преди 3 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Vegadream Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Никога не съм виждал такова неудобно казино като това.
Спечелих 1500 евро и само защото изиграх един повече от разрешените 4 евро от хилядите игри, които изиграх, победата беше отменена.
I have never seen such an uncomfortable casino as this one.
I won 1500 euros and just because I played one more than the permitted 4 euros out of thousands of games I played, the win was canceled.
Ich habe noch nie so ein unkulant es Casino erlebt wie dieses.
Habe 1500 Euro gewonnen und nur weil ich von tausenden gespielten Spielen 1x mehr als den erlaubten 4 Euro gespielt habe wurde der Gewinn storniert.
Ако не сте имали значителна печалба, когато сте заложили веднъж над 4 евро, тогава, разбира се, е несправедливо да анулирате печалбите. Казиното така или иначе трябва да го плати, защото не ви даде предимство.
От друга страна, ако това се е случило няколко пъти и сте имали някои печалби там, тогава просто сте нарушили условията и тогава има причина да анулирате печалбите.
If you didn't have any significant winning when you bet once over 4 euros, then of course, it unfair to void the winnings. The casino should pay it anyway, because it didn't give you any advantage.
On the other hand, if it happened multiple times and you had some winnings there, then you simply breached the terms and then there's a reason to void the winnings.
Даниел играх над макс два пъти и нямах никакво предимство от това.
Забелязах го веднага и го смених отново, беше настроен на повече от 4 евро, не съм го настроил сам.
Моля, свържете се с Vegadream и поискайте добра воля, която изобщо не искате 1500, но само половината може би съм си омаловажил това
Daniel I played over the max twice and didn't get any advantage from it.
I noticed it right away and changed it again, it was set to more than 4 euros, I didn't set it myself.
Please contact Vegadream and ask for goodwill you don't want 1500 at all but only half maybe I've downplayed that to myself
Daniel ich habe 2x über den max gespielt und keinen Vorteil daraus erzielt .
Ich habe es direkt gemerkt und wieder geändert es war so eingestellt auf mehr als 4 Euro hab es nicht selbst eingestellt.
Bitte kontaktieren Sie Vegadream und bitte Sie um Kulanz will garnicht die 1500 sondern lediglich die Hälfte vielleicht das hab ich mir fair heruntergespielt
В такъв случай трябва да подадете жалба на нашия уебсайт и нашият екип, посветен на жалбите на играчите, ще се справи с това. Нямам данни за контакт за казиното (с изключение на тези, които са публично достъпни), но колегите ми може да знаят други начини.
In that case, you need to submit a complaint on our website and our team dedicated to player complaints will deal with it. I have no contact details for the casino (except those that are available publicly), but my colleagues might know other ways.
Бих искал да знам дали има възможност да се предприемат действия срещу казиното. Те ми отнеха печалбата и не искам да приема това толкова лесно, а да се боря за нея
I would like to know if there is a possibility to take action against the casino. They have robbed me of my profit and I don't want to accept that so easily but fight for it
Ich möchte gerne wissen ob man hier eine Möglichkeit hat gegen das Casino vorzugehen sie haben mich um meinen Gewinn gebracht und ich möchte das nicht so einfach hinnehmen sondern dafür kämpfen
Намерих вашия случай тук:
https://casino.guru/vegadream-casino-player-s-winnings-have-been-voided
Вярвам, че най -добрият подход би бил да изчакате, ако казиното реагира на жалбата ви. Все още имат известно време.
I found your case here:
https://casino.guru/vegadream-casino-player-s-winnings-have-been-voided
I believe the best approach would be to wait if the casino reacts to your complaint. They still have some time.
Измамниците са лоши малки измамници с манипулирани игри вижте изплащането от 24-124€ това е шега
Име на играта Дата и часBetWinBalanceDazzle Me™ Megaways™2022-05-22 03:05:480.200.000.04Dazzle Me™ Megaways™2022-05-22 03:05:370.400.000.24Dazzle™ Megaways™2022-05-22 2022-05-24 :330.400.000.64Dazzle Me™ Megaways™2022-05-22 03:05:140.400.001.04Dazzle Me™ Megaways™2022-05-22 03:04:590.400.681.42Dazzle™ Megaways™2022-05-22:24 04:440.400.441.16Dazzle Me™ Megaways™2022-05-22 03:04:400.400.001.12Dazzle Me™ Megaways™2022-05-22 03:04:252.002.001-™ Megaways-02-22 :04:212,000,003.52Dazzle Me™ Megaways™2022-05-22 03:04:182,000,005.52
Scammers are lousy little scammers with manipulated games look at the payout at 24-124€ that's a joke
Game NameDate and TimeBetWinBalanceDazzle Me™ Megaways™2022-05-22 03:05:480.200.000.04Dazzle Me™ Megaways™2022-05-22 03:05:370.400.000.24Dazzle Me™ Megaways™2022-05-22 03: 05:330.400.000.64Dazzle Me™ Megaways™2022-05-22 03:05:140.400.001.04Dazzle Me™ Megaways™2022-05-22 03:04:590.400.681.44Dazzle Me™ Megaways™2022-05-22 03 :04:440.400.441.16Dazzle Me™ Megaways™2022-05-22 03:04:400.400.001.12Dazzle Me™ Megaways™2022-05-22 03:04:252.000.001.52Dazzle Me™ Megaways™2022-05-22 03:04:212,000,003.52Dazzle Me™ Megaways™2022-05-22 03:04:182,000,005.52
Betrüger sind das miese kleine Betrüger mit manipulierten Spiele sieht euch mal die Ausschüttung an 24-124€ das ein Witz
Name des SpielsDatum und UhrzeitWetteGewinnenGuthabenDazzle Me™ Megaways™2022-05-22 03:05:480.200.000.04Dazzle Me™ Megaways™2022-05-22 03:05:370.400.000.24Dazzle Me™ Megaways™2022-05-22 03:05:330.400.000.64Dazzle Me™ Megaways™2022-05-22 03:05:140.400.001.04Dazzle Me™ Megaways™2022-05-22 03:04:590.400.681.44Dazzle Me™ Megaways™2022-05-22 03:04:440.400.441.16Dazzle Me™ Megaways™2022-05-22 03:04:400.400.001.12Dazzle Me™ Megaways™2022-05-22 03:04:252.000.001.52Dazzle Me™ Megaways™2022-05-22 03:04:212.000.003.52Dazzle Me™ Megaways™2022-05-22 03:04:182.000.005.52
Здравейте,
бихте ли могли да вмъкнете паузата между залог и печалба?
Възможно ли е просто да сте играли на слот с по-нисък RTP, може би?
Hello,
could you insert the pause between Bet and Win Balance?
Is it just possible that you played on a slot with lower RTP, maybe?
Здравей Wibrak,
Вярвам, че трябва да завъртите повече завъртания от това, за да сте сигурни, че слотът е нагласен.
Както и да е, проверихте ли RTP, както вече ви попитах?
Проверявам го в нашата галерия и трябва да има около 96,1% RTP, но :
"Размери на залозите, RTP и вариация:
Възвръщаемостта на играча от тази игра е 96,1%, около нашия среден критерий от приблизително 96%.
Обхватът от залози на сайта, който тествахме, варираше от минимален залог на завъртане от $/£/€0,10 до максимален $/£/€50,00 на завъртане.
Променливостта на тази игра е средна, което я прави по-малко оптимално съвпадение за предпочитаните от нас стратегии за слот машини. Нашите стратегии за слотове са насочени към най-високата възможна волатилност."
Hello Wibrak,
I believe you have to spin more spins than that to make sure the slot is rigged.
Anyway, have you checked the RTP as I already asked you?
I check it in our gallery and it should have around 96,1% RTP, but:
"Bet Sizes, RTP and Variance:
The return to player of this game is 96.1%, about our average yardstick of roughly 96%.
The range of bets on the site we tested ran from a minimum bet per spin of $/£/€0.10 up to a maximum of $/£/€50.00 per spin.
The volatility of this game is medium, which makes it a less optimal match for our preferred slot machine strategies. Our slot strategies target the highest possible volatility."
Хей,
Попаднах на вашия сайт и се надявам да можете да ми помогнете.
Използвам Casino Vegadream от почти година, дори получих ниво 11 на лоялността на Алеята на славата там, а също така наскоро получих статус VIP Bronze от казиното.
Няколко пъти съм изплащал по една или няколкостотин евро, винаги всичко е минавало гладко.
Но сега, когато изтеглих 2000 евро, тази заявка за теглене дори не се обработва, така да се каже, игнорира се от казиното.
Бихте ли ми помогнали да си взема парите, защото имам право на тях?
Както винаги, депозирах RAW CASH без бонус!
hey,
I came across your site and I hope you can help me as well.
I've been using the Casino Vegadream for almost a year, I even got the Walk of Fame Loyalty Level 11 there, and also recently received the VIP Bronze status from the casino.
I have paid out one or several hundred euros several times, everything always went smoothly.
But now that I have had 2,000 euros withdrawn, this withdrawal request is not even being processed, so to speak, ignored by the casino..
Could you please help me to get my money because I am entitled to it?
As always, I deposited RAW CASH without a bonus!
Hey,
ich bin auf eure Seite gestoßen und hoffe du ihr könnt mir ebenfalls weiter helfen.
Ich benutze das Casino Vegadream seid fast einem Jahr lang, ich habe sogar dort die Walk of Fame Treue Stufe 11, sowieso letztens auch den VIP Bronze Status von dem Casino erhalten.
Ich habe mehrfach ein sowie auch mehrere Hunderte Euros auszahlen lassen alles immer reibungslos.
Doch nun plötzlich wo ich 2.000 Euro auszahlen lassen habe wird diese Auszahlungsanfrage nicht einmal bearbeitet so zu sagen ignoriert vom Casino..
Könnten sie mir da bitte weiter helfen das ich mein Geld bekommen da es mir zu steht?
Ich habe wie sonst auch immer RAW CASH einbezahlt ohne Bonus!
Здравей!
Радвам се, че ни намери!
Но мисля, че ще ни трябват повече подробности, като начало...
Кога подадохте тегленето?
Какво е сегашното му състояние?
Кога за последен път се свързахте с казиното и за какво беше, моля?
Определено се стремя към пълната картина, затова ще чакам вашия отговор.
Hello there!
I'm glad you've found us!
But I think we would need more details, to begin with...
When did you submit the withdrawal?
What is its current status?
When was the last time you were in touch with the casino, and what was it about, please?
I certainly aim for the full picture, hence I'll wait for your response.
Казиното все още не е обработило тегленето ми! Можете ли да ми помогнете .. Отчаян съм
The casino still hasn't processed my withdrawal! Can you please help me .. I am desperate
Das Casino hat meine Auszahlung immer noch nicht bearbeitet! Können sie mir bitte weiterhelfen.. ich bin am Verzweifeln
Обикновено бих ви помолил да отговорите на тези въпроси, за да помогнем на сътрудничеството, в момента не знаем нищо за вашия проблем освен това, което е посочено в жалбата .
Но за съжаление все още не са минали 14 дни, така че трябва да изчакаме малко 🙁
Съжалявам, че го казвам.
„Ако вашият акаунт е бил успешно потвърден, историята на игрите ви е проверена, тегленето ви е одобрено от казиното и все още не сте получили печалбите си до 14 дни след заявката за теглене, ние ще се намесим и ще направим всичко възможно, за да ви помогнем."
Normally, I would ask you to answer those questions to help the cooperation, at the moment, we know nothing about your issue aside from what is stated in the complaint.
But sadly, it has not yet been 14 days, so we have to wait a bit 🙁
I'm sorry to say that.
"If your account has been successfully verified, your game history checked, your withdrawal approved by the casino, and you still haven't received your winnings by 14 days since requesting the withdrawal, we will intervene and do our best to help you."
Вече съм напълно верифициран, тъй като използвам това казино от почти година! Теглил съм няколко пъти, никога не е отнело повече от 48 часа! Казахме, защото казиното има максимално време за обработка от 48 часа за тегления! Смешното е, че тегленето ми дори не беше обработено и всичките ми съобщения за поддръжка бяха игнорирани! Вече изпратих имейл до Vegadream, че ще предприема по-нататъшни стъпки, но нищо не дойде!
Освен това там ВИП клиентите са с по-висок приоритет и аз също забелязвам 0.
I'm already fully verified since I've been using this casino for almost a year! I have withdrawn several times, it never took longer than 48 hours! We said because the casino has a maximum processing time of 48 hours for withdrawals! The funny thing is that my withdrawal wasn't even processed and all my support messages were ignored! I have already sent an email to Vegadream that I will take further steps, but nothing came!
In addition, VIP customers have higher priority there, and I also notice 0.
Ich bin längst vollständig Verfiziert da ich dieses Casino seid fast einem Jahr über benutze! Ich habe öfters Auszahlen lassen es hat nie länger wie 48 stunden gedauert! Wir gesagt weil das Casino für Auszahlungen eine Bearbeitungszeit von maximal 48 stunden hat! Der Witz ist aber das meine Auszahlung nicht einmal bearbeitet wurde und meine ganzen Support Nachrichten ignorirt wurden! Ich habe auch schon eine beschwerde Email an Vegadream gesendet das ich weitere Schritte einleiten werde trotzallem kam nichts!
Auserdem haben dort VIP Kunden höhere Priorität davon merke ich auch 0.
Виждам. Били ли сте помолени да се потвърдите отново, може би?
Защото звучи съвсем естествено да актуализирате проверката от време на време.
Вижте, знам какво е причинило това забавяне и казиното е това, което трябваше да ви каже. Но ние ще направим всичко възможно, за да ви помогнем.
В жалбата си сте забравили да споменете всички тези подробности. Забелязал ли си?
Учтиво ви моля да актуализирате правилно жалбата .
Благодаря ти.
I see. Have you been asked to verify yourself again, perhaps?
Because it sounds quite natural to update the verification occasionally.
Look, I do know what caused this delay, and the casino is the one who should have told you. But we will do our best to help you.
In your complaint, you forgot to mention all those details. Have you noticed?
I ask you kindly to update the complaint properly.
Thank you.
Не, няма да бъда помолен да се верифицирам отново, тъй като последните ми тегления също бяха обработени незабавно в рамките на два дни най-късно. Мина точно седмица, а все още дори не е редактирано. Нямам го, както им казах. Казиното просто не иска да плаща. Забелязвам какви игри се играят там. Но ако не искате да ми помогнете, както виждам, можете просто да го кажете...
No, I would not be asked to verify myself again as my last withdrawals were also processed immediately within two days at the latest. It's been exactly a week now and it still hasn't even been edited. I don't have it like I told them. The casino just doesn't want to pay out. I notice what games are being played there. But if you don't want to help me, as I can see, you can just say so...
Nein, ich würde nicht gebeten, mich noch einmal zu verifizieren, da meine letzten Auszahlungen auch sofort innerhalb spätestens zwei Tagen bearbeitet wurden. Wir sind jetzt schon genau eine ganze Woche drüber und es wurde immer noch nicht einmal bearbeitet. dafür habe ich nicht, wie ich es ihnen gesagt habe. Das Casino will einfach nicht auszahlen. Ich merke, was Spielchen dort gespielt werden. Aber wenn sie mir nicht helfen möchten, wie ich merke, dann können Sie es auch einfach sagen….
Уважаеми Lea_06.
Това е форум, където се обсъждат въпроси, свързани с казиното, въпреки това, което може би си мислите, това не е темата за оплаквания. Споделям само това, което научих по пътя за забавените тегления и допълнителната проверка. Ако не сте готови за дискусия, е напълно ок. Просто го кажи.
Но в името на оплакването ви предлагам да поддържате връзка с него и да го актуализирате правилно, когато му дойде времето.
Това е всичко. Желая ви приятен ден.
Dear Lea_06.
This is a forum, where casino-related issues are discussed, despite what you might think, this is not the complaint thread. I'm only sharing what I have learned along the way about delayed withdrawals and additional verification. If you are not up to discussion, it is perfectly ok. Just say it.
But for the complaint's sake, I suggest you keep in touch with it and update it properly when the time comes.
That is all. I wish you a pleasant day.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.