НачалоФорумКазинаViking Luck Casino - обща дискусия

Viking Luck Casino - обща дискусия

5 396 преглеждания 57 отговора |
преди 1 година
|
1 23
Добавете пост
преди 1 година
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Viking Luck Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 9 месеца

Букмейкър SCAM Депозирах 200 бразилски реала, забраниха акаунта ми, без дори да ИГРАЯ

Автоматичен превод:
axienewdson01
преди 9 месеца

Здравейте, виждам, че сте имали същия проблем в миналото с казиното и сте имали оплакване за него. По принцип ситуацията същата ли е? Защо най-накрая не ни отговори, за да се опитаме да ти помогнем? Мислите ли, че повторното отваряне на жалбата може да помогне? Казиното обясни ли ви защо предприе тази стъпка?

уведомете ме

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Добър ден

Чакам първото си възстановяване на сумата вече 18 дни.


Имам 3 чакащи тегления от €500


Автоматичен превод:
Msesto
преди 4 месеца

Здравейте, чакате ли теглене или възстановяване на сумата? Това са две различни неща, така че, моля, уточнете.

18 дни е доста дълго време. Казиното обясни ли ви някаква причина за забавянето?

Необходимо ли беше да се потвърди самоличността ви?

Автоматичен превод:
Jaro
преди 4 месеца

Добро утро

Има 3 тегления от по €500 и общ баланс от €10 000


Вече подадох жалба и чакам отговор от @casinoguru.

Винаги ми дават едни и същи отговори и че казиното (vikingluck) закъснява с плащанията.


Благодаря, Ярослав

Автоматичен превод:
Msesto
преди 4 месеца

О, разбирам, сега разбирам правилно.

Мисля, че и това няма да ми е достатъчно, тъй като вече почти три седмици чакаш парите си.

Надявам се, че ще можем да ви помогнем.

Вече ли сте били верифицирани или това не е било необходимо?

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

По принцип не ми е необходима проверка

Чакам тегленето си вече 20 дни

Винаги едни и същи отговори в отдела за обслужване на клиенти и по имейл.

Пиша ти всеки ден

Не знам колко още трябва да чакам.

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Ами, аз съм все същият, никакви новини.


Винаги едни и същи отговори

Автоматичен превод:
Msesto
преди 3 месеца

В жалбата има таймер, който показва колко време има всяка страна за отговор.

Що се отнася до това колко дълго ще трябва да чакате парите си, не мога да кажа. Ще се радвам, ако изобщо не се налагаше да чакате, но не мога да ви обещая нищо.

Тъжно е, че това е така, въпреки че определено не би трябвало да е така.

Трябва да продължим да чакаме Доминика, докато се свържем с казиното.

Автоматичен превод:
Msesto изтри публикацията
Jaro
преди 3 месеца

Добро утро

Да, трябва да чакам, в момента нямам друго решение.

Чакам някой да ми помогне или Vikingluck Casino да ми плати парите.

Играл съм, залагал съм, печелил съм награда, така че нормалното е да мога да получа тази награда навреме.

Те имат законови условия за това.

Благодаря и поздрави

Автоматичен превод:
Msesto
преди 3 месеца

Нека мислим позитивно, това е важното сега.

Ако всичко е било наред от ваша страна, твърдо вярвам, че рано или късно ще имате парите в сметката си.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 3 месеца

Надявам се, но отдавна мина.

Те са ескалирали случая няколко пъти и го обработват спешно. Това се случва всеки ден, откакто са изминали трите работни дни, изисквани от закона.

Но виждам, че има няколко оплаквания по същата причина.


Благодаря, Ярослав

Автоматичен превод:
Msesto
преди 3 месеца

Надявам се да се получи добре.

Ако са го ескалирали, значи поне се справят с него, което е добре.

Ще видим какво ще се случи през следващите дни. 😉

Автоматичен превод:
Jaro
преди 3 месеца

Добро утро


Не знам, остават само няколко часа до края на жалбата, която подадох, и все още не съм получил отговор нито от Vikingluck Casino, нито от Casinoguru.


Много благодаря и поздрави

Автоматичен превод:
Msesto
преди 3 месеца

Според последната информация, видях, че Роми е получил оплакването ви и сега ще се свърже с казиното. Ще видим какво ще се направи.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 3 месеца

Благодаря, Ярослав

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Добро утро


Днес, 23.08.2025 г., получих първото възстановяване на сумата, поискано на 31.08.2025 г., в размер на 500 евро.




Все още има чакащи тегления, ще ви държа в течение.




Благодаря ти

Автоматичен превод:
Msesto
преди 3 месеца

Хубаво!

Радвам се, че получихте първото теглене и сега ще чакаме други. 🙂

Моля се да не продължи повече, но ще бъда подготвен за всичко.

Моля, уведомете ме отново, когато имате друго плащане по сметката си. ☘️

Автоматичен превод:
1 23

Добавете пост

flash-message-reviews
Потребителски отзиви – Напишете собствено казано ревю и споделете изживяването си
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Share your winnings from Pragmatic Play slots — we’re giving away prizes worth $3,000!

Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още

Абонирайте се за нашия бюлетин, за да получите информация за бонуси без депозит, нови слотове и други новини