If they escalated it, then at least they are dealing with it, which is good.
We'll see what happens in the coming days.😉
Добро утро
Не знам, остават само няколко часа до края на жалбата, която подадох, и все още не съм получил отговор нито от Vikingluck Casino, нито от Casinoguru.
Много благодаря и поздрави
Good morning
I don't know, there are only a few hours left for the complaint I filed to end and I still haven't received any response from either Vikingluck Casino or Casinoguru.
Thank you very much and greetings
Buenos días
No lo sé, en la queja que he puesto faltan pocas horas para que finalice y todavía no tengo ninguna respuesta ni por parte del casino Vikingluck ni por parte de casinoguru.
Muchas gracias y saludos
Според последната информация, видях, че Роми е получил оплакването ви и сега ще се свърже с казиното. Ще видим какво ще се направи.
According to the latest information, I saw that Romi received your complaint and will now contact the casino. We'll see what will be done.
Добро утро
Днес, 23.08.2025 г., получих първото възстановяване на сумата, поискано на 31.08.2025 г., в размер на 500 евро.
Все още има чакащи тегления, ще ви държа в течение.
Благодаря ти
Good morning
Today 08/23/2025 I received the first refund that was requested on 08/31/2025 in the amount of €500
There are still pending withdrawals, I will keep you informed.
Thank you
Buenos días
Hoy 23/08/2025 he recibido el primer reintegro que fue solicitado el 31/08/2025 con importe de 500 €
Aun quedan retiros pendientes, les mantendré informados
Gracias
Хубаво!
Радвам се, че получихте първото теглене и сега ще чакаме други. 🙂
Моля се да не продължи повече, но ще бъда подготвен за всичко.
Моля, уведомете ме отново, когато имате друго плащане по сметката си. ☘️
Nice one!
I'm glad you got the first withdrawal and we will wait for others now. 🙂
I pray it won't last longer but I would be prepared for everything.
Please, give me again an update when you have another payment on your account. ☘️
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
[email protected]
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: [email protected]
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Скоро ще бъдете пренасочени към уебсайта на казиното. Моля, изчакайте. Ако използвате софтуер за блокиране на реклами, моля вижте неговите настройки.